מתאם שיחות נטויזין - האם ניתן להחליף לספק נטפרי
-
בסיוע למכר, שמתי לב שהקו טל' תלוי באינטרנט - אם אין אינטרנט - אין קו. אם יכניסו ספק נטפרי הוא יוכל להמשיך לעבוד (עכשיו יש שם ספק 013)?
-
@מנתק זה יכול לעבוד אם ספק של נטפרי אבל חייב דווקא את הנתב של נטוויז'ן, ואליו מכניסים את היוזר של הספק.
מתכון בדוק לבעיות. -
@מישווו אמר במתאם שיחות נטויזין - האם ניתן להחליף לספק נטפרי:
@מנתק זה יכול לעבוד אם ספק של נטפרי אבל חייב דווקא את הנתב של נטוויז'ן, ואליו מכניסים את היוזר של הספק.
מתכון בדוק לבעיות.במילים אחרות אם יכניסו שם (מה שרואים בתמונה) הבעיות יהיו בעיקר בטל' או באינטרנט
האם אין פתרון ידוע כבר?
רק VPN במקרה זה? -
הבעיה תהיה כמובן באינטרנט. היות והטלפון אם הנתב שלהם.
אבל אולי כדאי לנסות. היו פה הרבה דיונים בפורום על שילובים של חברות. ויש כאלו שמרוצים. -
@מישווו אמר במתאם שיחות נטויזין - האם ניתן להחליף לספק נטפרי:
הבעיה תהיה כמובן באינטרנט. היות והטלפון אם הנתב שלהם.
אבל אולי כדאי לנסות. היו פה הרבה דיונים בפורום על שילובים של חברות. ויש כאלו שמרוצים.כאמור, ראיתי שהטל' תלוי באינטרנט, אז כנראה יהיו בעיות בשתיהם
תוכל להפנות לאשכול או לניק שיש לו מידע איך לעשות את כל הסיפור הזה באופן תקין ויעיל? -
-
תודה. יש שם אריכות
האם מישהו יכול להעיד איזה ספק בדיוק עבד ועובד להם ללא בעיות? -
היה לי תקופה ארוכה שעבד מצויין עם RL אחרי זה התחילו כל הבעיות שלדעתי קשורים לנטוויזן ולא לנטפרי
-
@סופר מה המצב היום?
-
@מנתק אמר במתאם שיחות נטויזין - האם ניתן להחליף לספק נטפרי:
@סופר מה המצב היום?
היום אני באר אל, עובד מצויין
-
@מנתק אני בטריפל סי ועובד טוב.
גם בספקים קודמים לא היו לי בעיות מיוחדות, מגדירים את הספק כמו בכל ראוטר וזה עובד.
הבעיה היחידה שהיתה היא, שמדי פעם הראוטר מתאפס להגדרות שרשומות אצלם בשרת, ולכן כדאי אח"כ לבקש מנטוויז'ן שיעדכנו אצלם את הספק הנכון. -
אם שמים את היוזר והסיסמה של הספק שעובד עם נטפרי ואח''כ מבקשים מ 013 לקבע את זה כדי שלא יתחלף בחזרה ל 013 אז אין שום בעיות והכל חלק.
-
@zeevgros אמר במתאם שיחות נטויזין - האם ניתן להחליף לספק נטפרי:
אם שמים את היוזר והסיסמה של הספק שעובד עם נטפרי ואח''כ מבקשים מ 013 לקבע את זה כדי שלא יתחלף בחזרה ל 013 אז אין שום בעיות והכל חלק.
גם אני מצטרף להנ"ל וכבר כמה שנים שאין לי בעיה עם זה, אסביר את הענין בקצרה, נטויזון מעדכים את הראוטר שלהם מרחוק מפעם לפעם (העדכון קורה בדר"כ בשעות הלילה המאוחרות) אחרי כל עדכון הם מאפסים את הראוטר ואז הרואטר שולף את שם המשתמש והסיסמא ממה שרשום במערכת של החברה, ולכן במידה ומבקשים להם 'לקבע' שם משתמש וסיסמא אחר אז אין שום בעיה.
מומלץ מאוד שיום אחרי שביקשו מהם 'לקבע' את זה, להתקשר שוב ולשאול מה מופיע אצלהם במערכת ובכך לוודא שהנציג אכן עדכן את זה כראוי.