• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. אינו יודע לשאול
    3. הגבוה ביותר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 3
    • נושאים 4
    • פוסטים 635
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו

      @עמאר אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

      @מעמד אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

      יש 4 עובדים שלא הגיעו

      כנראה הם שכחו את הנעליים, אז הם חזרו הביתה...

      לי יש סברא אחרת שפשוט לא רצו שהסרטון ייחסם בנטפרי אז דאגו לנקות את המקום בשביל הסרטון
      לא נראה לי שבהודו עובדים בהפרדה מגדרית במתכונת מהדרין

      פורסם בכללי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: המחדש

      @yp גם הכתיבה של ״האתר נחסם לפתע״ מעביר לאנשים שאנחנו מבינים את הקושי אבל נאלצנו לסגור

      פורסם בכללי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: תאריך ושעה בפניות

      @nk תאריך לועזי קיים כבר צריך פשוט לעמוד עם העכבר מעל לכיתוב של לפני יום
      Screenshot 2023-06-14 at 11.52.19.jpg

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: אוצר החכמה

      @עדי-חתימה יש לך מידע שמשהו השתנה בהתנהלות של הפורום הזה?
      הוא יותר מפוקח מפעם?
      הכותבים השתנו?

      זה שרב נפטר לא אמור לשנות את הפסק שלו השאלה היא במקרה ויש נתונים חדשים את מי לשאול כיום אבל כל זמן שהנתונים לא השתנו מה הסברא לשנות את הדין?

      מהנסיון שלי בפורום לתורה פורום תורני על גבי האינטרנט זה בעיה רצינית מאד מלבד אם יש פיקוח הדוק מאד מאד וגם אז כולי האי ואולי.
      אני חושש שאם הרב אולמן היה חי היום הוא היה מורה לסגור גם את פורום לתורה.

      פורסם בכללי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: לפעמים מדלגים על תמונות בחסימה

      @אריה-משתמש אני משתמש בנטפרי הרבה שנים המספרים שאתה כותב קצת הרבה מוגזמים

      פורסם בכללי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: פורד פוקוס

      @למור אין לזה שום קשר למחשבים או לסינון
      יש פורומים אחרים שמטפלים ברכבים והמסתעף והם ישמחו לעזור לך

      פורסם בעל הפורום
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: סמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי

      @nigun זה רק מראה כמה נטפרי משקיעים שלא לפגוע באתר ובמשתמשיו
      בעיקרון @magicode יכל להגיד אני חוסם את האתר עד שתוציאו את הדברים הבעייתיים לurl נפרד וזה לא קרה אלא הוא טרח לבנות מערכת שתסנן את הפורומים הספצפיים שאמורים להיחסם בהוראת הרבנים (אגב פרשנות שלי היא שזה הסיבה שזה נחסם באמצע הלילה ענין של מתי הסתיים הפיתוח ועלה לשרתי הסינון)
      ועכשיו במקום להגיד לפרוג תרימו את הכפפה תפרידו את התתי פורומים שראויים להיפתח הוא טורח לעשות פיתוחים נוספים לצורך כך.

      פורסם בכללי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: לינקדאין

      @rara אמר בלינקדאין:

      @נושנוש באמת שחובה בשביל מציאת עבודה בעולם ההיטק!

      אני מכיר מתכנתים בכירים עם עבודה שבחיים לא כתבו שום דבר בלינקדין (וכן להיפך)
      ואני מדבר כמישהו מתוך התחום.
      אני לא אומר שזה לא עוזר אולי גם חשוב אבל להפוך את זה לדרך היחידה למצוא עבודה זה כלל לא נכון.

      מה שהכי חשוב זה סייעתא דשמייא ולא שום דבר אחר.
      אגב השתתפות פעילה בstack overflow או לחילופין כתיבה בקוד פתוח בגיטהאב זה לא פחות עוזר.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • ההצהרה החדשה בצ'אט גוגל הצעות לייעול

      @magicode קודם כל ייש"כ על ההשקה הרבה להתחדש כל הזמן ולהתייעל בין ברוחניות ובין בגשמיות.

