• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    בעיות בתוכנת הוויפרי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    16 פוסטים 9 כותבים 1.2k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • כ מנותק
      כן כבודו
      נערך לאחרונה על ידי

      מידי פעם אני נתקל בתקלה שלכאורה נובעת מהוויפרי (2.8.1). מידי פעם אין לי גישה לרשת. המודם תקין, וגם המתאם של המחשב כתוב שהוא מחובר, ויש במחשב חיבור לרשת, אבל בפועל בפתיחת דפדפן הוא אומר אחד משלושה, או אין אינטרנט, או הגישה לרשת חסומה, או שיש בעיה בכתובת ה-DNS.
      הבעייה שבמצב זה, אין לי גם גישה ל'פותר הבעיות', כמובן שאני מנסה את האפשרויות של אתחול שרות, סרוק, לסגור את התוכנה ולפתוח שוב, וכו',
      פניתי בעבר לנטפרי ול-RL ולא יצא לי מזה משהו.
      בפועל בדרך כלל זה מסתדר לאחר פרק זמן, אבל לפעמים זה יכול להיות שעה או יותר.
      החיבור שלי הוא קווי, עם כבל רשת.
      אשמח לשמוע מי שיש לו מה לעזור בעניין. תודה.

      B shragaS Z י 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • B מנותק
        bbn @כן כבודו
        נערך לאחרונה על ידי

        @כן-כבודו ניסת גם להתקין את התוכנה מחדש?

        כ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • shragaS מנותק
          shraga @כן כבודו
          נערך לאחרונה על ידי

          @כן-כבודו למה נראה לך שהבעיה קשורה לwifree? אולי באמת אין אינטרנט?

          קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

          YGY כ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • YGY מנותק
            YG @shraga
            נערך לאחרונה על ידי

            @shraga כנראה יש לך 2 חיבורים לרשת

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • בקודש פנימהב מנותק
              בקודש פנימה
              נערך לאחרונה על ידי

              בדרך כלל התקנה מחדש עוזרת

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • Z מנותק
                zeevgros @כן כבודו
                נערך לאחרונה על ידי

                @כן-כבודו
                אולי זה קשור לנפילה שהיה ל RL אתמול ?

                מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                052-7638681 zeevgros@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • כ מנותק
                  כן כבודו @shraga
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @shraga כמו שכתבתי. גם המחשב מציין שיש תקשורת עם האינטרנט, וכן הנורות במודם מסמנות שיש אינטרנט. בפועל אין גלישה, והוויפרי מציין באייקון על חסימה.

                  Z תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • כ מנותק
                    כן כבודו @bbn
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @bbn כמדומני שהיה פעם שניסיתי ולא עזר, לא בטוח, אבל למה שיעזור ? בדרך כלל זה מסתדר באיזה שלב, כמו שכתבתי, רק זה לוקח זמן בין כמה דקות לכמה שעות.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • Z מנותק
                      zeevgros @כן כבודו
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @כן-כבודו
                      אולי תתקין מחדש את הווייפרי..

                      מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                      מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                      052-7638681 zeevgros@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י מנותק
                        יהודי חכם @כן כבודו
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @כן-כבודו וייפרי לא אמור בשום אופן למנוע גישה לפותר הבעיות של נטפרי
                        זה שיש סמל של חסימה זה לא מוכיח כלום כי זה מופיע גם כשאין בכלל אינטרנט

                        נסה לאפס את הגדרות הרשת

                        "וחכם לב יקח מצוות".

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א מנותק
                          אחד מי יודע @יהודי חכם
                          נערך לאחרונה על ידי אחד מי יודע

                          @יהודי-חכם בעיה נפוצה:
                          האינטרנט חסום עד להרצת התקנה מחדש או אתחול שירות:
                          פיתרון, הורידו את כלי השירות הבא בקישור:
                          https://netfree.link/wiki/תוכנת_WiFree.
                          לקוח מויקי נטפרי.
                          אם זה עזר אשמח אם תלחץ על סימון החץ בצד

                          עם נטפרי לעולם יהא אדם ירא שמיים גם בסתר
                          אהבת תן לייק.

                          מ כ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • מ מנותק
                            מעמד @אחד מי יודע
                            נערך לאחרונה על ידי מעמד

                            @אחד-מי-יודע זה מה שנפתח בקישור שלך
                            לזה אתה מתכווין ?
                            6d7dffb5-1895-4794-af35-b06967ef0221-image.png

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א מנותק
                              אחד מי יודע
                              נערך לאחרונה על ידי אחד מי יודע

                              מצטער טעות שלי.
                              הפוסט הקודם תוקן

                              עם נטפרי לעולם יהא אדם ירא שמיים גם בסתר
                              אהבת תן לייק.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • כ מנותק
                                כן כבודו @אחד מי יודע
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @אחד-מי-יודע נסיתי את זה עכשיו אני צריך לחכות ולראות, אם בהמשך זה כבר לא יקרה יותר, זה דבר שקורה מפעם לפעם,
                                האמת, שהיה פעם שפניתי לתמיכה של RL, ואחר בדיקות ארוכות הם טענו שזה מגיע מהוויפרי - אולי בגלל שלא מצאו כל סיבה אחרת לבעייה, או שראו שזה קשור - לא יודע.
                                בתמיכה של נטפרי לא יכלו לעזור לי בעניין.
                                מקווה שהקישור הנ"ל יעזור לי, כמדומה שזה קורה לפעמים, לאחר ניתוק וחיבור חוזר, זה אולי מתאים לתאור של הבעייה שם.

                                כ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • כ מנותק
                                  כן כבודו @כן כבודו
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @כן-כבודו אמר בבעיות בתוכנת הוויפרי:

                                  @אחד-מי-יודע נסיתי את זה עכשיו אני צריך לחכות ולראות, אם בהמשך זה כבר לא יקרה יותר, זה דבר שקורה מפעם לפעם,
                                  האמת, שהיה פעם שפניתי לתמיכה של RL, ואחר בדיקות ארוכות הם טענו שזה מגיע מהוויפרי - אולי בגלל שלא מצאו כל סיבה אחרת לבעייה, או שראו שזה קשור - לא יודע.
                                  בתמיכה של נטפרי לא יכלו לעזור לי בעניין.
                                  מקווה שהקישור הנ"ל יעזור לי, כמדומה שזה קורה לפעמים, לאחר ניתוק וחיבור חוזר, זה אולי מתאים לתאור של הבעייה שם.

                                  כעת כבר עבר זמן מה כחודשיים, ולא נתקלתי שוב בבעייה הזאת (לאחר שביצעתי את הפתרון הנ"ל), אז כנראה שזה הפתרון לבעייה שלי, ושל מי שנתקל במשהו דומה.
                                  תודה למסייעים!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • כ מנותק
                                    כן כבודו @אחד מי יודע
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @אחד-מי-יודע אמר בבעיות בתוכנת הוויפרי:

                                    @יהודי-חכם בעיה נפוצה:
                                    האינטרנט חסום עד להרצת התקנה מחדש או אתחול שירות:
                                    פיתרון, הורידו את כלי השירות הבא בקישור:
                                    https://netfree.link/wiki/תוכנת_WiFree.
                                    לקוח מויקי נטפרי.
                                    אם זה עזר אשמח אם תלחץ על סימון החץ בצד

                                    לאחר שעבר כחודשיים, נראה שזה עזר (לחצתי על החץ).
                                    תודה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון