• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    איטיות בסינון תמונות - ביקורת

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    11 פוסטים 5 כותבים 590 צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • magicodeM מנותק
      magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      אתה בעצם מציע שנטפרי תנתק את כל המצטרפים האחרונים? ותפסיק לצרף עוד אנשים?

      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

      מ יעקב ישראלי 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        משוש @magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        @magicode אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:

        אתה בעצם מציע שנטפרי תנתק את כל המצטרפים האחרונים? ותפסיק לצרף עוד אנשים?

        אני רק הבעתי את דעתי.
        אם אין לנטפרי אפשרות להחזיק עוד משתמשים אז היא צריכה לשקול את העניין. עם כל הכאב.
        שתקים אולי מסלול מוזל ללא סינון תמונות בכלל (הכוונה ללא אפשרות שליחת תמונות לסינון - ומה שכבר סונן ייפתח להם).
        כואב אבל מה לעשות. נטפרי זה כבר מזמן לא ארגון חסד. זה חברה (או איך שלא קוראים לזה) לכל דבר.

        אהבת תן לייק (חץ קטן צד שמאל למטה)

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • נ מנותק
          נ חיים 0 @משוש
          נערך לאחרונה על ידי

          @משוש לנטפרי לא משלמים מראש אלא כל חודש על מה שהשתמשת חודש שעבר
          מה שאומר שעל מה שתשתמש מחר לא שילמת ולכן אם לא מתאים לך אתה יכול לעזוב ומאותו רגע לא יגבו ממך תשלום

          מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • יעקב ישראלי לא נמצא
            יעקב ישראל @magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            @magicode אני יודע שאחד מגדולי הדור אמר לאחד ממחזיקי הכוללים שרצה לפתוח כולל נוסף לא לפתוח (הוא אמר לו שאין עניין לפתוח כולל ולהרעיב את האברכים ואם אין כסף צריך להפסיק לקבל)
            ואם אין כסף צריך לבקש יותר או להפסיק לקבל לנטפרי (מה שכמובן לא אפשרי) אבל לתת לאנשים לחכות 2 דקות לתמונה לא ממש אופציה
            @magicode תמשיכו הלאה בכל הכח הלוואי ויכולתי לתת פה לאנשים שמתלוננים להיות שבועיים בנתיב או אתרוג (עם השירות לפני שנטפרי הגיעו) ואז נראה מי היה מתלונן על מה

            אנטי וירוס ESET HOME Security Ultimate (הגרסה הכי יקרה) ב110 ש"ח לשנה
            ya218022@gmail.com

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מ מנותק
              משוש @יעקב ישראל
              נערך לאחרונה על ידי

              @יעקב-ישראל אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:

              @magicode אני יודע שאחד מגדולי הדור אמר לאחד ממחזיקי הכוללים שרצה לפתוח כולל נוסף לא לפתוח (הוא אמר לו שאין עניין לפתוח כולל ולהרעיב את האברכים ואם אין כסף צריך להפסיק לקבל)
              ואם אין כסף צריך לבקש יותר או להפסיק לקבל לנטפרי (מה שכמובן לא אפשרי) אבל לתת לאנשים לחכות 2 דקות לתמונה לא ממש אופציה
              @magicode תמשיכו הלאה בכל הכח הלוואי ויכולתי לתת פה לאנשים שמתלוננים להיות שבועיים בנתיב או אתרוג (עם השירות לפני שנטפרי הגיעו) ואז נראה מי היה מתלונן על מה

              אני חס ושלום לא מזלזל בנטפרי. ולא זה מה שבאתי להגיד. השתדלתי להסתייג מכל נוסח כזה או אחר.
              אני מתנצל אם זה מה שהיה נשמע.
              ביקורת זה לא בהכרח זלזול. או יותר נכון זה בכלל לא זלזול. ביקורת זה דבר חיובי (הייתי אומר אפילו שזה לא נחשב להתלונן, ואני לקוח גאה).

              @נ-חיים-0 אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:

              @משוש לנטפרי לא משלמים מראש אלא כל חודש על מה שהשתמשת חודש שעבר
              מה שאומר שעל מה שתשתמש מחר לא שילמת ולכן אם לא מתאים לך אתה יכול לעזוב ומאותו רגע לא יגבו ממך תשלום

              יש כזה קטע לאנשים שאם מישו מביע דעה אז התגובה נגד זה אתה יכול לעזוב. אבל האמת היא שזה לא נכון. זה סתימת פיות.
              שוב לא בא לזלזל. זה לא נכון לפתוח חנות ולהזמין אנשים (או שהם באו לבד) ולתת שירות פחות טוב, ואם לא טוב לך תלך.
              יש מושג של משוב.
              בקיצור הדברים ברורים.
              (העניין של התגובה של אתה יכול לעזוב פשוט חוזר פה הרבה בכל הפורום וזה מוריד את השיח למקום לא קשור).

