• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שירות לקוחות בנטפרי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    24 פוסטים 9 כותבים 1.9k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A מנותק
      aiib @avrech
      נערך לאחרונה על ידי

      @avrech אמר בשירות לקוחות בנטפרי:

      יעלה את רמת השירות וזה יכניס קליאנטים, מי יאמין שהארגון הקטן "נטפרי" שהתחיל ממתנדבים הפך למעצמה עם שירות טלפוני וכו' וכו'...
      ולכן אני חושב שכדאי שהציבור יבקש את זה, וכולם יהיו מורווחים.

      אפשר גם להציע טכנאי אישי לכל משתמש....

      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        מעמד @aiib
        נערך לאחרונה על ידי

        @aiib אמר בשירות לקוחות בנטפרי:

        זה יותר מהר מאשר לחכות על הקו לטכנאי שלא קיים ולא יהיה קיים כל עוד נטפרי לא תהיה חברה ענקית

        גם בחברות הגדולות אין מלאי גדול של טכנאים שזמינים כאן ועכשיו, בדרך כלל יש נציגים רגילים שיודעים לעשות את הדברים הנפוצים
        ואם דרוש טכנאי מקצועי - תצטרך לחכות זמן רב עד שיענה לך טכנאי שמתמצא במה שאתה צריך, וזה במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב, תועבר מנציג לנציג עד שתגיע לנציג המתאים

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ל מנותק
          לייבל
          נערך לאחרונה על ידי

          מתוך דבריך ניתן להסיק שיש לך מה להסביר בטלפון, למה אתה חושב שזה יותר טוב ??
          רוב הפניות הם אנשים שלא משקיעים אפ' דקה בניסוח התקלה \ הבעיה וכד'
          לדעתי ההיפך הוא הנכון ככל שתבטא את עצמך יותר טוב בפניה אפ' תצרף צילום מסך יותר יבינו אותך מהר, אחרת כדי שהנציג יבין אותך טוב בטלפון תרצה שישתלט לך על המחשב וכדו' ואז הנציגים יהיו עסוקים רק בזה וחבל.

          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
          • A מנותק
            avrech @aiib
            נערך לאחרונה על ידי avrech

            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A מנותק
              avrech @לייבל
              נערך לאחרונה על ידי avrech

              @לייבל אמר בשירות לקוחות בנטפרי:

              ואז הנציגים יהיו עסוקים רק בזה

              אפשר לעשות שעות מצומצמות שבהם ינתן השירות ולנקז את הפניות לשעות אלו שבהם נוכל להתקשר ולקבל מענה זמין, ואפשר לעשות רק מי שמקבל אישור להתקשר.
              הרעיון הוא שיהיה יותר נגיש ולא רק שנחכה לטלפון של הנציג לכשיחליט.
              רבותי תיקחו את ההצעה ברוח טובה, אני לא בא חלילה למעט בעבודת נטפרי, אלא רק הצעת התייעלות גרידא.

              @לייבל אמר בשירות לקוחות בנטפרי:

              ככל שתבטא את עצמך יותר טוב בפניה אפ' תצרף צילום מסך יותר יבינו אותך מהר

              גם וגם, שיהיה גם פניות ברשת וגם מענה אנושי.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • dLiveD מנותק
                dLive @avrech
                נערך לאחרונה על ידי dLive

                @avrech אמר בשירות לקוחות בנטפרי:

                שירות לקוחות עם מענה אנושי בטלפון לפתיחת אתרים מקצועי,

                המשפט קצת לא ברור.

                כי המצב כיום שאם אני זקוק לפתוח אתר מסובך זה יכול לקחת גם יומיים עד שמאתרים את הבעיה ועד שחוזרים אליך ומבזבזים הרבה זמן בשביל זה.

                ענית בעצמך את התשובה למה טלפונית זה לא יעזור יותר. לא?

                נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • A מנותק
                  avrech @dLive
                  נערך לאחרונה על ידי avrech

                  @dLive אמר בשירות לקוחות בנטפרי:

                  ענית בעצמך את התשובה למה טלפונית זה לא יעזור יותר. לא?

