נקסט הלבשה. www.next.co.il החלפת התמונות החסומות בתמונות חילופיות פתוחות
-
@מעמד
תשאל את אשתך היא תסביר לך את הבעיה את הפיתרון. -
@magicode אשתי לא נמצאת פה
הבנתי את הבעיה רק לא הבנתי איך הפתרון יתבצע !! -
@מעמד
שאתה קונה מחשב יש מלא תמונות מכל הכיוונים. מכל הצדדים.
ככה גם בבגדים יש מלא תמונות. מכל הצדדים ומכל הכיוונים.
אז מספיק להביא תמונה חילופית שפתוחה וזהו. -
@מעמד מתוך דף המוצר. פשוט אדם לא יפתח דף מוצר כשאינו יודע לקראת מה הוא הולך. בתוך דפי המוצר יש תמונות רק של המוצר נטו ואותן ניתן לפתוח והן יוצגו גם בדף הראשי של החיפוש במקום התמונה החסומה.
-
@magicode
רעיון מצוין,
אם כבראולי כדאי לתקן את ההצעה שיהיה בכל אתרי קניות בגדים, למה רק בנקסט? -
@מן-המודיעין
כי אני חושב שאנחנו בעז"ה נצליח לעשות את זה ספציפית על אתר מסוים וזה יהיה יחסית קל לבצע.
על כל האתרים אין לי עדיין רעיון לעשות את זה בקלות. -
אגב, לא בכל המוצרים שם יש תמונה של המוצר עצמו לבד
-
לפי כמות ההצבעות אולי כדאי לדבר עם נקסט ישירות?
-
ומה עם איביי ואלי אקספרס?
-
@derid צחוק צחוק. אבל זה רעיון לא רע.
אני מאמין שאם יעשו לנקסט עוצמה אדירה של בקשות לאתר (תמונות) מותאמות
הם יענו בחיוב.
יש לנטפרי היום נתונים של כניסות לאתר נקסט ממנועי נטפרי.
עם הנתונים האלה שישלחו לנקסט אני מאמין שמשהו יזוז....
נטפרי כבר מספיק גדולה וחזקה בשביל שאפילו נקסט יתחילו להתייחס אליה בכבוד..... -
@מושט השאלה כמה הם יתיחסו לקומץ רוכשים ממגזר מסוים מישראל... תשווה את זה מול שאר העולם, זה כמו לקוח שנכנס פעם בחודש לחנות.
או שבאמת הציבור שלנו צרכן עיקרי בנקסט? לא נראה לי. [אפי' שהדואר נראה מפוצץ משקיות של נקסט. אין לי מושגים באיך נראה הדואר בבלגיה למשל...] -
@שלום-על-ישראל אמר בנקסט הלבשה. www.next.co.il החלפת התמונות החסומות בתמונות חילופיות פתוחות:
@מושט השאלה כמה הם יתיחסו לקומץ רוכשים ממגזר מסוים מישראל... תשווה את זה מול שאר העולם, זה כמו לקוח שנכנס פעם בחודש לחנות.
או שבאמת הציבור שלנו צרכן עיקרי בנקסט? לא נראה לי. [אפי' שהדואר נראה מפוצץ משקיות של נקסט. אין לי מושגים באיך נראה הדואר בבלגיה למשל...]נקסט בהחלט מתייחסים לישראלים בצורה מעודפת, המחירים יותר זולים, משלוחים חינם, מהירות של המשלוחים ועוד, בזמן שבלונדון זה לא כך.
כנראה שיש להם סיבה לכך. -
@magicode
בעבר התחלנו לעבוד על זה - ונתקענו בבעיה.אפשר לשנות בקובץ: http://www.next.co.il/Scripts/ZoomComponent.js?v=0.9.14.20865
בשורה 160
להוסיף פונקציה כזו:getMainImage: function(baseImagePath) { //var baseImagePath = $(".ShotView img")[0].src; var url; var index = baseImagePath.indexOf(".jpg"); var imagePath = baseImagePath; for (var n = 0; n <= totalImages; n++) { if (n === 1) continue; if (n > 0) imagePath = baseImagePath.slice(0, index) + n + baseImagePath.slice(index); url = imagePath + "?&~nfopt(getInfoOnly=1)"; $.ajax({ type: "GET", url: url, async: false, // To Do :: do it sync success: function (result) { if (result && result.value == 100) return imagePath; }, error: function (error) { console.log(error); // should retry?? } }); } }
הבעיה הייתה שהשרת מחזיר תשובה של
cross domain
. -
@סופר אמר בנקסט הלבשה. www.next.co.il החלפת התמונות החסומות בתמונות חילופיות פתוחות:
@שלום-על-ישראל אמר בנקסט הלבשה. www.next.co.il החלפת התמונות החסומות בתמונות חילופיות פתוחות:
@מושט השאלה כמה הם יתיחסו לקומץ רוכשים ממגזר מסוים מישראל... תשווה את זה מול שאר העולם, זה כמו לקוח שנכנס פעם בחודש לחנות.
או שבאמת הציבור שלנו צרכן עיקרי בנקסט? לא נראה לי. [אפי' שהדואר נראה מפוצץ משקיות של נקסט. אין לי מושגים באיך נראה הדואר בבלגיה למשל...]נקסט בהחלט מתייחסים לישראלים בצורה מעודפת, המחירים יותר זולים, משלוחים חינם, מהירות של המשלוחים ועוד, בזמן שבלונדון זה לא כך.
כנראה שיש להם סיבה לכך.אם יש אתר בעברית, אין סיבה שלא יתחשבו באחוז ניכר מהקונים שלהם בארץ.
רק במודיעין עילית, עשרות אחוזים מהחבילות בדואר הוא משם
(אין לי נתונים מדוייקים, אבל אמרו לי פעם ש70-80 אחוז, וכנראה שלא טעו בהרבה) -
@סופר אמר בנקסט הלבשה. www.next.co.il החלפת התמונות החסומות בתמונות חילופיות פתוחות:
@שלום-על-ישראל אמר בנקסט הלבשה. www.next.co.il החלפת התמונות החסומות בתמונות חילופיות פתוחות:
@מושט השאלה כמה הם יתיחסו לקומץ רוכשים ממגזר מסוים מישראל... תשווה את זה מול שאר העולם, זה כמו לקוח שנכנס פעם בחודש לחנות.
או שבאמת הציבור שלנו צרכן עיקרי בנקסט? לא נראה לי. [אפי' שהדואר נראה מפוצץ משקיות של נקסט. אין לי מושגים באיך נראה הדואר בבלגיה למשל...]נקסט בהחלט מתייחסים לישראלים בצורה מעודפת, המחירים יותר זולים, משלוחים חינם, מהירות של המשלוחים ועוד, בזמן שבלונדון זה לא כך.
כנראה שיש להם סיבה לכך.כמדומני שהסיבה לכך, כי בחו"ל יש חנויות שניתן לקנות שמה בזול באופן פיזי עם מחירים זהים לנקסט, משא"כ כאן בא"י זה כמעט המקום היחיד שניתן לקנות סחורה איכותית בזול.
-
עכשיו שזה בוצע לא מאומן השינוי!
המצטרפים החדשים בנטפרי לא יחלום מה שנעשה.
זה קסם אמיתת!
-
לידיעה בעלמא, לכאו' זה מנצל עכשיו יותר מחבילת הגלישה (למוגבלים).
@magicode אני צודק ? -
@ליכט
מנצל פחות , לדעתי,
עד עכשיו היית צריך להכנס לתוך דף המוצר לטעון את כולו על כל התמונות שלו ורק אז לראות האם הבגד מתאים לך במידה ולא עברת למוצר הבא וכן הלאה
כעת רואים כבר מבחוץ האם המוצר מתאים או לא ונכנסים רק למוצרים פוטנציאלים
בנוסף שים לב שתמונות באתרי אינטרנט מוקטנות מאד וכמעט לא שוקלות -
@ליכט ההפרש בין המצב שהיה לחדש הוא הפרש גדול בדפים בהם הכל חסום אבל לא בגלל החידוש אלא להפך - תמונות חסומות הם פשוט קומפקטיות אז הדפים שקלו פחות ממקביליהם הכשרים (דף בנעלי גברים שקל 30% יותר ממעילי נשים).
כעת עם החידוש הזה יש שתי תוספות שאין בדף המקורי של נקסט:
א. התמונות של קודם הסקריפט, החסומות. זה קטן מאוד, סביב ה3 KB (בדף נגיד עם 100 כאלה זה 300 KB).
ב. הבקשות שעל ידם מתברר אם ישנם תמונות פתוחות, זה עוד יותר קטן - 0.2 KB ליחידה (בניסוי שלי 30 KB בדף שלם ללא גלילה ל155 בקשות).אז זה שולי מאוד. וכמו שאמר @master כניסה אחת בודדת לדף שלא רצו, קודם שהיה השיפור הזה, הייתה עולה יקר בהרבה הרבה.
-
@ליכט
לפי מה שהבנתי זה סקריפט שבודק אם בשרתי נטפרי התמונה פתוחה או לא?
וזה לא באמת פתיחה של כל תמונה.והנה הסקריפט שעושה את העבודה
http://netfree.link/injection-script/www-next-co-il.jsאגב הפיתוח הנוכחי הוא לדפים כללים של המוצרים ולא לדף מוצר
(וכנראה בשביל זה אין ענין להשקיע, כי יש את התמונות בצד בקטן).