              אהבת תן לייק (חץ קטן צד שמאל למטה)

              יעקב ישראלי נ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
              • יעקב ישראלי לא נמצא
                יעקב ישראל @משוש
                נערך לאחרונה על ידי יעקב ישראל

                @משוש בהחלט הסכמתי איתך בביקורת ההודעה ל @magicode היתה בעיקר בקשר לבלאגן שהיה פה היום אנשים פשוט הזויים ואין להם מושג מה היה לפני נטפרי
                אני גם מסכים שההודעה תעבור סינון נאמרת הרבה אבל לצערי יש פה אנשים שבאמת לא מתאימים לנטפרי ובוכים על שטויות כל היום

                אנטי וירוס ESET HOME Security Ultimate (הגרסה הכי יקרה) ב110 ש"ח לשנה
                ya218022@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                • נ מנותק
                  נ חיים 0 @משוש
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @משוש אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:

                  @יעקב-ישראל אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:

                  @magicode אני יודע שאחד מגדולי הדור אמר לאחד ממחזיקי הכוללים שרצה לפתוח כולל נוסף לא לפתוח (הוא אמר לו שאין עניין לפתוח כולל ולהרעיב את האברכים ואם אין כסף צריך להפסיק לקבל)
                  ואם אין כסף צריך לבקש יותר או להפסיק לקבל לנטפרי (מה שכמובן לא אפשרי) אבל לתת לאנשים לחכות 2 דקות לתמונה לא ממש אופציה
                  @magicode תמשיכו הלאה בכל הכח הלוואי ויכולתי לתת פה לאנשים שמתלוננים להיות שבועיים בנתיב או אתרוג (עם השירות לפני שנטפרי הגיעו) ואז נראה מי היה מתלונן על מה

                  אני חס ושלום לא מזלזל בנטפרי. ולא זה מה שבאתי להגיד. השתדלתי להסתייג מכל נוסח כזה או אחר.
                  אני מתנצל אם זה מה שהיה נשמע.
                  ביקורת זה לא בהכרח זלזול. או יותר נכון זה בכלל לא זלזול. ביקורת זה דבר חיובי (הייתי אומר אפילו שזה לא נחשב להתלונן, ואני לקוח גאה).

                  @נ-חיים-0 אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:

                  @משוש לנטפרי לא משלמים מראש אלא כל חודש על מה שהשתמשת חודש שעבר
                  מה שאומר שעל מה שתשתמש מחר לא שילמת ולכן אם לא מתאים לך אתה יכול לעזוב ומאותו רגע לא יגבו ממך תשלום

                  יש כזה קטע לאנשים שאם מישו מביע דעה אז התגובה נגד זה אתה יכול לעזוב. אבל האמת היא שזה לא נכון. זה סתימת פיות.
                  שוב לא בא לזלזל. זה לא נכון לפתוח חנות ולהזמין אנשים (או שהם באו לבד) ולתת שירות פחות טוב, ואם לא טוב לך תלך.
                  יש מושג של משוב.
                  בקיצור הדברים ברורים.
                  (העניין של התגובה של אתה יכול לעזוב פשוט חוזר פה הרבה בכל הפורום וזה מוריד את השיח למקום לא קשור).

                  אני לא אמרתי לך שאתה יכול לעזוב
                  אני ממש לא במקום הזה
                  אתה טענת טענה הלכתית של חושן משפט

                  אבל תחשבו על זה שרכשתם שירותים של חברה

                  ועליה עניתי שלא רכשת שום דבר
                  אלא על כל יום שאתה משתמש אתה משלם

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • מישהו12מ מנותק
                    מישהו12 @נ חיים 0
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @נ-חיים-0 אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:

                    @משוש לנטפרי לא משלמים מראש אלא כל חודש על מה שהשתמשת חודש שעבר
                    מה שאומר שעל מה שתשתמש מחר לא שילמת ולכן אם לא מתאים לך אתה יכול לעזוב ומאותו רגע לא יגבו ממך תשלום

                    א. איך אתה יודע?
                    ב. עדיין יש בעיה.אפילו אם אני זורם איתך.
                    הרי מהרגע שאפרוש לא יגבו תשלום, ומה עם כל הימים שהיה שירות לא תקין שעליהם כבר שילמתי?

                    הבלוג שלי
                    https://aiv-dev.github.io/

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      משוש @נ חיים 0
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @נ-חיים-0 אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:

                      @משוש אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:

                      @יעקב-ישראל אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:

                      @magicode אני יודע שאחד מגדולי הדור אמר לאחד ממחזיקי הכוללים שרצה לפתוח כולל נוסף לא לפתוח (הוא אמר לו שאין עניין לפתוח כולל ולהרעיב את האברכים ואם אין כסף צריך להפסיק לקבל)
                      ואם אין כסף צריך לבקש יותר או להפסיק לקבל לנטפרי (מה שכמובן לא אפשרי) אבל לתת לאנשים לחכות 2 דקות לתמונה לא ממש אופציה
                      @magicode תמשיכו הלאה בכל הכח הלוואי ויכולתי לתת פה לאנשים שמתלוננים להיות שבועיים בנתיב או אתרוג (עם השירות לפני שנטפרי הגיעו) ואז נראה מי היה מתלונן על מה

                      אני חס ושלום לא מזלזל בנטפרי. ולא זה מה שבאתי להגיד. השתדלתי להסתייג מכל נוסח כזה או אחר.
                      אני מתנצל אם זה מה שהיה נשמע.
                      ביקורת זה לא בהכרח זלזול. או יותר נכון זה בכלל לא זלזול. ביקורת זה דבר חיובי (הייתי אומר אפילו שזה לא נחשב להתלונן, ואני לקוח גאה).

                      @נ-חיים-0 אמר באיטיות בסינון תמונות - ביקורת:

                      @משוש לנטפרי לא משלמים מראש אלא כל חודש על מה שהשתמשת חודש שעבר
                      מה שאומר שעל מה שתשתמש מחר לא שילמת ולכן אם לא מתאים לך אתה יכול לעזוב ומאותו רגע לא יגבו ממך תשלום

                      יש כזה קטע לאנשים שאם מישו מביע דעה אז התגובה נגד זה אתה יכול לעזוב. אבל האמת היא שזה לא נכון. זה סתימת פיות.
                      שוב לא בא לזלזל. זה לא נכון לפתוח חנות ולהזמין אנשים (או שהם באו לבד) ולתת שירות פחות טוב, ואם לא טוב לך תלך.
                      יש מושג של משוב.
                      בקיצור הדברים ברורים.
                      (העניין של התגובה של אתה יכול לעזוב פשוט חוזר פה הרבה בכל הפורום וזה מוריד את השיח למקום לא קשור).

                      אני לא אמרתי לך שאתה יכול לעזוב
                      אני ממש לא במקום הזה
                      אתה טענת טענה הלכתית של חושן משפט

                      אבל תחשבו על זה שרכשתם שירותים של חברה

                      ועליה עניתי שלא רכשת שום דבר
                      אלא על כל יום שאתה משתמש אתה משלם

                      מי נכנס פה לחושן משפט - לא נכנסתי לעניין הלכתי.
                      דיברתי פה על חברה שמעניקה שירותים לציבור בתשלום (לפני, אחרי, שנתי או חודשי זה לא משנה) יש היגיון באיך שדברים עובדים. באיך שחברה אמורה להתנהל.
                      ועל זה דיברתי.
                      לא אם הם גוזלים אותי.
                      אני לא נכנס לזה כי אין לי מספיק את הידע בנושא שבכלל יהיה לי צד להביע דעה.
                      אתם אנשים עם לב טוב ואני מאוד מאריך את זה שיוצאים להגנת נטפרי. גם אני יוצא להגנתם כי אני יודע מה התועלת שבזה, אבל יש פה נושא שכולם, סליחה הרבה (תפסת מרובה וכו') סובלים מהבעיה הזאת. שהיא בעיה גם לא צדדית כי חצי אם לא יותר מהשימוש באינטרנט הוא עם תמונות.
                      וד"ל וק"ל...

                      אהבת תן לייק (חץ קטן צד שמאל למטה)

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                      • נ מנותק
                        נ חיים 0 @משוש
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @משוש אם לא התכוונת לדיני ממונות אז לא דיברתי אליך
                        מצטער אם ככה היה נשמע
                        לא נכנסתי כלל לדיון אם אתה צודק או לא

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון