שיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.
-
@magicode
לא אענה במקום @Glantz
אך אני רואה את הממשק שונה מפורום בכך שזה לא ציבורי אלא הודעה פרטית למעגל מצומצם של מתנדבים, שכל פניה שעוד לא טופלה, תקפוץ שוב ושוב כממתינה לטיפול עם אפשרות תיוג וכדו' (בדומה למערכת הפניות של נטפרי).
כך זה אף פעם לא יגלוש לדיונים וכדו', וגם המתנדבים ירגישו יותר מחוייבים לענות ולעזור.
בעצם, אם תרצה תקרא לזה פורום, אך פורום עם הרשאות מאוד מוגבלות וברורות, לכל אחד מהמשתמשים. -
@magicode כי בפורום א"א לשלוח קבצים. הרעיון הוא לפתוח בעצם ממשק 'שירות לקוחות' כמו בכל חברה, דהיינו, שאפשר לפתוח פנייה, ונציג יכול לבחור את הפנייה ולטפל בו.
זה משהו שונה מפורום. -
@ליכט ממש כך!
-
אפשר לבצע את זה עם הפרום הזה. יש נראה לי תוסף שמסמן שהתשובה נענתה.
ואפשר להעביר קבצים דרך מאגיקוד. לתייג אני לא יודע אבל לא מבין למה צריך תיוג. -
-
אפשר לעשות פה פרטיות יש פה בפרום מחלקה שמיועדת לנציגי קהילות ואתה בכלל לא יודע עליה.
-
הא הבנתי. אתה מתכוון שזה יהיה חד צדדי שהמבקש יוכל לכתוב בקשה אבל לא לראות בקשות של אחרים.
בכל מקרה אני תמיד אומר. שאני רוצה לדבר עם קהל היעד. ולשמוע ממנו את הרצונות שלו. כי אני לא נמצא במקום הזה ואין לי יכולת לדון. אולי באמת לא אכפת לו פרום פומבי. הרי הוא לא יכיר את המתנדבים.
יש מעלה בפרום פומבי שיש יותר ביקורת. -
@magicode אכפת זה לא המילה, זה הרבה יותר מזה... אני מכיר את האנשים האלו מקרוב. פורום לא יעבוד. זה חייב להיות בצורה של "ארבע עיניים". אך כמובן שזה יהיה שקוף לך ולכל ראשי נטפרי. אתם בעצם תהיו האדמינס של המערכת.
-
@Glantz אמר בשיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.:
בממשק הוא יוכל לפתוח פנייה, לדוגמא, "שלום, אני מורה בבית ספר ואני צריכה תמונה של נחליאלי"
בקשות כאלה יש גם בפרוג באופן פומבי. לא מבין איזה בקשות אנשים יסמכו על מתנדבים ויהיה אכפת להם לא לבקש בפרום.
הרי אתה לא מצפה שהם יתנו את השם משתמש וסיסמה שלהם לבנק כדי שתבצע איזה העברה. -
@Glantz הרעיון גדול, מספר נקודות לדעתי.
1 בשביל מה לתת Gsuite או לבצע הפנייה מתוך הgmail או אאוטלוק למה לפרנס את גוגל ולהגדיל הוצאות? כל החברות המספקות מייל נפרד לא נותנות Gsuite על חשבונם אין לזה היגיון.
2 השירות לא יעבוד על בסיס מתנדבים בחינם כי הוא פשוט לא יעבוד, נבול תיבול אתה וכל מתנדביך.
הפתרון לזה חייב לעבוד על בסיס נחיצות פנייה מול תגמול כלשהו, כלומר השולח ישלח בקשה רק עם נקודה וכדומה כי אחרת המתנדבים יעבדו אצלו יומם ולילה.
פרוייקט כזה לא יכול להיות על מתנדבים נטו הוא חייב מנגנון תגמול אפילו קטן למתנדבים כדי שיעבוד קבוע, גם אם נקודה לא שווה את זמן הפנייה ויהיה תגמול קטן לכל מתנדב זה יתן לפרוייקט כח לעבוד
-
במדה ואפשר להגדיר במייל עסקי של גוגל שגם כתובת פרטי וגם עסקית יגיעו לאותו מקום לא דרך pop וimap זה יהיה נהדר כך כל מי שיש לו כבר כתובת קיימת יוכל להשתמש במערכת של נטפרי ולא צריך להתחיל עם כתובות חדשות שלא מוכרות
-
אפשר אולי שזה יהיה בפלטפורמה של מערכת הפניות, כל פניה תדרוש נקודה, המשתמשים יוכלו לרכוש נקודות, ומי שירוויח את הכסף יהיו אלו שיטפלו בפניה.
-
@by6199 רעיון התגמול כבר עלה בדעתי, ואתה צודק בזה שמשהו התנדבותי הוא הרבה יותר חלש ממשהו שמתגמל.
אבל אם נתחיל לתגמל זה יכול להגיע לסכומים מאוד גדולים.
זה צריך להיות ברעיון של "מחוברים לחיים" של עזר מציון. דוגמה של קבוצה בהתנדבות שעובדת מצויין.
ו -@shraga צודק. זה יכול אולי לעבוד ביחד עם ממשק הפניות הקיים. -
@magicode אמר בשיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.:
הרי אתה לא מצפה שהם יתנו את השם משתמש וסיסמה שלהם לבנק כדי שתבצע איזה העברה.
ואולי יש כאלה שבממשק ייעודי יסכימו ובפורום לא?
-
אני חולק על הנחיצות בתגמול. אני בטוח שיהיה המון מתנדבים.
אולי כדי לעודד ולעשות את הענין צבעוני צריך לעשות מיספור מיוחד לפניות שנענות אולי להוסיף את זה בדף הבית של נטפרי.
אבל כן חובה להגביל את הבקשות באמצעות ניקוד וכיוצ"ב.
אדם שהסתדר סוגר את הפניה והנקודה חוזרת. -
שאלה. במידה וזה ממשק בפני עצמו. האם זה חייב להיות במסגרת האתר והאזור האישי של נטפרי? ולמה לא להרחיב את הקהילה למשתמשי סינונים אחרים?
גם קהילת העוזרים וגם קהילת הנעזרים.- במידה וזה חייב להיות דרך נטפרי, מה דעתכם שהתגמול יהיה תוספת נקודות לפניות רגילות מהסוג שקיים עד עכשיו?
-
שבוע טוב.
נתחיל להגיב על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון...- לגבי מה @magicode טוען, ייתכן מאוד שאפשר "להכשיר" פורום בכדי שיוכל לענות על הדרישות, אך למה לנו ללכת עקום אם אפשר ללכת ישר. ממשקי שירות הלקוחות הם בדיוק בשביל זה.
- @מעמד העיר את תשומת ליבי לפרוייקט של @לוי. כפי מה שאני הבנתי @לוי פיתח סוג של רובוט ששולח ישירות לאימייל טפסים וקבצים שונים. לדוגמא, שולחים למייל של הרובוט את המילה "קטלוג" ואז הרובוט שולח בחזרה רשימה ארוכה של קבצים שונים כאשר לכל קובץ משוייך מספר, ולאחר שליחת המספר, הרובוט שולח בחזרה את הקובץ הדרוש. אז חשבתי אולי אפשר לעזור ל@לוי בפיתוח של הדבר הזה ובהרחבת המאגר, ונוסיף שם אופציה, שבמידה ולא מצאת את הקובץ הדרוש, אתה יכול לפנות לממשק המתנדבים. זה יחסוך המון.
- @מ-פינחסי אכן אפשר לעשות את זה לכלל משתמשי נטפרי קהילות, אך הדבר ידרוש את אישורם של הנציגים.
- ברור שהדבר צריך לעבוד עם סוג של נקודות, אחרת הממשק יהיה מוצף בפניות ברמה שלא נוכל לענות עליהם, אך מס' הנקודות הראשונות (30 לדוגמא) יהיו חינמיות, ובאם מישהו יגמור את הנקודות שלו, יהיה באפשרותו לרכוש עוד, והכסף ילך לנטפרי כתרומה.
-
@Glantz
אמרת שאתה מכיר את האנשים מקרוב. אבל לא ענית על מה שאמרתי שעדיין לא הבאת דוגמא של משהו שבן אדם היה אכפת לו לא לבקש בפומבי אבל בפני קבוצה של מתנדבים שהוא לא מכיר אותם לא היה לו בעיה לבקש. -
@magicode ברור שאף אחד לא הולך לתת למתנדב סיסמאות או פרטים אישיים בכדי לבדוק לו משהו ברשת, מה שכן, זה ציבור שמפחד ומהסס מכל מה שהוא ציבורי, וברגע שהפניות שלו ייענו בעשרות מתנדבים שרצים לעברו ומעבירים לו קבצים זה לא יעבוד. ואני רוצה לעזור לציבור הזה.
אז נכון שגם בפרוג יש פניות כדוגמת הציור של הנחליאלי, אבל האנשים בפרוג הם סוג שונה לגמרי, אלו לא האנשים שמשתמשים בנטפרי קהילות.
וגם מבחינת הרבנים, יהיה הרבה יותר קשה לקבל מהם אישור למשהו שהוא ציבורי.
אז אחדד את דברי: זה לא שיש משהו שהם יבקשו בממשק פרטי ולא יבקשו בפורום ציבורי, אלא את אותם בקשות שאנחנו לא מהססים לבקש בפורום - הם יבקשו רק אם זה יהיה ממשק פרטי. -
@Glantz
רעיון נחמד,
אך צריך שיפוץ!
מה התכונת שכתבת ממשק?
הכונה למשהו ציבורי\אישי?
אנשים יוכלו לראות את הפניות?