• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שירות ותמיכה של 011

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    37 פוסטים 14 כותבים 2.0k צפיות 9 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • B מנותק
      benaharon @ib
      נערך לאחרונה על ידי benaharon

      @ib אמר בשירות ותמיכה של 011:

      ממליץ על ITC יש להם שירות מעולה

      מי נותן שירות שלהם? ITC או IB תקשורת? כי הבנתי שהחשבונית הוא של IB. כלומר, אני לקוח שלהם... נכון?
      יש להם שירות טוב? מבינים עניין בנטפרי? או רק יודעים להגדיר ראוטר ואח''כ תסתדר????

      סתם מעניין לשמוע מהחבר'ה כאן אם הם מרוצים מהמהירות של האינטרנט של ITC ואיך השירות שלהם?

      B מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • A מנותק
        aiib
        נערך לאחרונה על ידי

        איזו חברה הכי מוכרת בשוק הכללי? כאילו אני מעוניין בספק שהכי קרוב לבזק ולא משהו מאנ"ש כזה שעושים עלינו סיבוב...

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • UAU מנותק
          UA
          נערך לאחרונה על ידי

          @aiib מניסיון אישי, של כמה חברות שעובדות עם נטפרי, הכי נהנתי מסים כשר, הן מבחינת השירות והן מבחינת התשלומים/חיובים וכו'.

          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • A מנותק
            aiib @UA
            נערך לאחרונה על ידי

            @UA אני שמעתי הרבה פידבקים חיוביים עליו. אבל האמת היא שקצת נמאס לי מאנ"ש למרות ש019 לא באמת אנ"ש אבל תפוס תרעיון

            סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • UAU מנותק
              UA
              נערך לאחרונה על ידי

              @aiib כן אנ"ש לא אנ"ש, היום מתחיל לחלחל, אם אתה לא נותן שירות נורמלי אתה נהיה פחות רלוונטי. בינתיים הם עושים רושם טוב מבחינת השירות.

              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • A מנותק
                aiib @UA
                נערך לאחרונה על ידי

                @UA אם משעמעם ללך תקרא את הפסט הזה....

                http://forum.netfree.link/topic/6241/019-אין-עם-מי-לדבר

                UAU תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • UAU מנותק
                  UA @aiib
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @aiib אכן, מסכים איתך שעושים מהציבור שלנו צחוק, אבל לא יודע אם זה קשור לאנ"ש או שלא, אלא זה בגלל שאין מתחרה רציני בסדר גודל שגם מספק נטפרי. אם בזק לדוגמא היו מספקים נטפרי ישירות דרכם, הכל היה נראה אחרת...

                  אבל מה שכן אפשר לעשות זה להציף את הנושא כמו שעושים כאן ואז לחברות אין ברירה אלא להעלות את השירות... אחרת יעזבו אותם לספקים קצת יותר טובים....

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • A מנותק
                    aiib @UA
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @UA הבעיה היא שהם לא מגיבים כאן ואז זה מילה שלי מול מילה שלהם שהועברה ע"י @frize37

                    UAU תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • UAU מנותק
                      UA @aiib
                      נערך לאחרונה על ידי UA

                      @aiib למה שיגיבו לך אם הם בטוחים שאתה בידיים שלהם?
                      כלומר רק אם תעשה מעשה, כלומר: לא מרוצה = עובר חברה, וככה כולם יעשו, לא יצטרכו שום תגובות.
                      שום חברה באמת לא מעניין אותה צעקות. רק הלקוחות שעוזבים.
                      תוכל לראות בהודעות הקודמות בעמוד הזה שאנשים כן מרוצים מחברות אחרות. אולי תנסה ותראה.

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מישווומ מנותק
                        מישווו
                        נערך לאחרונה על ידי מישווו

                        @aiib אחרי שקראתי את התלאות שעברת (לשון עבר??) ב019. וכן את http://forum.netfree.link/topic/6169/019-נטויז-ן-הילכו-שניהם-יחדיו/75
                        נראה לי שהפתרון הקל הוא לעשות טלפון ותשתית ספק באותה חברה.
                        הפתרון המסובך יותר הוא: לנסות תשתית וספק דרך 011 נניח, אבל אז יהיה קצת בלאגן אם הטלפון שהוא דרך נטוויז'ן (?), שהיות והטלפון עובד רק על הנתב של סלקום ולא עובד על הנתב של 011 אז תצטרך להכניס את היוזר של 011 בנתב של סלקום.
                        אני יודע שזה נשמע פשוט אבל לי זה לקח חודש עד שזה הסתדר.

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A מנותק
                          aiib @UA
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @UA אני באמת עובר בשעות-ימים אלו.
                          הבעיה היא שרבים כבר עזבו וזה לא נראה שזה מזיז להם. אולי תביעה נגדם על כל אי מענה של 6 דקות תתחיל להזיז משהו...

                          UAU תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • A מנותק
                            aiib @מישווו
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מישווו אמר בשירות ותמיכה של 011:

                            @aiib אחרי שקראתי את התלאות שעברת (לשון עבר??) ב019.

                            עדיין לא נגמר. בזק אמורים לבוא לתקן את קו הפקס...

                            נראה לי שהפתרון הקל הוא לעשות טלפון ותשתית ספק באותה חברה.

                            יש כזה דבר בנטפרי?

                            אני יודע שזה נשמע פשוט אבל לי זה לקח חודש עד שזה הסתדר.

                            לא בטוח שיש לי יומיים...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • UAU מנותק
                              UA @aiib
                              נערך לאחרונה על ידי UA

                              @aiib ברור שמעבר לקוחות מזיז, מה חברה צריכה חוץ מלקוחות???? לא מזיז היום יזיז מחר...
                              אם יש חברה שמוכיחה את עצמה עם שירות טוב, וכולם יעברו אליה, זה יתן את התוצאות ולא שום דבר אחר.
                              כל שאר הדברים זה סתם בזבוז זמן.

                              אם עברת לחברה אחרת ואתה מרוצה, נשמח שתעדכן. זה יעזור לעניין הנ"ל יותר מהכל...

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • מ מנותק
                                מעמד @UA
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @UA בנוסף אפשר לעשות מה שעשו בעבר לאתרוג בגלל התביעה המשפטית שכל לקוח שעובר יאמר לחברה "אני עובר בגלל שהשירות שלכם גרוע ובחברה X יש שרות יותר אנושי"
                                אפילו שהם מבינים את זה טוב מאד, אבל כשאומרים להם את זה בפרצוף זה אחרת

                                UAU א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                • UAU מנותק
                                  UA @מעמד
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מעמד מסכים איתך לגמרי. זה ידגיש להם את הסיבה שעוזבים אותם ויגרום להם לשנות את זה.
                                  רק צריך להבין מהי הנקודה העיקרית של החברות. רק כמות הלקוחות מדברת אליהם. אם אתה נשאר, מצידם שתקטר עד לב השמים עד מאה ועשרים...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • B מנותק
                                    benaharon @benaharon
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @benaharon אמר בשירות ותמיכה של 011:

                                    @ib אמר בשירות ותמיכה של 011:

                                    ממליץ על ITC יש להם שירות מעולה

                                    מי נותן שירות שלהם? ITC או IB תקשורת? כי הבנתי שהחשבונית הוא של IB. כלומר, אני לקוח שלהם... נכון?
                                    יש להם שירות טוב? מבינים עניין בנטפרי? או רק יודעים להגדיר ראוטר ואח''כ תסתדר????

                                    סתם מעניין לשמוע מהחבר'ה כאן אם הם מרוצים מהמהירות של האינטרנט של ITC ואיך השירות שלהם?

                                    מישהו התנסה עם ITC????

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      אלי TZA @מעמד
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @מעמד אמר בשירות ותמיכה של 011:

                                      @UA בנוסף אפשר לעשות מה שעשו בעבר לאתרוג בגלל התביעה המשפטית שכל לקוח שעובר יאמר לחברה "אני עובר בגלל שהשירות שלכם גרוע ובחברה X יש שרות יותר אנושי"
                                      אפילו שהם מבינים את זה טוב מאד, אבל כשאומרים להם את זה בפרצוף זה אחרת

                                      יש רק בעיה "קטנה", מספר הלקוחות שנחשפים ומודעים למצב קטן מאוד יחסית וגם אם כול מי שיודע יעזוב עדיין נשארת להם כמות גדולה של מנויים שמן הסתם רובם אין להם מושג מה זה פורום נטפרי..

                                      ואתרוג זה דוגמה מצויינת לזה. בתכלס ההליך המשפטי בעיצומו והם לא היו מוכנים להתפשר עם מג'יקוד על כלום.

                                      A מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • A מנותק
                                        aiib @אלי TZA
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @אלי-TZA אמר בשירות ותמיכה של 011:

                                        @מעמד אמר בשירות ותמיכה של 011:

                                        @UA בנוסף אפשר לעשות מה שעשו בעבר לאתרוג בגלל התביעה המשפטית שכל לקוח שעובר יאמר לחברה "אני עובר בגלל שהשירות שלכם גרוע ובחברה X יש שרות יותר אנושי"
                                        אפילו שהם מבינים את זה טוב מאד, אבל כשאומרים להם את זה בפרצוף זה אחרת

                                        יש רק בעיה "קטנה", מספר הלקוחות שנחשפים ומודעים למצב קטן מאוד יחסית וגם אם כול מי שיודע יעזוב עדיין נשארת להם כמות גדולה של מנויים שמן הסתם רובם אין להם מושג מה זה פורום נטפרי..

                                        ואתרוג זה דוגמה מצויינת לזה. בתכלס ההליך המשפטי בעיצומו והם לא היו מוכנים להתפשר עם מג'יקוד על כלום.

                                        לכן במקום פידבקים מכבדים ואוהדים לפוסטים שלי תכתוב תגובות שמשקפות את החוויות שלך...

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ מנותק
                                          מעמד @אלי TZA
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @אלי-TZA אמר בשירות ותמיכה של 011:

                                          בתכלס ההליך המשפטי בעיצומו והם לא היו מוכנים להתפשר עם מג'יקוד על כלום.

                                          יש לך מידע כל שהוא על זה שאפשר לספר ?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • סים כשרס מנותק
                                            סים כשר @aiib
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @aiib
                                            שבוע טוב
                                            אצלינו העקרון הוא לא אנ"ש העקרון שלנו לתת מקסימום שירות
                                            אנחנו מזמינים אותך לנסות אותנו ולדווח לכולם על התוצאות
                                            ואנחנו בדרך כלל כן מגיבים בפורום

                                            שירות לקוחות - סים כשר
                                            טל 08-802-1818
                                            מייל service@simkasher.co.il

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון