• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שירות לקוחות בנטפרי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    24 פוסטים 9 כותבים 1.9k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • dLiveD מנותק
      dLive @avrech
      נערך לאחרונה על ידי

      @avrech זה לא נכון. תשאל כל מי שקצת מבין במחשבים.
      הדבר הכי מתסכל שיכול להיות זה לענות לחבר שמתקשר שיש לו בעיה.
      דרך הטלפון הוא מתאר משהו אחד ואתה חושב שזה משהו אחר.
      סיפורים שלמים. וזה באמת טלפון שבור...

      זו דעתי.

      נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
      יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • Men770M מנותק
        Men770
        נערך לאחרונה על ידי Men770

        נראה לי שהבנתי.
        @avrech מתכוון, שלפעמים בגלל הזמן שאורך עד שעונים לפנייה, לוקח זמן.
        במערכת הפניות:
        הלקוח שולח פנייה.
        לאחר זמן התומך רואה את הפנייה ולא מבין משהו, ושואל את הלקוח.
        לאחר זמן הלקוח רואה את הפנייה ועונה לתומך.
        לאחר זמן התומך רואה את התשובה, לא מבין נכון את התשובה, משהו לא מסתדר לו, ושואל את הלקוח.
        לאחר זמן הלקוח רואה את הפנייה ושוב עונה לתומך.
        התומך מבין, ואין לו מה לענות כרגע, כיצד לפתור את הבעייה.
        מגיע תומך אחר, שלא ראה את הפנייה עד עכשיו, קורא את ההתחלה, נתקל באותם השאלות שבהם נתקל התומך הראשון והתהליך חוזר על עצמו.
        לבסוף, לאחר חמישה ימים משליחת הפנייה, התומך השני פותר את הבעיה.

        בטלפון:
        לקוח: יש לי בעיה בXXX.
        תומך: לא הבנתי. אתה מנסה לXXX או לXXX?
        לקוח: לXXX.
        תומך: ומה קורה אז?
        לקוח: יש לי שגיאה XXX.
        תומך: אני מעביר אותך לנציג ממחה יותר.
        תומך 2: שלום, איפה הבעיה?
        לקוח: יש לי בעיה בXXX.
        תומך 2: לא הבנתי. אתה מנסה לXXX או לXXX?
        לקוח: לXXX.
        תומך 2: ומה קורה אז?
        לקוח: יש לי שגיאה XXX.
        תומך 2: תעשה כך.
                       1. תוריד את XXX.
                       2. תעתיק את הקובץ שירד לתיקיה XXX.
                       עכשיו עובד?
        לקוח: עובד. תודה רבה!

        במערכת הפניות התהליך לקח חמישה ימים.
        בטלפון התהליך לקח חמש דקות.
        @avrech אני צודק?

        יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

        A someuserS 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
        • A מנותק
          avrech @Men770
          נערך לאחרונה על ידי

          @Men770 אמר בשירות לקוחות בנטפרי:

          נראה לי שהבנתי.

          מחיאות כפיים..
          באמת שהייתי צריך להאריך כל כך כדי שיובנו דבריי?
          ודרך אגב גם שמקבלים שירות טלפוני אפשר להיעזר בתמיכה מרחוק או שליחת צילומי מסך וכו'.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • A מנותק
            avrech @dLive
            נערך לאחרונה על ידי

            @dLive אמר בשירות לקוחות בנטפרי:

            המשפט קצת לא ברור.

            יכול להיות. תבין את העיקרון

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • Men770M מנותק
              Men770
              נערך לאחרונה על ידי

              אקצר את דברי.
              @avrech לא מתכוון לשלב הטיפול, אלא לעובדה שלפעמים לתומך יש שאלות, ולקח זמן עד שהלקוח עונה לשאלה 1, אחר כך התומך שואל את שאלה 2 ולוקח זמן עד שהוא עונה, וחוזר חלילה.
              בטלפון, זה מייד.
              שאלה - תשובה אחרי שנייה וחצי.
              שאלה - תשובה אחרי שנייה וחצי.
              במערכת הפניות זה איטי.
              שאלה - תשובה אחרי יום.
              שאלה - תשובה אחרי יום.

              יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

              A shragaS 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • A מנותק
                avrech @Men770
                נערך לאחרונה על ידי

                @Men770
                אני חושב שבדיונים מעין אלו, אם יש מישהו מצוות נטפרי שמגיב כאן, הוא צריך להיות הוגן ולומר שהוא מהצוות.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • someuserS מנותק
                  someuser @Men770
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @Men770 יש לי תחושה שמעולם לא ניסית לעזור לאנשים בטלפון במצבים של חוסר ידע טכנולוגי.
                  אני לצערי לא זכיתי להימנות על התומכים הטלפוניים של נטפרי, אבל יש לי ניסיון בתמיכה טלפונית, הלואי שהמצב היה כמו שאתה מתאר, אדם שלא מכיר מושגים בסיסיים יכול לקרוא לשחור לבן ולהודעת הצלחה שגיאה, פעמים רבות הפתרון הפשוט ביותר הוא להכנס ללינק ולראות לבד מה הבעיה, או לראות צילום מסך, ואני בטוח שכל תומכי נטפרי יעידו שאני צודק.

                  Men770M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                  • Men770M מנותק
                    Men770 @someuser
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @someuser אני פשוט ניסיתי להסביר את כוונתו של @avrech.
                    אתה צודק לחלוטין.

                    @avrech אני לא תומך בנטפרי.

                    יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • someuserS מנותק
                      someuser
                      נערך לאחרונה על ידי

                      ההנחיה של שירות לקוחות אמורה להיות לא להאמין ללקוח בבעיה שהוא מתאר, אלא לחוות את הבעיה בעצמך, כך אני הייתי מנחה אם היו שואלים אותי
                      (למעט מקרים שאתה מכיר את הפונה ויודע שהוא מבין ולא זורק מושגים ששמע מהחבר המייבין)
                      ואגב, זה ברור שתומך שעובד בפניות מספיק יותר מתומך שעונה לאנשים בטלפון, הרעיון שלך מצריך יותר משאבי אנוש

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • shragaS מנותק
                        shraga @Men770
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @Men770 אמר בשירות לקוחות בנטפרי:

                        לא מתכוון לשלב הטיפול, אלא לעובדה שלפעמים לתומך יש שאלות, ולקח זמן עד שהלקוח עונה לשאלה 1, אחר כך התומך שואל את שאלה 2 ולוקח זמן עד שהוא עונה, וחוזר חלילה.

                        במידה והפניה דחופה אפשר לסמן 3 נקודות בדרגת עדיפות, וברוב שעות היממה הפניה תיענה במהירות גם במצב של הלוך ושוב.
                        במקרים שהבעיה מורכבת ונדרש טיפול של תומך ספציפי שבקי או אחראי על התחופ הספציפי, ואותו תומך לא זמין, לא יעזור סימון הנקודות וגם לא פניה טלפונית.

                        קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                        • M מנותק
                          mdy
                          נערך לאחרונה על ידי mdy

                          יש לי מכורח המציאות שני חיבורים בבית. אחד של נטפרי והשני מסונן אחר, פתוח לאתר אחד בלבד. התמיכה של נטפרי באתר הרבה!!!!! יותר יעילה מהתמיכה של החברה האחרת בטלפון (בזבוז של שעות עם טכנאים לא מקצוענים עם הבטחות שיחזרו אליך וזה לא ממש קורה)
                          בנטפרי בפניות באתר הטיפול הוא מהיר ומדוייק

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                          • A מנותק
                            avrech
                            נערך לאחרונה על ידי avrech

                            כל חברה, החל מבזק סלקום, חברות שירותי סינון נתיב וכו' מחזיקים תומכים טלפונים בנוסף לתמיכה באתר, וכך יהיה טוב שיהיה גם בנטפרי בעז"ה.
                            לגבי כל הספקולציות שהעליתם כאן לאחרונה, על זה נאמר אין חכם כבעל הנסיון, ובדיוק כמו שתיאר את המצב MEN770 כך אני חויתי את ענין השירות.
                            ושוב, לא ממעיטים בתומכי נטפרי ובעבודת הקודש שלהם.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון