חברים יקרים, ראוי וחשוב שתתנו דעתכם לכמה נקודות חשובות. נטפרי קמה מתוך מטרה ברורה, להציל נפשות ברשת.
לא כל משתמש נטפרי מודע לכך, ויש כאלו שבטוחים שנטפרי זה עוד ביזנס, והם בטוחים מעבר לכל ספק שחמישה עשר השקלים
שהם משלמים הופכים את הצוות הפועל לעשירי תבל. אם היינו עסק, הייתם משלמים לפחות פי שש!
רוב רובם של הפניות מנוסחות בשפה נקיה ומתונה. אבל ישנן פניות בסגנונות בלתי נסבלים, ולצערנו לא מעט.
אני רוצה לספר לכם מעט ממה שקורה מאחורי הקלעים, על מנת שתבינו שאיכות הפניה שלכם היא גורם מכריע במהירות וביעילות הטיפול.
האינטרנט הוא אולטרא מורכב, לא כל אתר בנוי באותה השיטה, וישנן המון שיטות לתעבורת נתונים וכ' וכ' וכ' ועוד וכ'....
משתמשים פונים עם שלל סוגים של פניות, ביניהן פניות מורכבות שמצריכות טיפולים שונים ומגוונים.
הטיפול נעשה במסירות נדירה חלקו בהתנדבות מלאה, והכל בעזרת מערכת פניות משוכללת, שלא קיימת אצל סנני אינטרנט אחרים.
המשתמש רואה לפניו דף של פניות: שאלה, תשובה, שאלה, תשובה... אבל הוא לא רואה מה באמת קורה בצד השני.
בצד השני, תומך נטפרי פותח את הפניה, מעיין בה, ומנסה לפתור את הבעיה, לפעמים זה לוקח המון זמן. לא תמיד הוא מצליח. הוא כותב הודעה פנימית שנועדה
לתאר את מורכבות הבעיה לתומך הבא שיעיין בה וינסה גם הוא לעזור, ומתייג את הפניה בתגית כגון, "בעיה סבוכה" או "מתכנת בכיר" וכ'.
התומך הבא שמגיע, פותח את הפניה ומנסה לעזור גם הוא, אבל אל תשכחו, יש עוד ים של פניות, אף אחד לא בן יחיד!
לפעמים המשתמש מתבקש לבצע הקלטה והתומך מעיין בה, ולפעמים הוא נשאל שאלות שונות, ולכן התהליך מתארך.
ישנן פניות כ"כ מורכבות שממלאות דפים ארוכים מאד, ותאמינו לי, אין בעולם כזו השקעה ומסירות בשום סנן, פשוט אין!
ביינתיים המשתמש מתחיל לאבד סבלנות, ומרשה לעצמו להגיב בחוצפה ולפעמים גם ניבולי פה, פשוט לא להאמין! (מה לו ולסינון??).
אם הייתי מעתיק לכאן כמה מהתגובות האלו, הייתם בהלם, תאמינו לי, במקרה הטוב מדובר במשתמש שבטוח שנטפרי קמה עבורו בלבד,
ובמקרה הגרוע, הוא מרגיש שהוא המממן הראשי של המיזם, והוא מתחיל לחלק מחמאות וברכות...
השלב הבא, הוא שלב שפשוט אין לאף תומך חשק לטפל בו. והוא, המשתמש, מתחיל לאיים שיעזוב, וממשיך לצעוק, (ולנבל את הפה ולקלל במקרים מסויימים).
כאן המקום לציין שאיומים מכל סוג שהוא ממש לא מפחידים אף אחד בנטפרי, החבר'ה נחושים ביותר לקדם עוד ועוד את המיזם, והכל
ממניעים אידיאולוגים והדברים ידועים. אוסיף ואומר שכמות הפניות בנושאים מורכבים (דבר שהיה אולי מסתיים בחוסר תגובה הולמת בסננים אחרים)
מעכבים רשימה ארוכה של פיתוחים שעומדים על הפרק.
חברים יקרים, פניתם לקבלת עזרה? פנו בצורה מכובדת, האנשים שם מאחורי הקלעים מאד רוצים לעזור לכם, אבל גם הם בני אדם
וגם אליהם חייבים לדבר בכבוד! פניה בצורה מכובדת, תניב תוצאות מהירות ויעילות יותר, בדוק!
באהבה,
צוות נטפרי.