011 קרסו?
-
אם הנורה של ה DSL עושה בעיות זה או בעיה של החוט טלפון או בעיה של המרכזיה של בזק.
ולכן הכותרת הזאת לא נכונה ופוגעת בהם שלא בצדק במקרה הזה. -
-
-
-
פשוט
אבל מסתבר יותר ש011 שהם אחראים על התשתית שלי, עושים בעיות
לא שמעתי שהטלפונים בשכונה קרסו.. -
@שואף טלפונים זה לא DSL
-
@magicode מה קשור בזק, יש לי תשתית אצל 011, בזק לא בתמונה בכלל
עכשיו כל חמש דקות זה מתנתק וחוזר@חיים-כהן ברור שיש לי וויפרי, אבל הייתי צריך לשים VPN כדי שיעבוד על גבי הרשת הפרוצה
כל האחריות שלהם מסתכמת בזה שהם קונים מבזק ומוכרים לך מעבר לזה אין להם שום אחריות.
הם רק משווקים.
זה כמו שמי שמשווק אנטי וירוס לא אחראי לבעיות של האנטי וירוס. -
-
ולכן הכותרת הזאת לא נכונה ופוגעת בהם שלא בצדק במקרה הזה.
רק להזכיר שלפני חודש התחיל הקריסה שלהם.
ואז הלקוחות של נטפרי דרך 011 קיבלו הודעה קולית עם המלצה לעבור חברה.
אז... @שואף הוא לא הראשון שחלם על המציאות ההזויה.נ.ב. אני מכיר כמה אנשים שעזבו אותם בעקבות ההמלצה ההיא, ביניהם אני, ולמרות שעברנו חברה הם ממשיכים לגבות כסף. וכידוע אין עם מי לדבר....
-
היה נדמה לי שהוא מדבר על 019.
כשל 011 היה תקלה יש משתמשים שהתאפסו להם והם לא יודעים אם הם בנטפרי או לא. לכן בלי שהלקוח יפנה אליהם אי אפשר לפתור את זה.
אבל בעיקרון הבעיה הכללית נפתרה. -
@magicode הבעיה היא שלא היה למי לפנות.
וזו כנראה הסיבה שהמלצת לעבור חברה. -
היה נדמה לי שהוא מדבר על 019.
כשל 011 היה תקלה יש משתמשים שהתאפסו להם והם לא יודעים אם הם בנטפרי או לא. לכן בלי שהלקוח יפנה אליהם אי אפשר לפתור את זה.
אבל בעיקרון הבעיה הכללית נפתרה.אני סתם חושב שנטפרי צריכה ליצור איזה מנגנון טכני/משפטי שאין מצב שספק יכול לעשות אינטרנט ללקוח שלא דרך נטפרי.
אני לא רוצה לחשוב על יום שנניח יש סוג של עימות בין נטפרי לאיזה ספק ובתגובה הספק מחליט לנתק את כולם מנטפרי............ -
@magicode מה קשור בזק, יש לי תשתית אצל 011, בזק לא בתמונה בכלל
עכשיו כל חמש דקות זה מתנתק וחוזר@חיים-כהן ברור שיש לי וויפרי, אבל הייתי צריך לשים VPN כדי שיעבוד על גבי הרשת הפרוצה
כל האחריות שלהם מסתכמת בזה שהם קונים מבזק ומוכרים לך מעבר לזה אין להם שום אחריות.
הם רק משווקים.
זה כמו שמי שמשווק אנטי וירוס לא אחראי לבעיות של האנטי וירוס.@magicode במקרה של שיווק בנדל זה שונה מכל משווק אחר, בדר"כ משווק שיווק את המוצר והחברה אחראי לתיקון תקלות וכדו', במקרה של שיווק תשתית המשווק גם אחראי על תיקון תקלות וכו', הלקוח אינו יכול לפנות לבד לבזק, עליו לפנות למשווק שלו ועליהם לפנות לבזק.