• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שאלה בנוגע למחירי ספקים

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    46 פוסטים 16 כותבים 3.3k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מושטמ מנותק
      מושט @Uria53
      נערך לאחרונה על ידי מושט

      **בהמשך למה שכותב פה @Uria53

      .שמעתי שהכסף הגדול של חלק מספקיות סינון שונות של מכשירים... (ואצ"ל). זה לקבור את הלקוח אצלם לתקופה גדולה ולעשות את הכסף הגדול מהחבילה החודשית של הסים שעולה להם גרושים.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • magicodeM מנותק
        magicode @magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • סים כשרס מנותק
          סים כשר @Uria53
          נערך לאחרונה על ידי

          @Uria53
          בוקר טוב, אין ברצוני להכנס לפולמוס בנושא, אולי גם משום שאני נוגע. ראיתי שהדיון הוא על טכנולוגי' האם ניתן להשיג יותר זול וכו', יש עלות נוספת שהיא גם חלק מהתחשיב וזה עלות של שירות לקוחות וד"ל

          שירות לקוחות - סים כשר
          טל 08-802-1818
          מייל service@simkasher.co.il

          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • 9579 מנותק
            957 @Uria53
            נערך לאחרונה על ידי

            @uria53
            אני מגיע ג"כ מ2 התחומים שציינת,
            ראשית ממוצע אחוזי השימוש במנויי נטסטיק גבוהים בהרבה, אני לא אומר את זה מהשערה אני ראיתי סטיסטיקות נתונים,
            לגבי השרתים, אתה מחליט שהם לא רכשו שרתים בשביל זה,
            מה שכלל לא נכון, הספקים (או לפחות חלקם) רכשו שרתים בכסף רב ואף מוסיפים על זה מפעם לפעם, אתה עושה כביכול זוהי עלות זניחה, אך ממש לא, מדובר בשרתים שהברזלים עולים כסף התחזוקה והאחסון,
            בנוסף יש את מרכיב שירות הלקוחות שמה לעשות סלולר מזמין הרבה פחות תקלות, וגם תקלות שאפשר להתמודד איתם, לעומת משתמשי נטפרי שמשתמשים ברובם במכשירי נטסטיק שמצריכים הרבה יותר תמיכה שכמובן מתפרשת לכסף,

            סיכומו של דבר כתבת המון מלל, עם הרבה נתונים חלקם נכונים וחלקם לא,
            תכלס חוץ ממלל לא הבאת כלום, אין לך שום הצעה, (לפתוח חברת סלולר ללא מטרת רווח זה לא רלוונטי, זה לא אפשרי, אני מציע שקודם תדאג שאושר עד, יש, והמכולת ליד הבית שלך יעבדו כמלכ"ר זה יהיה משמעותי לך יותר מה5 שח פער בחבילת הסלולר).

            אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

            לפרטים במייל 000@955.co.il

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 12
            • חכםח מנותק
              חכם @האברך
              נערך לאחרונה על ידי חכם

              @האברך

              לדעתי היתה סיבה לזה שמחקו. מי שראה שם את ההודעות האחרונות יכול להבין...

              אתה צריך תזכורת ?!
              👀 👓

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • A מנותק
                aiib @סים כשר
                נערך לאחרונה על ידי

                @סים-כשר אמר בשאלה בנוגע למחירי ספקים:

                יש עלות נוספת שהיא גם חלק מהתחשיב וזה עלות של שירות לקוחות וד"ל

                אבל את זה יש גם לחברות בעצמם ובכל אופן הם משווקות בהרבה יותר זול

                חכםח סופרס 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • חכםח מנותק
                  חכם @aiib
                  נערך לאחרונה על ידי חכם

                  @aiib

                  @957 אמר בשאלה בנוגע למחירי ספקים:
                  בנוסף יש את מרכיב שירות הלקוחות שמה לעשות סלולר מזמין הרבה פחות תקלות, וגם תקלות שאפשר להתמודד איתם, לעומת משתמשי נטפרי שמשתמשים ברובם במכשירי נטסטיק שמצריכים הרבה יותר תמיכה שכמובן מתפרשת לכסף,

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • 1 מנותק
                    100
                    נערך לאחרונה על ידי 100

                    @957 אמר בשאלה בנוגע למחירי ספקים:

                    @uria53
                    אני מגיע ג"כ מ2 התחומים שציינת,
                    ראשית ממוצע אחוזי השימוש במנויי נטסטיק גבוהים בהרבה, אני לא אומר את זה מהשערה אני ראיתי סטיסטיקות נתונים,

                    לחילונים פשוט יש Wi-Fi

                    לגבי השרתים, אתה מחליט שהם לא רכשו שרתים בשביל זה,
                    מה שכלל לא נכון, הספקים (או לפחות חלקם) רכשו שרתים בכסף רב ואף מוסיפים על זה מפעם לפעם, אתה עושה כביכול זוהי עלות זניחה, אך ממש לא, מדובר בשרתים שהברזלים עולים כסף התחזוקה והאחסון,

                    נשמע הגיוני בפרט בנושא כוח אדם שאין כזה דבר ''שס''ה הוסיפו לו עוד משימה לרשימה'', אלא חייבים להוסיף עוד כוח אדם

                    בנוסף יש את מרכיב שירות הלקוחות שמה לעשות סלולר מזמין הרבה פחות תקלות, וגם תקלות שאפשר להתמודד איתם, לעומת משתמשי נטפרי שמשתמשים ברובם במכשירי נטסטיק שמצריכים הרבה יותר תמיכה שכמובן מתפרשת לכסף,

                    בלי שום ידע בתחום, אבל נשמע לי דווקא הפוך - אני לדוגמה מעולם לא פניתי לחברה בגלל נטסטיק, משא''כ לגבי הפלאפון שלי

                    סיכומו של דבר כתבת המון מלל, עם הרבה נתונים חלקם נכונים וחלקם לא,
                    תכלס חוץ ממלל לא הבאת כלום, אין לך שום הצעה,

                    אם זה מעשי או לא אין לי מושג, אבל דווקא כן הייתה כאן הצעה - שנטפרי יעבדו עם סים רגיל

                    (לפתוח חברת סלולר ללא מטרת רווח זה לא רלוונטי, זה לא אפשרי,

                    לדעתי הוא התכוון שטפרי או אחר יקנה כמות ענקית של סימים ולא להקים חברה...(כמו X2One לא?!)

                    אני מציע שקודם תדאג שאושר עד, יש, והמכולת ליד הבית שלך יעבדו כמלכ"ר זה יהיה משמעותי לך יותר מה5 שח פער בחבילת הסלולר).

                    הצבעה👍

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מעמד @100
                      נערך לאחרונה על ידי מעמד

                      @100 אמר בשאלה בנוגע למחירי ספקים:

                      אם זה מעשי או לא אין לי מושג, אבל דווקא כן הייתה כאן הצעה - שנטפרי יעבדו עם סים רגיל

                      לא מספיק התמיכה והכאב ראש שהם נותנים בנושאי הסינון, אתה רוצה שהם גם יטפלו בתמיכה ותקלות בסים ?!?!
                      אגב גם לסים, צריך ספק, ונטפרי היא לא ספק אלא חברת סינון.
                      בנוסף, למה שהם יקנו בהרבה כסף סימים ואתה תשלם מחיר מאד זול ? אתה רוצה שהם יספגו את עלות הסים ?!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • סופרס מנותק
                        סופר @aiib
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @aiib אמר בשאלה בנוגע למחירי ספקים:

                        @סים-כשר אמר בשאלה בנוגע למחירי ספקים:

                        יש עלות נוספת שהיא גם חלק מהתחשיב וזה עלות של שירות לקוחות וד"ל

                        אבל את זה יש גם לחברות בעצמם ובכל אופן הם משווקות בהרבה יותר זול

                        התשובה לכף מתחלקת לשנים.

                        1. הסימים שמשווקים ע"י @סים-כשר, שם החברות אינם נותנים שירות, אלא השירות עוברת דרך סים כשר, וזה הוצאה נוספת.
                        2. הסימים שעוברות דרך החברה עצמה כגון 019, ולזה ענה @957 שלקוחות נטפרי משתמשים יותר בשירות.

                        'כמה מאושר הייתי - לולא האינטרנט,
                        כמה מסכן אני - שיש לי אינטרנט'

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון