אתר שבי רגע נחסם בנטפרי
-
@ברכי-א ההסבר בלינק המצורף לדף החסימה
-
@אורח-פורח השאלה על איזה סעיף מתוך המדיניות שלהם עבר האתר.
מה שבעיקר הפריע לי, זה למה אי אפשר להזהיר מראש או לפחות לעדכן.
מנהלת האתר היא אישה חרדית. אי אפשר לשלוח לה הודעה דרך ה'צור קשר' באתר שלה ולכתוב שהיא עברה על המדיניות של נטפרי ואם זה לא יתוקן בהקדם האתר ייחסם? או אפילו לחסום אותו מיד, אבל לפחות עם הסבר מינימלי.אני מעריכה מאד את נטפרי וחושבת שזו החסימה הטובה ביותר הקיימת.
אם יהיה רק יחס יותר אדיב, זה יהיה לגמרי מושלם. -
@לאה-ר מי אמר לכם שלא הודיעו לה
או שמראש פתחו את האתר תחת תנאים מסוימים
בכל מקרה היא תמיד יכולה לפנות אליהם החסימה זה לא סוף פסוק
היא תקבל את ההסבר מה הבעיה עם האתר
אני לא בטוח שהיא מעונינת שכל אחד יקבל את ההאשמות של מה היא עברה במדיניות -
גם אני ניסיתי לפנות לשירות הלקוחות ולא קיבלתי תשובה הגיונית. וחבל. ממש שירות גרוע.
מברור אצל בעלת האתר (לא מכירה אותה אישית), היא לא קיבלה התרעה מראש, לקח הרבה זמן עד שהגיבו לה והיא עדיין לא יודעת למה חסמו לה את האתר ואיך אפשר להתאים אותו למשתמשי נטפרי.
בנוסף, דרשו ממנה לצאת מכנס דיגיטלי שהתפרסם ודרכו אפשר להירשם לתפוצה שלה במייל.
אם מישהו יודע איך אפשר לעזור שהאתר יפתח (להנאתי האישית, מדגישה שוב שאין לי קשר אליה).
תודה -
@אינו-יודע-לשאול אמר באתר שבי רגע נחסם בנטפרי:
אני לא בטוח שהיא מעונינת שכל אחד יקבל את ההאשמות של מה היא עברה במדיניות
-
@אינו-יודע-לשאול אמר באתר שבי רגע נחסם בנטפרי:
אני לא בטוח שהיא מעונינת שכל אחד יקבל את ההאשמות של מה היא עברה במדיניות
החסימה היא לא רק כלפי בעלי האתרים (שהם לא הלקוחות המשלמים) אלא כלפי המשתמשים. ואני מאד מזדהה אם הבקשה להבין למה דברים נחסמים.
הצעה לרפורמה משפטית: בכל חסימה יצוין הסעיף במדיניות שהוא עילת החסימה. (ללא הדוגמא איפה זה לא קוים)
אולי זה יעלה את רמת האמון בנטפרי שהם לא סתם חוסמים בלי חשבון. -
@iii כבוד הרב אני רוצה להעיר לך משהו
קח את זה ברוח טובה ובהבנה
לטובתך ולטובת כולנוכשאתה מגיב/מתווכח עם מישהו
זה יהיה מאד נעים ויעיל שתתייחס ספציפית לטענה שלו ותסביר למה דעתך שונהק”ו אלף פעמים כשאתה מגיב למנהל
אני חושב שמיותר לנמק למה זה טוב ונצרך והכרחי
בשביל לשמור על דיון ענייני -
@אחד-תם אמר באתר שבי רגע נחסם בנטפרי:
אני רוצה להעיר לך משהו
די כבר. אולי תכתוב אתה את כל הפוסטים וזהו. אנשים שונים כותבים דברים שונים. ככה זה. דעות מנוגדות.
וספציפית פה הסברתי, שהגולשים הם הלקוחות המשלמים ולכן הוגן להסביר להם למה נחסם. (יותר מאשר בעלי האתרים)נמאס שכל התגובות פה בפורום הם אישיות. אני מאד מכבד אותך, אבל אתה לא צריך להעיר לאף אחד. מספיק שתכתוב את דעתך המלומדת בנושא המדובר.
-
@iii אמר באתר שבי רגע נחסם בנטפרי:
החסימה היא לא רק כלפי בעלי האתרים (שהם לא הלקוחות המשלמים) אלא כלפי המשתמשים. ואני מאד מזדהה אם הבקשה להבין למה דברים נחסמים.
אני לא יודע אם אתה באמת מעונין להבין או רק מנסה לקנטר
על הצד שאתה מנסה להבין התגובה הייתה לניקית שמעלה טענות שונות ומשונות בשם בעלת האתר שאותה היא טוענת שהיא לא מכירה אבל מצטטת אותה כל הזמן והיא רוצה שיגיבו לה על גבי הפורום.אין לזה שום הצדקה באופן כללי מצד נטפרי כחברה להגיב לאנשים אחרים מה הבעיה של בעל אתר מסוים.
וגם לא היתר מבחינת דיני לשה״ר על הצד שיש שם דברים שבאמת יתקבלו כבעייתיים על ידי חלק מהקוראים.בכל מקרה המפרשן של המדיניות של נטפרי זה נטפרי ואין שום סיבה שהם יצטרכו לפתוח בדיון איתך או עם כל לקוח אחר האם הפרשנות שלהם נכונה.
-
@אינו-יודע-לשאול אמר באתר שבי רגע נחסם בנטפרי:
אין לזה שום הצדקה באופן כללי מצד נטפרי כחברה להגיב לאנשים אחרים מה הבעיה של בעל אתר מסוים.
לדעתי זה שירות לקוחות בסיסי. לחסום בלי להסביר זו פטרונות.
וזה לא "אנשים אחרים", אלא הלקוחות המשלמים, שהם אלו שנחסמים.
ושוב, לא הצעתי להסביר איפה הבעיה באתר, אלא רק איזה סעיף הופר.
מקווה שהובן.כל הטיעונים והרמיזות האישיות לא רלוונטים.
-
@iii אמר ב[אתר שבי רגע נחסם בנטפרי]
הצעה לרפורמה משפטית: בכל חסימה יצוין הסעיף במדיניות שהוא עילת החסימה. (ללא הדוגמא איפה זה לא קוים)
אולי זה יעלה את רמת האמון בנטפרי שהם לא סתם חוסמים בלי חשבון.אני חושב שהרעיון הוא טוב וזה לא סותר את מה שהמנהל כתב
למשל לכתוב שאתר זה נחסם לפי מדיניות נטפרי לאתרים חרדים לפי סעיף 1 ו3 -
@א
נכון!
גם אני מצטרף