האם לשלוח מייל לכל אנשי קשר
-
האם לדעתכם מן הראוי כרגע לשלוח מייל כזה לכל אנשי הקשר?? ומה הנוסח המתאים??
כך עלה בדעתי."כידוע סינון נטפרי הוקם לשם שמים ונעשה בהתנדבות מלאה במשך שנים תוך השקעת משאבים רבים, כוחות ומחשבה לעין שיעור על מנת לאפשר סינון כשר למהדרין תוך שימוש נוח ויעיל.
אינטרנט רימון ( נטספרק) - לאור הירידה במכירות ולקוחות שעזבו לטובת נטפרי החליטו לתבוע את ספקי השרות שעובדים עם נטפרי - כאילו נטפרי גנבו את פטנט הסינון שלהם, ולמרות שאין עילה בתביעה מולם, כרגע הם מנסים להפסיק לאלתר את פעילות נטפרי על ידי תביעה של ספקי האינטרנט שעובדים עם נטפרי (019/הראל)
נכון לעכשיו, נטפרי מגייסת תרומות וחתימות למען הגנה במשפט
נא עזרתכם והתיחסותכם
https://www.atzuma.co.il/atzumanetfree -
https://netfree.link/netfree-campaign/
נא העבירו הלאה "
-
@אורי העצומה ננעלה
-
-
למה ננעל ?
-
@מעמד
@magicode אמר בפורום פרוג:אנחנו כלל וכלל לא יזמנו את העצומה. כי אני באופן אישי לא מאמין שזה ידבר אליהם.
אבל אני גם לא אוהב לעצור אנשים שעושים את זה מתוך כאב אמיתי.
אבל אל דאגה היא לא חינם. העצומה נותנת לנו בנטפרי הרבה עידוד וכח להתמודד עם הבעיה.
אני חושב שזה מספיק ויפה 1100 חתימות כדי להעביר את המסר שרציתם להעביר.
אם הם לא מתייחסים לכזאת כמות מכובדת של אנשים סביר להניח שהם לא יתייחסו גם ליותר. (אם כי יש מקום לדון לכף זכות)
ולכן לדעתי אפשר לסיים את העצומה במספר המכובד הזה. -
@אורי ערכתי מעט והוספתי מצ"ב קובץ וורד
0_1535975722474_מכתב נטפרי 1.docx -
אשמח לחוות דעת האם להתחיל לשלוח מיילים לכל אנשי קשר.
יש לי מאות אנשי קשר שמשמתשים בסינונים שונים וזה גם יעבור לעוד מאות ואלפים.
כמו כן אני בקשר עם הרבה ראשי קהילות וארגוני סינון בחו"ל (שמשתמשים הרבה עם NETSPARK).
השאלה היא א) אולי כדאי לחכות עד שיש יעד ברור.
ב) אולי לא כדאי להוציא כל הכלים מיד. בזה לא יהיה להם הרבה תועלת לחזור. רק אם לא יחזור שהם ידעו שנתחיל הקהילות השונות להשתמש עם GENTECH ולא עם NETSPARK וכו'. -
הפניה צריך להיות, האם לאפשר מונופול על סינון אינטרנט וסינון גרוע או שהסינון אינו מוגן פטנט
המלחמה זה לא בין נטספארק רימון לבין נטפרי, אלא האם הפטנט שנרשם (שלא כדין) תוך שמנסה לשלוט באינטרנט המסונן , וכפועל יוצא לא נקבל אינטרנט מסונן כנדרש, האם יש לאפשר מצב זה או לא.
נטפרי נמצא בחזית המאבק בגלל שיש להם מוצר, אבל הבעיה היא כלל ישראלית וכלל עולמית.
ההוצאות של המאבק, לא צריך ליפול על נטפרי בלבד, נטפרי לוחם את מלחמתינו אבל נדרש עזרת הציבור......נצחון של הפטנט ישליך על כל שוק האינטרנט המסונן, וזה תוצאה שאף אחד לא רוצה.
בנוסף, גם מי שעוזב את אתרוג, אסור לו לומר שעוזב בגלל המאבק אלא בגלל שיש להם מוצר גרוע, לא לאפשר לצד השני שגורמים לו נזקים ועוד ידרשו פיצוי.
-
@אורי אני לא נביא אני לא יודע מה נכון לעשות אבל אני בעד ללכת בצורה מתונה.
-
@Shalom12 אמר בהאם לשלוח מייל לכל אנשי קשר:
בנוסף, גם מי שעוזב את אתרוג, אסור לו לומר שעוזב בגלל המאבק אלא בגלל שיש להם מוצר גרוע, לא לאפשר לצד השני שגורמים לו נזקים ועוד ידרשו פיצוי.
זכותו של מי שעוזב, לומר מה שהוא חושב.
אישית אם היו לי היום מוצרים שם (ואין לי) הייתי אומר את האמת. שזה בגלל התביעה. -
למה לא ראיתי התיחסות לזה שאתרוג/רימון שייכים היום בעצם לנטויז'ן ואם נטויז'ן יקלטו שהמלחמה בנטפרי פוגעת בכיס שלהם, יתכן וזה יגרום להם לחשוב שוב על הצעד האומלל שהם עשו, צעד שמבטא חולשה שיווקית ברמה גבוהה.
-
הגיע אלי במייל עכשיו:
נטפרי צריכה עורך דין מקצועי נגד מבקשי נפשה, אנחנו צריכים עורך דין מקצועי נגד המקטרגים - בוא נסדר את זה במכה אחת
חבר יקר,
אני פונה אליך למען משהו שנוגע לי מאוד בנשמה,
ואני משער שגם לך - כיהודי חרדי לדבר ד' ומישהו על רמה - זה נוגע לך.
המשהו הזה נקרא: נטפרי. כבעל מייל - אתה כנראה יודע מהי.צרי עין בהצלחתה של נטפרי מאיימים עליה לכלותה,
מבקשים לקצץ את רגליה
ואני רוצה לבקש ממך שתעזור לי למנוע את זה.**
היות ואני קצת מעודכן בפרטים, אני מבקש לשחזר יחד אתך
את ההיסטוריה של הקמת נטפרי.
סיפור קצת ארוך, אבל מרתק.מי שהקים את נטפרי הוא יהודי יקר וירא שמים שידוע בכינוי שבחר לעצמו Magicode.
הסיבה שגרמה לו להקים - מעניינת במיוחד. ואני רוצה לספר לך עליה.Magicode עבד לפרנסתו באינטרנט,
וכחרדי התחבר לאינטרנט ה'מסונן' היחיד שהיה אז - 'אתרוג' (מבית רימון).
כמו כולנו, כשהוא גלש - חשכו עיניו.
המסננת ההיא - גם גרעיני רימון עוברים בה בקלות.
אך בשעה שאנחנו בכינו בסתר נפשנו על מר גורלנו -
הרב Magicode בחר לפעול.הרב Magicode הגה רעיון יצירתי ומהפכני
שיש בו כדי למגר את הבעיות שאני ואתה נתקלנו בהן - ב-99%.
הוא לא התעצל לרגע, ופנה מיידית לחברת רימון
בהצעה לשדרג את הסינון שלהם ברעיון המהפכני שלו.
רעיון שעלה קצת כסף...מנהלי רימון לא ידעו אז לשער את עוצמות הנפש של הרב Magicode,
ולא חלמו שאם הם לא יעשו זאת - הרב Magicode יעשה זאת לבד,
והוא יהיה עבורם מתחרה רציני.
למען הדיוק, גם Magicode עצמו לא חלם על כך.
כיון שכך, דחו את הרעיון על הסף, ולא התייחסו אליו בכלל.חזר הרב Magicode לעבודתו,
ותוך כדי העבודה המסויטת באינטרנט המסונן-פרוץ התחזקה אצלו ההחלטה כי:
אסור להמשיך במתכונת זו!מן ההחלטה הזאת והלאה - הכל היסטוריה.
זה התחיל בפרסום בפורום חרדי על סטנדרט כשרות אמיתי באינטרנט.
הוא נענה שם ב'חלמא טבא חזית' - אך לא נשבר.
לאחר כמה חודשים, הסינון קרם עור וגידים, גיבש קבוצת גולשים.
והקבוצה התרחבה.
ואנשים ראו כי טוב.
ועוד ועוד אנשים ראו והצטרפו.
ועוד ועוד ועוד.
ועודם מצטרפים.היום נטפרי היא נטפרי, ואין צורך להוסיף מילה.
**
אני חוזר אל הנושא שלשמו התכנסנו: האיום על נטפרי.
ב'רימון' ראו את הצלחת נטפרי. בתחילה חשבו שההתלהבות תדעך.
מה שקרה - היה ההיפך.
וככל שעובר הזמן, ההיפך ממשיך לקרות. נטפרי צוברת מיום ליום תאוצה.
משכך, החל קמפיין השמצה מכוער.כל מי שעבר לנטפרי קיבל טלפון מנציג אתרוג עם שטויות ושקרים על נטפרי.
מאות שיחות כאלו מוקלטות.
אלא שהקמפיין ממילא לא הצליח אפילו חלקית.
נטפרי, ככל דבר שהוא לשם שמים, ממשיכה להצליח.ואז התחיל קמפיין פרסומי:
פתאום החלו כל ערוצי המדיה הכתובה והדיגיטלית לפרסם את אתרוג,
פרסומים על פיתוחים, רובוטים, ובדיקות אנושיות.
בקיצור, העתק הדבק מנטפרי (אבל רק המונחים - לא מה שמאחוריהם).
אבל מסכנים - גם זה לא הועיל כלל.
לא שהאסטרטגים כשלו - אלא שהמציאות חזקה מכל דיווח מצוץ מהאצבע.השלב הבא היה ניסיון התחרות זול.
אילו היו מנסים באמת להתחרות ולהביא רמת סינון מוקפדת כמו של נטפרי,
הרי שכולנו היו מצדיעים להם.
אבל הם לא. הם ניסו להרוויח עלינו כסף, ולהשאיר אותנו עם מדמנת האינטרנט.
מה גם שברמת השירות וחוויית הגלישה התנהגו אלינו כאל חיות.
הציבור המשיך לעבור לנטפרי.וכאן הגיע השלב המכריע, השלב שבו אנחנו עומדים כרגע.
שלב שבו נטפרי צריכה את עזרתנו.**
לפני כחודש מקבלות חברות RL ו-019, ספקי האינטרנט של נטפרי, מכתב תביעה מעו"ד מפורסם.
מה קרה? חברת נטספארק, האחות של רימון, טוענת כי נטפרי הפרה פטנט ששייך לה.
המקצוענים מגחכים על שקר גמור וחשוף זה, אבל בא נמשיך עם מכתב התביעה:
נטספארק-רימון דורשת להפסיק לאלתר לצרף לקוחות חדשים לנטפרי,
ובנוסף, להעביר אליה דיווח מפורט על כל לקוחות נטפרי וההכנסות מהם לחברה
לצורך הגשת תביעת פיצוי על מיליוני שקלים...אגב, תחשבו על זה:
יש לרימון תביעה על נטפרי, למה שלא תגיש אותה לנטפרי?
למה היא מסובבת סחור סחור לספקים של נטפרי.
את המסקנה אודות כוונות רימון כאן נשאיר לכם...**
טרם אסיים, ידידי, אני רוצה לתת לך בשתים-שלש מילים
מה זה נטפרי, לפחות מבחינת 15 אלף המשתמשים שלה, ואני בתוכם.אז ככה: פעם כשגלשתי באינטרנט, המסונן כמובן,
עשיתי זאת מתוך סיוט ותסכול.
סיוט ממראות אסורים ודברי כפירה קשים שלא סוננו.
תסכול מחסימות מיותרות וחסרות פשר.
ועל כולנה, כשפניתי לחברת הסינון אודות הבעיות - פשוט לא נעניתי.לפני 3 שנים, קיבלנו את החופש לגלוש בטוח, עם הקמת נטפרי.
היא מסננת בסינון מדויק ואנושי מה שאסור, ומה שמותר פותחת לך.
זאת בנוסף לשירות שמעולם לא היה אצל אף חברת סינון.
בקיצור, חופש.כל אחד מאתנו שנזקק לאינטרנט אי פעם,
ובוודאי מי שהיה מחובר לסינונים אחרים,
יודע שבלי נטפרי - זה לאוין דאורייתא!
ייתכן שללא נטפרי אסור לנו להשתמש באינטרנט, והרי זה קיפוח פרנסתנו.
מדובר בקיצוץ רגלים שלנו, לא של נטפרי.
רימון נלחמת בנו!
רימון יצאה למלחמה בציבור החרדי!**
מתחיל מאבק משפטי.
קשה. מפרך. מתיש.
יותר משרימון חושבת להצליח, והיא לא חושבת - היא חושבת להתיש.
כולנו תפילה וביטחון שבנטפרי לא יישברו.
אבל הכסף, אוי הכסף.נטפרי היא כידוע עמותה שמבקשת תשלום סמלי כדי לכסות את עלויות הסינון ותו לא.
אין שם פרוטה אחת מיותרת.
מחוסר ברירה - נטפרי מבקשת את עזרתנו במאבק המתיש. ויצאה בקמפיין התרמה.
(אגב, מאז שהתחיל הקמפיין, כבר הספיקו ברימון לשלוח מכתב נוסף לספקים עם הפחדות גדולות יותר.
המאבק מתחמם. ה' ישמור).לזאת הנני פונה אליך חבר, אח, ידיד, מכר.
טול חלק להגין על ההגנה שלנו.
הרי כולנו זקוקים לעו"ד למשפט המכריע שלנו ביום הדין המתקרב.
נדמה לי שאין כמו העו"ד למערכה הזאת,
כדי להמליץ טוב בעדנו.
עם התרומה הזאת אנחנו מבטיחים לעצמנו זכיה בדין!להשתתפות בקמפיין: https://netfree.link/netfree-campaign/#!/
להודעת הרב Magicode עם פרטי התביעה: http://forum.netfree.link/post/59102
לעדכונים בנוגע למערכה: http://forum.netfree.link/post/59634לאחר שתרמת וזכית בדין, הייתי מבקש ממך עוד 2 דברים:
- העבר את המייל הזה לחבר שלך, שגם הוא יזכה לעורך דין הטוב שאני ואתה זכינו ליום הדין.
- אם אתה מכיר מישהו שעוד לא עבר לנטפרי, זה הזמן להעבירו. כדי שבאתרוג יבינו שמחבלה בקדשי ישראל לא מרוויחים אלא להיפך. וגם בכלל, שעוד יהודי יזכה לסינון כשר וחווייתי.
נ.ב.
גם אם אתה משתמש אתרוג, אתה בטח זוכר, כי השירות והסינון השתפר במקצת רק לאחר שנטפרי נכנסה לתחרות, כך שאתרוג מנהלת בעצם את המלחמה במשתמשיה, כדי שתוכל לתת להם שירות גרוע כבעבר.... -
@ליכט תודה רבה על השיתוף
ממש התחברתי
מתומצת ומסביר הכל בבת אחת -
-
@מ.-פינחסי אמר בהאם לשלוח מייל לכל אנשי קשר:
@מעמד
@magicode אמר בפורום פרוג:אנחנו כלל וכלל לא יזמנו את העצומה. כי אני באופן אישי לא מאמין שזה ידבר אליהם.
אבל אני גם לא אוהב לעצור אנשים שעושים את זה מתוך כאב אמיתי.
אבל אל דאגה היא לא חינם. העצומה נותנת לנו בנטפרי הרבה עידוד וכח להתמודד עם הבעיה.
אני חושב שזה מספיק ויפה 1100 חתימות כדי להעביר את המסר שרציתם להעביר.
אם הם לא מתייחסים לכזאת כמות מכובדת של אנשים סביר להניח שהם לא יתייחסו גם ליותר. (אם כי יש מקום לדון לכף זכות)
ולכן לדעתי אפשר לסיים את העצומה במספר המכובד הזה.נכון אבל בכל זאת זה נותן לנו, אוהדי נטפרי כוח לראות כמה חבר'ה מתנגדים למהלך זה ולכן לדעתי יש לפתוח את העצומה מחדש, ובכלל, מה האינטרס לסגור, כמה שיהיה לזה יותר הד ברשת זה יותר יועיל
-
-
כתוב מאוד יפה
שלחתי את זה עכשיו במייל לאחד מהרבנים נותני ההכשר של אתרוג -
אבל לא לשכוח לשלוח בעותק מוסתר!
-
כדאי לדעתי למען האוטנטיות לשים בתוך המכתב גם את הלינק לאשכול הרלוונטי בפרוג ששם מתחיל להתרקם הרעיון
מישהו יודע מה הלינק? -
@מחצלת-של-קנים אפשר ליצור איתך קשר?
למייל לחץ כאן.