יש לך מכר ששוקל להצטרף לנטפרי? תגיד לו שיודיע לספק בהתחברות שהוא בחר בו בגלל שהוא לא נכנע ללחצים
מכיר מישהו באתוג רימון שעוזב? תן לו ליידע את ההנהלה שהעזיבה היא חלק ממלחמה שהם בחרו נגד הציבור.
יש לך מכר ששוקל להצטרף לנטפרי? תגיד לו שיודיע לספק בהתחברות שהוא בחר בו בגלל שהוא לא נכנע ללחצים
מכיר מישהו באתוג רימון שעוזב? תן לו ליידע את ההנהלה שהעזיבה היא חלק ממלחמה שהם בחרו נגד הציבור.
@magicode אמר בקיבלתי סימן.:
@957
הבעיה בטקסט הזה. שזה נשמע שהאיום זה על מישהו אחר.
פה האיום הוא על עצמנו. יש פה סיכון שאנחנו בעצמנו לא נוכל להשתמש בסינון הזה שקוראים לו נטפרי.
יש לא מעט משתמשי נטפרי המחזיקים חתימה במייל שהופצה כאן, אין לי אינטרנט יש לי נטפרי.
אם @GolanArt או @zvizvi יכול לעצב תמונה לחתימה הקוראת לתרום לקמפיין לדעתי זה ירוץ בחתימות במייל
קורה לא הרבה ששולחים פנייה ואין ידע האם לשלוח עם כמה נקודות או שאחד יספיק, כמו"כ לעתים שולחים עם 3 ומחכים שעות כי זה בזמן שאין בודק וזה לא מקדם כלום לפחות בטווח המיידי שעבורו נשלח.
מציע לעשות כמו שרואים בתמונות כעת נבדקות תמונות שנשלחו לפני xxx שניות, יופיע כעת ממתינים 150 פניות בעדיפות נמוכה 35 בעדיפות בינונית 15 דחופים (העדיפות לפי הנקודות) קיים כעת בודק צפי לטיפול בבדיקה שעתיים, או הבודק יתחיל בבדיקה בעוד 4 שעות (בלילה לדוגמא)
מדי פעם נגמרים לי הנקודות, אני חושב לרכוש נקודות ואז אני אומר מה אני יעשה עם נקודות שנגמרים עוד 40 יום, אני צריך עכשיו 2 נקודות לימים האחרונים בחודש, למה לי לקנות חבילה עם תוקף קצר.
אולי יש מצב מוסיפים עוד סוגי חבילות, חבילה לטווח קצר כמו עכשיו במחיר הרלוונטי.
חבילות טיפה יותר יקרות אבל במחיר סביר בתוקף לשנה או ללא תוקף.
@Glantz הרעיון גדול, מספר נקודות לדעתי.
1 בשביל מה לתת Gsuite או לבצע הפנייה מתוך הgmail או אאוטלוק למה לפרנס את גוגל ולהגדיל הוצאות? כל החברות המספקות מייל נפרד לא נותנות Gsuite על חשבונם אין לזה היגיון.
2 השירות לא יעבוד על בסיס מתנדבים בחינם כי הוא פשוט לא יעבוד, נבול תיבול אתה וכל מתנדביך.
הפתרון לזה חייב לעבוד על בסיס נחיצות פנייה מול תגמול כלשהו, כלומר השולח ישלח בקשה רק עם נקודה וכדומה כי אחרת המתנדבים יעבדו אצלו יומם ולילה.
פרוייקט כזה לא יכול להיות על מתנדבים נטו הוא חייב מנגנון תגמול אפילו קטן למתנדבים כדי שיעבוד קבוע, גם אם נקודה לא שווה את זמן הפנייה ויהיה תגמול קטן לכל מתנדב זה יתן לפרוייקט כח לעבוד
כיום שכללהפניות מגיעות למייל, אולי רצוי להוסיף אופצייה לסמן בממשק הוגעה כנקראה בלי לפתוח, כשחוזרים לממשק ויש פניות שכביכול לא נקראו זה קצת...
@קלוגר אמר בטלפון כשר במחיר הוגן:
@by6199
השאלה מי עושה את הכסף הגדול, קשה להניח שאלו בעלי החנויות.
נכון להיום מקובל שגורמים בוועדה עושים את הכסף כלומר שפי תקשורת.
נכתב גם באשכול כלשהו שיש הגבלה שהחנויות הכשרות מקבלים את המכשירים ממשווק מורשה מטעם הוועדה וכו'.
אני ירחיב קצת מה קורה.
החנויות הכשרות אינם מורשים לקנות מכשירים דרך סוכן כלשהו אלא רק דרך המשווק המורשה (נפרט בהמשך), יבואן מכשירים יכול למכור למשווק המורשה רק בתנאי ולא מוכר לכל גורם אחר.
לשיטה זו קוראים קרטל, וזה בוודאי לא גורם להוזלת המחיר.
למי שהסתפק אני יוסיף עוד משפט קצר, המשווק המורשה הוא "שפי תקשורת" בבעלות אשתו של האחראי היום בוועדה.
מכאן כל אחד מוזמן להסיק מסקנות או לתקן אותי אם יש לו ידע מדוייק שהמצב שונה.
@aiib מחיר הוגן לא קשור למתחרה זה שאושר עד מעדיף להפסיד כסף על מוצר זה לא אומר שמחיר חנות אחרת לא הוגן, לא הוגן נגזר ביחס למוצר לחם פרוס לא אמור לעלות 15 שקלים וכו'
@magicode אמר בטלפון כשר במחיר הוגן:
@by6199 קראתי את מה שכתבת שני פעמים לא הצלחתי להבין מה אתה רוצה. אז ממילא אני לא יכול להגיב.
אני סבור ומשוכנע קצת שונה ממה שמוצג על ידך המצב כיום, עם זאת ציינתי כי אין לי כל רצון להתווכח על המצב בפועל כי זה לא ייגמר.
רציתי שני דברים
1 אל תקבע מחיר הוגן תציין מחירים בדף זה יוביל לתחרות ולמחיר הוגן יותר, ניתן לקבוע רף עד מתי ניתן להיכנס לדף, כלומר עד 405 ש"ח ניתן להיות רשום מעבר לזה החנות לא תירשם.
2 להוסיף פסקה או דף שיכלול אופציות נדרשות מטלפון כשר, אולי דף זה יניע מאן דהוא לייבא/לייצר משהו נורמלי על בסיס דרישות הציבור
למה שההצבעה לא תעלה נקודה, ועל כל נקודה יעלה הדירוג? אני לא חושב שנטפרי תכניס כסף מהניקוד, אבל בקשה עם ניקוד רצינית יותר, אולי נכון לתת מקסימום 3 הצבעות ללא ניקוד ואח"כ כל בקשה זה דורש נקודה או שנים, ואולי אפילו שייך להגדיר משימה שכל בקשת פיתוח דורשת 1000 נקודות או כל מספר הגיוני אחר לא שאחרת לא יפותח אבל זה הדדן ליין שהבקשה נכנסת לפיתוח ואז בקשות רציניות וחשובות יקודמו ברצינות
אחרי אין ספור פיתוחים אולי הגיע הזמן לעשות משהו קטן והוא טיוטות בפניות, יש פניות שנשלחות לטיפול מקצועי יש פניות וש\עות בהם אני יודע שעובד פלוני יפתור בשנייה ועוד לא מעט דוגמאות, לעתים נתקלים בבעייה רק אין זמן לתאר אז שומרים בטיוטה ועוד.
כשישלחו פנייה פעם הבאה או לחילופין כשייכנסו לממשק לשליחת הפנייה בפועל לא יצטרכו לחפש את הקישור המדוייק בו נתקענו ולעשות הקלטה וכו' הכל יהיה מוכן מראש.
אם נגמר הנקודות ורוצים להמתין למחרת אז מתחדש היחידות ועוד עשרות סיבות שרק לא יהיו הכל כבר מוכן.
למיטב הבנתי הפיתוח יקרה רק אם יהיה לזה ביקוש כאן
איני משפטן, אולם לפי הבנתי הדלה אין כל סמך לתבוע את החברות שמספקות שירותי רשת בלבד בייחוד שהתשלום לנטפרי נעשה בנפרד.
לאחר תוכנת הvpn ודאי שאין מקום לטענה כי אולי ניתן גם לתבוע את בזק בינלאומי או כל ספק שנותן אפשרות טכנית לגלוש דרך הvpn ולא חוסם את האפשרות להשתמש בפטנט ששייך כביכול לחברה אחרת.
היחיד שיכול להיתבע במידה ויש קייס זה נטפרי עצמה הם מוזמנים....
@magicode אני לא רוצה לגרור את האשכול למקומות לא טובים, היוזמה היא טובה מאוד ללא ספק שהמחיר יהיה הוגן, אבל רצוי לסייג למה אתה מחליט מה הוגן? שים מחירים למה 405 זה הוגן אולי הוגן זה 300? אני מכיר את המצב בשוק והרווח הגולמי הוא לא פחות מ30% למכשיר מכאן זה רק מטפס, בנוגע לשתות מקובל היום שאין עם זה בעייה וכ"ש במוצרים שהם לא אוכל נפש, אבל זה לא פורום הלכתי.
השאיפה שלנו צריכה להיות שהמחיר לא יהיה כמו התומך כשר אלא אף זול יותר, אם החברה מוכרת 1000 תומכים ו10.000 כשרים המחיר שהיבואן מקבל שונה, הבעייה מתחילה שהיבואן נעול מחד למכור למשווק מסויים וכו' מעדיף לא להרחיב כי לא יהיה לזה סוף.
בכל סוגי התחומים יש עשרות אנשים שמנסים להיכנס לשוק ולייבא מוצרים טובים למה השוק הזה תקוע? במקום להיכנס לרכילויות.
אולי תוסיף הפנייה לדף חדש או פסקה נפרדת הכוללת דרישות מטלפון כשר, הציבור ידרוש מה שהוא צריך ככל שהנושא יעלה יותר אולי יבוא מי שייכנס לזה בתקווה שלא ייחסם באמצע.
@אלי-TZA המחירון של אייבורי הוא הכי זול? מוצר שמוכרים פעם בחודש כבר מרוויחים עליו כמו שצריך כי לא תופסים מקום מדף בשביל כמה שקלים, כבר הובא כאן שנמכר ב318 ש"ח בחנות כלשהי. (מותר לציין גילוי נאות...)
@מעמד המאבק הוא לא על עלות ההכשרה, המאבק הוא על המחיר ההזוי למוצר, אבל למה אמור להיות עלות הכשרה? חלב תנובה עולה יקר יותר עם בד"ץ או בלי? התשובה שלילית, כשרוצים למכור הרבה יש לזה מחיר, ואת זה הציבור יגיד.
טלפון כשר, צריך להיות מושלם!!! במחיר מתאים למוצר, זה שאין אינטרנט או sms לא יהיה סיבה מהיום שיהיה זבל
@magicode הציבור מחכה לכתוב דרישות מחכים רק לדף מתאים
@שעייה המצב הוא היום שנטפרי לא מתערבת לספקים בענין תמחור והם לא מתערבים להם.
יש לזה מעלות וחסרונות, מה שבטוח שיש כל כך הרבה ספקים שמחזיקים בנתחים קטנים מאוד.
אם יבוא יום שנטפרי יסגרו עם כמה ספקים על בלעדיות (אחד זה מתכון לצרות) הכל ייראה אחרת, אז יוכל להיות דרישות למחירים ושירות וכו'.
@שיראל אמר בעוד פיתוח חדש מנטפרי.. צ'אט קבוצתי:
ולדעתי הגזמתם...
עד כדי כך לחדורר
מסכים עם התחושה, מי שמרגיש חדירה שלא ידווח...
ולא יתכתב עם אנשים שהוא סבור שמחר ישלחו את כל התכתובת לצד ג..
@כן-כבודו אני לא מאמין שבלי מניע כלכלי זה יקרה.
אם מפתח/חברה שמפתחת תדע לייצר תוכנה/אפליקציה המבצעת את הפעולה סביר להניח שבנק/ים יצרכו את השירות הזה.
במישור הממשלתי דברים זזים באיטיות של עשר שנים ויותר.
מפתח שיקח את הפרוייקט ברצינות יוכל להביא אותו למקום לא פחות טוב מאפליקציית ביט ברמת השימוש במגזר הכללי
כהמשך לבקשה בתחילת השרשור שנראה כי המתכונת לא מסודרת ברמה שפיתוח יהיה יעיל, מה שבטוח יהיה יעיל זה לראות כמה פניות יש עם נקודה שנים ושלושה.
לדוגמא כשאני נכנס למערכת הפניות אני יראה שאני בתור 141 ואם אני שם שני נקודות אני בתור 48 שלושה נקודות אני 11 זה יהיה שיקול משמעותי בשליחת כמות נקודות וזירוז טיפול.
גם אם מדובר במוצ"ש ובמקרה אין בודקים לחלק מהדברים זה מייעל הרבה, והתועלת גדולה מהנזק בדר"כ של איבוד נקודות
עמוד פרסום קלאסי של אתרוג על הסינון הטוב ביותר.
בהמשך העיתון כתבה עם הרב סילמן נגד אינטרנט פרוץ ואח"כ כתבה ממונת של אתרוג על הסינון הטוב ביותר, אפרים שבדרון מנהל אתרוג מסביר ליתד איך הם הצליחו ליצור את הסינון הטוב ביותר
@MacroShadow ברור שניתן להפריד ולראות את המצב ולעתים גם אחרי השליחה זה טוב, לדוגמא אם אני מחכה לפתיחת אתר ואני יראה שיש 100 לפני ייתכן שאני יצא לסידור ויחזור ואם יש 10 אני אולי ימתין וכן הלאה.
מושלם זה לא יהיה אף פעם אבל תועלת זה נותן ותועלת גדולה מאוד, משום מה רוב משתמשי נטפרי תומכים וחלק מהבודקים מתנגדים...
@magicode