• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הסבר משוכנע

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר ויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
    11 פוסטים 5 כותבים 2.2k צפיות
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • dLiveD מנותק
      dLive @אורי
      נערך לאחרונה על ידי

      @אורי
      כתבת למישהו ספציפי? זה נראה כאילו התחלת מאמצע שיחה.
      במקרה שלא - ניגש לעניין.
      זה כתוב טוב.
      יש לזכור שאת הנטפרינד'ס כתבו החברים המשתמשים, אבל תמיד נחמד לראות מה שאחרים עשו.
      לדעתי הדף הזה נותן לא פחות מידע, ולא נופל בהרבה (אם בכלל) מהקישור שהבאת.
      יש פה נקודה מצחיקה שרימון ואתרוג כותבים על כל דבר שזו טכנולוגיה מתקדמת וייחודית להם.
      (אגב, ראית בפרוג על הסינכרון בדרייב? מישהו הציע להשתמש בתוכנה של נטפרי לסינכרון בדרייב למשתמשי אתרוג. הוא טוען שזה עובד לפי מה שכתוב בנטפרינדס: "התוכנה של Google Drive משתמשת בתעודות אבטחה משלה (מאוחסנות בקובץ מקומי שמתעדכן כל הפעלה), ללא קשר למה שמותקן במחשב. התוכנה המצורפת פשוט מעתיקה את התעודות המותקנות במחשב (לא דוקא של נטפרי) לקובץ בה התוכנה משתמשת.")
      הסיבה שאנשים חוששים היא לא בגלל שקראו את הדף בנטפרינדס אלא בגלל שמישהו (אההם...) מרמה אותם וטוען להם שבנטפרי זה לא מאובטח למרות שזה עובד בדיוק באותה צורה שעובד אותו "מישהו" אלמוני.
      יש גם הבדל בעיצוב, לרעת הנטפרינדס - שבינינו העיצוב שלו לא משהו.

      נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
      יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

      frize37F ליכטל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • frize37F מנותק
        frize37 @dLive
        נערך לאחרונה על ידי

        @dLive אז אולי צריך לבקש לעשות משהו דומה לזה... http://netfree.link/wiki/הגדרות_סינון_אישיות
        אני לא יודע אם @administrators יתנו אישור לעשות כזה דבר כי יראה שזה רשמי מנטפרי..... אבל שם זה אותו תוכן בידיוק ונראה מאוד יפה

        כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
        חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
        קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
        טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
        לפרטים נוספים לחץ כאן

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ליכטל מנותק
          ליכט @dLive
          נערך לאחרונה על ידי ליכט

          @dLive אמר בהסבר משוכנע:

          לדעתי הדף הזה נותן לא פחות מידע, ולא נופל בהרבה (אם בכלל) מהקישור שהבאת.

          מידע הוא אכן נותן אפי' יותר, אך אני חושב שדוקא בגלל זה, זה לא כ"כ משכנע כמו הדף של רימון. לפעמים עדיף הסבר קצר וקולע, מאשר הרבה מידע.

          יש פה נקודה מצחיקה שרימון ואתרוג כותבים על כל דבר שזו טכנולוגיה מתקדמת וייחודית להם.

          ממש כך, והנה דוגמא נוספת של טכנולוגיה יחודית שהם מפרסמים לאחרונה, ככל הנראה כמענה על ......


          @frize37 אמר בהסבר משוכנע:

          @dLive אז אולי צריך לבקש לעשות משהו דומה לזה... http://netfree.link/wiki/הגדרות_סינון_אישיות
          אני לא יודע אם @administrators יתנו אישור לעשות כזה דבר כי יראה שזה רשמי מנטפרי..... אבל שם זה אותו תוכן בידיוק ונראה מאוד יפה

          אני לא מבין על מה בדיוק אתה מחכה לאישור, כבר מזמן שיש את כל הויקי ככה: http://netfree.link/wiki

          frize37F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • frize37F מנותק
            frize37 @ליכט
            נערך לאחרונה על ידי

            @ליכט יפה מאוד... לא ידעתי... אז למה באתר רשמי של נטפרי.... במדריכים שולח לויקי הלא יפה..... @administrators אולי צריך לשנות את זה.... זה נראה הרבה יותר יפה

            כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
            חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
            קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
            טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
            לפרטים נוספים לחץ כאן

            ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ליכטל מנותק
              ליכט @frize37
              נערך לאחרונה על ידי

              @frize37
              הנה אפי' זה יש לך שם.

              dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • dLiveD מנותק
                dLive @ליכט
                נערך לאחרונה על ידי

                @ליכט
                גם אני לא ידעתי. אני ממש מיושן...
                אבל הסיבה העיקרית לפתיחת האשכול היא - אם הבנתי נכון - יכולת ההסברה יוצאת הדופן שיש לאינטרנט רימון שמצליחה לשכנע שאצלם הכל מאובטח - בניגוד לנטפרי שלא מצליחים לשכנע.
                אז זהו - שאין להם שום יכולת הסברה יוצאת דופן. הבעיה היא עם אלו שמרומים ולא מאמינים לשום דבר.
                אני אישית כן דוגל במתן מידע מקצועי, אני חושב שזו צורת ההסברה הנבונה והמובנת ביותר.

                נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א מנותק
                  אאאאאאא
                  נערך לאחרונה על ידי אאאאאאא

                  ההבדל הוא שהם חברה מסחרית שמשקיעים כסף בפרסומת מקצועית, אולי בין משתמשי נטפרי יש כאלה שיש להם את זה ויהיו מוכנים לתרום כמה ניסוחים ואלי גם עיצובים(לא יפה שאני מנדב אחרים אבל מה אני יעשה אני לא יודע).

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ליכטל מנותק
                    ליכט @dLive
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @dLive
                    בעצם החלק העיקרי שעליו נציגי ...... מדברים כשמנסים להחזיר אליהם לקוח, היא הסינון בבנקים שנטפרי כן מסננת והם לא, והם גם כותבים א"ז בבירור בקישור הנ"ל:

                    עבור אתרים פינאנסיים, כגון אתרי בנקים, בתי השקעות, תוכנות מסחר, חברות כרטיסי אשראי וכדו' שהסיכוי לחשיפה לתכנים בלתי נאותים בהם קטן (?), אינטרנט רימון כלל לא מתערבת בתכנים ומעבירה את התכנים המוצפנים ללקוחותיה כמו שהם.

                    הגם שכבר הסבירו כאן ובפורום הישן המון פעמים שעדיין נטפרי מאובטח יותר מהם גם בבנקים.

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א מנותק
                      אאאאאאא @ליכט
                      נערך לאחרונה על ידי אאאאאאא

                      @ליכט אמר בהסבר משוכנע:

                      @dLive
                      בעצם החלק העיקרי שעליו נציגי ...... מדברים כשמנסים להחזיר אליהם לקוח, היא הסינון בבנקים שנטפרי כן מסננת והם לא, והם גם כותבים א"ז בבירור בקישור הנ"ל:

                      עבור אתרים פינאנסיים, כגון אתרי בנקים, בתי השקעות, תוכנות מסחר, חברות כרטיסי אשראי וכדו' שהסיכוי לחשיפה לתכנים בלתי נאותים בהם קטן (?), אינטרנט רימון כלל לא מתערבת בתכנים ומעבירה את התכנים המוצפנים ללקוחותיה כמו שהם.

                      הגם שכבר הסבירו כאן ובפורום הישן המון פעמים שעדיין נטפרי מאובטח יותר מהם גם בבנקים.

                      יש אתרים פיננסים שבלי נטפרי אדם שרוצה לשמור על עצמו ברמה הכי מינימלית לא יכול להכנס לשם

                      ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ליכטל מנותק
                        ליכט @אאאאאאא
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אאאאאא
                        אכן מהאי טעמא הוספתי אחרי המילים שלהם: ???

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון