ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    מתאם שיחות נטויזין - האם ניתן להחליף לספק נטפרי

    כללי
    7
    13
    501
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מנתק
      מנתק נערך לאחרונה על ידי

      בסיוע למכר, שמתי לב שהקו טל' תלוי באינטרנט - אם אין אינטרנט - אין קו. אם יכניסו ספק נטפרי הוא יוכל להמשיך לעבוד (עכשיו יש שם ספק 013)?

      2020-04-20_100007.png

      kdoshatmchne@gmail.com

      לחץ כאן למידע אודות סינון מערכות מולטימדיה ברכב

      ראה עוד

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מישווו
        מישווו נערך לאחרונה על ידי מישווו

        @מנתק זה יכול לעבוד אם ספק של נטפרי אבל חייב דווקא את הנתב של נטוויז'ן, ואליו מכניסים את היוזר של הספק.
        מתכון בדוק לבעיות.

        מנתק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מנתק
          מנתק @מישווו נערך לאחרונה על ידי

          @מישווו אמר במתאם שיחות נטויזין - האם ניתן להחליף לספק נטפרי:

          @מנתק זה יכול לעבוד אם ספק של נטפרי אבל חייב דווקא את הנתב של נטוויז'ן, ואליו מכניסים את היוזר של הספק.
          מתכון בדוק לבעיות.

          במילים אחרות אם יכניסו שם (מה שרואים בתמונה) הבעיות יהיו בעיקר בטל' או באינטרנט
          האם אין פתרון ידוע כבר?
          רק VPN במקרה זה?

          kdoshatmchne@gmail.com

          לחץ כאן למידע אודות סינון מערכות מולטימדיה ברכב

          ראה עוד

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מישווו
            מישווו נערך לאחרונה על ידי

            הבעיה תהיה כמובן באינטרנט. היות והטלפון אם הנתב שלהם.
            אבל אולי כדאי לנסות. היו פה הרבה דיונים בפורום על שילובים של חברות. ויש כאלו שמרוצים.

            מנתק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מנתק
              מנתק @מישווו נערך לאחרונה על ידי

              @מישווו אמר במתאם שיחות נטויזין - האם ניתן להחליף לספק נטפרי:

              הבעיה תהיה כמובן באינטרנט. היות והטלפון אם הנתב שלהם.
              אבל אולי כדאי לנסות. היו פה הרבה דיונים בפורום על שילובים של חברות. ויש כאלו שמרוצים.

              כאמור, ראיתי שהטל' תלוי באינטרנט, אז כנראה יהיו בעיות בשתיהם
              תוכל להפנות לאשכול או לניק שיש לו מידע איך לעשות את כל הסיפור הזה באופן תקין ויעיל?

              kdoshatmchne@gmail.com

              לחץ כאן למידע אודות סינון מערכות מולטימדיה ברכב

              ראה עוד

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מישווו
                מישווו נערך לאחרונה על ידי

                http://forum.netfree.link/topic/6339/נטוויז-ן-011-הילכו-יחדיו/6
                http://forum.netfree.link/topic/6310/חברות-שתומכות-בנטוויז-ן

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מנתק
                  מנתק נערך לאחרונה על ידי

                  תודה. יש שם אריכות
                  האם מישהו יכול להעיד איזה ספק בדיוק עבד ועובד להם ללא בעיות?

                  kdoshatmchne@gmail.com

                  לחץ כאן למידע אודות סינון מערכות מולטימדיה ברכב

                  ראה עוד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • Chocolate
                    Chocolate נערך לאחרונה על ידי

                    היה לי תקופה ארוכה שעבד מצויין עם RL אחרי זה התחילו כל הבעיות שלדעתי קשורים לנטוויזן ולא לנטפרי

                    Shutfim.com - Home For Jewish Professionals

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מנתק
                      מנתק נערך לאחרונה על ידי

                      @סופר מה המצב היום?

                      kdoshatmchne@gmail.com

                      לחץ כאן למידע אודות סינון מערכות מולטימדיה ברכב

                      ראה עוד

                      סופר Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • סופר
                        סופר @מנתק נערך לאחרונה על ידי

                        @מנתק אמר במתאם שיחות נטויזין - האם ניתן להחליף לספק נטפרי:

                        @סופר מה המצב היום?

                        היום אני באר אל, עובד מצויין

                        'כמה מאושר הייתי - לולא האינטרנט,
                        כמה מסכן אני - שיש לי אינטרנט'

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • Y
                          yonig20 @מנתק נערך לאחרונה על ידי

                          @מנתק אני בטריפל סי ועובד טוב.
                          גם בספקים קודמים לא היו לי בעיות מיוחדות, מגדירים את הספק כמו בכל ראוטר וזה עובד.
                          הבעיה היחידה שהיתה היא, שמדי פעם הראוטר מתאפס להגדרות שרשומות אצלם בשרת, ולכן כדאי אח"כ לבקש מנטוויז'ן שיעדכנו אצלם את הספק הנכון.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • Z
                            zeevgros נערך לאחרונה על ידי

                            אם שמים את היוזר והסיסמה של הספק שעובד עם נטפרי ואח''כ מבקשים מ 013 לקבע את זה כדי שלא יתחלף בחזרה ל 013 אז אין שום בעיות והכל חלק.

                            מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                            מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                            052-7638681 zeevgros@gmail.com

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ש
                              שלו' @zeevgros נערך לאחרונה על ידי

                              @zeevgros אמר במתאם שיחות נטויזין - האם ניתן להחליף לספק נטפרי:

                              אם שמים את היוזר והסיסמה של הספק שעובד עם נטפרי ואח''כ מבקשים מ 013 לקבע את זה כדי שלא יתחלף בחזרה ל 013 אז אין שום בעיות והכל חלק.

                              גם אני מצטרף להנ"ל וכבר כמה שנים שאין לי בעיה עם זה, אסביר את הענין בקצרה, נטויזון מעדכים את הראוטר שלהם מרחוק מפעם לפעם (העדכון קורה בדר"כ בשעות הלילה המאוחרות) אחרי כל עדכון הם מאפסים את הראוטר ואז הרואטר שולף את שם המשתמש והסיסמא ממה שרשום במערכת של החברה, ולכן במידה ומבקשים להם 'לקבע' שם משתמש וסיסמא אחר אז אין שום בעיה.
                              מומלץ מאוד שיום אחרי שביקשו מהם 'לקבע' את זה, להתקשר שוב ולשאול מה מופיע אצלהם במערכת ובכך לוודא שהנציג אכן עדכן את זה כראוי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון