• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. MEIR-MEIR
    3. הגבוה ביותר
    M
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 2
    • פוסטים 11
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • אופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית

      רציתי לבקש מההנהלה הנפלאה של נטפרי שיעשו שלוחה ייעודית במענה הטלפוני למענה מקצועי.

      וכדי להבין למה אני מתכוון אביא סיפור שקרה לי השבוע:
      לצורך עניין מסוים הייתי חייב להיות אם אינטרנט גם כשיצאתי לנופש, בד"כ אני משתמש בחיבור קווי של נטפרי ועכשיו עקב הצורך המיידי [יום לפני היציאה כשלא היה לי מישהו באזור שיש לו סימים כשרים - היחיד שהיה לו היה סגור יומיים בגלל בינה"ז...] - תכל'ס ביקשתי וקיבלתי אישור לVPN רציף בוויפרי 3, ביום ה2 אחד הילדים שיחק לי במחשב... ומחק חצי וויפרי.
      למי שיודע מה זה אומר - לא היה לי גישה לאינטרנט בכלל - הVPN לא עבד והרשת הפתוחה הייתה סגורה - כך שגם להתקין מחדש לא יכלתי.

      הייתי באזור בלי חדרי מחשבים וב"ה הציבור שלנו שמור כך שלא היה לי אף אחד שיכלתי להתחבר דרכו - התקשרתי לנטפרי ואחרי מס' שיחות (עקב בינה"ז וכו') ענתה לי נציגה שמאוד רצתה לעזור אבל באמת לא ידעה מה עושים במקרה כזה, היא שלחה פניה שייחזרו אלי אבל אמרה לי מראש שעקב בינה"ז זה לוקח זמן.
      בינתיים אני תקוע בלי רשת ומקבל טלפונים מה קורה וכו' וכו'...
      בסוף התקשרתי שוב עד שהגעתי לנציג שכנראה ידע יותר בכל העסק - ותוך כמה דקות הוא הדריך אותי מה לכתוב בשורת פקודה הגעתי לנקודות מיוחדות שפתוחות גם בכה"ג לכה"ג ושם הוא התחבר אלי וסידר לי את הכל.

      בקשתי שתהיה שלוחה מיוחדת למקרים כאלו שבנ"א חייב מענה מקצועי ואל סתם נציגי תמיכה, מסתבר שאותה נציגה טובה מאוד בתחומה השירות היה באמת אדיב ומצויין אבל יש דברים שצריך אנשים מאוד מסויימים - סוג של כונן חירום, אפי' בא נאמר שיעלה 5 ש"ח כדי שאנשים לא ינצלו כדי לקבל מענה מהיר יותר וכו' אבל שיוכל לעזור במקרים כאלו.

      הנזק של אותם 5 שעות שלא יכלתי להתחבר היה מאוד גדול בשבילי [ברמה כזו שקניתי אונקי וצרבתי עליו ווינ' למרות שידעתי מנסיון שהדגם הזה הולך טוטאל אחרי זמן מסויים של ווינ' TO-GO].

      תודה רבה!

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR
    • RE: אופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית

      @magicode אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:

      במאמר מוסגר. התקלה של משחק בוויפרי צריכה לקבל את העדיפות הכי נמוכה לטעמי. היות וזה אדם שמנסה להתחכם עם נטפרי ואז שהוא נדפק הוא מגיע לנטפרי שיפתרו לו את הבעיה. יש אינטרס לנטפרי שמי ששיחק עם התוכנה יסתבך עם זה. ככה הוא ילמד שיש מחיר למשחק איתה. היה כאלה שהביאו רעיונות להרוס את כל המחשב אם משחקים בוויפרי.

      ברעין אתה צודק.
      אבל היום בערב - למרות שאני יודע בודאות שאף אחד לא נגע לי במחשב שוב הסתבך לי משהו בויפרי - פתאום נעלם הסמל ואין לי שום גישה לרשת.
      לולי מה שלמדתי ב"ה איך לסדר את זה [432] הייתי נתקע לפחות עד מחר [אין לי שום חיבור אחר לרשת כרגע כי יש הפסקת חשמל בכל האזור שלי ולכן נאלצתי לחזור לסטיק שכבר הייתי אמור לסגור בבוקר ורק בנס עדיין לא סגרתי].

      [וסתם בקשר לרעיון שהעלו להרוס את המחשב - א. מה אשם בעל המחשב?, ב. במקרים כאלו כל מי שיתקע ילך לטכנאי או 'מבין' שיסדר ויוריד הכל (כמו אאוטנט שזה כאב ראש והרבה באים אלי להוריד - אז אני מתנה בהתקנה של וויפרי אבל לא כולם כך), ואז כבר מראש יכנס שמורידים אצל טכנאי ויצא העוקץ מהכל (מישהו טען לי לא יודע אם זה נכון שיש באפשהו ברשת (כמובן לא בתוך נטפרי) מסיר של וויפרי לרכישה.... - תבדקו אם זה נכון ואולי תתבעו אותו או תשנו נתיבים (מספיק עוד רג'יסטרי אחד...)]

      [ועניין אחר - לא יודע מה דעתכם על מדריך שימוש במקרי תקלה בקוד 4321... אבל אם זה בסדר אני אשמח שיכתב (או שאני אכתוב) אפילו שיעלה 50 ש"ח קריאה של המדריך (שיעלה כמו הסרה של וויפרי עבור מי שנתקל) כדי שיוכלו לתקן מקרי חירום כאלו בשוגג, ומי שזה בכוונה לא יעשה את זה כי זה כולל רכיב של התקנה חוזרת (אולי תעשו שמי שיתקין דרך שם לא יהיה לו אפשרות להסיר חינם תוך XX שעות כדי שלא ישמש לפריצות)].

      [וסתם הערה : כששלחתי פניה במערכת הפניות אחת התגובות הייתה ממש שועמת על הנגיע בוויפרי וכו', אני מבין את הצד, אבל מצד שני הנציג צריך להבין שזה לא תמיד (ובד"כ!) בעל המחשב אלא בחוריצ'יק וככה"ג [אם הייתי רוצה להסיר את וויפרי מסתבר שהייתי מצליח - את 1 הסרתי בעבר לפני 4 שנים] ולכן מותר להייחס לפניות בצורה יותר מכבדת].

      אבל העיקר - תודה רבה רבה על ההשקעה בכל המערכת הנפלאה והמיוחדת של נטפרי - הסינון, והמעטפת - וויפרי 2/3 הVPN למקרי הצורך, ומערכת הפניות וכנראה עוד הרבה דברים שאנחנו לא מודעים להם אפילו והם מצילים אותנו מרד"ש ועוזרים שיהיה כל מה שצריך, אבל בדגש - כל - שלא יחסר דבר שא"א בלעדיו [פתיחת וסינון אתרים כו' וכו'] אבל מה שצריך ומה שלא....

      יישר כוחכם!!

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR
    • RE: אופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית

      @זאב-לבן אמר באופציה למענה מקצועי בטלפון - שלוחה ייעודית:

      לא יעזור לכם כלום

      613c32af-53a7-4b34-aeb2-2f407fa291e5-image.png
      וד"ל

      לא הבנתי מה יש כאן...

      פורסם בכללי
      M
      MEIR-MEIR