מרכז הפניות
-
בדרך אגב @magicode באתר נטפרי מופיע כך
ובכן, ביעילות אני חושב שכל אחד יכול להעיד שהם עומדים בזה.
לצערינו המציאות הוא שבמהירות לא כ"כ מתקיים, בעבר זה היה אכן חריג, אך לאחרונה זה כבר נהיה לא כ"כ חריג, וחבל.
כי האינטרנט הכשר היחיד שניתן לסמוך עליהם, צריך שיהיה כמה שיותר מושלם -
@magicode אמר במרכז הפניות:
לא, אל תעריץ את נטפרי. זה רק גורם לאנשים אחרים לאזן ולהשתמש בשפה לא מכובדת.
טוביה חטא וזיגוד מינגיד? אני מעריץ!
@magicode אמר במרכז הפניות:
מה אתה לגמרי לא מסכים איתי.
בקשר לשירות לקוחות.
@magicode אמר במרכז הפניות:
עכשיו יש עומס די גדול שגורם למענה להיות איטי יותר ולכן יש איטיות במענה.
אתה בעצם מנסה להסביר למה שירות הלקוחות במצב בעייתי.
כל עוד שאתה אומר: יש לך בעיה - תלך, 100%. אולי לא נעים, אבל - זה מה יש.
אבל כשאתה טוען שבעצם הכל טוב, רק בזק וכולי, זה כבר לא. כי זה לא נכון.קישורים:
https://forum.netfree.link/post/66228
https://forum.netfree.link/post/24163
https://forum.netfree.link/topic/836/דחוף-חשוב-נחוץ-וקריטי/27
בקישור האחרון, ראו כמה הודעות רצופות...
נמאס לי, והרשת שלי איטית, ואידך זיל גמור. -
הבוקר העלו עידכון לאתר של נטפרי שיש בעיה טכנית שגורמת לנציגים לענות לאט בפניות.
נכון שאפשר לתרץ שנטפרי צריכה כסף וצריך לעלות את המחיר כדי לשפר את השירות.
אבל זה לא המצב כרגע לדעתי. זה סה"כ בעיה טכנית שצריך למצוא את הפיתרון שלה.
ולמצוא בעיות טכניות, לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.
הכל תלוי בסיעתא דשמיא יכול להיות שניה אחת ופתאום מוצאים את הבעיה. ואני אומר את זה מנסיון.
אז למי שחיפש לשלם, אולי תתרמו לקופת העיר או גורם כזה או אחר שמבטיח ישועות. -
אני מתאפק כבר הרבה זמן לכתוב את זה, כי לכאו' זה מאוד פשוט. ולא צריך אותי שאומר את זה.
הסטטיסטיקה של המענה בנטפרי הוא לפי הזמן שמקבל את התגובה הראשונה? או לפי הזמן של "נפתר"?כי יתכן שאתם רואים בסטטיסטיקה שהכל בסדר, אך בפועל הפניה רק קיבלה תגובה "הועבר לטיפול.
-
@י-פל אמר במרכז הפניות:
@magicode אמר במרכז הפניות:
לא, אל תעריץ את נטפרי. זה רק גורם לאנשים אחרים לאזן ולהשתמש בשפה לא מכובדת.
טוביה חטא וזיגוד מינגיד? אני מעריץ!
@magicode אמר במרכז הפניות:
מה אתה לגמרי לא מסכים איתי.
בקשר לשירות לקוחות.
@magicode אמר במרכז הפניות:
עכשיו יש עומס די גדול שגורם למענה להיות איטי יותר ולכן יש איטיות במענה.
אתה בעצם מנסה להסביר למה שירות הלקוחות במצב בעייתי.
כל עוד שאתה אומר: יש לך בעיה - תלך, 100%. אולי לא נעים, אבל - זה מה יש.
אבל כשאתה טוען שבעצם הכל טוב, רק בזק וכולי, זה כבר לא. כי זה לא נכון.לא אמרתי שהכל טוב. והבעיה בבזק.
אמרתי שאולי בגלל בזק יש יותר משתמשים והם שולחים יותר פניות ולכן יש עומס.
זה היה הסברה לי אז ועכשיו אני חושב אחרת. וזה מה שכתוב בהודעה של נטפרי.
רק חשוב לנטפרי לא להעמיד פנים ולכן באופן כללי אנחנו לא מתחייבים. אתה יכול לראות את זה בכל מקום.לגבי מה שאתה חולק עלי בשירות לקוחות.
אני אמרתי שפניה של שני נקודות בוידאו יכולה להיות מטופלת בחצי שעה.
שים לב שלא אמרתי שכל השני נקודות מטופל בחצי שעה אמרתי שזה יכול להיות מטופל בחצי שעה. ולכן גם אם היה לך חוייה שזה לא טופל בחצי שעה זה לא סותר את מה שאמרתי. לי זה כן טופל פחות מחצי שעה. ואין לי פרוטקציות.
הסטיסטיקה של נטפרי גם מראה ש 30 דקות זה הכי נפוץ בשני נקודות.
-
@עמאר אמר במרכז הפניות:
אני מתאפק כבר הרבה זמן לכתוב את זה, כי לכאו' זה מאוד פשוט. ולא צריך אותי שאומר את זה.
הסטטיסטיקה של המענה בנטפרי הוא לפי הזמן שמקבל את התגובה הראשונה? או לפי הזמן של "נפתר"?כי יתכן שאתם רואים בסטטיסטיקה שהכל בסדר, אך בפועל הפניה רק קיבלה תגובה "הועבר לטיפול.
הסטסטיקה היא לפי המענה האחרון. לא לפי המענה הראשון.
יתכן שנצטרך לחכות שבוע כדי לראות את ההשפעה של השבוע הזה. שהוא היה איטי ברמות. -
@magicode אמר במרכז הפניות:
לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.
כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....
(כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו' -
@davd אמר במרכז הפניות:
@magicode אמר במרכז הפניות:
לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.
כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....
(כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו'אני לא מסכים עם הפרשנות שאתה נותן לאמירה הזאת.
מכיר הרבה אנשים עשירים מאוד שהם חלו לא עזר להם שום כסף והם נפתרו. -
@magicode אמר במרכז הפניות:
@י-פל אמר במרכז הפניות:
@magicode אמר במרכז הפניות:
לא, אל תעריץ את נטפרי. זה רק גורם לאנשים אחרים לאזן ולהשתמש בשפה לא מכובדת.
טוביה חטא וזיגוד מינגיד? אני מעריץ!
@magicode אמר במרכז הפניות:
מה אתה לגמרי לא מסכים איתי.
בקשר לשירות לקוחות.
@magicode אמר במרכז הפניות:
עכשיו יש עומס די גדול שגורם למענה להיות איטי יותר ולכן יש איטיות במענה.
אתה בעצם מנסה להסביר למה שירות הלקוחות במצב בעייתי.
כל עוד שאתה אומר: יש לך בעיה - תלך, 100%. אולי לא נעים, אבל - זה מה יש.
אבל כשאתה טוען שבעצם הכל טוב, רק בזק וכולי, זה כבר לא. כי זה לא נכון.לא אמרתי שהכל טוב. והבעיה בבזק.
אמרתי שאולי בגלל בזק יש יותר משתמשים והם שולחים יותר פניות ולכן יש עומס.
זה היה הסברה לי אז ועכשיו אני חושב אחרת. וזה מה שכתוב בהודעה של נטפרי.
רק חשוב לנטפרי לא להעמיד פנים ולכן באופן כללי אנחנו לא מתחייבים. אתה יכול לראות את זה בכל מקום.לגבי מה שאתה חולק עלי בשירות לקוחות.
אני אמרתי שפניה של שני נקודות בוידאו יכולה להיות מטופלת בחצי שעה.
שים לב שלא אמרתי שכל השני נקודות מטופל בחצי שעה אמרתי שזה יכול להיות מטופל בחצי שעה. ולכן גם אם היה לך חוייה שזה לא טופל בחצי שעה זה לא סותר את מה שאמרתי. לי זה כן טופל פחות מחצי שעה. ואין לי פרוטקציות.
הסטיסטיקה של נטפרי גם מראה ש 30 דקות זה הכי נפוץ בשני נקודות.
מעניין פנייה עם 3 נקודות נענית יותר איטי מ 2 נקודות????
-
-
@magicode אמר במרכז הפניות:
@davd אמר במרכז הפניות:
@magicode אמר במרכז הפניות:
לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.
כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....
(כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו'אני לא מסכים עם האמירה הזאת בכלל.
מכיר הרבה אנשים עשירים מאוד שהם חלו לא עזר להם שום כסף והם נפתרו.מה לעשות שהאמרה הזאת הוא לא פחות מפסוק בקהלת, של החכם מכל האדם שלמה המלך.....
אבל בכל מקרה, כמו שכתבתי עם יותר כסף האפשרויות הם הרבה יותר..., ודברים שהם בידי אדם, ויש רצון אנושי לקדם אותם, ניתן לעשות עם כסף כמעט ה-כ-לרק תבקשו...
-
@davd דובר על זה כבר בעבר, זה בגלל שהרבה פעמים הפניות האלה מורכבות יותר .
-
@davd אמר במרכז הפניות:
@magicode אמר במרכז הפניות:
@davd אמר במרכז הפניות:
@magicode אמר במרכז הפניות:
לא מוכר לי מכונה שמכניסים כסף בצד אחד ובצד השני יוצא פיתרון.
כנראה שנשכחה האימרה "הכסף יענה את הכל"....
(כמובן שעם הכסף עצמו אין עדיין פתרון, אבל בטוח שכאשר יש תקציב חזק, נפתחות הרבה יותר אפשרויות.
לדוגמה, תמריצים לעובדים שיענו יותר פניות בשעה / עובדים נוספים / מפתחים יותר מומחים שימצאו בעיות מורכבות, וכו'אני לא מסכים עם האמירה הזאת בכלל.
מכיר הרבה אנשים עשירים מאוד שהם חלו לא עזר להם שום כסף והם נפתרו.מה לעשות שהאמרה הזאת הוא לא פחות מפסוק בקהלת, של החכם מכל האדם שלמה המלך.....
אבל בכל מקרה, כמו שכתבתי עם יותר כסף האפשרויות הם הרבה יותר..., ודברים שהם בידי אדם, ויש רצון אנושי לקדם אותם, ניתן לעשות עם כסף כמעט ה-כ-לרק תבקשו...
תיקנתי את הניסוח.
אני לא מסכים עם הפרשנות שאתה נותן לאמירה הזאת. -
@davd בתור עובד בחברה שהלקוחות שלה משלמים על המוצר ״קצת״ יותר מהלקוחות של נטפרי
לא כל דבר הוא פקטור של כסף
ולא כל תקלה נפתרת באופן מיידי
גם אם ישקיעו הרבה כסף ומאמצים יש דברים שלוקחים זמןובהתחשב בגובה התשלום השירות הוא הולם ויותר מזה
-
פוסט זה נמחק! -
@code_monkey אמר במרכז הפניות:
ובהתחשב בגובה התשלום השירות הוא הולם ויותר מזה
גובה התשלום הוא בדיוק הנושא
בהנחה ותשלום גבוה יותר היה מאפשר לקבל שירות מהיר יותר - יש הרבה אנשים שהיו מוכנים לשלם יותר -
@ברצינות אמר במרכז הפניות:
@code_monkey אמר במרכז הפניות:
ובהתחשב בגובה התשלום השירות הוא הולם ויותר מזה
גובה התשלום הוא בדיוק הנושא
בהנחה ותשלום גבוה יותר היה מאפשר לקבל שירות מהיר יותר - יש הרבה אנשים שהיו מוכנים לשלם יותריש כזה דבר בנטפרי אבל צריך לשלם.
מי שרוצה לעקוף את התור. יכול היום לשלם הרבה ולהשים 3 נקודות לכל פניה.
ואם זה לא מועיל. כי הפניה מורכבת אז לצערי זה נכנס להגדרה של סיעתא דשמיא.
בדרך כלל שאני מקבל תלונות על פניה שלוקחת זמן ואני מסתכל על הפניה. אין לי מושג איך מטפלים בה. לפעמים אני גואל את הלקוח ואומר לו שאין לנו דרך לטפל בזה. ובכך מביא לסיום הפניה. -
@י-ב אמר במרכז הפניות:
@davd דובר על זה כבר בעבר, זה בגלל שהרבה פעמים הפניות האלה מורכבות יותר .
הנה דוגמה טריה
כאן העליתי פוסט בשרשור זה, עם צילום מסך מאתר נטפרי שמשום מה נחסם (אין לי מושג למה), שלחתי פנייה לנטפרי עם 3 נקודות בשעה 12:50, לכל הדעות לא מדובר בשום פנייה מורכבת, פשוט לפתוח את התמונה!
קיבלתי תגובה בשעה 18:50
והתגובה הייתה שזה נשלח לבדיקה חוזרת - כך שלא מדובר בטיפול מורכבפנייה הכי פשוטה שבעולם, עם 3 נקודות, לקח לטפל בזה 8 שעות!!!!!
תשפטו לבד האם זה שירות מהיר או איטי.... -
@davd אמר במרכז הפניות:
תשפטו לבד האם זה שירות מהיר או איטי....
-
@davd אמר במרכז הפניות:
@י-ב אמר במרכז הפניות:
@davd דובר על זה כבר בעבר, זה בגלל שהרבה פעמים הפניות האלה מורכבות יותר .
הנה דוגמה טריה
כאן העליתי פוסט בשרשור זה, עם צילום מסך מאתר נטפרי שמשום מה נחסם (אין לי מושג למה), שלחתי פנייה לנטפרי עם 3 נקודות בשעה 12:50, לכל הדעות לא מדובר בשום פנייה מורכבת, פשוט לפתוח את התמונה!
קיבלתי תגובה בשעה 18:50
והתגובה הייתה שזה נשלח לבדיקה חוזרת - כך שלא מדובר בטיפול מורכבפנייה הכי פשוטה שבעולם, עם 3 נקודות, לקח לטפל בזה 8 שעות!!!!!
תשפטו לבד האם זה שירות מהיר או איטי....זה יחסית פניה מורכבת. כי זה לא משהו ממוקד כמו בדיקת וידאו או אתר.
זה לפתור בעיה.