ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    מעוניינים להתנדב? נטפרי מעוניינת להיעזר בכם!

    כללי
    10
    15
    2945
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • baruch
      baruch נערך לאחרונה על ידי baruch

      בכדי להקל על מערכת נטפרי בהקצאת משאבים לתמיכה טלפונית יעילה יותר, אנחנו שוקלים להקים שלוחה טלפונית במרכזייה של נטפרי שתיהיה במוצהר על בסיס מתנדבים.
      ישנם הרבה מתעניינים בפרטים על נטפרי שאין להם את הזמן לעבור על הפורום והמדריכים כדי לקבל תשובות לשאלות שלהם, וכן מצטרפים הנתקלים בבעיות טכניות פשוטות, אשר כל משתמש וותיק יוכל לסייע בעדם.

      כל אחד יוכל לדווח באילו שעות הוא מעוניין להתנדב, ונכניס אותו לרשימת המתנדבים במרכזייה.
      המערכת עובדת על בסיס צינתוק. דהיינו, אם מדובר בשעה שאתם זמינים לקבלת שיחות, תקבלו צינתוק על כך מהמרכזייה (לטלפון האישי שלכם) ביחד עם מתנדבים אחרים המוגדרים לשעה זאת, והמתנדב הראשון שיחייג בחזרה למס' שחייג אליו, יקבל את השיחה.

      מראש הננו להודיע כי:

      • לא נקבל כל אחד, אלא לפי שיקול דעתינו.
      • כל השיחות יוקלטו למטרת בקרה ושיפור השירות.
      • השירות יהיה נסיוני. ולאחר תקופה של כחודש, נבדוק את התועלת שלו, ונשקול את המשך הדרך.
      • ההחלטה על ההפעלת השירות, תלויה במידת ההיענות מצד מתנדבים.

      המעוניינים להצטרף, ניתן לפנות אליי לכתובת המייל baruch@netfree.link

      בהצלחה

      למדן וידען א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 13
      • baruch
        baruch נערך לאחרונה על ידי

        אנחנו ניאלץ לבטל את המייזם הזה עוד לפני שהוא החל.

        מס' מאוד קטן ולא מספק של מתנדבים הציעו את עצמם.

        (זה לא איום, אלא עובדה :frowning2: )

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • מחצלת של קנים
          מחצלת של קנים נערך לאחרונה על ידי

          יכול להיות שהסיבה למיעוט הנרשמים היא חוסר בטחון עצמי שבאמת יוכלו לתמוך ומפחדים שישארו עם לשון בחוץ כשמישהו יתקשר אליהם
          אולי כדאי לעשות סדנת הכשרה של כמה שעות או להכין קליפ מושקע שמלמד את התומכים על כל סוגי הבעיות האפשריות והפתרונות

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • א
            אורי נערך לאחרונה על ידי אורי

            אולי אנשים מפחדים שלא יחזיקו מעמד בשעות שהם התנדבו.

            האם תוכל להסביר יותר מה זה כולל. כמה דקות \ שעות ממוצע זה אמור לקחת ליום \ שבועה וכו'.
            לדוגמא בשעות שמתנדבים כמה טלפונים עלולים לבוא וכמה זמן זמן שיחה אמור לקחת בממוצע וכו'.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ?
              משתמש שנמחק נערך לאחרונה על ידי

              אני דווקא סובר שאם תבקש כאן בפורום שמי שרוצה יציע את עצמו יהיה תחרות ויהיה הרבה נרשמים רק תבדוק פטנט איך תדע מי ומי הכותבים 😉

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • למדן וידען
                למדן וידען @baruch נערך לאחרונה על ידי

                @baruch אני נלחצי בזה:

                @baruch אמר במעוניינים להתנדב? נטפרי מעוניינת להיעזר בכם!:

                מראש הננו להודיע כי:

                • לא נקבל כל אחד, אלא לפי שיקול דעתינו.

                ופחדתי להתנדב 😞 לך תדע.. ואז תרגיש מושפל..

                מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                lamdan.yadan@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ezra
                  ezra נערך לאחרונה על ידי ezra

                  אני מאד רוצה להתנדב לעניין, רק כמו שכתב @malo4000 אני לא בטוח שאוכל לענות על כל השאלות, וכמו"כ אני לא יכול לדעת מראש אם באיזה שעות אהיה זמין ולכמה זמן, (יש ימים שאתה יכול לענות הרבה לטלפונים תוך כדי עבודה במקביל, יש ימים שאתה עם אנשים, וכו')
                  ואגב @למדן-וידען אני לא חושב שתסונן כ"כ מהר...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • למדן וידען
                    למדן וידען נערך לאחרונה על ידי

                    @baruch אולי ניתן לעשות שניתן להירשם כשזמינים ולהתנתק כשלא, בשיחת טלפון?
                    זה יעזור מאוד כי כמו ש @ezra לא יכול לדעת מראש באיזה שעות וכדו' ומצד שני הוא לא רוצה להירשם לכל היום ואז הוא יוטרד כל הזמן..
                    כשהוא יכול הוא מתקשר ונרשם.. ואח"כ מתנתק (סוג של השתקת הקבוצה שיש בקווי הווצאפ).

                    כמו כן צריך לתת אפשרות של העברת השיחה למתנדב אחר במקרה שהמתנדב לא מצליח לעזור וכדו' שלא יצטרכו לנתק ולהתקשר שוב.

                    מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                    שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                    lamdan.yadan@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א
                      אורי @baruch נערך לאחרונה על ידי

                      @baruch

                      רשמו החברים שלש סיבות שמסביר למה לא מספיק אנשים התנדבו.
                      א) פחדו שלא יקבל אותם
                      ב) היה קשה להתחייב על שעות קבועות מראש
                      ג) דאגו שלא ידע מה לענות.

                      מסתמא יש דרכים לא קשים להפחית הבעיות האלו ובעז"ה אז תוכל לישם הרעיון החשוב הזאת.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • S
                        shukiha נערך לאחרונה על ידי

                        רק הערת ביניים אני חושב שזה תשובה לאילו שלא רוצים לשלם ורוצים שיהיה בחינם
                        שאי אפשר להתבסס רק על מתנדבים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • קרמבו
                          קרמבו נערך לאחרונה על ידי

                          אני מוכן להצטרף רק במקרה הצורך שיהיה לי את מי לשאול אם אני לא אדע לענות

                          ביחד ... טווים ברשת מעשים טובים

                          עילום תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • עילום
                            עילום @קרמבו נערך לאחרונה על ידי

                            @קרמבו אמר במעוניינים להתנדב? נטפרי מעוניינת להיעזר בכם!:

                            אני מוכן להצטרף רק במקרה הצורך שיהיה לי את מי לשאול אם אני לא אדע לענות

                            אפשר לעשות אולי
                            אפשרות העברת שיחה לתמיכה/נציג ברמה גבוהה יותר
                            אם לא מסתדרים

                            בקיאות בהלכה ? 0723187600

                            לפתיחת מערכות טלפוניות משודרגת חינם שלחו מייל ל- k189018@gmail.com
                            לפתיחת קבוצות וואטסאפון משודרגת משלכם ובחינם 0722547513 (באידיש ובעברית)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ezra
                              ezra נערך לאחרונה על ידי

                              מה עם אפשרות של הקשת נושא הפניה והשארת טלפון (כמו שיש במוקד היעוץ של האינטרנט) וכל אחד יקבל הודעה או צינתוק וכדו' לפי הנושא אליו הוא נרשם.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • A
                                a0548528790 נערך לאחרונה על ידי

                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ?
                                  משתמש שנמחק נערך לאחרונה על ידי

                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון