@אינו-יודע-לשאול אמר באל תשתפו פעולה עם אנשים שסוגרים חשבונות...:
@eil אבל למה להקפיץ הודעה מלפני 60 חודשים?
כי עכשיו זה רץ עוד פעם!
@אינו-יודע-לשאול אמר באל תשתפו פעולה עם אנשים שסוגרים חשבונות...:
@eil אבל למה להקפיץ הודעה מלפני 60 חודשים?
כי עכשיו זה רץ עוד פעם!
כידוע הפורום הזה נודע רק לצורכי נטפרי.
ולצורכי שאר דברים ישנם פורומים אחרים.
והתורה נשארה......
אנו שמחים לבשר שנפתח פורום דף היומי המכונה חברים לדף.
הפורום הוא לצורך דברי תורה בלבד.
נשמח לראות את כולכם שם.
בהזדמנות זו נודה ל"קוסם" ולכל מקימי ועוזרי נטפרי.
ספארי מצונזר פתוח בנטפרי
https://www.jumbomail.me/he/Downloads.aspx?sid=59556D474B544D766A5848464B3342347436653838673D3D&uid=677565304B516F45705368482F514132794F4E5643734B4E4E7262524F4A594F
קרדדיט ל"ידידים" בפרוג.
@magicode דבר ראשון ישר כוח על הכול [כולל הכול].
דבר שני לגבי ההשקפה שלך על נטפרי, [אם זה של הרבנים אז הכול מבוטל, אבל אם הבנתי נכון זה השקפה שלך].
ידוע לכולם, שנטפרי אינה מפרסמת את עצמה משום אחת מהפרסומות המקובלות, [עיתונים, רדיו, חוצות, רשת, ועוד.] (אמנם 019 מפרסמים אבל זה בא מצד 019 ולא מצד נטפרי).
אם אני לא טועה, זה בא משום שנטפרי עצמם סוברים שאינטרנט מסונן אינו מומלץ ואף מסוכן [עיין ערך הרשמה לנטפרי, ועוד.], ואם יהיה פרסומת יהיו אנשים שאין להם היום חיבור לרשת. [ואולי זה בא מצד שנטפרי לא מעונינת להיות "חייבת" לאף אחד, וזה הסיבה שאין נטפרי לעסקים VIP, כי אז נטפרי מחיובת להם].
צודק.
אבל...
ישנם הרבה ואני מדגיש הרבה, שאינם יודעים על נטפרי [תשאל איך, הרי יש סוכנים של נטפרי וכו', לא יודע, מציאות, אני הקטן כבר הכנסתי תחת כנפי נטפרי הרבה שלא שלא ידעו על כך.
טוב, עד כאן בקשר להשקפתי על נטפרי, אבל מה הקשר לאשכול הזה? (רק שלא ירחיקו אותי ).
מכיון שכל זמן שנטפרי אינה מחשבת את עצמה בתור מעצמה, אז כל ...., יכול להשמיץ את נטפרי, להתקמבן איתה וכו'.
מנסיון.
בשניה, שנטפרי יצאו לשוק הם יהיו גוף בעל כוח [אני מאמין ואפי' יודע, ש @MAGICODE מאוד לא אוהב את המילים הללו.] ובשניה הזאת, כל המשמיצים יחשבו פעמים לפני שתובעים או מורחים, מכיון שלגוף יש כוח, ולכוח יש פירסומת.... [אני יכול לומר בבירור שבשניה שנטפרי ירמזו ל... שאם יכתבו בתקשורת חרדית , ש......... מאיימת עליהם, כלומר, לא להיות נחבא אל הכלים כמו ש@MAGICODE אוהב, התביעה תרד מהר מאוד...].
חוץ מזה שנטפרי ירוויחו הרבה לקוחות [לא ירוויחו כספית, אלא רווח רוחני לכל הלוקוחות הללו, וגם רווח לכל משתמשי נטפרי היום, [בשניה שיש יותר לקוחת יש יותר מענה, יותר הודים שמודקים תמונות וכו'.]
טוב, מקווה שדברי יעשה פרות, [כלומר יעברו לוועדת הרבנים של נטפרי האם לשנות אסטרטגיה].
בהערכה ל@MAGICODE וכל עובדי\מתנדבי\משתמשי נטפרי.
@מ-פינחסי רעיון ב. להוציא ספר על כל ההקמה של נטפרי, רוב החומר אתה יכול לראות כאן חוץ ממה שפרוג מחקו, [אולי זה שמור הם אי שם]
אני יודע שכבר כמה פעמים זה עלה לדיון, אבל לא ראיתי שום תגובה על זה, אני מכיר אישית שני חברים בעלי עסקים, [אחד מהם בעלים של רשת] והם אמרו לי שמכיון שבנטפרי לפעמים יש בעיות ולוקח זמן וכו' וכל סירטון צריך לשלוח דרך איזור אישי וכו', הם בכל זאת לא מוותרים על נטפרי, אבל יש להם עוד חיבור לא מסונן שהם מתחברים אליו מתי שיש בעיות וכו'.
שניהם אמרו לי שהם מאוד מאוד רוצים שנטפרי יפתחו SOS שיעלה יותר [הם דיברו איתי על סכום של 150\200 לחודש לנטפרי (במקום ה15 הרגילים) ושהתמונות והסירטונים ישלחו מיד ללא צורך כל פעם לחכות וכו'.
ראיתי שיש בפיתוח מסלול להרבה תמונות, אבל אני מדבר גם על סירטונים ושלא יצטרכו לשלוח דרך האישי.
ולסיכום, תודה על החופש (להיות בטוח) שאתם נותנים לנו.
@מ-פינחסי השאלה היא האם @magicode יאהב את זה.
[כלומר אני חושב שככל שיש יותר כסף ניתן יותר להתפתח. השאלה היא האם @magicode גם מסכים לזה או שזה סובר אחרת (כלומר שהוא מתכנת הכול בעצמו\מתנדבים.)]
@shraga אמר בעידכון דף הספקים:
בינתיים עד שזה ייכנס לויקי (בדף חדש כמובן ועם אזהרה שהמחיר הוא לא חזות הכל ותמיד כדאי לברר על השירות והאיכות...) מצורף טבלת מחירים עדכנית, אם מישהו יודע על נתון לא מדויק בטבלה נא לעדכן.
@סים-כשר @frize37 @בן-של-מלךמחירון קוי - נטפרי
https://drive.google.com/open?id=1K7v1_aKtwX7fMm0ZJ9-HPivtR78BgPZf4lrYLG-us5kמחירון סלולרי - נטפרי
https://drive.google.com/open?id=1bPwsrHUrKKnRCJBtu5as-Af-lbDoBc9jhAZcHRk2b1c
חחחחחח, נחסם...
האשה לבושה בצניעות, אבל בגדרי נטפרי זה נקרא 95 אחוז מסונן.
אם כבר אולי יש בעיה עם המילים.
@magicode אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
לא מכיר נציג שיודע לפתור את כל הבעיות בנטפרי בדרך כלל כל אחד מחזיק ידע אחר וכישרון אחר.
ולכן אי אפשר לבצע כזה דבר. בדרך כלל גם נציג לא מספיק יודע מה אחרים יודעים או לא.
אני כמובן מדבר על תחומים מורכבים.לכן הפיתרון זה מערכת הפניות שמה כל הבעיות מגיעות ועוברות תהליך מיון עד שמגיע הנציג שיודע מה לעשות עם זה. ובמערכת הפניות יש תור. כולם רוצים מענה מידי. אבל מה לעשות שבמצב הקיים. אפשר לתת שירות רק דרך תור שלפעמים הוא גדול ולפעמים הוא קצר. לפעמים הנציג שיש לו את הכישרון לבעיה הספציפית הזאת, נמצא במשמרת שלו ולפעמים לא.
אני שוב חוזר ואומר שזה רק בתחום של פתרון בעיות ששמה כל בעיה זה פרוייקט חדש שלא תמיד חוזר על עצמו. ולא כל נציג כשרוני וגם אם הוא כשרוני לא תמיד יש לו סיעתא דשמיא להבין מה הבעיה לפעמים הוא מרים ידים. ומעביר לנציגים אחרים שיעשו את זה.
בדרך כלל שמתלוננים על שירות לקוי או איטי של נטפרי זה במקום של דברים מורכבים שדורשים מחקר ושאי אפשר לצפות את הפיתרון שלהם.
זה כמו חדר בריחה רק שבחדר בריחה אתה יודע שיש פיתרון. פה אתה לא יודע אם תמצא את הפיתרון אי פעם או לא. וזה דורש המון מאמץ חשיבה ובעיקר סיעתא דשמיא.
רעיון שעומד על הפרק זה אפשרות לעקוף את התור על ידי תשלום. ולקבל מענה מהיר. הרעיון הוא שבתשלום של נניח 50 שקל יהיה אפשר לקבל תחילת מענה לבעיה תוך 10 דקות. במידה ולא יהיה תחילת מענה תוך 10 דקות או שנטפרי יודיעו שאי אפשר לתת לזה מענה מהיר אז לא יגבה התשלום.
ככה אפשר לדעת שמי שבאמת חשוב לו עוקף את התור ולא כל מי שהחליט שזה חשוב לו.
אדרבה.
רעיון מצוין!!!
למיטב הבנתי זה לא אמור לדרוש פיתוח קשוח.
נשמח מאוד לשמוע האם זה מתקדם!
ותודה על כל השרות והתמיכה!
@magicode אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:
אך יש בזה בעיה אחת קטנה שכדאי לפתור אותה.
ננסה לחשוב שאלה שיש להם כיס רחב יוכלו את כל העוגה ולא ישאירו כלום לאחרים.
מה שיכול לגרום לשירות לקוי לשאר המישתמשים.לכן כדאי שיהיה איזה מגבלה גם על השירות הזה.
כי יש כאלה שזה ממש דחוף להם,
אך לא תמיד יש להם בכיס עכשיו 50 ש"ח להשקיע.
(וזה לא סותר את זה שזה שווה להם הרבה יותר מ- 50 ש"ח)לכן צריך שתיהיה איזה מגבלה מסוימת.
או שיהיה לנציג אפשרות של עד 25% מהפניות יוכל להפנות לדחופות בתשלום.
וכל שאר הזמן לפי סדר הפניות הרגיל.או כל פתרון / חלוקה אחרת
אפשר.
אך לא נראה לי שיצטרכו להגיע לזה. גם מי שיש לו כסף לא מוציא 50 ש"ח כל שניה.
@אלחנן-12 כתב שאפשר עי אפליקציה מסוימת להתקין.
אני מנסה ולא ככ מצליח...
אם יש מידע למשהו אני מאוד ישמח.
אני מעלה צילום מסך
התקנתי וויפרי על המחשב. וכל פעם שאני מפעיל מחדש את המחשב, אני לא יכול לגלוש... ויש לי את הסימן הזה.
ואז אני צריך להתקין מחדש, [מקובץ התקנה, כי אם אני עושה הרץ התקנה מחדש, זה עושה שגיאה].
ייתכן שהדבר נובע מכך שהגדרתי בסי קלינר להשבית באתחול כל מה שהוא יכול...
בהמשך ביטלתי את ההשבתה של וויפרי גם במנהל משימות וגם דרך סי קלינר, אבל זה ממשיך לא לעלות לי כל פעם את וויפרי וכך אני צריך להתקין כל פעם מחדש.
אשמח לקבל עזרה בנושא, ואם זה קשור להשבתה באתחול, אשמח לדעת מה אני צריך לאפשר כדי שזה יסתדר.
תודה מראש.
@אחד-תם לא נכון...
חוץ מזה שהוא טיפש למהדרין.
דרך אגב, אפשר להסביר לו...
שאלתי אותו איזה מפלגה לבחור, והוא ענה לי ששווה לבחור עבודה והסביר לי שיש להם עקרונות וכו', ועניתי לו, אתה טועה, אמור מעתה מפלגת הליכוד היא המפלגה הכי טובה.
אח"כ שאלתי אותו שוב, מה המפלגה הכי טובה, והוא ענה לי אין תשובה חד-משמעית לשאלה זו, שכן המפלגה הפוליטית שהכי כדאי לבחור עבור כל פרט תשתנה בהתאם לפוליטיקה האישית ולסדרי העדיפויות של הפרט. כמה גורמים פוטנציאליים שיכולים להשפיע על החלטתו של אדם כוללים את דעותיו על הכלכלה, סוגיות חברתיות ומדיניות חוץ.
@אינו-יודע-לשאול אמר באל תשתפו פעולה עם אנשים שסוגרים חשבונות...:
@eil אבל למה להקפיץ הודעה מלפני 60 חודשים?
כי עכשיו זה רץ עוד פעם!
שלום וברכה.
ב"ה אין לי מחשב בבית, ואני משתמש רק בחדרי מחשבים.
הבעיה היא, שכאשר אני נמצא בחדר מחשבים, אני לא יכול לשלוח קובץ לבדיקה, מכיוון שגם אם קניתי נקודות משתמש שלי, אני לא יכול לשלוח בקשה אם אני גולש על חשבון אחר.
וכאן הבן שואל, מדוע?
זה מאוד מאוד תוקע, שאני צריך לגייס את כל המשפחה שכדי שיפתחו לי קישור מסוים.
@magicode