• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. GolanArt
    3. הגבוה ביותר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 30
    • נושאים 26
    • פוסטים 465
    • קבוצות 1

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...

      חברים יקרים, ראוי וחשוב שתתנו דעתכם לכמה נקודות חשובות. נטפרי קמה מתוך מטרה ברורה, להציל נפשות ברשת.
      לא כל משתמש נטפרי מודע לכך, ויש כאלו שבטוחים שנטפרי זה עוד ביזנס, והם בטוחים מעבר לכל ספק שחמישה עשר השקלים
      שהם משלמים הופכים את הצוות הפועל לעשירי תבל. אם היינו עסק, הייתם משלמים לפחות פי שש!

      רוב רובם של הפניות מנוסחות בשפה נקיה ומתונה. אבל ישנן פניות בסגנונות בלתי נסבלים, ולצערנו לא מעט.
      אני רוצה לספר לכם מעט ממה שקורה מאחורי הקלעים, על מנת שתבינו שאיכות הפניה שלכם היא גורם מכריע במהירות וביעילות הטיפול.

      האינטרנט הוא אולטרא מורכב, לא כל אתר בנוי באותה השיטה, וישנן המון שיטות לתעבורת נתונים וכ' וכ' וכ' ועוד וכ'....
      משתמשים פונים עם שלל סוגים של פניות, ביניהן פניות מורכבות שמצריכות טיפולים שונים ומגוונים.
      הטיפול נעשה במסירות נדירה חלקו בהתנדבות מלאה, והכל בעזרת מערכת פניות משוכללת, שלא קיימת אצל סנני אינטרנט אחרים.

      המשתמש רואה לפניו דף של פניות: שאלה, תשובה, שאלה, תשובה... אבל הוא לא רואה מה באמת קורה בצד השני.
      בצד השני, תומך נטפרי פותח את הפניה, מעיין בה, ומנסה לפתור את הבעיה, לפעמים זה לוקח המון זמן. לא תמיד הוא מצליח. הוא כותב הודעה פנימית שנועדה
      לתאר את מורכבות הבעיה לתומך הבא שיעיין בה וינסה גם הוא לעזור, ומתייג את הפניה בתגית כגון, "בעיה סבוכה" או "מתכנת בכיר" וכ'.
      התומך הבא שמגיע, פותח את הפניה ומנסה לעזור גם הוא, אבל אל תשכחו, יש עוד ים של פניות, אף אחד לא בן יחיד!
      לפעמים המשתמש מתבקש לבצע הקלטה והתומך מעיין בה, ולפעמים הוא נשאל שאלות שונות, ולכן התהליך מתארך.
      ישנן פניות כ"כ מורכבות שממלאות דפים ארוכים מאד, ותאמינו לי, אין בעולם כזו השקעה ומסירות בשום סנן, פשוט אין!

      ביינתיים המשתמש מתחיל לאבד סבלנות, ומרשה לעצמו להגיב בחוצפה ולפעמים גם ניבולי פה, פשוט לא להאמין! (מה לו ולסינון??).
      אם הייתי מעתיק לכאן כמה מהתגובות האלו, הייתם בהלם, תאמינו לי, במקרה הטוב מדובר במשתמש שבטוח שנטפרי קמה עבורו בלבד,
      ובמקרה הגרוע, הוא מרגיש שהוא המממן הראשי של המיזם, והוא מתחיל לחלק מחמאות וברכות...

      השלב הבא, הוא שלב שפשוט אין לאף תומך חשק לטפל בו. והוא, המשתמש, מתחיל לאיים שיעזוב, וממשיך לצעוק, (ולנבל את הפה ולקלל במקרים מסויימים).
      כאן המקום לציין שאיומים מכל סוג שהוא ממש לא מפחידים אף אחד בנטפרי, החבר'ה נחושים ביותר לקדם עוד ועוד את המיזם, והכל
      ממניעים אידיאולוגים והדברים ידועים. אוסיף ואומר שכמות הפניות בנושאים מורכבים (דבר שהיה אולי מסתיים בחוסר תגובה הולמת בסננים אחרים)
      מעכבים רשימה ארוכה של פיתוחים שעומדים על הפרק.

      חברים יקרים, פניתם לקבלת עזרה? פנו בצורה מכובדת, האנשים שם מאחורי הקלעים מאד רוצים לעזור לכם, אבל גם הם בני אדם
      וגם אליהם חייבים לדבר בכבוד! פניה בצורה מכובדת, תניב תוצאות מהירות ויעילות יותר, בדוק!

      באהבה,
      צוות נטפרי.

      פורסם בכללי
      GolanArtG
      GolanArt
    • חדש! דף קיצורים שימושיים לנטפרי, 1.2.3.4, ואתם שם!

      מעתה תוכלו להכנס לדף הקיצורים השימושיים החדש של נטפרי,
      מבלי להסתבך עם הקשת כתובות מיותרות. כל שעליכם לעשות הוא
      להקיש בשורת הכתובת: 1.2.3.4, וזהו, אתם שם!

      שימו לב! כל הקרדיט ל @רותי

      0_1493509263072_Screenshot_2.jpg

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      GolanArtG
      GolanArt
    • RE: המעלות של נטפרי

      פותח האשכול תכלס לא קיבל תשובה עם בשר...

      והאמת, קשה להוכיח את ההבדל בלי לעמוד ולעשות השוואה בזמן אמת, ופותח האשכול שאל שאלה
      שהיא בגדר דע מה שתשיב, ונראה לי שעדיין לא ציידו אותו בתשובות כמו שצריך...

      יש כאלו שמייחסים לי בטעות כאילו שאני אחד מהמקימים משום מה, ולכן אני לא יכול להתבטא
      איך שמתחשק לי כדי שכל מיני כאלו שנואשו מהדרך הלגיטימית של הכנסת רווחים לא יקפצו על
      איזו מציאה חדשה של תביעה משפטית, שהרי ידוע שרבות החברות שחיות על כספים קלים כאלו...
      רק לחשוב על כמה שמתסכל אותם לקרוא כאן על הצבעות לקדימות השיפורים והפיתוחים הבאים בנטפרי, מעורר
      רחמים, והם קוראים. ועוד איך קוראים.

      האמת, ההבדל הוא תהומי, וזה על גבול המגוחך לנסות להשוות בין החברות, או מדיוק יותר בין החברות
      לעמותת נטפרי שהעומד בראשה גרוע בלאהוב כסף וגרוע בלהתחנף ולהתחנחן מול משתמשים...
      תכל'ס, סינון תמונות ידני הוא המצאה של נטפרי בלבד, ואני באופן אישי מאמין שגם אם זה קיים אצל
      אחרים, זה רחוק מלהיות קפדני ומהיר, רחב וגורף כמו בנטפרי, והסיבה די פשוטה, זה ממש לא רווחי....

      מלבד זאת, בנטפרי פותחו (וממשיכים לפתח) מערכות ע"ג מערכות, ולא רק שהשירות מול המשתמש הוא תקדים שלא נראה
      עד היום בשום מקום אחר, אלא שאין רגע דל של פיתוח והתקדמות עוד ועוד במוצר הטכנולוגי האין סופי הזה,
      ואין יום שהקוסם וחבר מסייעיו לא שוברים את הראש בפתרון לעוד בעיה ועוד בעיה. רק מי שהתעסק ובאמת
      חפר באדמתה העמוקה והבוצית של רשת האינטרנט, זכה להבין באמת כמה היא מורכבת, ואיך אומר הסלוגן, יש
      דברים שאי אפשר לסנן, צריכים לבדוק אחד אחד...

      חברות הסינון ראו (ולדעתי עדיין רואות) את האינטרנט ככלי מאד כללי ואין להם את הכדאיות הכלכלית
      לרדת לסוף דעתו ודרישותיו של המשתמש הפרטי. רק מי שנכח בתור תומך בנטפרי, ראה במו עניו את הכמות
      הבלתי נתפסת של הצרכים והרצונות של המשתמשים על כלל גווניהם. בזמן שחברה אחרת היתה משיבה תשובה מהירה
      הרבה יותר מנטפרי ע"י רובוט, או במילים אחרות הרובוט שלהם היה משיב תשובה שהוא עצמו לא מבין אותה והייתם
      ממתינים שאולי במקרה נציג/תומך יעשה יום אחד פסח ברשימת הפניות ויראה במקרה מה אתם
      באמת צריכים, בנטפרי לקוח אחד יכול לקבל שירות שהוא רחוק ממשתלם לארגון, ויעידו על כך אשכולות שירות ענקיים שיגרמו
      לגלגלת העכבר שלכם להתעייף...

      וב"ה זכינו אנו האנשים שעובדים עם האינטרנט, לחופש לגלוש בטוח.

      ושוב, אני כלום בנטפרי ולכן התגובה שלי מייצגת אך ורק אותי כאחד העם.

      פורסם בכללי
      GolanArtG
      GolanArt
    • מעתה, גישה מהירה יותר למערכת הפניות!

      מהיום תוכלו להגיע ישירות לדף הפניות האישיות שלכם בלחיצה על אייקון
      סימן השאלה הכחול המופיע לצד כל תוצאה שלא נבדקה בגוגל.
      המטרה היא לחסוך מהגולשים את דף הנחיתה, ולחסוך לגולשי הנטסטיקים
      דף מיותר.

      תהנו.

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      GolanArtG
      GolanArt
    • מי רוצה רקע נחמד ל Windows 10? :-)

      בבקשה:
      0_1499810263916_GolanArt.jpg

      פורסם בכללי
      GolanArtG
      GolanArt
    • הרחקת משתמשים, שימו לב!

      משתמשים יקרים!
      ישנה אפשרות להרחיק חברים לזמן מוגדר, אין צורך למחוק יוזר לגמרי.
      הבעיה היא שאז נצמדת לאותו יוזר תווית של מורחק, וזה לא נעים לו, ולא נעים לנו.
      אשר ע"כ, משתמשים שלא יתבטאו בשפה מכובדת ו/או יפתחו מחלוקות מיותרות בין
      זרמים שונים, נאלץ פשוט למחוק להם את היוזר.

      מקווים שלא נגיע לשם.

      פורסם בכללי
      GolanArtG
      GolanArt
    • RE: אין פוצה פה

      11ae4445-466e-4370-9b4b-6453f0d96cfe-image.png

      פורסם ברשמים
      GolanArtG
      GolanArt
    • RE: די להחרים את הסמרטפונים??

      אני מכיר טוב מאד את המטרות של @שואף הוא באמת יהודי יקר שעושה הכל ע"מ לזכות יהודים ולהוציא אותם
      מהתקשורת החונקת הזו, והלואי שביום בהיר אחד יפול כל האינטרנט ונחזור לשנות השמונים, לימים שהיה
      טלפון נייד שלא רואים בו אפילו מי מתקשר!
      אבל, אני חושב שכל הפעילות הזו לא באמת מניבה פרי. לספר כל היום מה לא טוב בטכנולוגיה,
      לא פותר באמת בעיות. הפתרון האמיתי לעניות דעתי, הוא לעולם לא להלחם נגד הקדמה, אלא לדעת
      להשתמש בה בתבונה, היא חזקה מאיתנו, רובנו אנשים פשוטים ורגילים...

      אם בעוד עשר שנים הסמארטפונים יכבשו את העולם החרדי ונשאר בלי פתרון אמיתי כי במקום
      לפתור בעיות נלחמנו, נבין טוב מאד מה הפסדנו. הסמארטפונים חזקים ושולטים, והם מתקדמים בצעדי
      ענק! ונא לא לשכוח, לא כולם אברכים, כמעט כל הצעירים נמשכים מאד לטכנולוגיה, זה יצר שלא היה
      בימים עברו, ומלחמה ודיכוי יצרים לא עובד אף פעם!
      מי שקורא כאן ומריע, אלו אנשים שב"ה לא זקוקים לזה, אין להם את היצר הזה של הטכנולוגיה (כמונו המבוגרים יותר),
      אבל אלו שלא נמצאים כאן, ימשיכו לצרוך סמארטפונים כשרים אבל הרסניים, ולא יזכו לקבל את הפתרון
      האמיתי, רק מאמרים בשפע...
      היה מי שצעק בפרוג שאני חתיכת רשע ואיך אני מעיז לדבר ככה, אולי הוא מסתובב פה, בכ"א, אני חושב
      שאני פשוט חושב מחוץ לקופסה, ואני בכלל לא בטוח שהדרך לעבודת ה' אמיתית, ולשחרור מכבלי הטכנולוגיה
      המדהימה והנוראית והחונקת כאחד, מסתיימת במלחמות של נגד.
      תרגישו נוח לזרוק עלי עגבניות, אני רק מקווה שבסוף נזכה לפתרון אמיתי....

      בהצלחה לכולנו.

