• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    סקר - ניתוקים בזום

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    14 פוסטים 11 כותבים 403 צפיות 8 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Y מנותק
      yonig20
      נערך לאחרונה על ידי

      אשמח לשמוע ממי שמחובר בזום לפחות שעה בשבוע, האם הוא חווה ניתוקים, וכמה, דרך איזה ספק נטפרי הוא מחובר, וסיבים/נחושת?
      תודה רבה מראש!
      נ.ב. השאלה לא באה בחלל ריק כמובן, יש משהו בתקופה האחרונה, ואני מנסה להבין אם יש הבדל בין החברות.

      A נטפריסנ יוסלה קמצן קדושי 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • shloimy95S מנותק
        shloimy95
        נערך לאחרונה על ידי

        תשתית סיבים בזק, ספק 019, לא היו לי בעיות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א מנותק
          אביב
          נערך לאחרונה על ידי

          נחושת, בזק, ספק בזק, כל שבוע 3.5 שעות בסדר לגמרי

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • 05276041210 מנותק
            0527604121
            נערך לאחרונה על ידי

            סטיק 019
            זום של שעה וחצי
            בינתיים כ-3/4 ניתוקים

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • A מנותק
              avikm @yonig20
              נערך לאחרונה על ידי

              @yonig20
              מניסיון - זה מאד משנה בין איזור לאיזור.
              גם בחיבור סיבים ולא רק בסלולרי יש הבדל בין איזורים שונים, הכי טוב זה לשאול שכנים כמה שיותר קרוב למקום שצריכים.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • נטפריסנ מנותק
                נטפריס @yonig20
                נערך לאחרונה על ידי נטפריס

                @yonig20 סבלתי מאוד מניתוקים בחצי שנה האחרונה, הן בZOOM, אנידסק, ועוד, וודאי בVPN שהוא עוד יותר רגיש. בחודש האחרון היה מצב שבכל ZOOM היה לפחות ניתוק אחד (הייתי נפגש בתדירות יומית).
                (אגב, meet משתקם יותר מהר מניתוק מאשר ZOOM).
                החלפתי לאחרונה ספק (בערך שלוש שבועות) וזה בינתיים ממש הסתדר לגמרי.
                שני הספקים סיבים, אני לא מציין שמות כי אני לא בטוח שזה עקבי לכאן ולכאן, ייתכן שזה תלוי בכמה גורמים (מכונה אצל הספק למשל, אינני יודע איזו הייתי). ייתכן גם שזה תלוי מיקום כפי שאמרו, אבל תכלס ספק אחר פתר את הבעיה למרות ששניהם על אותה תשתית של רימון פייבר.
                אני חושב תמיד כדאי לעבור ספק כבדיקה.

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • Y מנותק
                  yonig20 @נטפריס
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @נטפריס
                  קיבלתי עדכון מהספק שאצלו יש לי בעיות, שביום חמישי הבא הם עושים שינוי משמעותי בשרתים, שאמור לפתור את הבעיה.
                  @avikm הבעיה קורה בו זמנית לי, ולמשתמש נוסף שמחובר לאותו ספק בעיר אחרת לגמרי, כך שכלפי הבעיה שעליה אני מדבר, התברר שזה לא קשור לאיזור מגורים.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • יוסלה קמצן קדושי מנותק
                    יוסלה קמצן קדוש @yonig20
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @yonig20
                    סטיק, ספק יוסי תקשורת, סים פרטנר, לימודים פעם בשבוע כ-3 שעות, לא חוויתי ניתוקים כלל

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • 3 מנותק
                      3 פינות
                      נערך לאחרונה על ידי

                      אני לא מבין מה אתם עושים כזה סיפור מלהחליף ספק?
                      אם יש לכם בעיה שנראית מהספק? אז תחליפו ספק!
                      אתם לא תידעו האם יש בעיה אצל השני עד שלא תנסו.
                      זה לוקח בדרך כלל לא יותר מ30 דקות מהרגע שהתקשרתם לספק החדש עד שהכל מסודר.

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • L מנותק
                        loters
                        נערך לאחרונה על ידי

                        אני לא מבין דבר אחד, איך אנשים עם חיבור סלולארי כמו סטיק וכדו' מצפים שיהיה להם זום רציף או כל תקשורת אחרת רציפה. אפילו בשיחת סלולר פשוטה חווים הרבה פעמים התנתקויות אם מדברים עשרות דקות וכו', כ"ש בחיבור DATA.

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A מנותק
                          avikm @loters
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @loters
                          תחליף חברת סלולר

                          אני עם סטיק כבר כמה שנים
                          לקח זמן עד שהבנתי איזה ספק ואיזה חברה הכי טוב באיזור שלי...
                          והיום הכל עובד מצוין.

                          ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ע מנותק
                            עדי חתימה @avikm
                            נערך לאחרונה על ידי

                            אני פעם בשבוע שעתיים
                            עם נטסטיק.
                            נראה לי שאין אפשרות לעבור ספק, כי בסולולרי יש רק את 019
                            יש הרבה ניתוקים, לפעמים ניתוק ממש, יותר שכיח תקיעה, ואחרי כמה שניות מסתדר.
                            לפעמים נאלץ להוריד את התמונה.
                            באמת מה ניתן לעשות?

                            Z תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • Z מנותק
                              zeevgros @עדי חתימה
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @עדי-חתימה
                              צרו קשר ואנסה לעזור לכם

                              מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                              מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                              052-7638681 zeevgros@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • Y מנותק
                                yonig20 @3 פינות
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @3-פינות אמר בסקר - ניתוקים בזום:

                                אני לא מבין מה אתם עושים כזה סיפור מלהחליף ספק?
                                אם יש לכם בעיה שנראית מהספק? אז תחליפו ספק!
                                אתם לא תידעו האם יש בעיה אצל השני עד שלא תנסו.
                                זה לוקח בדרך כלל לא יותר מ30 דקות מהרגע שהתקשרתם לספק החדש עד שהכל מסודר.

                                בעבר כך הייתי עושה,
                                מאז שעברתי לסיבים זה סיפור הרבה יותר מורכב.
                                אם אתה עם מתאם רשת זה מצריך התקנה מחדש כולל עלות,
                                ואם שכרת ראוטר אתה צריך להחזיר אותו ולהשיג חדש.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון