הקלטות שמע במערכת הפניות
-
@מ-פינחסי אי אפשר לעשות הקלטה בנגן או במחשב ולהעלות לפניה ?
ולמה שלנציג יהיה זמן להקשיב ? -
@מ-פינחסי אמר בהקלטות שמע במערכת הפניות:
הצעה: שיוכלו לשלוח הקלטות שמע במערכת הפניות. כמו בוואטסאפ. ע"מ להקל להסביר. הן המתנדב של נטפרי והן הלקוח
אני לא חושב שמי שעונה לפניות זה מתנדבים... זה מערכת פניות שמגיע לצוות נטפרי.
לגופו של ענין זה דבר שבהחלט יכולה להיות בו תועלת, הרבה יותר נח לאפשר הקלטה כפשוטו מלעלות קובץ אחרי שהקלטת ושמרת. -
-
-
@מ-פינחסי
אולי זה יעיל להרחבת ההסברים
אבל לפניה הראשונית נראה לי שזה רק יקשה על הנציגים שרוצים לקבל תמונה על מדובר
בלי לנסות לפענח את ההודעה שמישהו הקליט בתנאים לא הכי טובים -
@nigun אמר בהקלטות שמע במערכת הפניות:
אבל לפניה הראשונית
אפשר לעשות את האופציה הזאת רק מההודעה השניה
-
@nigun אמר בהקלטות שמע במערכת הפניות:
בתנאים לא הכי טובים
מה הפירוש בתנאים לא הכי טובים?
לפעמים בהקלטה אדם מסביר את עצמו הרבה יותר טוב
-
@מ-פינחסי אמר בהקלטות שמע במערכת הפניות:
מה הפירוש בתנאים לא הכי טובים?
הוא התכווין שההקלטה לא טובה מספיק ולא ברורה ואז הנציג יצטרך להתאמץ להבין משהו מההקלטה מה שאין כן בפניה מוקלדת שאין קושי לנציג להבין אותה (אלא אם כן הלקוח כתב באופן לא ברור בעליל)
אבל אני מסכים איתך שהקלטה יכול להיות דבר טוב.
כי יש כאלה שלכתוב יותר קשה מלהסביר בע"פ -
@מעמד אמר בהקלטות שמע במערכת הפניות:
הוא התכווין שההקלטה לא טובה מספיק ולא ברורה ואז הנציג יצטרך להתאמץ להבין משהו מההקלטה מה שאין כן בפניה מוקלדת שאין קושי לנציג להבין אותה
אפשר לכתוב בגדול ובאדום שאין התחייבות לטפל בפנייה המוקלטת במידה והתומך לא יבין אותה
-
@clickone אפשר
אבל אני רק הסברתי מה זה תנאים לא טובים
א. קודם שנטפרי ירצו לעשות את זה ואחר כך אפשר לדון בלפתור בעיות שיכולות לצוץ