                  לא! יש מושג שנקרא טלפון שבור. הלוך ושוב, שבטלפון יותר מהר.
                  מעניין מאוד שאתם לא מבינים את הרעיון..

                  dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • dLiveD מנותק
                    dLive @avrech
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @avrech זה לא נכון. תשאל כל מי שקצת מבין במחשבים.
                    הדבר הכי מתסכל שיכול להיות זה לענות לחבר שמתקשר שיש לו בעיה.
                    דרך הטלפון הוא מתאר משהו אחד ואתה חושב שזה משהו אחר.
                    סיפורים שלמים. וזה באמת טלפון שבור...

                    זו דעתי.

                    נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                    יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • Men770M מנותק
                      Men770
                      נערך לאחרונה על ידי Men770

                      נראה לי שהבנתי.
                      @avrech מתכוון, שלפעמים בגלל הזמן שאורך עד שעונים לפנייה, לוקח זמן.
                      במערכת הפניות:
                      הלקוח שולח פנייה.
                      לאחר זמן התומך רואה את הפנייה ולא מבין משהו, ושואל את הלקוח.
                      לאחר זמן הלקוח רואה את הפנייה ועונה לתומך.
                      לאחר זמן התומך רואה את התשובה, לא מבין נכון את התשובה, משהו לא מסתדר לו, ושואל את הלקוח.
                      לאחר זמן הלקוח רואה את הפנייה ושוב עונה לתומך.
                      התומך מבין, ואין לו מה לענות כרגע, כיצד לפתור את הבעייה.
                      מגיע תומך אחר, שלא ראה את הפנייה עד עכשיו, קורא את ההתחלה, נתקל באותם השאלות שבהם נתקל התומך הראשון והתהליך חוזר על עצמו.
                      לבסוף, לאחר חמישה ימים משליחת הפנייה, התומך השני פותר את הבעיה.

                      בטלפון:
                      לקוח: יש לי בעיה בXXX.
                      תומך: לא הבנתי. אתה מנסה לXXX או לXXX?
                      לקוח: לXXX.
                      תומך: ומה קורה אז?
                      לקוח: יש לי שגיאה XXX.
                      תומך: אני מעביר אותך לנציג ממחה יותר.
                      תומך 2: שלום, איפה הבעיה?
                      לקוח: יש לי בעיה בXXX.
                      תומך 2: לא הבנתי. אתה מנסה לXXX או לXXX?
                      לקוח: לXXX.
                      תומך 2: ומה קורה אז?
                      לקוח: יש לי שגיאה XXX.
                      תומך 2: תעשה כך.
                                     1. תוריד את XXX.
                                     2. תעתיק את הקובץ שירד לתיקיה XXX.
                                     עכשיו עובד?
                      לקוח: עובד. תודה רבה!

                      במערכת הפניות התהליך לקח חמישה ימים.
                      בטלפון התהליך לקח חמש דקות.
                      @avrech אני צודק?

                      יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                      A someuserS 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                      • A מנותק
                        avrech @Men770
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @Men770 אמר בשירות לקוחות בנטפרי:

                        נראה לי שהבנתי.

                        מחיאות כפיים..
                        באמת שהייתי צריך להאריך כל כך כדי שיובנו דבריי?
                        ודרך אגב גם שמקבלים שירות טלפוני אפשר להיעזר בתמיכה מרחוק או שליחת צילומי מסך וכו'.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A מנותק
                          avrech @dLive
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @dLive אמר בשירות לקוחות בנטפרי:

                          המשפט קצת לא ברור.

                          יכול להיות. תבין את העיקרון

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • Men770M מנותק
                            Men770
                            נערך לאחרונה על ידי

                            אקצר את דברי.
                            @avrech לא מתכוון לשלב הטיפול, אלא לעובדה שלפעמים לתומך יש שאלות, ולקח זמן עד שהלקוח עונה לשאלה 1, אחר כך התומך שואל את שאלה 2 ולוקח זמן עד שהוא עונה, וחוזר חלילה.
                            בטלפון, זה מייד.
                            שאלה - תשובה אחרי שנייה וחצי.
                            שאלה - תשובה אחרי שנייה וחצי.
                            במערכת הפניות זה איטי.
                            שאלה - תשובה אחרי יום.
                            שאלה - תשובה אחרי יום.

