שאלה בנוגע למחירי ספקים
-
**בהמשך למה שכותב פה @Uria53
.שמעתי שהכסף הגדול של חלק מספקיות סינון שונות של מכשירים... (ואצ"ל). זה לקבור את הלקוח אצלם לתקופה גדולה ולעשות את הכסף הגדול מהחבילה החודשית של הסים שעולה להם גרושים.
-
פוסט זה נמחק! -
@Uria53
בוקר טוב, אין ברצוני להכנס לפולמוס בנושא, אולי גם משום שאני נוגע. ראיתי שהדיון הוא על טכנולוגי' האם ניתן להשיג יותר זול וכו', יש עלות נוספת שהיא גם חלק מהתחשיב וזה עלות של שירות לקוחות וד"ל -
@uria53
אני מגיע ג"כ מ2 התחומים שציינת,
ראשית ממוצע אחוזי השימוש במנויי נטסטיק גבוהים בהרבה, אני לא אומר את זה מהשערה אני ראיתי סטיסטיקות נתונים,
לגבי השרתים, אתה מחליט שהם לא רכשו שרתים בשביל זה,
מה שכלל לא נכון, הספקים (או לפחות חלקם) רכשו שרתים בכסף רב ואף מוסיפים על זה מפעם לפעם, אתה עושה כביכול זוהי עלות זניחה, אך ממש לא, מדובר בשרתים שהברזלים עולים כסף התחזוקה והאחסון,
בנוסף יש את מרכיב שירות הלקוחות שמה לעשות סלולר מזמין הרבה פחות תקלות, וגם תקלות שאפשר להתמודד איתם, לעומת משתמשי נטפרי שמשתמשים ברובם במכשירי נטסטיק שמצריכים הרבה יותר תמיכה שכמובן מתפרשת לכסף,סיכומו של דבר כתבת המון מלל, עם הרבה נתונים חלקם נכונים וחלקם לא,
תכלס חוץ ממלל לא הבאת כלום, אין לך שום הצעה, (לפתוח חברת סלולר ללא מטרת רווח זה לא רלוונטי, זה לא אפשרי, אני מציע שקודם תדאג שאושר עד, יש, והמכולת ליד הבית שלך יעבדו כמלכ"ר זה יהיה משמעותי לך יותר מה5 שח פער בחבילת הסלולר). -
-
@סים-כשר אמר בשאלה בנוגע למחירי ספקים:
יש עלות נוספת שהיא גם חלק מהתחשיב וזה עלות של שירות לקוחות וד"ל
אבל את זה יש גם לחברות בעצמם ובכל אופן הם משווקות בהרבה יותר זול
-
@957 אמר בשאלה בנוגע למחירי ספקים:
בנוסף יש את מרכיב שירות הלקוחות שמה לעשות סלולר מזמין הרבה פחות תקלות, וגם תקלות שאפשר להתמודד איתם, לעומת משתמשי נטפרי שמשתמשים ברובם במכשירי נטסטיק שמצריכים הרבה יותר תמיכה שכמובן מתפרשת לכסף, -
@957 אמר בשאלה בנוגע למחירי ספקים:
@uria53
אני מגיע ג"כ מ2 התחומים שציינת,
ראשית ממוצע אחוזי השימוש במנויי נטסטיק גבוהים בהרבה, אני לא אומר את זה מהשערה אני ראיתי סטיסטיקות נתונים,לחילונים פשוט יש Wi-Fi
לגבי השרתים, אתה מחליט שהם לא רכשו שרתים בשביל זה,
מה שכלל לא נכון, הספקים (או לפחות חלקם) רכשו שרתים בכסף רב ואף מוסיפים על זה מפעם לפעם, אתה עושה כביכול זוהי עלות זניחה, אך ממש לא, מדובר בשרתים שהברזלים עולים כסף התחזוקה והאחסון,נשמע הגיוני בפרט בנושא כוח אדם שאין כזה דבר ''שס''ה הוסיפו לו עוד משימה לרשימה'', אלא חייבים להוסיף עוד כוח אדם
בנוסף יש את מרכיב שירות הלקוחות שמה לעשות סלולר מזמין הרבה פחות תקלות, וגם תקלות שאפשר להתמודד איתם, לעומת משתמשי נטפרי שמשתמשים ברובם במכשירי נטסטיק שמצריכים הרבה יותר תמיכה שכמובן מתפרשת לכסף,
בלי שום ידע בתחום, אבל נשמע לי דווקא הפוך - אני לדוגמה מעולם לא פניתי לחברה בגלל נטסטיק, משא''כ לגבי הפלאפון שלי
סיכומו של דבר כתבת המון מלל, עם הרבה נתונים חלקם נכונים וחלקם לא,
תכלס חוץ ממלל לא הבאת כלום, אין לך שום הצעה,אם זה מעשי או לא אין לי מושג, אבל דווקא כן הייתה כאן הצעה - שנטפרי יעבדו עם סים רגיל
(לפתוח חברת סלולר ללא מטרת רווח זה לא רלוונטי, זה לא אפשרי,
לדעתי הוא התכוון שטפרי או אחר יקנה כמות ענקית של סימים ולא להקים חברה...(כמו X2One לא?!)
אני מציע שקודם תדאג שאושר עד, יש, והמכולת ליד הבית שלך יעבדו כמלכ"ר זה יהיה משמעותי לך יותר מה5 שח פער בחבילת הסלולר).
הצבעה
-
@100 אמר בשאלה בנוגע למחירי ספקים:
אם זה מעשי או לא אין לי מושג, אבל דווקא כן הייתה כאן הצעה - שנטפרי יעבדו עם סים רגיל
לא מספיק התמיכה והכאב ראש שהם נותנים בנושאי הסינון, אתה רוצה שהם גם יטפלו בתמיכה ותקלות בסים ?!?!
אגב גם לסים, צריך ספק, ונטפרי היא לא ספק אלא חברת סינון.
בנוסף, למה שהם יקנו בהרבה כסף סימים ואתה תשלם מחיר מאד זול ? אתה רוצה שהם יספגו את עלות הסים ?! -
@aiib אמר בשאלה בנוגע למחירי ספקים:
@סים-כשר אמר בשאלה בנוגע למחירי ספקים:
יש עלות נוספת שהיא גם חלק מהתחשיב וזה עלות של שירות לקוחות וד"ל
אבל את זה יש גם לחברות בעצמם ובכל אופן הם משווקות בהרבה יותר זול
התשובה לכף מתחלקת לשנים.