אופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית
-
@זאב-לבן אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
לא יעזור לכם כלום
וד"ללא הבנתי מה יש כאן...
-
@מעמד אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
@magicode אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
במאמר מוסגר. התקלה של משחק בוויפרי צריכה לקבל את העדיפות הכי נמוכה לטעמי. היות וזה אדם שמנסה להתחכם עם נטפרי ואז שהוא נדפק הוא מגיע לנטפרי שיפתרו לו את הבעיה. יש אינטרס לנטפרי שמי ששיחק עם התוכנה יסתבך עם זה. ככה הוא ילמד שיש מחיר למשחק איתה. היה כאלה שהביאו רעיונות להרוס את כל המחשב אם משחקים בוויפרי.
לא תמיד זה אחד שרוצה לשחק בוויפרי ולהוריד אותו
לפעמים זה תקלה כמו זה:@meir-meir אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
... ביום ה2 אחד הילדים שיחק לי במחשב... ומחק חצי וויפרי.
למי שיודע מה זה אומר - לא היה לי גישה לאינטרנט בכלל - הVPN לא עבד והרשת הפתוחה הייתה סגורה - כך שגם להתקין מחדש לא יכלתי.גם אצלי יש תקלה בווייפרי ,
אף אחד לא שיחק עם המחשב ,
ואני מחכה כבר כמעט חודש שיתקשרו אלי עם שליטה מרחוק כדי לתקנו. -
@ben1 אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
@מעמד אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
@magicode אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
במאמר מוסגר. התקלה של משחק בוויפרי צריכה לקבל את העדיפות הכי נמוכה לטעמי. היות וזה אדם שמנסה להתחכם עם נטפרי ואז שהוא נדפק הוא מגיע לנטפרי שיפתרו לו את הבעיה. יש אינטרס לנטפרי שמי ששיחק עם התוכנה יסתבך עם זה. ככה הוא ילמד שיש מחיר למשחק איתה. היה כאלה שהביאו רעיונות להרוס את כל המחשב אם משחקים בוויפרי.
לא תמיד זה אחד שרוצה לשחק בוויפרי ולהוריד אותו
לפעמים זה תקלה כמו זה:@meir-meir אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
... ביום ה2 אחד הילדים שיחק לי במחשב... ומחק חצי וויפרי.
למי שיודע מה זה אומר - לא היה לי גישה לאינטרנט בכלל - הVPN לא עבד והרשת הפתוחה הייתה סגורה - כך שגם להתקין מחדש לא יכלתי.גם אצלי יש תקלה בווייפרי ,
אף אחד לא שיחק עם המחשב ,
ואני מחכה כבר כמעט חודש שיתקשרו אלי עם שליטה מרחוק כדי לתקנו.היום אין לך אפשרות לגלוש בכלל מהמחשב הזה או שזה סתם עושה בעיות?
-
@meir-meir
בעבודה אני לא יכול לגלוש (חיבור נטפרי), -
@ben1 אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
@meir-meir
בעבודה אני לא יכול לגלוש (חיבור נטפרי),יש לך שם VPN ואין לך גלישה בכלל?
אם כן יש פיתרון שאני לא יכול לכתוב כמבון - אם זה אכן כך תכתוב כאן. -
@magicode אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
במאמר מוסגר. התקלה של משחק בוויפרי צריכה לקבל את העדיפות הכי נמוכה לטעמי. היות וזה אדם שמנסה להתחכם עם נטפרי ואז שהוא נדפק הוא מגיע לנטפרי שיפתרו לו את הבעיה. יש אינטרס לנטפרי שמי ששיחק עם התוכנה יסתבך עם זה. ככה הוא ילמד שיש מחיר למשחק איתה. היה כאלה שהביאו רעיונות להרוס את כל המחשב אם משחקים בוויפרי.
דבר נוסף לבר ממש"כ לעיל.
בשבוע שעבר קרו לי פעמיים דברים מוזרים בוויפרי.
- קריסה חלקית - נשארו חלק מהתיקיות אבל כנראה לא הכל ולכן לא הייתה לי גלישה.
- קריסה כוללת שלא היה סינון בכלל [גיליתי שנעלם הסמל פתאו באיזה אתר עלו דברים......] ואז התקנתי מחדש וב"ה עד עכשיו (מיום ה' בערב) עובד.
ולכן אני חושב שכן צריך איזהשהו מענה ייעודי לדברים כאלו ולכה"פ שיהיה בתשלום מיוחד.
תודה רבה
-
@meir-meir אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
@ben1 אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
@meir-meir
בעבודה אני לא יכול לגלוש (חיבור נטפרי),יש לך שם VPN ואין לך גלישה בכלל?
אם כן יש פיתרון שאני לא יכול לכתוב כמבון - אם זה אכן כך תכתוב כאן.לא ,
יש לי בעבודה חיבור נטפרי תקין ורגיל,ואחד מהמחשבים נחסם ע״י וייפרי בטעות -
@meir-meir
ריבוע. -
@magicode אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
אך יש בזה בעיה אחת קטנה שכדאי לפתור אותה.
ננסה לחשוב שאלה שיש להם כיס רחב יוכלו את כל העוגה ולא ישאירו כלום לאחרים.
מה שיכול לגרום לשירות לקוי לשאר המישתמשים.לכן כדאי שיהיה איזה מגבלה גם על השירות הזה.
כי יש כאלה שזה ממש דחוף להם,
אך לא תמיד יש להם בכיס עכשיו 50 ש"ח להשקיע.
(וזה לא סותר את זה שזה שווה להם הרבה יותר מ- 50 ש"ח)לכן צריך שתיהיה איזה מגבלה מסוימת.
או שיהיה לנציג אפשרות של עד 25% מהפניות יוכל להפנות לדחופות בתשלום.
וכל שאר הזמן לפי סדר הפניות הרגיל.או כל פתרון / חלוקה אחרת
אפשר.
אך לא נראה לי שיצטרכו להגיע לזה. גם מי שיש לו כסף לא מוציא 50 ש"ח כל שניה. -
@magicode אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
לא מכיר נציג שיודע לפתור את כל הבעיות בנטפרי בדרך כלל כל אחד מחזיק ידע אחר וכישרון אחר.
ולכן אי אפשר לבצע כזה דבר. בדרך כלל גם נציג לא מספיק יודע מה אחרים יודעים או לא.
אני כמובן מדבר על תחומים מורכבים.לכן הפיתרון זה מערכת הפניות שמה כל הבעיות מגיעות ועוברות תהליך מיון עד שמגיע הנציג שיודע מה לעשות עם זה. ובמערכת הפניות יש תור. כולם רוצים מענה מידי. אבל מה לעשות שבמצב הקיים. אפשר לתת שירות רק דרך תור שלפעמים הוא גדול ולפעמים הוא קצר. לפעמים הנציג שיש לו את הכישרון לבעיה הספציפית הזאת, נמצא במשמרת שלו ולפעמים לא.
אני שוב חוזר ואומר שזה רק בתחום של פתרון בעיות ששמה כל בעיה זה פרוייקט חדש שלא תמיד חוזר על עצמו. ולא כל נציג כשרוני וגם אם הוא כשרוני לא תמיד יש לו סיעתא דשמיא להבין מה הבעיה לפעמים הוא מרים ידים. ומעביר לנציגים אחרים שיעשו את זה.
בדרך כלל שמתלוננים על שירות לקוי או איטי של נטפרי זה במקום של דברים מורכבים שדורשים מחקר ושאי אפשר לצפות את הפיתרון שלהם.
זה כמו חדר בריחה רק שבחדר בריחה אתה יודע שיש פיתרון. פה אתה לא יודע אם תמצא את הפיתרון אי פעם או לא. וזה דורש המון מאמץ חשיבה ובעיקר סיעתא דשמיא.
רעיון שעומד על הפרק זה אפשרות לעקוף את התור על ידי תשלום. ולקבל מענה מהיר. הרעיון הוא שבתשלום של נניח 50 שקל יהיה אפשר לקבל תחילת מענה לבעיה תוך 10 דקות. במידה ולא יהיה תחילת מענה תוך 10 דקות או שנטפרי יודיעו שאי אפשר לתת לזה מענה מהיר אז לא יגבה התשלום.
ככה אפשר לדעת שמי שבאמת חשוב לו עוקף את התור ולא כל מי שהחליט שזה חשוב לו.אדרבה.
רעיון מצוין!!!
למיטב הבנתי זה לא אמור לדרוש פיתוח קשוח.
נשמח מאוד לשמוע האם זה מתקדם!
ותודה על כל השרות והתמיכה!