בwe4g יש חבילה לנטסטיק 500GB ב50 שח, יש גם בנטפרי?
-
@מתעניין-0 אמר בבwe4g יש חבילה לנטסטיק 500GB ב50 שח, יש גם בנטפרי?:
כיון שאם זה היה רווח מופקע היו נכנסים עוד חברות
אתה יוצא מנקודת הנחה שאין חסמי כניסה.
להזכירך יש חסם כניסה מאוד רציני בדמות התביעה של רימון, שמונעת מחברות לספק נטפרי, וזה פוגע בתחרות ובשוק החופשי. -
@a0533057932 אמר בבwe4g יש חבילה לנטסטיק 500GB ב50 שח, יש גם בנטפרי?:
כמובן לא בנטפרי
כי יש "עלות תמיכה בנטסטיק"בwe4g כתוב מפורש שזה מיועד עבור נטסטיק, והם לא מספקים נטסטיק
-
@מתמחה-במחשבים ראיה לשיטתי שזה תרוץ שלא מחזיק מים
ובהרחבה
נאמר תרוץ שעקב תמיכה ללא סוף בהסבר על כל דבר
יש עלויות גבוהות שלא קיימות הציבור הכללי
אולם אם זה באמת היה העניין ולא הנקודה שאין תחרות בגלל נטספארק
היה ניתן לעשות כמו מה שהולך בשוק הקווי
תמיכה בהגדרות המכשיר ניתנן רק לשוכר \ קונה נטסטיק מהחברה
וכדי שלא יקפצו פה למה לקנות מהחברה במחיר יקר
ניתן לשווק במחיר זול
כמו כן ניתן ליצור חוברת הדרכה ל2 3 סוגי נטסטיק
ולהודיע שרק לדגם הזה יש תמיכה
ומי שלא טוב לא שלא יבוא לחברהכמו כן ניתן לראות שפלאפון \ פרטנר \ סלקום \ WE4G \ רמי לוי \ עוד חברות ששחכתי משווקות כיום חבילות DATA במחיר זול למרות שצריך להסביר מה זה APN בראוטר הסלולרי שהוא קונה
-
בתכל'ס תעבוד עם הציבור ותראה שזה לא עובד ככה
הנטסטיקים גורמים לה מ ו ן תמיכה טכנית ושלל בעיות
הקליטה שלהם הרבה פחות מסמרטפונים וכדומה,
אין ספור בעיות/מענות/אי הבנות
כן הוכנס טוב, לא הוכנס טוב, יש קליטה/ אין קליטה, איזו נורה דולקת?/ הסטיק כן תקין או לא תקין ועוד הרבה הרבה בעיות
הרבה יותר מסמרטפון
חוץ מזה, יש הבדל בין חברה שפונה למגזר הכללי (עדיין הם הרוב), לבין חברה שפונה לציבור החרדי, שלמכתחילה הציבור שהיא יכולה לשרת אותו הוא הרבה יותר קטן (מה לעשות אלו תנאיי השוק)
דבר נוסף, ברור שיותר קל להחזיק שרת עם אינטרנט פתוח מאשר עם הגדרות סינון, אני לא בקיא בזה במיוחד אבל בטוח זה גורם להרבה יותר הוצאות תחזוקה וטיפול בשוטף. -
אז למה כל התירוצים האלו נעלמים ב"ה בקווי, ואר אל ו019 משווקים באותו מחיר של כל השוק. (רק 019 יקרים לפעמים ביחס למבצעים של עצמם).
ההסבר האמיתי הוא שזה פשוט עובר דרך עוד גורם שצריך כמובן להרויח (לגטימי לגמרי!), מאחר שחברות הסלולר בעצמם לא מספקות נטפרי.
משא"כ בקווי ש019 ואר אל הם ספקים של בזק בעצמם (ורק 019 בסלולרי גם ספקים בעצמם אבל הם מנצלים את המצב....). -
אם כל התוספת במחיר זה בגלל שירות לנטסטיק למה שלא יציעו חבילה בלי שירות תמיכה וכל תמיכה יעלה כמה שקלים הרי כמה פעמים יוצא שנתקע הנטסטיק גם אם זה דפוק אז בחודש הראשון אתה משתגע ובסוף מתרגל אז אחרי זה שכבר לא צריך תמיכה שיורידו את המחיר ולא כולל תמיכה
-
@mashav
קווי זה תמחור אחר לגמרי
וגם מבחינה טכנית נדרשת הרבה פחות התערבות
האינטרנט נוסע...אני אתן משל לדבר,
אדם שלמשל מנהל משרד והמשרד שלו מחובר ע"י נטסטיק (מה שנשמע מופרך לחלוטין, אבל אני מניח שיש הפתעות) - משול לאדם שבמשרד שלו יש רק טלפון סלולארי ללא טלפון קווי, והוא נמצא באיזור עם בעיות קליטה קשות, והוא מצפה שיוכל לתקשר טוב עם לקוחות ולקיים תקשורת סדירה. כך זה בערך - גם כשהסטיק עובד והכל בסדר, זה משהו ברמה של כמו הטלפון הסלולארי עם בעיות קליטה, ממש ככה
וכשהלקוח עובד ככה, מצטבר אצלו זעם ועצבים, וכל זה מתנקז אל הספק אינטרנט... למה שהספק לא יגבה על העצבים האלו שהוא חוטף מדי יום ביומו - תשלום ? -
טענו פה שאני שקרן
או ליתר דיור שוטה שמאמין לשקרנים.
בטענה שהטיעון שנטסטיקים צורכים הרבה תמיכה זה טענה שלא מחזיקה מים.
כי הם היו יכולים למכור בלי תמיכה. או להדפיס חוברות תמיכה או להגיד שהם לא תומכים בנטסטיק מסוים. ועוד ועוד סיבות ופתרונות
הבעיה של יוצר הפתרונות שהוא מבסס על טענותיו על עולם הדמיון. כלומר בגלל שבדמיונו אפשר לפתור את בעית התמיכה בכל מיני דרכים. אז יש כאלו שהם שקרנים ושוטים.אבל אמרתי יש טענה בא נברר
שאלתי את אחד המשווקים למה שלא תמכור בלי שירות.
תגיד לאנשים בלי שירות בכלל עולה X ואחרי שאתה קונה אני לא מכיר אותך.
הוא אמר לי שאנשים לא מקבלים שירות הם לא זוכרים שהם קנו בלי שירות.
וגם אם הם זוכרים הם יטענו שזה שירות ממש בסיסי וגם אני מוסיף הסבר שכנראה יהיה להם כל מיני פתרונות מעולם הדמיון שהם לא יבינו למה לא נותנים להם אותם. (אני לא אומר שהפתרונות לא נכונים. אבל זה לא קיים וזה כרגע משהו מעולם הדמיון).
ואז מה שיקרה. שהשם שלו יפגע. אותו אחד יפתח פה אשכול שחברת XYZ לא נותן שירות בכלל ואין להם שירות. ואיזה זוועה זה. וכו..
בקיצור תדמיינו לבד. או שתסתכלו פה בהסטוריה של הפרום. -
@magicode אמר בבwe4g יש חבילה לנטסטיק 500GB ב50 שח, יש גם בנטפרי?:
אבל אמרתי יש טענה בא נברר
אני פשוט מתפעל מהיכולת של ה"מרא דאתרא" הרב @magicode לקבל כל טענה ולבדוק את עצמו שוב ושוב !! ולא להתעקש ולהתבצר בדעתו,
יישר כח! -
@magicode את הטענה אני טענתי
ואחרי הדברים האלה אני מבטל דעתי
ולא אמשיך כאן
ומבקש מחילה על הסגנון הבוטה בו כתבתי -
@magicode
זה נכון
גם אנשים שהתניתי איתם מפורש שמכירת הנטסטיק וכו' תהיה בלי אחריות (אלא רק אחראי לתקינות החיבור הראשוני ותו לא) חוזרים אליי בטענה (גם אחרי כמה חודשים) שאם זה לא עובד אז זה לא קשור לאחריות או לא, זה פשוט מקח טעות ועוד טענות כגון אלו. אפילו שבסוף מתברר שההגדרות שלהם לא נכונות/שנגמרה להם החבילת גלישה/שהעדכוני וינדוס איפסו להם הגדרות רשת ועוד ועוד....