שאלה דחופה!!!!
-
אני משתמשת של נטפרי-ובעלת שתי סימים-(אחד של 019, והשני של הוטמובייל),
שתי החבילות שונות:-019-נטו מייל של נטפריי
הוט מובייל-אינטרנט של נטפריי
בטלתי את כרטיס הסים של 019-אבל אני לא יודעת איך לבטל את החיוב של נטפרי על הסים הזה(הם אמרו לי שאני צריכה לעשות את זה דרך נטפרי ולא דרכם(019), למרות שעשיתי את הכל בחבילה אחת בחנות....)
אשמח מאוד אם יש למישהו מידע איך אני יכולה לעשות את זה בצורה מהירה וקלה.
ניסיתי להיכנס לאיזור האישי של נטפרי-אבל הוא הוביל אותי רק לסים השני(הוט מובייל), ולא לראשון(019)
תודה רבה! -
@efratminess-gmail-co אם זה מסלול רק מייל דרך 019, אין תשלום נוסף לנטפרי ולכן גם אין צורך לבטל להבא חיוב כלשהו בנטפרי, מספיק שביטלתם דרך 019.
-
@shraga בכל זאת ראוי לציין שגם אם יש מסלול של אינטרנט שיש תשלום נוסף של נטפרי כל זמן שביטלו את הסים או הספק, נטפרי כבר לא גובה כסף כי נטפרי גובה לפי שימוש. אז אין צורך לבטל. ואם אני זוכר גם א''א לבטל חשבון בנטפרי. תתקן אותי אם אני לא צודק
-
@frize37 זה אכן אמור להיות ככה, אך ליתר ביטחון ועקב מקרים שקרו בכל זאת מומלץ 'לבטל שיוך' של החיבור מהחשבון, בכדי למנוע כל אפשרות של חיוב שגוי.
-
צריך למחוק פה את החיבור שלא בשימוש.
https://netfree.link/app/#/user/payment
כדי לבטל את החיוב.