                            יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                            A shragaS 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • A מנותק
                              avrech @Men770
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @Men770
                              אני חושב שבדיונים מעין אלו, אם יש מישהו מצוות נטפרי שמגיב כאן, הוא צריך להיות הוגן ולומר שהוא מהצוות.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • someuserS מנותק
                                someuser @Men770
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @Men770 יש לי תחושה שמעולם לא ניסית לעזור לאנשים בטלפון במצבים של חוסר ידע טכנולוגי.
                                אני לצערי לא זכיתי להימנות על התומכים הטלפוניים של נטפרי, אבל יש לי ניסיון בתמיכה טלפונית, הלואי שהמצב היה כמו שאתה מתאר, אדם שלא מכיר מושגים בסיסיים יכול לקרוא לשחור לבן ולהודעת הצלחה שגיאה, פעמים רבות הפתרון הפשוט ביותר הוא להכנס ללינק ולראות לבד מה הבעיה, או לראות צילום מסך, ואני בטוח שכל תומכי נטפרי יעידו שאני צודק.

                                Men770M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                                • Men770M מנותק
                                  Men770 @someuser
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @someuser אני פשוט ניסיתי להסביר את כוונתו של @avrech.
                                  אתה צודק לחלוטין.

                                  @avrech אני לא תומך בנטפרי.

                                  יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • someuserS מנותק
                                    someuser
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    ההנחיה של שירות לקוחות אמורה להיות לא להאמין ללקוח בבעיה שהוא מתאר, אלא לחוות את הבעיה בעצמך, כך אני הייתי מנחה אם היו שואלים אותי
                                    (למעט מקרים שאתה מכיר את הפונה ויודע שהוא מבין ולא זורק מושגים ששמע מהחבר המייבין)
                                    ואגב, זה ברור שתומך שעובד בפניות מספיק יותר מתומך שעונה לאנשים בטלפון, הרעיון שלך מצריך יותר משאבי אנוש

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                    • shragaS מנותק
                                      shraga @Men770
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @Men770 אמר בשירות לקוחות בנטפרי:

                                      לא מתכוון לשלב הטיפול, אלא לעובדה שלפעמים לתומך יש שאלות, ולקח זמן עד שהלקוח עונה לשאלה 1, אחר כך התומך שואל את שאלה 2 ולוקח זמן עד שהוא עונה, וחוזר חלילה.

                                      במידה והפניה דחופה אפשר לסמן 3 נקודות בדרגת עדיפות, וברוב שעות היממה הפניה תיענה במהירות גם במצב של הלוך ושוב.
                                      במקרים שהבעיה מורכבת ונדרש טיפול של תומך ספציפי שבקי או אחראי על התחופ הספציפי, ואותו תומך לא זמין, לא יעזור סימון הנקודות וגם לא פניה טלפונית.

                                      קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                      • M מנותק
                                        mdy
                                        נערך לאחרונה על ידי mdy

                                        יש לי מכורח המציאות שני חיבורים בבית. אחד של נטפרי והשני מסונן אחר, פתוח לאתר אחד בלבד. התמיכה של נטפרי באתר הרבה!!!!! יותר יעילה מהתמיכה של החברה האחרת בטלפון (בזבוז של שעות עם טכנאים לא מקצוענים עם הבטחות שיחזרו אליך וזה לא ממש קורה)
                                        בנטפרי בפניות באתר הטיפול הוא מהיר ומדוייק

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                                        • A מנותק
                                          avrech
                                          נערך לאחרונה על ידי avrech

                                          כל חברה, החל מבזק סלקום, חברות שירותי סינון נתיב וכו' מחזיקים תומכים טלפונים בנוסף לתמיכה באתר, וכך יהיה טוב שיהיה גם בנטפרי בעז"ה.
                                          לגבי כל הספקולציות שהעליתם כאן לאחרונה, על זה נאמר אין חכם כבעל הנסיון, ובדיוק כמו שתיאר את המצב MEN770 כך אני חויתי את ענין השירות.
                                          ושוב, לא ממעיטים בתומכי נטפרי ובעבודת הקודש שלהם.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון