• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    אפשרות סגירת פניה בלא העלמתה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    25 פוסטים 9 כותבים 3.3k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מעלה ומורידמ מנותק
      מעלה ומוריד
      נערך לאחרונה על ידי

      אי אפשר שכל תיקון מזערי שכזה יהיה הצבעה בפנ"ע.
      יש לצרף זאת להצעה 19.
      הלא כן?

      רוצה לנהל נכון את השימוש שלך באינטרנט? - פשוט תצביע..
      ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ליכטל מנותק
        ליכט @מעלה ומוריד
        נערך לאחרונה על ידי

        @מעלה-ומוריד
        אמנם שניהם תיקונים מזעריים, אך אין כל קשר ביניהם.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • מעלה ומורידמ מנותק
          מעלה ומוריד
          נערך לאחרונה על ידי מעלה ומוריד

          חייבים לעשות סדר בעשרות ההצעות, נהיה פה חתיכת בלאגן!
          יש הצעות שהם פיתוחים חדשים, יש שהם בס"ה שיפורים בממשק, אשר ראינו בשעת מעשה שזה לוקח כמה דקות.
          מדובר פה בעניין רציני בעל השלכות משמעותיות.
          אי אפשר להתעסק בזוטות, אלא אם כן אתה מגדיר זאת כזוטות, ומבקש שיתעסקו בזה כזוטות.
          זה לא בשורה אחת עם שאר ההצעות, גם לא בשתי שורות...

          הרעיונות הללו נוגעים לאשכול מיוחד שיש לפתוח לדברים הללו, שם יציעו את כל השיפורים הקטנים בממשק, ותהיה על זה הצבעה אחת, לא עשר!

          25,6,19,22,15,17

          זה לא בקנה אחד עם הדברים הגדולים באמת שאנחנו מצביעים עליהם כעת.
          הנה תסתכל 5 קולות הלכו על אפשרות לשלם בהו"ק בנקאית...
          הגזמנו.
          בואו נעשה סדר.
          @magicode ושאר @administrators : דעתכם.

          רוצה לנהל נכון את השימוש שלך באינטרנט? - פשוט תצביע..
          ליכטל משרדימ מ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ליכטל מנותק
            ליכט @מעלה ומוריד
            נערך לאחרונה על ידי

            @מעלה-ומוריד
            תתפלא לשמוע, אני אישית מכיר כמה אנשים שהתעכבו ולא הצטרפו לנטפרי רק בגלל ההו"ק הבנקאי....
            ועד היום זה מסב להם כאב ראש כל חודש.
            מאידך, הם לא משתמשים כבדים, וטוב להם במה שיש, כך שכל הפיתוחים לא כ"כ משנה להם.

            אכן, ברמת הפיתוח זה נראה קצת מוזר לראות את כולם בהצבעה אחת, אך מבחי' הצורך למשתמשים, דייקא בגלל זה באה ההצבעה, והראי' שיש אנשים שהצביעו ....

            מעלה ומורידמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • משרדימ מנותק
              משרדי @מעלה ומוריד
              נערך לאחרונה על ידי משרדי

              @מעלה-ומוריד אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:

              הנה תסתכל 5 קולות הלכו על אפשרות לשלם בהו"ק בנקאית...

              אני למשל לא מחזיק כרטיס אשראי, ואפשרות התשלום העכשווית בהעברה בנקאית מסורבלת,
              כך שלא הלכו קולות 😉

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • מעלה ומורידמ מנותק
                מעלה ומוריד @ליכט
                נערך לאחרונה על ידי

                @ליכט לכן אני קורא למנהלים לסדר את זה בהצבעה אחת, לפי ההערכה שלהם מהו פיתוח הדורש הקמת מפלגה מיוחדת
                ואיזה שיפור הוא בס"ה עוד רשימה שלא אמורה לעבור את אחוז החסימה, ולקבצם לגוש אחד.
                הגוש יקרא 'שיפורים בממשק והמסתעף' או משהו כזה, ויפנה לאשכול העוסק והמפרט את השיפורים המדוברים.
                וחסל סדר בלאגן...

                רוצה לנהל נכון את השימוש שלך באינטרנט? - פשוט תצביע..
                magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ מנותק
                  מעמד @משרדי
                  נערך לאחרונה על ידי מעמד

                  @משרדי אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:

                  לא פעם קורה בפניות (בעיקר פניות עם שרשור ארוך) שרוצים לסגור את הפניה,
                  בכדי להקל על התמיכה, אך אז הפניה נעלמת (למשתמש עכ"פ).

                  קודם כל, היא לא נעלמת למשתמש כי אתה יכול לראות אותה דרך המייל שלך
                  ב. פעם כתבו איפה שהוא שכבר לא צריך לסגור פניה כי ברגע שהפניה מטופלת היא נעלמת מהנציג

                  אחרי עריכה: מצאתי את התגובה הזו
                  http://forum.netfree.link/post/12099

                  לגבי אם אפשר לראות את הפניות - פניות שנסגרו לא מופיעות עוד ברשימת הפניות באזור האישי, אך ניתן להגיע אליהם דרך הקישור במייל ששלחו לך כשהפנייה נענתה.
                  ודרך אגב - אין צורך לסגור פניה. משום שמהרגע שנטפרי ענו לך זה מופיע להם כמטופל, אלא אם כן הגבת.
                  סגירת הפניה מועילה למקרים שעדיין לא ענו לך, וחזרת בך מהפנייה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ מנותק
                    מ. פינחסי @מעלה ומוריד
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מעלה-ומוריד אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:

                    הנה תסתכל 5 קולות הלכו על אפשרות לשלם בהו"ק בנקאית...

                    אני מכיר מישהו שלא התחבר לנטפרי רק בגלל זה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • magicodeM מחובר
                      magicode @מעלה ומוריד
                      נערך לאחרונה על ידי magicode

                      @מעלה-ומוריד
                      לפעמים הקושי לא קשור לגודל שיפור.
                      הקושי יכול להיות עצום והשיפור יהיה קטן.
                      אבל מי אני שיחליט על גודל השיפור. אולי השיפור בשבילי הוא קטן אבל בשביל אחרים הוא ענק.
                      בשביל זה יש הצבעה.

                      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                      מעלה ומורידמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                      • מעלה ומורידמ מנותק
                        מעלה ומוריד @magicode
                        נערך לאחרונה על ידי מעלה ומוריד

                        @magicode עינינו הרואות, לפי מספר ההצבעות שהשיפורים לא ממש 'עצומים'.
                        מן ההיגיון והטעם לכלול אותם ברשימה אחת, מה גם שכחבילה הם בעלי משקל הרבה יותר גדול.
                        אולי אז גם יש טעם לפיתוח, ברגע שמדובר בשיפור כולל של נקודות חשובות בממשק.

                        כמובן הכל לפי רוב העבודה. חבילה שתכלול שיפורים רבים, אך תהיה קלה לביצוע - זה רעיון לא רע.
                        הלא כן?

                        רוצה לנהל נכון את השימוש שלך באינטרנט? - פשוט תצביע..
                        magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • magicodeM מחובר
                          magicode @מעלה ומוריד
                          נערך לאחרונה על ידי magicode

                          @מעלה-ומוריד
                          חלק מהמטרה בהצבעות זה ליצור מוטיבצה אצל המפתחים של נטפרי. אנחנו לא רובוטים אנחנו בני אדם.
                          ואם זה יהיה ארוז בחבילה נאבד את האפקט הזה. וגם אני לא חושב שראוי לארוז משהו שבחבילה.

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                          • shragaS מנותק
                            shraga @משרדי
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @משרדי אין צורך לסגור את הפניה,
                            ואכן, היום כבר לא מופיעה ההודעה "סגרו את הפניה ותעזרו לנטפרי במתן שירות"..

                            קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                            משרדימ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • משרדימ מנותק
                              משרדי @shraga
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @shraga עדיין מה מבין מי שרואה את הלחצן הבא?0_1531124272307_סגור פניה.PNG
                              סוגר, לא?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • משרדימ מנותק
                                משרדי @משרדי
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @משרדי אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:

                                לא פעם קורה בפניות (בעיקר פניות עם שרשור ארוך) שרוצים לסגור את הפניה,
                                בכדי להקל על התמיכה, אך אז הפניה נעלמת (למשתמש עכ"פ).
                                אולי כדאי להוסיף לרשימת ההצבעות "הוספת אפשרות סגירת פניה בלא העלמתה"
                                או "הוספת אפשרות צפייה בפניות סגורות"

                                @magicode יכול להיות שיוסיפו את זה לרשימת ההצבעה?

                                מעלה ומורידמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מעלה ומורידמ מנותק
                                  מעלה ומוריד @משרדי
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @משרדי אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:

                                  @magicode יכול להיות שיוסיפו את זה לרשימת ההצבעה?

                                  @shraga אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:

                                  @משרדי אין צורך לסגור את הפניה,
                                  ואכן, היום כבר לא מופיעה ההודעה "סגרו את הפניה ותעזרו לנטפרי במתן שירות"..

                                  רוצה לנהל נכון את השימוש שלך באינטרנט? - פשוט תצביע..
                                  משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • משרדימ מנותק
                                    משרדי @מעלה ומוריד
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מעלה-ומוריד

                                    @משרדי אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:

                                    @shraga עדיין מה מבין מי שרואה את הלחצן הבא?0_1531124272307_סגור פניה.PNG
                                    סוגר, לא?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • משרדימ מנותק
                                      משרדי @shraga
                                      נערך לאחרונה על ידי משרדי

                                      @shraga אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:

                                      @משרדי אין צורך לסגור את הפניה,
                                      ואכן, היום כבר לא מופיעה ההודעה "סגרו את הפניה ותעזרו לנטפרי במתן שירות"..

                                      צילום מסך מהיום
                                      0_1531233501461_אם אין לכם צורך.PNG
                                      מה זה אומר שהחזירו את זה?

                                      מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                      • מ מנותק
                                        מעמד @משרדי
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @משרדי זה לפני שענו לך

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ מנותק
                                          מעמד @משרדי
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @משרדי מעניין ! אצלי אין את זה !

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • משרדימ מנותק
                                            משרדי @magicode
                                            נערך לאחרונה על ידי משרדי

                                            @magicode אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:

                                            @מעלה-ומוריד
                                            חלק מהמטרה בהצבעות זה ליצור מוטיבצה אצל המפתחים של נטפרי. אנחנו לא רובוטים אנחנו בני אדם.
                                            ואם זה יהיה ארוז בחבילה נאבד את האפקט הזה. וגם אני לא חושב שראוי לארוז משהו שבחבילה.

                                            @משרדי אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:

                                            לא פעם קורה בפניות (בעיקר פניות עם שרשור ארוך) שרוצים לסגור את הפניה,
                                            בכדי להקל על התמיכה, אך אז הפניה נעלמת (למשתמש עכ"פ).
                                            אולי כדאי להוסיף לרשימת ההצבעות "הוספת אפשרות סגירת פניה בלא העלמתה"
                                            או "הוספת אפשרות צפייה בפניות סגורות"
                                            @magicode

                                            @magicode אמר באפשרות סגירת פניה בלא העלמתה:

                                            @מעלה-ומוריד
                                            לפעמים הקושי לא קשור לגודל שיפור.
                                            הקושי יכול להיות עצום והשיפור יהיה קטן.
                                            אבל מי אני שיחליט על גודל השיפור. אולי השיפור בשבילי הוא קטן אבל בשביל אחרים הוא ענק.
                                            בשביל זה יש הצבעה.

                                            @magicode תכל'ס זה עולה להצבעה? איזה נכסססס...

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון