• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    פיתוח להסרת הסינון כדי לבדוק אם הבעיה בסינון

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    10 פוסטים 7 כותבים 1.7k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שלו'
      נערך לאחרונה על ידי

      לפעמים ישנם בעיות שקשה לטפל גם במסגרת הקלטת תעבורה, וגם לפעמים אחרי דו"ד עם התמיכה מגיעים למסקנא שהחסימה לא קשור לסינון, ע"כ אפשר להציע שבמקרה וזה הופך למשהו חסום יותר מסתם אתר חסום, שיהיה אפשרות לנטרל את הסינון לכמה שניות/דקות כדי לבדוק אם אכן החסימה בסינון.
      אפשר לבצע את זה גם באופן שעם נטרול הסינון עדיין יהיה סינון של הרובוט.
      גם מומלץ לבצע את זה עם הגדרת זמן מראש לנטרול של הסינון, ככה שגם אם נציג ישכח להחזיר את הסינון, זה יוחזר אוטומטי כעבור הזמן שהוגדר.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • נטפריסנ מנותק
        נטפריס
        נערך לאחרונה על ידי נטפריס

        ראה פה http://forum.netfree.link/topic/3755/גוי-של-נטפרי-בהשתלטות-מרחוק
        אני ממליץ על העניין את הגמרא:
        "בא למדוד נפט אומר לו מדוד אתה לעצמך". יש טעם בעמדתה של נטפרי שלא לתת אפילו לרגע אינטרנט לא מסונן, גם אם לגבי המקרה הספציפי זה מאה אחוז תועלת - היא לא רוצה להיות זו שמספקת "מתי שחייבים".

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
        • ש מנותק
          שלו' @נטפריס
          נערך לאחרונה על ידי

          @נטפריס בדרך כלל בעיות אלו אינם באתרים בדפדן, אלא בתוכנות ומכונות וכדו', כמדומני שאין איסור של הפעלת תוכנה או מכונה על רשת פרוץ כל עוד אין לבן אדם גישה לדברים אחרים, במקרה שנציג החברה עושה זאת תוך כדי השיחה עם הלקוח לכאו' אין איסור בזה, אדרבה יכולים לעשות שאלות רב.
          בעבר ראיתי כזה אצל חברה אחרת (שלא תבינו שאני משוה אותם לנטפרי) מרגע הסרת הסינון עד לחזרתו לקח פתוח מחצי דקה, הדבר היחיד שהלקוח היה יכול לבצע היה בדיקת התוכנה, ואכן הבעיה היה אז בסינון.

          נטפריסנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • נטפריסנ מנותק
            נטפריס @שלו'
            נערך לאחרונה על ידי נטפריס

            @שלו' אמר בפיתוח להסרת הסינון כדי לבדוק אם הבעיה בסינון:

            @נטפריס בדרך כלל בעיות אלו אינם באתרים בדפדן, אלא בתוכנות ומכונות וכדו', כמדומני שאין איסור של הפעלת תוכנה או מכונה על רשת פרוץ כל עוד אין לבן אדם גישה לדברים אחרים, במקרה שנציג החברה עושה זאת תוך כדי השיחה עם הלקוח לכאו' אין איסור בזה, אדרבה יכולים לעשות שאלות רב.
            בעבר ראיתי כזה אצל חברה אחרת (שלא תבינו שאני משוה אותם לנטפרי) מרגע הסרת הסינון עד לחזרתו לקח פתוח מחצי דקה, הדבר היחיד שהלקוח היה יכול לבצע היה בדיקת התוכנה, ואכן הבעיה היה אז בסינון.

            תקרא היטב את האשכול אליו ציינתי.
            אני אומר לך כמי שליוה את נטפרי הרבה, שאם @magicode היה טיפה יותר גמיש בעניין, נטפרי הייתה נראית הרבה הרבה פחות טובה.
            יש עקרונות ששוים זהב. אם היה במנגנון הסינון באופן מובנה אפשרות לגלישה עם סינון מופחת, זה היה מחייב להשתמש בו המון, כי המון מקרי SOS שחייבים את זה. ומאידך בלעדיו, פוכרים ידיים ומבינים שזה גבול היכולת, ומכאן ההשתדלות נגמרה ואז על הלקוח להחליט אם להתייאש או למצוא היתר ואופן איך להסתדר, ונטפרי פטורה מהעול של להחליט אם מדובר במקרה מוצדק ועל ההשלכות, וגם פטורה מ"חובת הראיה" שהמון לקוחות דורשים "לבדוק אם הבעיה קיימת גם ללא סינון".

            משרדימ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
            • משרדימ מנותק
              משרדי @נטפריס
              נערך לאחרונה על ידי

              @נטפריס הרשה לי להוסיף על דבריך,
              בעיקר כשיש את הקלטת תעבורת אינטרנט שמצביעה במרבית המקרים האם הסינון הוא הגורם לתקלה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • יהושע ב.י מנותק
                יהושע ב.
                נערך לאחרונה על ידי יהושע ב.

                אולי ישאלו שאלת חכם בכל מה שקשור לזה. (מסתמא שכבר שאלו).

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • משרדימ מנותק
                  משרדי @נטפריס
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יהושע-ב. אמר בפיתוח להסרת הסינון כדי לבדוק אם הבעיה בסינון:

                  אולי ישאלו שאלת חכם בכל מה שקשור לזה. (מסתמא שכבר שאלו).

                  @נטפריס אמר בפיתוח להסרת הסינון כדי לבדוק אם הבעיה בסינון:

                  אני אומר לך כמי שליוה את נטפרי הרבה, שאם @magicode היה טיפה יותר גמיש בעניין, נטפרי הייתה נראית הרבה הרבה פחות טובה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • shragaS מנותק
                    shraga
                    נערך לאחרונה על ידי

                    למה הזה חשוב?
                    נניח שמתברר שהבעיה אכן קשורה לסינון,
                    הרי מדובר אחרי שלא מצאו את הדרך לפתור אותה

                    קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                    C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • C מנותק
                      clickone @shraga
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @shraga
                      לפעמים הסיפור הוא רק לסיים התקנה דקה אחת.....
                      אז אתה פותח לדקה, מסיים התקנה או רישום וסוגר.
                      מצד שני......
                      עדיף שיפתרו את זה לעומק עם הקלטת תעבורה, בעיקר לטובת הבאים אח"כ.
                      כמו שכתב @נטפריס ...

                      • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                      • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                      9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                      • 9579 מנותק
                        957 @clickone
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @clickone
                        היו לי מקרים שלא הצליחו לפתור / שזה היה מסובך מידי בכדי לפתור,

                        אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                        לפרטים במייל 000@955.co.il

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון