איטיות 019
-
@סים-כשר אמר באיטיות 019:
@mdy
זה לכאורה אמור להיות תלוי בסיבת התקלהמה? לא הבנתי? מה תלוי במה?
הסברתי כבר בעבר. יש לי שתי מקומות שימוש. מקום אחד הכל טוב. מקום שני לא מצליח להתחבר לדור 4 ולדור 3 לפעמים ואיטיות נוראית.
אז מה תלוי במה? -
@mdy אמר באיטיות 019:
@סים-כשר אמר באיטיות 019:
@mdy
זה לכאורה אמור להיות תלוי בסיבת התקלהמה? לא הבנתי? מה תלוי במה?
הסברתי כבר בעבר. יש לי שתי מקומות שימוש. מקום אחד הכל טוב. מקום שני לא מצליח להתחבר לדור 4 ולדור 3 לפעמים ואיטיות נוראית.
אז מה תלוי במה?אז למה שזה יעבוד לך עם סים פרטנר???
-
@frize37 אמר באיטיות 019:
@mdy אמר באיטיות 019:
@סים-כשר אמר באיטיות 019:
@mdy
זה לכאורה אמור להיות תלוי בסיבת התקלהמה? לא הבנתי? מה תלוי במה?
הסברתי כבר בעבר. יש לי שתי מקומות שימוש. מקום אחד הכל טוב. מקום שני לא מצליח להתחבר לדור 4 ולדור 3 לפעמים ואיטיות נוראית.
אז מה תלוי במה?אז למה שזה יעבוד לך עם סים פרטנר???
בדיוק זו הסיבה שאני לא רץ לעבור... אלא אם "סים כשר" יסביר לי שיש מצב שזה כן יעבוד.
-
-
@חכם אמר באיטיות 019:
@mdy
@סים-כשר צריך להיות לא חכם כדי לענות לך שכן
הבעיה יכולה להיות בגלל אלף ואחד דברים , איך אתה מצפה שהוא יקח אחריות ?לא מתערב בשיקולים של אף חברה. אבל סים בחינם (לא בחודש השלישי) היה משכנע הרבה לנסות
-
@mdy אמר באיטיות 019:
לא מתערב בשיקולים של אף חברה. אבל סים בחינם (לא בחודש השלישי) היה משכנע הרבה לנסות
נכון
אבל מצד שני לא תמיד כדאי לחברה את כל הנסיונות של האנשים שלא מוכנים להשקיע 50 ש''ח
לפעמים זה רק גורם עומס מיותר
מה שכן יכול להיות פתרון ש @סים-כשר יעשה מנגנון שאם לא היה לבנאדם קליטה במשך זמן מוגדר {יומיים שלושה} הוא יוכל לקבל בחזרה את עלות הסים
@סים-כשר נשמח לשמוע את דעתך -
@shraga תודה, אך בדקתי את כל הבעיות. וככל הנראה מדובר בבעיה של 019. חשבתי שזה קשור לתקלה כללית. אך כנראה מדובר על תקלה פרטית. אני אנסה ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולסדר את העניין.
עדכון: דיברתי עם השירות לקוחות והחלפתי פילטר. בנתיים נראה שפתר את הבעיה. נראה הלאה.
-
נפל לי עכשיו הנייח ב 019. חזר באיטיות רבה. מישהו יודע מה לעשות עם זה.
זה קרה לעוד. -
אנחנו באותה סירה...
-
@מושט
כן. גם אני הייתי עכשיו במקרה במשרד שמחובר ל-019 נייח וקיבלתי קבל"פ חמה... -
גם אני מצטרף...
-
גם לי יש איטיות הזויה
פניתי במערכת הפניות וענו לי כך
-
@מעמד אמר באיטיות 019:
גם לי יש איטיות הזויה
פניתי במערכת הפניות וענו לי כך
@מן-המודיעין אמר באיטיות 019:
גם אני מצטרף...
@ליכט אמר באיטיות 019:
@מושט
כן. גם אני הייתי עכשיו במקרה במשרד שמחובר ל-019 נייח וקיבלתי קבל"פ חמה...@shraga אמר באיטיות 019:
אנחנו באותה סירה...
@מושט אמר באיטיות 019:
נפל לי עכשיו הנייח ב 019. חזר באיטיות רבה. מישהו יודע מה לעשות עם זה.
זה קרה לעוד.אההההההההה ברוך השם חבל שרק עכשיו נכנסתי (או יותר נכון הצלחתי להכנס) סתם המתנתי המון זמן על הקו.
הדא הוא דתימא צרת רבים....
-
@מושט אמר באיטיות 019:
נפל לי עכשיו הנייח ב 019. חזר באיטיות רבה. מישהו יודע מה לעשות עם זה.
זה קרה לעוד.גם לי.
-
זה בעיה כללית בטיפול
-
@משרדי מה התקלה.
א"א להתחבר..... -
הם אמרו לי כרגע שעד הבוקר יטופל
-
כרגע חזר איכשהו, הרבה כסף הפסדתי מזה
מסקנות: אם יש פה אשמים פשוט לקנוס אותם על כל תקלה כזאת, קנס כזה שיחשבו פעמיים לפני כל מעשה שאמור אולי לגרום לתקלות.
2. שבתחילת השיחה ל019 פשוט ישאירו הודעה שיש תקלה. ולא יצטרכו להמתין חצי שעה לשמוע את זה מנציג. או לחילופן להקים קו טלפוני של נטפרי שברגע שיש תקלה באחת מהחברות זה יהיה מעודכן שם.עוד דבר, אני מאמין שיש גם כאלו שעובדים כרגע כמו חמורים לסדר את התקלה אז תודה רבה!!!!
-
גם בסלולר 019 איטיות הזויה
-
גם אצלי איטי כרגע ב019 סלולר. משתמש בדור 4