האם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?
-
אני נותקתי ביום שישי,
וחזר במוצ"ש. -
לי עוד הפעם התנתק...
-
מה עושים???????????..
הם טוענים שזה בעיה של נטפרי -
אותו IP של אתמול, אתמול עבד עכשיו חסום
-
תכלס עכשיו לא עובד!!!!!!!!
מה עושים?
אולי מישהו יודע מה פתרון חילופי,
כשאני צורכת כ150 גיגה הורדה בחודש
אין לי בעיה להתחבר לחיבור קווי,
רק שקו הטלפון שלי הוא נטוויזן,תודה לכל המסייעים
-
@שמח-תשמח
אני הייתי בחיבור קווי של 019 עם טלפון של נט'וייז'ן בלי שום בעיה. תפני ל@957 . בהצלחה -
נראה לכאורה שהסתדר
-
@NU אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
נראה לכאורה שהסתדר
עד להודעה חדשה, או סופי?
כי אנחנו כבר באמצע להתנייד -
עדיף לעבור. כך לטעמי.
-
אני כבר התחברתי מחדש 5 פעמים
והיום (13.01.19) ב- 12:15 זה חזר אבל ביקש התחברות מחדש לנטפרי
אני מאד מקוה שנטפרי מטפלים בבעיה שלא נחוייב על כל התחברות!! -
מי שהתרגל למהירות של תשתיות פלאפון (X2one)
כדאי לו מאד להישאר על התשתיות האלו ולא משנה דרך מי
כי מבחינת המהירות פלאפון הכי טובים -
לדעתי אנחנו לא נוכל לטפל בבעיה.
אנחנו הולכים להוציא הודעה. שבכל טעות של חיוב תפנו ל x2one שהם יחזירו את הכסף.
הם כל כך עירבבו את העסק. שקשה לדעת מי המשתמש האמיתי ומי לא. -
@magicode זה די מוזר לחשוב על כך שאין לכם שיניים מול חברות שמפרות את הדרישות שלכם.
אז בעצם על מי אנחנו סומכים?
-
אני יכול להפסיק את השיתוף פעולה איתם.
הבעיה היא אתם. אתם לא תסכימו עם זה.
כלומר זה להתעלל בהרבה מאוד לקוחות. ולהכריח אותם לעבור ספק.
נעשה את זה רק אם יהיה משהו מאוד חריג. -
נראה לך שיש אפשרות ללקוחות לתבוע את X2one
צריך ראיות מוכחות , שהם באמת אשמים .
כרגע התגובה שלהם הייתה -
'שאם נטפרי בקשו ממך להתחבר שוב אז זה כבר עניין שלך מול נטפרי'
והם ודאי מיגנו את עצמם טוב טוב בחוזה שנמצא אצלם שאף אחד מהלקוחות לא קיבל או קרא!!
וחבל מאד!! -
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
נעשה את זה רק אם יהיה משהו מאוד חריג.
למה מה שהיה עד עכשיו לא נקרא כך?
-
@מעלה-ומוריד
זה יכול להיות טעות. אני לא נביא עדיין לדעת האם זה באמת טעות או לא. -
@מעלה-ומוריד אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
נעשה את זה רק אם יהיה משהו מאוד חריג.
למה מה שהיה עד עכשיו לא נקרא כך?
אני לא חושב שיש עניין להפסיק לעבוד איתם.
מי שרוצה שיעזוב.
ביינתים עד יום חמישי הם היו בסדר גמור. -
במיוחד שאומרים שלפלאפון יש את הקליטה הכי טובה.
בוא נחכה ונקווה שלא יהו שוב תקלות בעז"ה -
@magicode
אני בטח מצחיק אותך, אני לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים, אז אני בא לגלות לך את אמריקה -
(בטח חשבתם על זה, אבל על הצד הקלוש שלא...)
המדיניות שלהם בתקופה האחרונה להתעלל במשתמשי נטפרי, לא צועקת שזה מכוון?
קודם השימוש בחבילה.
כשזה לא עזר, הגיע החלפת האייפי, להפר הסכם בצורה מפורשת, ולא עם לקוח חלש, עם נטפרי!, זו לא התנערות ורצון לסיים עם נטפרי?