בwe4g יש חבילה לנטסטיק 500GB ב50 שח, יש גם בנטפרי?
-
@מעלה-ומוריד וכל זה לא קיים בנטסטיק איכותי
או ליתר דיוק
שהם ימכרו נטסטיק הם יכולים לקבל מHUAWEI הגדרה מראש של הAPN שלהם
וכן את שאר ההגדרות ניתן להגדיר כאוטומט דור 4 בלבד וכד'
או ליתר דיוק
הסברתי להמון אנשים עזרה בסטיקים
אפילו לא פעם אחת על HUAWEI
מה יש להוסיף תעודת אבטחה?
ללמד את הנציג לומר ללקוח תיכנס ל1.2.3.4?
ובגלל זה ההפרש?שוב אין תמיכה למוצר שלא נקנה דרך החברה
מה מסובך בזה? -
@a0533057932 אמר בבwe4g יש חבילה לנטסטיק 500GB ב50 שח, יש גם בנטפרי?:
@מעלה-ומוריד וכל זה לא קיים בנטסטיק איכותי
אז מה אתה רוצה, שהחברות כולם יכריחו את הלקוחות לקנות סטיק של HUAWEI ב400 ש"ח?
ומי שלא קונה לא יקבל תמיכה?
מי החמור שיהיה לקוח בחברה כזו. -
@מעלה-ומוריד סלקום נותנים תמיכה בנתב שקנית באייבורי?
ובזק?
וRL?
מי נותן תמיכה על נתב שלא הוא מכר? -
@a0533057932 אין מה לומר, אתה מדבר דברים של טעם, אבל בא נפרק את זה קצת, ניקח את ספק RL, הם משלמים לחברת פלאפון על החבילה של הלקוח, והם צריכים להחזיק תומכים לפחות לשינוי חבילות או לחיבורים ולשינוי מספר סים וכו', וכן, אולי לא כדאי להגיד את זה, אבל זאת המציאות, המערכת של נטפרי מסורבלת ללקוחות שאין להם מושג מה זה להוריד תעודת אבטחה, איך מפעילים תוכנה אחרי שהורדת אותו, איך נרשמים לנטפרי, איזה מסלול לבחור, זה המון פרטים שלקוח חדש בנטפרי, ואשה שיצאה לשוק העבודה וקנתה נטסטיק של חברת LTE שהמוכר בחנות הבטיח לה שזה הכי טוב, והמוכר גם הבטיח לה שזה דור 4 מלא (אולי אפילו דור 5), והיא מכניסה את זה למחשב, ומרימה טלפון ל-RL אין לי אינטרנט, מה אתה רוצה ש-RL יענה ללקוח, היא הרי בטוחה שהבעיה נמצאת אצל RL, הנטסטיק הרי הכי טוב, והסים הרי הוכנס הפוך, וכו' וכו' וכו', כשתעבוד בזה יום אחד תראה תבין את ספקיות נטפרי, מישהו מחפש פה להתעשר על חשבון החרדים ? יש לך מושג איזה מין תחרות יש בין ספקיות נטפרי ? אתה מכיר מישהו שהתעשר מזה ? זה נראה ועדת הרבנים שחוץ מלחסום קווים ולקחת כסף על כל מכשיר לא עושים כלום ?
-
@רמיזא אמר בבwe4g יש חבילה לנטסטיק 500GB ב50 שח, יש גם בנטפרי?:
@a0533057932 אין מה לומר, אתה מדבר דברים של טעם, אבל בא נפרק את זה קצת, ניקח את ספק RL, הם משלמים לחברת פלאפון על החבילה של הלקוח, והם צריכים להחזיק תומכים לפחות לשינוי חבילות או לחיבורים ולשינוי מספר סים וכו', וכן, אולי לא כדאי להגיד את זה, אבל זאת המציאות, המערכת של נטפרי מסורבלת ללקוחות שאין להם מושג מה זה להוריד תעודת אבטחה, איך מפעילים תוכנה אחרי שהורדת אותו, איך נרשמים לנטפרי, איזה מסלול לבחור, זה המון פרטים שלקוח חדש בנטפרי, ואשה שיצאה לשוק העבודה וקנתה נטסטיק של חברת LTE שהמוכר בחנות הבטיח לה שזה הכי טוב, והמוכר גם הבטיח לה שזה דור 4 מלא (אולי אפילו דור 5), והיא מכניסה את זה למחשב, ומרימה טלפון ל-RL אין לי אינטרנט, מה אתה רוצה ש-RL יענה ללקוח, היא הרי בטוחה שהבעיה נמצאת אצל RL, הנטסטיק הרי הכי טוב, והסים הרי הוכנס הפוך, וכו' וכו' וכו', כשתעבוד בזה יום אחד תראה תבין את ספקיות נטפרי, מישהו מחפש פה להתעשר על חשבון החרדים ? יש לך מושג איזה מין תחרות יש בין ספקיות נטפרי ? אתה מכיר מישהו שהתעשר מזה ? זה נראה ועדת הרבנים שחוץ מלחסום קווים ולקחת כסף על כל מכשיר לא עושים כלום ?
מחזק את דבריך, אני לא כלכלן, אבל כל עוד השוק חופשי זה בד"כ משקף רווח סביר,
כיון שאם זה היה רווח מופקע היו נכנסים עוד חברות, ואז המחיר היה יורד, ונעצר שוב על רווח סביר. הדרישות של נטפרי מפורסמות ופתוחות לכולם, וכל עוד הם נוהגים בהגינות ולא מקשים על מתחרים חדשים לדוגמא אין היגיון שהמחיר משקף רווח מוגזם. -
@מתעניין-0 אמר בבwe4g יש חבילה לנטסטיק 500GB ב50 שח, יש גם בנטפרי?:
כיון שאם זה היה רווח מופקע היו נכנסים עוד חברות
אתה יוצא מנקודת הנחה שאין חסמי כניסה.
להזכירך יש חסם כניסה מאוד רציני בדמות התביעה של רימון, שמונעת מחברות לספק נטפרי, וזה פוגע בתחרות ובשוק החופשי. -
@a0533057932 אמר בבwe4g יש חבילה לנטסטיק 500GB ב50 שח, יש גם בנטפרי?:
כמובן לא בנטפרי
כי יש "עלות תמיכה בנטסטיק"בwe4g כתוב מפורש שזה מיועד עבור נטסטיק, והם לא מספקים נטסטיק
-
@מתמחה-במחשבים ראיה לשיטתי שזה תרוץ שלא מחזיק מים
ובהרחבה
נאמר תרוץ שעקב תמיכה ללא סוף בהסבר על כל דבר
יש עלויות גבוהות שלא קיימות הציבור הכללי
אולם אם זה באמת היה העניין ולא הנקודה שאין תחרות בגלל נטספארק
היה ניתן לעשות כמו מה שהולך בשוק הקווי
תמיכה בהגדרות המכשיר ניתנן רק לשוכר \ קונה נטסטיק מהחברה
וכדי שלא יקפצו פה למה לקנות מהחברה במחיר יקר
ניתן לשווק במחיר זול
כמו כן ניתן ליצור חוברת הדרכה ל2 3 סוגי נטסטיק
ולהודיע שרק לדגם הזה יש תמיכה
ומי שלא טוב לא שלא יבוא לחברהכמו כן ניתן לראות שפלאפון \ פרטנר \ סלקום \ WE4G \ רמי לוי \ עוד חברות ששחכתי משווקות כיום חבילות DATA במחיר זול למרות שצריך להסביר מה זה APN בראוטר הסלולרי שהוא קונה
-
בתכל'ס תעבוד עם הציבור ותראה שזה לא עובד ככה
הנטסטיקים גורמים לה מ ו ן תמיכה טכנית ושלל בעיות
הקליטה שלהם הרבה פחות מסמרטפונים וכדומה,
אין ספור בעיות/מענות/אי הבנות
כן הוכנס טוב, לא הוכנס טוב, יש קליטה/ אין קליטה, איזו נורה דולקת?/ הסטיק כן תקין או לא תקין ועוד הרבה הרבה בעיות
הרבה יותר מסמרטפון
חוץ מזה, יש הבדל בין חברה שפונה למגזר הכללי (עדיין הם הרוב), לבין חברה שפונה לציבור החרדי, שלמכתחילה הציבור שהיא יכולה לשרת אותו הוא הרבה יותר קטן (מה לעשות אלו תנאיי השוק)
דבר נוסף, ברור שיותר קל להחזיק שרת עם אינטרנט פתוח מאשר עם הגדרות סינון, אני לא בקיא בזה במיוחד אבל בטוח זה גורם להרבה יותר הוצאות תחזוקה וטיפול בשוטף. -
אז למה כל התירוצים האלו נעלמים ב"ה בקווי, ואר אל ו019 משווקים באותו מחיר של כל השוק. (רק 019 יקרים לפעמים ביחס למבצעים של עצמם).
ההסבר האמיתי הוא שזה פשוט עובר דרך עוד גורם שצריך כמובן להרויח (לגטימי לגמרי!), מאחר שחברות הסלולר בעצמם לא מספקות נטפרי.
משא"כ בקווי ש019 ואר אל הם ספקים של בזק בעצמם (ורק 019 בסלולרי גם ספקים בעצמם אבל הם מנצלים את המצב....). -
אם כל התוספת במחיר זה בגלל שירות לנטסטיק למה שלא יציעו חבילה בלי שירות תמיכה וכל תמיכה יעלה כמה שקלים הרי כמה פעמים יוצא שנתקע הנטסטיק גם אם זה דפוק אז בחודש הראשון אתה משתגע ובסוף מתרגל אז אחרי זה שכבר לא צריך תמיכה שיורידו את המחיר ולא כולל תמיכה
-
@mashav
קווי זה תמחור אחר לגמרי
וגם מבחינה טכנית נדרשת הרבה פחות התערבות
האינטרנט נוסע...אני אתן משל לדבר,
אדם שלמשל מנהל משרד והמשרד שלו מחובר ע"י נטסטיק (מה שנשמע מופרך לחלוטין, אבל אני מניח שיש הפתעות) - משול לאדם שבמשרד שלו יש רק טלפון סלולארי ללא טלפון קווי, והוא נמצא באיזור עם בעיות קליטה קשות, והוא מצפה שיוכל לתקשר טוב עם לקוחות ולקיים תקשורת סדירה. כך זה בערך - גם כשהסטיק עובד והכל בסדר, זה משהו ברמה של כמו הטלפון הסלולארי עם בעיות קליטה, ממש ככה
וכשהלקוח עובד ככה, מצטבר אצלו זעם ועצבים, וכל זה מתנקז אל הספק אינטרנט... למה שהספק לא יגבה על העצבים האלו שהוא חוטף מדי יום ביומו - תשלום ? -
טענו פה שאני שקרן
או ליתר דיור שוטה שמאמין לשקרנים.
בטענה שהטיעון שנטסטיקים צורכים הרבה תמיכה זה טענה שלא מחזיקה מים.
כי הם היו יכולים למכור בלי תמיכה. או להדפיס חוברות תמיכה או להגיד שהם לא תומכים בנטסטיק מסוים. ועוד ועוד סיבות ופתרונות
הבעיה של יוצר הפתרונות שהוא מבסס על טענותיו על עולם הדמיון. כלומר בגלל שבדמיונו אפשר לפתור את בעית התמיכה בכל מיני דרכים. אז יש כאלו שהם שקרנים ושוטים.אבל אמרתי יש טענה בא נברר
שאלתי את אחד המשווקים למה שלא תמכור בלי שירות.
תגיד לאנשים בלי שירות בכלל עולה X ואחרי שאתה קונה אני לא מכיר אותך.
הוא אמר לי שאנשים לא מקבלים שירות הם לא זוכרים שהם קנו בלי שירות.
וגם אם הם זוכרים הם יטענו שזה שירות ממש בסיסי וגם אני מוסיף הסבר שכנראה יהיה להם כל מיני פתרונות מעולם הדמיון שהם לא יבינו למה לא נותנים להם אותם. (אני לא אומר שהפתרונות לא נכונים. אבל זה לא קיים וזה כרגע משהו מעולם הדמיון).
ואז מה שיקרה. שהשם שלו יפגע. אותו אחד יפתח פה אשכול שחברת XYZ לא נותן שירות בכלל ואין להם שירות. ואיזה זוועה זה. וכו..
בקיצור תדמיינו לבד. או שתסתכלו פה בהסטוריה של הפרום. -
@magicode אמר בבwe4g יש חבילה לנטסטיק 500GB ב50 שח, יש גם בנטפרי?:
אבל אמרתי יש טענה בא נברר
אני פשוט מתפעל מהיכולת של ה"מרא דאתרא" הרב @magicode לקבל כל טענה ולבדוק את עצמו שוב ושוב !! ולא להתעקש ולהתבצר בדעתו,
יישר כח! -
@magicode את הטענה אני טענתי
ואחרי הדברים האלה אני מבטל דעתי
ולא אמשיך כאן
ומבקש מחילה על הסגנון הבוטה בו כתבתי -
@magicode
זה נכון
גם אנשים שהתניתי איתם מפורש שמכירת הנטסטיק וכו' תהיה בלי אחריות (אלא רק אחראי לתקינות החיבור הראשוני ותו לא) חוזרים אליי בטענה (גם אחרי כמה חודשים) שאם זה לא עובד אז זה לא קשור לאחריות או לא, זה פשוט מקח טעות ועוד טענות כגון אלו. אפילו שבסוף מתברר שההגדרות שלהם לא נכונות/שנגמרה להם החבילת גלישה/שהעדכוני וינדוס איפסו להם הגדרות רשת ועוד ועוד....