הצעה לשיפור אדיר בנטפרי!!!!
-
לכולנו יש עניין באינטרנט מהיר וקל לשימוש זה נכון, אבל כולנו גם מסכימים לשלם מחיר על סינון שיהיה הכל נקי למהדרין מן המהדרין, ולכן כולנו מסתננים ע"י הסינון המהודר נטפרי.
חשבתי על רעיון ואשמח לשמוע מה הציבור חושב ובעיקר האם המנהלים יקבלוהו [ואני מאמין שהמנהלים יחליטו בהתאם לדעת הקהל...]
הרעיון הוא דלהלן: ישנם אנשים שמספיק להם את הסינון הקיים כיום גם אם לא במקסימום אבל מסתדרים איתו וישנם אנשים שזקוקים למהירות של בדיקת תמונות ופתיחת אתרים יותר מהירה אם בגלל עצביהם הרופפים... ובעיקר אנשים שזקוקים למהירות הזאת בגלל עבודתם. אז נכון שכזה דבר כרוך בעלויות גדולות של תוספת בודקי תמונות וכן מקבלי פניות וכדו' לכן חשבתי שיהיה בנטפרי כמה דרגות משתמשים כגון, בסיס, כסף, זהב . פרימיום וכדו' כל אחד מהם יהיה במהירות אחרת כלומר לבסיס ישאר כמו היום ולכסף יהיה במקום [לדוגמא] 2 תמונות לשניה ושעה לפתיחת אתר יהיה 6 תמונות לשניה וחצי שעה לפתיחת אתר וכן לזהב 15 תמונות לשניה ורבע שעה לפתיחת אתר ולפרמיום יהיה 30 תמונות בשניה וכמה שניות לפתיחת אתר.
ומניין הכסף? התשובה פשוטה כל דרגת משתמש כמה שתהיה יותר גבוהה תעלה יותר כסף ובכסף הזה יוכלו להעסיק עוד עובדים שיהיו רק בשביל הדרגות הנפרדות ובזמנם הפנוי יוכלו להיות לעזר גם לדרגות הפחותות.מקווה שלא הטרחתי מדי בתיאורים ומקקוה שהבינו את כוונתי ויקבלו את הרעיון כי לדעתי כזה דבר ישדרג את נטפרי קדימה גם למשתמשים הנמוכים וכש"כ למשתמשים הגבוהים וכך לא יהיה תירוץ אני לא יכול להשתמש בנטפרי כי הכל יהיה מהיר במיוחד אז נכון ישלמו יותר אבל מה לא עושים בשביל כשרות!!!!
הצביעו ותנו את דעתכם!!!! -
כמדומני שכבר דנו ע"ז בעבר
-
@malo4000 ו? מה יצא עם הנידון? רק דנו בלי תוצאות?!.....
-
@aiib בעיקרון אמרו שזה לא קשור. זה פשוט תלוי אם יש עומס או לא. אם אין עומס הפניה תטופל במהירות ואם יש זה יחכה אפי' כמה ימים. אגב, כבר הוסבר שהפניות במערכת הפניות מטופלות לפי העדפה אישית (כלומר הן מסודרות לפי תאריך עולה - ישן לפני חדש, אבל הבודק מחליט באיזו פניה נוח לו לטפל כרגע).
כנראה שזה גם יוצר מצב שוידאו נפתח במהירות ואתרים פחות. שלא לדבר על פניות של תקלות טכניות שמחכות עד שאי מי מהמתכנתים יתפנה וכו'.
בקיצור המסקנה הייתה שאין בזה צורך, כי השירות מלכתחילה מהיר, וכשיש משהו שגורם לעיכוב זה לא משנה באיזה מסלול תהיה. -
@dLive נראה שלא הסברתי את עצמי: במידה וזה יעלה יותר כסף יהיו לדרגה הגבוהה יותר בודקים בהשוואה לכמות המשתמשים ולא יוכל להיווצר עומס
-
זה אמנם ענין חשוב ובאמת כבר דנו על זה בעבר.
כמה בעיות.
א) מה לדעתך המקסימום שרוב אנשים (גם הנצרכים לשירות) מוכן לשלם לסינון - חמישים ש"ח, אולי מאה ש"ח ואפילו מאה חמישים. וכמה אנשים כאלו צריכים שעל ידם אפשר להשכיר אנשים עשרים וארבע שעות לבדיקת אתרים.
לדוגמא רק על משרה אחת ל18 שעות ליום יצטרך כשמונים מצטרפים. וזה רק משרה אחד. וקשה להאמין שבמשרה אחת האתרים יפתחו במהירות כזה מהר שיספיקו לאנשים האלו.
ב) לא כל אתר אפשר לפתוח תוך כמה דקות וק"ו לא תוך כמה שניות מסיבות טכניות.ברעיון אתה צדק ובעז"ה נטפרי ימצא פיתרון לאלו שצריכים פתחית אתרים במהירות.
-
@אורי תודה על תגובתך!
כמה שאלות: האם הנתונים שהבאת הם מידיעה או סתם?
האם מה שאמרת שנטפרי ימצאו פיתרון זה ידיעה או רצון שלך?
אבל אסביר את עצמי קצת יותר זה לא שיהיו עובדים רק בשבילהם כי יש את עובדי הבסיס שגם הם ישרתו את הפרימיום אלא שיצטרפו אליהם עוד בודקים וכו' וכך המהירות תוכפל -
-
-
@ליכט זה לא אותו רעיון.
מה גם ש20 ש"ח לפניה זה מוגזם ויוריד מחווית המשתמש כי ימנעו מזה -
-
אני יכול להעיד מניסיון האישי, הייתי לקוח כמה שנים של נתיב, ושנה פלוס של נטצח, כיום אני עובד בחלק משעות היום במשרד עם אתרוג, ואצלי יש לי נטפרי.
לגבי מהירות פתיחת אתרים, עדיין בדרך כלל נטצח יותר מהיר מכולם, אבל לגבי שאר נושאי שירות, פיתרון בעיות, התייחסות לבקשות וכו' נטפרי עולה על כולם עשרות אם לא מאות מונים.
ואני כבר לא מדבר על הנקיות.
למרות זאת אני אישית הייתי משלם יותר כדי לקבל שירות יותר מהיר, כמו שכיום אני מוסיף עשרות שקלים בכל חודש שיהיה לי יותר נקודות לפתיחת אתרים, [למרות שברוב החודשים אני לא מנצל אותם.]
-
@IZAK אסור בפורום הזה ללכלך על אף אחד, אבל זה ברור שנטצח הכי מהירים בפתיחת אתרים.. וד"ל
-
@ magicode אמר פה שבעתיד זה יעבוד עם מסלולים
-
@chocolate אבל איך שאני מבין זה לא אותם מסלולים שאני מציע אלא מסלולים ע"פ שירות זאת אומרת כמו יותר ופחות נקודות אבל לא נושא של מהירות כמו שכתבתי
-
פוסט זה נמחק!