• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    אני בסים כשר, ובכל ערב מהשעה 11 חווה ניתוקים ואיטיות, זה קורה רק לי?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    18 פוסטים 7 כותבים 811 צפיות 5 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • סים כשרס מנותק
      סים כשר @אבצן
      נערך לאחרונה על ידי סים כשר

      @אבצן
      חברת סים כשר תנסה לפנות למפעיל שיבדקו את הבעיה

      שירות לקוחות - סים כשר
      טל 08-802-1818
      מייל service@simkasher.co.il

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        אבצן
        נערך לאחרונה על ידי

        לאן לפנות? לטל' שלך?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • M מנותק
          mashav
          נערך לאחרונה על ידי

          @אבצן @סים-כשר צודק, יש כאן בפורום לפעמים התנהלות לא תקינה, של פרסום תקלה פרטית לציבור לפני שניסו לפנות לגורם האחראי, צריך להזהר מאד מאיסור לשה"ר וגרימת הזק והפסד לחבירו אף אם ע"י גרמא.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
          • א מנותק
            אבצן
            נערך לאחרונה על ידי אבצן

            ניסיתי לפנות לטריפל סי, אבל הם אומרים לי שאני לא לקוח שלהם אלא של סים כשר.
            סים כשר לא פעילים בשעה שזה קורה.
            מעבר לכך, שבהבנה הפשוטה שלי, זה נגרם מעומס. [והשעות המסוימות יוכיחו, והתגובה של נציג נטפרי תוכיח] ואז אין הרבה מה לעשות. אין באפשרותם 'לדלל את התנועה' באינטרנט.
            כדי לבדוק את התיזה הזו, אני שואל האם החויה הזו היא אישית, או שיש אותה לעוד גולשים, ואז אדע האם זו בעיה פרטית שלי או של הספק, ואדע כיצד להתנהל.
            לרוב במקרים דומים [ואיני מדבר כעת על סים כשר] התגובה היא 'אין מה לעשות' 'זה לא בשליטה שלנו' וכדומה. ולכן מעיקרא איני חושב שיש להם מה לעשות, אבל בכל זאת לאור פנייתו של @סים-כשר אנסה לבדוק איתו את הבעיה.

            סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • magicodeM מנותק
              magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              תגדיר DNS ככה
              1.1.1.1
              8.8.8.8

              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • א מנותק
                אבצן @magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode אמר באני בסים כשר, ובכל ערב מהשעה 11 חווה ניתוקים ואיטיות, זה קורה רק לי?:

                תגדיר DNS ככה
                1.1.1.1
                8.8.8.8

                מתי, כעת? כשזה קורה?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א מנותק
                  אלי TZA @אבצן
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אבצן כעת ותשאיר ככה. ותראה אם עזר.

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מנותק
                    אבצן @אלי TZA
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @אלי-TZA אמר באני בסים כשר, ובכל ערב מהשעה 11 חווה ניתוקים ואיטיות, זה קורה רק לי?:

                    @אבצן כעת ותשאיר ככה. ותראה אם עזר.

                    תודה.
                    אפשר הסבר?

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • סים כשרס מנותק
                      סים כשר @אבצן
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אבצן אמר באני בסים כשר, ובכל ערב מהשעה 11 חווה ניתוקים ואיטיות, זה קורה רק לי?:

                      ניסיתי לפנות לטריפל סי, אבל הם אומרים לי שאני לא לקוח שלהם אלא של סים כשר.
                      סים כשר לא פעילים בשעה שזה קורה.
                      מעבר לכך, שבהבנה הפשוטה שלי, זה נגרם מעומס. [והשעות המסוימות יוכיחו, והתגובה של נציג נטפרי תוכיח] ואז אין הרבה מה לעשות. אין באפשרותם 'לדלל את התנועה' באינטרנט.
                      כדי לבדוק את התיזה הזו, אני שואל האם החויה הזו היא אישית, או שיש אותה לעוד גולשים, ואז אדע האם זו בעיה פרטית שלי או של הספק, ואדע כיצד להתנהל.
                      לרוב במקרים דומים [ואיני מדבר כעת על סים כשר] התגובה היא 'אין מה לעשות' 'זה לא בשליטה שלנו' וכדומה. ולכן מעיקרא איני חושב שיש להם מה לעשות, אבל בכל זאת לאור פנייתו של @סים-כשר אנסה לבדוק איתו את הבעיה.

                      לא זכור לי שיש עומס בשעה 11 בלילה

                      שירות לקוחות - סים כשר
                      טל 08-802-1818
                      מייל service@simkasher.co.il

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א מנותק
                        אלי TZA @אבצן
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אבצן אמר באני בסים כשר, ובכל ערב מהשעה 11 חווה ניתוקים ואיטיות, זה קורה רק לי?:

                        @אלי-TZA אמר באני בסים כשר, ובכל ערב מהשעה 11 חווה ניתוקים ואיטיות, זה קורה רק לי?:

                        @אבצן כעת ותשאיר ככה. ותראה אם עזר.

                        תודה.
                        אפשר הסבר?

                        בשתי מילים זה משתמש בשרת DNS אחר ואם הבעיה בשרת DNS שלך זה יעזור.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון