כנציג נדרים פלוס בפורום אני גאה לומר שגם לנטפרי ניתן לתרום דרך כל עמדות נדרים פלוס. השירות ניתן לנטפרי בחינם כהוקרה על פעילותם החשובה.
כמובן שחברת האשראי גובה את העמלה שלה (הרבה יותר זול מפייפאל) אבל אנחנו לא גובים כלום.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אוהב ישראל
-
RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...
-
RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...
שלום וברכה.
הנושא עלה אמש לדיון מיוזמתנו בפני בית דין צדק בני ברק, בהרכב של הראב"ד הגאון רבי שריאל רוזנברג שליט"א, האב"ד הגאון רבי יהודה סילמן שליט"א והדיין הגאון רבי יעקב פרבשטיין שליט"א.
בדיון השתתפו אנשי חינוך ומנהל ת"ת מהגדולים והותיקים בארץ שייצגו את עמדת המצדדים בהתקנת אפשרות להטענת רב קו בעמדות נדרים פלוס. לדבריהם בשל המגמה שלא לאפשר הטענה אלא רק באמצעות האינטרנט, חובה למצוא אלטרנטיבה כשרה ומפוקחת, שגם תהיה נגישה.
לאחר דיון ארוך הסכים בית הדין בנחיצות העניין, אך לדעת בית הדין, את האפשרות הזו יש לתת במקומות ציבוריים שונים אך לא בתוככי בתי המדרשות והכוללים. בית הדין הציע להתקין עמדות מחוץ למבני בתי הכנסת ומקומות התורה.
בשל שיקולי כדאיות (ולא מדובר כאן על רווח אלא על מניעת הפסד) הצעה זו אינה מעשית, ולפיכך נושא הטענת הרב קו באמצעות נדרים פלוס נכנס להקפאה עמוקה, עד להחלטה אחרת שתתקבל, אם תתקבל, על ידי גדולי ישראל שליט"א.
חשוב להדגיש כי נדרים פלוס לא התייצבה בדיון כצד, אלא כמי שבאה לקבל את הכרעת בית הדין במלואה. יאושר - נצא לדרך. לא יאושר - נעצור הכל.
עדיין לא התקבלה החלטה האם להתקין את התוסף במקוואות וכדו', וכן מה נעשה במידה וקהילה שיש לה ועדת רבנים משלה תאשר את התקנת התוסף. גם בנושא זה נתייעץ עם שלוחיהם של בית הדין, משמרת הקודש והחינוך. -
RE: חבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות
סיפור מהרגע:
נזכרתי שתכל'ס עדיין לא התנתקתי מהם (ותודה לפותח האשכול) והתקשרתי כדי להתנתק. נשאלתי מה מספר הסים ולא ידעתי לומר (דחפתי אותו איפשהו). אמרו לי 'מצטערים, לא נוכל לנתק אותך בלי מספר סים'.
אמרתי 'רגע, ואם היה נאבד לי הנטסטיק הייתי תקוע אתכם עד המוות? חושבים שנולדתי היום? התנתקתי מיותר מחברה אחת בלי שום פרט כזה או אחר. פשוט ניתקו וזהו'.
האיש קוטע אותי באמצע משפט בצעקה 'אדוני! בוא נתקדם!! תן לי מספר זהות, מספר טלפון, זהו אתה מנותק'. -
RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...
@שלום-על-ישראל אמר במרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...:
עצתי לכם, פתחו מערכת חדשה, שתהיה זמינה בכל פתח בנין, לטלספרא, הזמנות ממשנת יוסף, הטענת רב קו... למה לא, זה יכול רק לעזור. [ואני ממתין לצעקות, בהבנה.]
א. בהחלט דיברו איתנו על האופציה של הכנסת הקטלוג כולו לעמדות, שזה דבר שאמרתי לו שאני אישית מתנגד. גם טכנית זה דבר שאמור להאט את פעולת המכשיר שזה אסון (מי שמכיר יודע שאנחנו מאוד משקיעים בפעילות החלקה והמהירה של המכשיר, מתוך הכרה שמי שניסה לתרום ונתקע לא חוזר שוב לנסות), וכבר ויתרנו על הרבה תוספות ויזואליות כמו הוספת הלוגו של כל הקופות ב'קופות נוספות', וכל מיני מעברי מסך חמודים כדי לא להאט את המכשיר.
ב. באותו מתקן שאתה מדבר עליו יוכלו להזמין בטלספרא, משנת יוסף, רב קו, בגדים מנקסט ואליאקספרס, ובתקופת הקיץ גם צימרים בצפון....
אני לא מנסה לעצור את הגלגל ההרסני של החשיפה לאינטרנט, אבל אני בשום אופן לא יהיה זה שיאיץ את מסלולו. -
RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...
@aiib אמר במרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...:
@מעמד אני מסכים איתך לחלוטין לטובת לקוחות נטפרי ולטובת כלל ישראל שיהיה לו יותר טוב להצטרף כך מומלץ ביותר שנטפרי יעברו למתכונת גדולה יותר- דהיינו יותר כסף = יותר פיתוחים יותר בדיקות וכו' וכו' וממילא יותר לקוחות!!!
לא מסכים. אני לא יכול להיות דובר של עובדי ומנהלי נטפרי, אבל אם חלילה לקוח אחד לא יצטרף בגלל מחיר גבוה, דמו ודם זרעיותיו בראשנו. הדבר ברור שהשטן נלחם ועובד כל היום בכדי להרפות את ידיהם של הצדיקים הנפלאים שהרימו את הפרוייקט המופלא הזה, אבל עליהם לדעת שכל ביטוי של עזות וכל עלבון או דברים חמורים יותר זה זכות עצומה ונוראה לעוה"ב. הייתי מציע להם לגבות את כל הנאצות והקללות בדיסק אונקי ולבקש שיטמינו אצלם אחר מאה ועשרים....
-
RE: מישהו יודע בעולם למה אין רשימה נורמלית איפוא מתחברים לנטפרי וקונים את הסימים שלהם
כוונת פותח האשכול הייתה לסוג אחר של פרסום. היום מי שמתחבר לאינטרנט לראשונה (לצורכי עבודה כמובן) נגזר עליו ללכת תחילה לחברה אחרת, לגלוש במקרה בפרוג ואז להבין שעשה טעות ולרוץ לנטפרי. אין שום פרסום שלהם בעיתונות הכתובה או במודעות רחוב. אז למרות שנטפרי עצמה פעילה לשם שמים וללא מטרות רווח, אבל ספקי האינטרנט שעובדים איתה בהחלט יכלו להשקיע יותר בפרסום.
-
שירות לציבור - זמני תפילות
עוד שירות חדש לציבור מבית 'נדרים פלוס' - ללא תשלום.
הפיצו:
https://www.matara.pro/nedarimplus/Zmanim/ -
RE: זכיתי בטאבלט של המכירה הסינית!
כדי לממש את האפקט של הסלידה מאייפונים, גם המוגנים למיניהם, לא צריך לעשות מאנשים מטומטמים. קראתי את 2 הגרסאות של הסיפורים וחשבתי שכזה מפגר פטור מכל המצוות ולא בטוח שאסור לו אייפון.
יש מספיק אנשים חכמים ונבונים ומעורים בענייני העולם שנפלו בגלל המוגנים (כמו שיש הרבה שניצלו בזכותם. חד משמעית), תמצאו כזה אחד ועליו תכתבו את הסיפור. -
RE: אשכול פרידה מהמשתמש היקר DLive
איזה לימוד זכות נוירא האשכול הזה!
ר' ישראל סאלאנטער ייסד שההבדל בין עבירה עם 'קרעכץ' לעבירה בלי 'קרעכץ' הוא כמו ההבדל בין לעבור עבירה ללא לעבור...
אז נכון שח"ו אין כאן אחד שעובר עבירות, ואני כל פעם מתפעל מחדש מהסגנון ה'בן תיירה' של הפורום הזה, ובפרט מההבדלים התהומיים בינו לבין אחרים, אבל לראות איך שכל אחד שואף להיות הכי טוב ולהתרומם מה'עפריות החומריות הגס' זה מרגש עד דמעות!
המילים מתבלבלות לי מרוב התרגשות, אז אברך את המשתמש היקר הנ"ל שלא זכיתי להיעזר בו שיזכה לעלות ולהתעלות בתוי"ש וימלא השי"ת כל משאלות ליבו לטובה! -
RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...
@יוליוס אמר במרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...:
ב'קהילות' כבר אפשר להזמין ספרים דרך המערכת, כמה זמן יעבור עד שיהיה אפשר להיכנס לבנק שלך דרך המערכות האלו?
אגלה לכם: טלספרא פנו אלינו כדי לבצע דרכנו את רכישות הספרים. מדובר בפיתוח של כמה שעות, לא יותר. העדפנו לראות קודם את תגובות הציבור, הגבאים, הרבנים ובעיקר משחקי הילדים, כדי לעמוד על גודל התועלת שבעניין. מהעובדה שעד עתה לא פנו אלינו גבאים לקוחות שלנו לשאול מדוע לא הקמנו מערכת כזו אצלנו מלמדת שההתעניינות הציבורית במיזם לא משהו. זאת מלבד החשש שהיום מוכרים ספרי קודש, מחר תשמישי קדושה, מחרתיים ציוד לחגים ואוטוטו בגדים לחג באמצעות נקסט.... בקיצור, אנחנו עדיין בהתלבטות בכל הענין.
אבל גלשנו מנושא האשכול. -
RE: פרוג
@שמעי-בן-קיש כן. מאמש. לדעתי הם החליטו להילחם בהתמכרות, ובשלב הראשון הם סוגרים את האתר בלילות וכן לכמה שעות כל יום...
-
RE: פורום בנושאים כלליים
כמשתמש ממש כבד של פרוג, ומשתמש ממש חדש של פורום נכבד זה, אני רוצה לציין את השתאותי והתפעלותי מהרוח הישיבתית וה'שפראך' התורני פה, ומההקפדה והשמירה המעולה של המנהלים על קדושת ישראל. ולכן חושבני, אם יורשה לי להביע את דעתי כדייר חדש בשכונה, שאם יפתח כאן פורום לנושאים כלליים יהיה קשה עד מאוד לשמר את הרוח הייחודית לפורום חשוב זה. בפרוג כידוע המנהלים מנסים בציפורניים לשמור על גבולות הקדושה בפורום ובהצלחה לא מלאה למרבה הצער.
עלו והצליחו, חזקו ואמצו! -
RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...
@ww199ww אמר במרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...:
@אוהב-ישראל
ואיך נדע שאתה הנציג???
ז"א איך היינו יודעים?יכולתם לדעת מזה ששאלתי איך מטמיעים את סמל 'מאושר' של נטפרי באתר שלנו, ואחרי כמה שעות צירפתי את אתר 'נדרים פלוס' לרשימה...
-
RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...
@Chocolate אמר במרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...:
@אוהב-ישראל שים לב שהסמל באתר בלי קישור
בדקתי עם התמיכה וזה בלתי אפשרי. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאפשר גישה לשום אתר דרך העמדות בבתי הכנסת.
-
RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...
@ww199ww אמר במרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...:
@גלינג
בבתי כנסיות, גם אני לא ראיתי
באתר האינטרנט שהוא הביא רואים
לא ברור..תיקון חשוב! מתברר לי על ידי התמיכה שהסמל הורד מהעמדות בכדי שלא יווצר הרושם שהעמדות עצמם הם באישור נטפרי. רק בממשק הפנימי המיועד לגבאים, בקישורים לתרומה ובאתר נדרים פלוס מופיע הסמל.
עמכם הסליחה. -
RE: אני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.
@גלינג אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:
@אבק יתכן ששם השירות לקוחות לא עובדים קשה על פניות שכאלו (וד"ל)
ויתכן שהם לא ראו צורך לעדכן את הציבור בכך.הייתי לקוח של נתיב תקופה ארוכה, מהם לא היו לי שום ציפיות. כי זו חברה, וגם עם סלקום ואורנג' פחות אנסה להתווכח. אבל בכל הקשור לנטפרי, ייאמר לזכותם שהם הצליחו ליצור לעצמם את התדמית של 'קבוצת אברכים שתפסו יוזמה במקום שאין איש', ובמצב כזה יש שמנסים כל הזמן לבדוק 'איפה הצו"לים האלה עושים עלי כסף למרות כל הלשם שמים שלהם'.
-
RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...
@חמד-ילד ככל הידוע לי, בית הדין שההכשר מטעמו מתנוסס על העמדות שהותקנו על ידם, פנה אליהם הבוקר והדגיש שוב את החלטתו שלא לאשר את ההתקנה בבתי הכנסת.
בינתיים חברת רב קו אונליין החליטה לממן התקנת עמדות נדרים פלוס במתנ"סים הקהילתיים בירושלים. ההתקנה תחל בימים הקרובים. -
RE: חבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות
@אשר-כהן אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:
@אוהב-ישראל אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:
@אשר-כהן אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:
@אוהב-ישראל אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:
סיפור מהרגע:
נזכרתי שתכל'ס עדיין לא התנתקתי מהם (ותודה לפותח האשכול) והתקשרתי כדי להתנתק. נשאלתי מה מספר הסים ולא ידעתי לומר (דחפתי אותו איפשהו). אמרו לי 'מצטערים, לא נוכל לנתק אותך בלי מספר סים'.
אמרתי 'רגע, ואם היה נאבד לי הנטסטיק הייתי תקוע אתכם עד המוות? חושבים שנולדתי היום? התנתקתי מיותר מחברה אחת בלי שום פרט כזה או אחר. פשוט ניתקו וזהו'.
האיש קוטע אותי באמצע משפט בצעקה 'אדוני! בוא נתקדם!! תן לי מספר זהות, מספר טלפון, זהו אתה מנותק'.אני לא מבין תכלס אתה מנותק או לא?
מלפני 10 דקות.
אתה אומר כל הזמן שהיא חברה טובה אז תעבור חברה אחרת אם אתה סובל כל כך מהם
תקרא מה כתבתי ומה ענית ומה כתבתי ומה ענית ותחזור שוב. בסדר?