@נדל-ן
כן אבל הם יכולים לעשות דומה למה שהם עושים אחרי שהם בודקים אתר והוא לא עובד ,האדם הבא שמנסה להשתמש באתר רואה כתוב, "בדקנו את האתר ומצאנו שהוא לא עובד" , אז הם יכולים לשים משהו דומה כמו "האתר הזה נשלח גוי של אינטרנט לשלוח שוב"
@dovidstroh
Actually I did, and by the end it was solved, as probably more people came in and had their say - in thisway it might be something will be done - otherwise for sure not.
From my experience if the issue is a website not opening - saying 'We are working on the website' or 'For security reasons you can't access this website' or 'You are denied accessing this website' etc. all this is because you are using Netfree VPN which this is the only option of Netfree by now out of Istrael.
@workzonemcr-gmail-co סטנדרט הסינון של נטפרי מבוסס על בדיקה אנושית אם יש לך הצעות לשיפור זה אמור להיות בתוך הסטנדרט ולא בלשנות את הסטנדרט.
לגבי מסנן צבע עור ניתן להתקין את זה באופן עצמאי על מחשבים שלך.
בתרגום לעברית:
אולי נטפרי צריכה ליצר פלטפורמה נפרדת עבור אנשים עם ניסיון בסינון או תכנות בשביל שתציג שם קשיים בסינון אתרים והיא תוכל לקבל עזרה מאנשים חיצוניים.