      פורסם בכללי
      GolanArtG
      GolanArt
    • RE: אין פוצה פה

      5e9bf19a-980b-4fe8-b373-92e4a440d078-image.png

      פורסם ברשמים
      GolanArtG
      GolanArt
    • 100,000,000

      0_1490032399388_100.jpg

      פורסם בכללי
      GolanArtG
      GolanArt
    • RE: רוצים לצחוק קצת? הקלטות של נציגי רימון/אתרוג...

      @אוהב-לעזור מרגע זה כל ההודעות שלך הולכות להיות ענייניות לגמרי וקשורות אך ורק לנטפרי.
      כנ"ל לגבי שאר הניקים שחשודים כקשורים אליך, או סתם מזכירים אותך במקרה, חוזרים לשגרה.

      משתמש, לא להסס לדווח.

      בהצלחה לכולם.

      פורסם בכללי
      GolanArtG
      GolanArt
    • RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...

      בנטפרי שואפים להקטין את המחיר ככל שאפשר, מוכנים לקבל על הראש, לא מתרגשים, כי יש
      מטרה אחת ויחידה - לגרום לאנשים להתרחק מאינטרנט פרוץ או מאינטרנט כאילו מסונן....
      אני מחכה ליום ש 4/7 וחבריו יתעוררו ויחקו אותנו, אנחנו כאן כדי להיות מודל לחיקוי.
      מי שחושב שנטפרי זה עסקי, זה רק בגלל שאין לו שמץ של מושג בעסקים, למה לבזבז על זה את הזמן?
      ותתפלאו חברים, יש הרבה אנשים שעוברים לנטפרי בגלל המחיר, וכי לא הייתם מוכנים לתת לילד
      סוכריה תמורת קריאת תהילים או תפילה יפה??

      לכן חשוב שתדעו, שגם הסכום שנגבה, הוא ע"מ שנוכל להמשיך הלאה ולפתח עוד ועוד ולהחזיק
      את המערכת והוא מינימלי מאד... תארו לכם שמחר אתם צריכים לחזור לסינונים הישנים, מסוגלים??
      יש סיוט גדול מזה??

      פורסם בכללי
      GolanArtG
      GolanArt
    • עליית מחירים בנטפרי.

      משתמשי נטפרי שלום וברכה.

      רבים לא מודעים לכך שתחזוקת מערכת סינון עולה המון, אבל המון כסף.
      השאיפה של נטפרי הייתה ונשארה, להציל יהודים מסכנות האינטרנט
      לצד פתיחה כמה שיותר יעילה של אתרים, ולאפשר מצב שבו כל יהודי ירא
      שמיים יוכל להשתמש בשירותי האינטרנט בבטחה.

      כיום נטפרי נשענת על תרומות, קניית נקודות, וכמה שקלים בודדים
      מתוך 40 השקלים שמשולמים ע"י המשתמש.

      בימים הקרובים המחיר בRL יעלה ל52 שקלים (שימו לב! בהודעה המקורית כתבתי
      50 ש"ח, ואני מתקן כעת בתאריך 7-8-2016 כי מסתבר שטעיתי , הוספתי
      התנצלות בדיון זה), שמתוכם 15 (12.8 אחרי מע"מ),
      ילכו לנטפרי. לצערינו, זה עדיין לא מכסה, ממש לא, אבל תקוותינו שבטווח
      הארוך ועם ריבוי משתמשים, נוכל להחלץ מהגרעון ולהמשיך להעניק
      לכם בשמחה רבה את האינטרנט הכי מסונן בעולם!

      מאידך, חשוב שתדעו שנטפרי שואפת להגיע למצב שבו
      המשתמשים ישלמו כמה שפחות, עם זאת, חיפוש אחר רעיונות
      למימון חיצוני לא נפסקות לרגע.

      זכרו! קניית נקודות פירושה תרומה לנטפרי, ואחזקה
      של גוף מציל נפשות. אם אינכם זקוקים לעוד נקודות,
      אתם מוזמנים לתרום דרך האתר.

      בתקוה להבנה,

      צוות נטפרי
      החופש לגלוש בטוח.

      פורסם בהכרזות
      GolanArtG
      GolanArt
    • סיירת נקיפדיה יוצאת לדרך!

      אוקיי חברים, יוצאים לדרך בעז"ה.
      מדובר במיזם חדש של ביג בוס (ממש לא שלי) שהחשיבות שלו כ"כ
      גבוהה, ע"כ כך שהצליחו אפילו לגייס אותי...

      הרעיון הוא שנטפרי, הידועה כשואפת לשלמות יומיומית, ולאחר שעשתה את
      הלא יאומן בתחום הסינון, תשכפל את ההצלחה גם בנושא התוכן הנקי.

      כידוע, ועל אף האזהרה בחלקו העליון של המסך, ויקיפדיה מנוהלת ע"י צוותים
      אתאיסטים עד אנטי דת, ולכן התכנים עלולים להכיל כפירה וזלזול כלפי שמיא. ע"פ הרעיון החדש
      סיירת נקיפדיה תהיה אחראית למלא את האתר המכלול,
      בתכנים מסוננים ונקיים.

      הניקיון יבוצע ע"י כלים שמפותחים בימים אלו לטובת המיזם, ויהיו קלים ונוחים לשימוש.

      הרעיון מאחורי המיזם הוא לא ליצור מצב של גיור ויקיפדיה, ולא לצמצם נושאים אפילו אם הם
      שוליים בחיינו, אלא לנקות את הבעיות האמתיות.

      הפורום הזה פתוח לקריאה לכולם. ופתוח לכתיבה רק לחברי הסיירת החשובה.
      להצטרפות לסיירת, פנו אלי למייל golan.art.design@gmail.com

      בהצלחה רבה לכולם!

      פורסם בסיירת נקיפדיה
      GolanArtG
      GolanArt
    • RE: הקרב לסגירת ויקיפדיה.

      גם נטפרי התחיל כמיזם יומרני...

      פורסם בכללי
      GolanArtG
      GolanArt
    • זהירות! התשקורת הכללית מסתובבת כאן!!

      בימים האחרונים פנו עיתונאים מעיתונים כמו הארץ (עיתון הידוע לשמצה בדעותיו האנטי דתיות ושמאלניות),
      וניסו לראיין משתמשים שיש להם מספר טלפון בחתימה.
      לא שאקבע לכם אם להתראיין, רק אספר לכם שכמי שגדל לא חרדי והכיר את העיתונים
      האלו מקרוב, אני מזהיר אתכם לא לתת אמון. הנושא שמעניין אותם כעת הוא בעיקר נושא ה"מכלול".
      זה ממש לוהט בשבילם. שלא תדמיינו שמה שתענו למראיין, זה מה שיכתב...
      קיצער, זהירות.

      פורסם בכללי
      GolanArtG
      GolanArt
    • RE: מתי מתחיל הקול הבא 3?

      @יעל-גליקמן
      ברוכה הבאה לפורום.
      שימי לב, הפורום נועד אך ורק לדיונים בנושא נטפרי, דיונים אחרים אין מקומם פה.

      אני יוצא מתוך נקודת הנחה שאין כאן משחק של כמה ניקים עם עצמם, מאידך, אין
      לנו בעיה לבדוק לעומק ולחסום זו לחיצה קלה שלוקחת פחות משניה, לתשומת לבכם.

      פורסם בכללי
      GolanArtG
      GolanArt
    • מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.

      לאחורנה מפציצים אותי במיילים עם ים של רעיונות. הנקודה היא שלא תמיד
      יש לי את הסבלנות לקרוא, והמייל שוקע לו איי שם...
      באשכול הזה, אני נותן לכולם את הבמה לזרוק כל רעיון שעולה על רוחכם, כל
      שכלול/שיפור/שדרוג שלדעתכם היה עושה את נטפרי לסנן טוב יותר.

      שימו לב!!
      אף אחד לא מגיב לאף אחד. אני רוצה את האשכול נקי ומסודר כדי שהמפתחים
      יוכלו לקרוא בנוחות, ולא לבזבז את הזמן על כל מיני ויכוחים מיותרים!

      בבקשה:

      פורסם בכללי
      GolanArtG
      GolanArt
    • עדכון הכרטסת, מהיום התוסף של צבי מובנה.

      הכרטסת עודכנה!
      שימו לב, מהיום התוסף של @zvizvi מובנה בתוך הכרטסת!
      מי שלא רואה שינוי שיעשה ריענון קשיח/ניקוי מטמון.

      קרדיט @zvizvi וגם @magicode
      יש להסיר את התוסף הישן.

      תהנו.

      פורסם בכללי
      GolanArtG
      GolanArt