אין לי שום נגיעות אישיות בנושא אך לתועלת החברים ברצוני לפרסם שהייתי גולש רבות בפורום הנ"ל, עד שביקשתי לפני מספר חודשים שיחסמו אותו עבורי, מכיוון שנחשפתי שם להרבה חומר בעייתי, החל מהתפלמסויות מפוקפקות בנושאי אמונה ואמונת חכמים, עובר בנטילת סמכות לשפוט גדולי ישראל מכל הדורות, וכלה בלשה"ר ורכילות כפשוטו.
נכון שרוב החומר הנכתב שם, איננו בעייתי, אך החומר הבעייתי קיים גם קיים, ולא במידה מבוטלת והשכר יוצא בהפסדו.
אם באמת היו רוצים, יכלו מנהלי הפורום להפעיל פיקוח יעיל ואמין, אך עד לפני כמה חדשים זה לא קרה.
מאז אינני יודע מה קורה שם.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שואב מים
-
RE: תגובה לגבי סגירה של פרום אוצר החכמה.
-
RE: קיבלתי סימן.
לא קראתי את כל השרשור, יתכן שכבר הקדימו אותי ברעיון שאעלה כאן.
כרגע ארגון נטפרי לא עומד לפני תביעה משפטית והבעיה מתמקדת כעת בהפחדת הספקים שעובדים אתו על ידי הצד שכנגד.
הפתרון נכון לעכשיו הוא לגייס עו"ד מומחה בתחום שיבדוק לעומק את טענת הצד שכנגד ובמידה ואין בה ממש, יוציא מסמך מנומק המבטל אותה.
יש לפרסם את המסמך ולשלוח לספקים העובדים עם נטפרי וזה אמור לכאורה להניח את דעתם.
צעד זה לא אמור להעלות הון רב והוא בר ביצוע לדעתי.
בברכת תחזקנה ידיכם -
RE: וואצאפ כשר
@yaakov אמר בוואצאפ כשר:
@magicode אין לי לינקים, אבל זה לא וואצאפ מסונן אלא רק דוגמא לאפליקצייה שעובדת על השרתים של וואצאפ ומתוכנתת לבד
וואצאפ מסונן ראיתי במכשירי דלתא הם פיתחו כזה אפליקציה ואין לי מכשיר כזה בשביל להראות דוגמא, אולי אחד המשתמשים פה שמשתמש במכשיר הזה יוכל לשלוחלא הבנתי מדוע לא תשתמש גם אתה במכשיר דלתא ?
-
RE: מרכז הפניות
@magicode
בוא נסכם את מה שהיה פה:
נטפרי לא התחייב לתת שירות טוב, אבל כן שם לעצמו מטרה לספק סינון טוב ויעיל, שזה כולל מטבע הדברים שירות טוב ומהיר.
לכן אנו מבקשים מהנהלת נטפרי, אנא שפרו את השירות, זאת בכדי שנוכל להמשיך ליהנות מאינטרנט מסונן ללא הפרעות. העמידו לנגד עיניכם את האנשים שפרנסתם תלויה בשימוש רציף באינטרנט עם מינימום תקלות, ובזבוז זמן.
הלקוחות מוכנים לשלם יותר על שירות טוב, במידת הצורך.
ודי בהערה זו.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שואב מים
-
RE: תגובות איטיות לפניות דחופות
@לא-מתייאש
למיטב הבנתי, גם דברים מסובכים לא בהכרח מתעכבים בגלל שהטיפול בהם לוקח יותר זמן, אלא בגלל שהם מועברים לעובדים יותר מקצועיים, שידיהם מלאות עבודה ועד שהם מגיעים לזה לוקח זמן.
ועל דא קא בכינא, מדוע נטפרי לא מגייסים עובדים מקצועיים נוספים שיתנו מענה בזמן סביר גם לפניות המורכבות?! -
תגובות איטיות לפניות דחופות
לאחרונה אני נתקל בתגובות איטיות מאוד לפניות, לרבות כאלה עם שלוש נקודות.
זה יכול לקחת שעות רבות ואפילו ימים עד שהדבר בא על פתרונו.
