פתרון בעיית מהירות העלאה ללקוחות נטוויז'ן
-
בהמשך לפוסט הזה http://forum.netfree.link/post/14259
מכיוון שהבעיה מצויה בעיקר אצל משתמשי נטפרי (שהרי משתמשים כלליים מתחברים לספק של נטוויזן), זה די קשור לפורום הזה.
למי שסובל ממהירות העלאה נמוכה בנטוויז'ן, ראשית כדאי לקרוא לפחות את הפוסט הפותח באשכול שצירפתי לעיל, כדי להבין את הרקע.
רציתי להוסיף, ששם ההגדרה אותה צריך התומך לשנות בראוטר היא QoS.
ועוד כמה טיפים
תומך רגיל בסלקום-נטוויז'ן לא יבין על מה אתם מדברים, רק יעשה בדיקות ויחזיק אתכם על הקו 40 דק', בתקווה שלא תסיימו את השיחה עם איזשהו נזק (החלפה בטעות לספק שלהם וכדומה).
תומך בכיר יכול לפתור את זה בשניה, תתקשו לשכנע תומך להעביר אתכם לתומך בכיר.
הפיתרון שלי הוא לפתוח פניה לפניות הציבור של סלקום דרך האתר, ולכתוב שהייתם בשיחה ארוכה עם תומך שלא הצליח לעזור לכם, למרות שהסברתם לו שאתם יודעים בוודאות שזו טעות בהגדרות הנתב, כאמור.
תחזור אליכם נציגה שתרצה להבין בדיוק את הבעיה. לאחר שתסבירו לה, היא תעביר את זה ישירות לאנשים הנכונים שיודעים את העבודה ויסדרו את זה בשניה. -
האם זה נקרא קצב העלאה נמוך?
-
@רמיזא זה קצב סביר. אמור להגיע עד סביבות 3, אבל זה בסדר יחסית.
הבעיות הן בעיקר כשאתה נתקע סביב 0.8 או אפילו 0.15.....
תעשה בדיקות שוב תראה אם אתה מגיע ליותר. -
-
@יצחק-0 כותבים מייל ל pniot-tzibur@013netvision.co.il .
אני כתבתי כך
לכבוד מחלקת פניות הציבור בנטוויז'ן
לפני כחודשיים במהלך שיחה עם נציג שירות לגבי בעיה של ניתוקים, נעשה איזשהו שינוי בהגדרות של הראוטר, ומאותו רגע ירדה מהירות העלאה שאני מקבל מ3 מ"ב ל1 מ"ב.
כמה שאני מנסה ליצור קשר עם תומך בכיר שיסדר לי את הענין, לא עולה בידי.
אבקש מאד שתפנו אלי תומך בכיר שיפתור את הבעיה בקלות, שלא אצטרך להמשיך לבזבז לריק, עשרות (!) דקות שיחה מיותרות, עם תומכים שבחלק מהמקרים הלכו לברר וחזרו עם תשובות שהוכיחו שכלל לא הבינו את הבעיה.
בברכהזה הנוסח ששלחתי בעבר, וזה עבד מצויין, (כמו בעיות נוספות שפתרתי באופן זה), תתאים אותו למקרה שלך. אתה יכול להוסיף במאמר המוסגר שידוע לך שהשינוי בהגדרות נמצא בהגדרה שמכונה QoS.