אני קורא מעל במה זו להנהלת נטפרי לשפר את הזמינות והמהירות של השירות.
פעמים רבות מדובר בדברים דחופים שלא סובלים דיחוי!
בתקווה שהצפת הנושא תתרום לפתרונו. -
RE: בזק מצב מהירות האינטרנט
@a053
גם אני מצטרף לבקשה.
כבר נמאס מהניתוקים, ולדברי הנציגים של בזק, זה קשור בכל פעם לנטפרי או לפחות לסנכרון של נטפרי עם בזק. -
RE: איטיות בבזק
@אינו-יודע-לשאול אמר באיטיות בבזק:
@שואב-מים לי גם הסתדר עכשיו. אבל להגיד את האמת באופן כללי אני ממש מאוכזב מבזק בנושא הזה של הניתוקים מקווה שזה רק חבלי קליטה.
דפק לי פגישות חשובות.אני מצטרף לאכזבה.
וגם מאוכזב מכך שאף אחד לא יודע להסביר מהו מקור התקלות, בזק זורק את זה על נטפרי ונטפרי על בזק. -
RE: מרכז הפניות
@magicode
בוא נסכם את מה שהיה פה:
נטפרי לא התחייב לתת שירות טוב, אבל כן שם לעצמו מטרה לספק סינון טוב ויעיל, שזה כולל מטבע הדברים שירות טוב ומהיר.
לכן אנו מבקשים מהנהלת נטפרי, אנא שפרו את השירות, זאת בכדי שנוכל להמשיך ליהנות מאינטרנט מסונן ללא הפרעות. העמידו לנגד עיניכם את האנשים שפרנסתם תלויה בשימוש רציף באינטרנט עם מינימום תקלות, ובזבוז זמן.
הלקוחות מוכנים לשלם יותר על שירות טוב, במידת הצורך.
ודי בהערה זו. -
RE: שוב פעם 019?...
גם אני חווה כעת ניתוקים.
זה כבר עבר את גבול הסיבולת שלי.
אולי מישהו מפה יגלה לנו אחת ולתמיד איזה ספק/תשתית שעובד עם נטפרי הינו הכי טוב מבחינת שירות והעדר ניתוקים?
שאלתי את עובדי נטפרי על כך כבר כמה פעמים, אך הם מתחמקים (אולי בצדק) מתשובה. -
RE: בעיה בזום
מישהו יודע למה אני לא מצליח להתחבר לזום שאלתי עוד 2 שיש להם נט פרי ולא מצליח
גם לי זה קורה הרבה לאחרונה.
בעיקר, כאשר אני המארח והאורח כבר התחבר לפני.
שווה לבדוק האם זה רק אצל משתמשי נטפרי -
RE: וואצאפ כשר
@yaakov אמר בוואצאפ כשר:
@magicode אין לי לינקים, אבל זה לא וואצאפ מסונן אלא רק דוגמא לאפליקצייה שעובדת על השרתים של וואצאפ ומתוכנתת לבד
וואצאפ מסונן ראיתי במכשירי דלתא הם פיתחו כזה אפליקציה ואין לי מכשיר כזה בשביל להראות דוגמא, אולי אחד המשתמשים פה שמשתמש במכשיר הזה יוכל לשלוחלא הבנתי מדוע לא תשתמש גם אתה במכשיר דלתא ?
-
RE: קיבלתי סימן.
לא קראתי את כל השרשור, יתכן שכבר הקדימו אותי ברעיון שאעלה כאן.
כרגע ארגון נטפרי לא עומד לפני תביעה משפטית והבעיה מתמקדת כעת בהפחדת הספקים שעובדים אתו על ידי הצד שכנגד.
הפתרון נכון לעכשיו הוא לגייס עו"ד מומחה בתחום שיבדוק לעומק את טענת הצד שכנגד ובמידה ואין בה ממש, יוציא מסמך מנומק המבטל אותה.
יש לפרסם את המסמך ולשלוח לספקים העובדים עם נטפרי וזה אמור לכאורה להניח את דעתם.
צעד זה לא אמור להעלות הון רב והוא בר ביצוע לדעתי.
בברכת תחזקנה ידיכם