      הייתי מעלה כאן כמה הערות/הצעות לייעול של נושא הדיווח.

      • לתת אפשרות למי שהצהיר לחזור בו מהצהרתו אם הוא חושב שהכיוון של הצ'אט השתנה לרעה.
      • במקרה שהמצהיר עצמו עזב את הצ'אט הצ'אט יתאפס (אבל ייתכן וזה כבר פיתוח יותר מסובך).

      בנוסף לא הבנתי מה יש בדיוק במספר 10?

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: בוט שמזהה אם יש תשובה מוכנה ב-ויקי.

      @nk רעין מצוין
      בהרבה חברות בינלאומיות שאני עובד מולם כשפותחים פניה הוא ישר מעלה תוצאות חיפוש בבלוג ו/או ובדוקמנוטציה של החברה שהמקבילה בזה בנטפרי זה הפורום והוויקי וויש כפתור מתחת תוצאות החיפוש לא מצאתי פתרון לבעייתי אני עדיין מעונין לפתוח פניה

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: פייסבוק מסנג'ר - הא/ערה

      @משוש כי יהודי חרדי לא משתמש בפייסבוק
      נקודה.

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: אתר חמ"ל בנטפרי

      @ישראל-גרוס אמר באתר חמ"ל בנטפרי:

      @netanel אמר באתר חמ"ל בנטפרי:

      יישר כח לנטפרי על פתיחת האתר. אתר בלי יותר מידי דיבורים. אלא דיווחים על אירועים ביטחוניים שקורים ובלי פרשנויות.
      כך אפשר לקבל דיווחים ומבזקים על המצב בלי לקרוא כתבו של שעה בכל מיני אתרים.
      נקווה שגם כאשר יעבור זעם יפתחו את האתר, כמובן עם סינון רובוטי ותמונות ווידאו כרגיל.
      גם במצבים רגילים עדיף לראות מבזקים מאשר כתבות ארוכות ומייגעות עם הרבה פרשנויות

      גם אני ואני חושב שעוד רבים יסכימו שהאתר נחוץ גגם בכל השנה מהסיבות דלעיל ומקווה שנטפרי קורא את ההודעות ואכן ייפתחו את זה (כמובן בלי יכולת לראות התגובות שזה ממש לא נצרך ויכולים להיות שם דברים שאינם לרוחנו)

      אתר חמ"ל חייב להחזיק את עצמו גם בזמנים של רגיעה בטחונית ולכן בזמני רגיעה הוא מכניס כל מיני חדשות שטותיות ומלוכלכות שלא מתאימים לרמת הנקיון שנטפרי דורשת מעצמה ולא את הכל הרובוט מזהה (דווקא בגלל שהאתר כן מנסה לשמור על שפה נקיה יחסית)
      משא"כ בזמן מתיחות שיש לו מספיק חדשות בטחוניים לדווח.

      פורסם בכללי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: מיילים בתפוצה עם קליפים

      @ישראל-גרוס אמר במיילים בתפוצה עם קליפים:

      אני לא יודע אם אפשר למנוע את זה אבל כדאי להניח את הדעת על תופעה שבה יש רשימת תפוצה של אימיילים בשם 'מעניינים' וכדומה ששולחים כמה פעמים בשבוע ומצורפים בהם קליפים שהם 'מצונזרים' אבל רובם של הקליפים הינם קטעי בידור וכתבות מהטלויזיה ולפעמים אף הצנזורה לא כ"כ טובה ורואים שמה נשים השאלה אם לנטפרי יש את היכולת בכלל לחסום כאלו דברים או בגלל שזה במייל אין להם שליטה.

      אף אחד לא נכנס לרשימת תפוצה שלהם בטעות וכל אחד גם יכול לצאת
      כמו"כ כל אחד יכול לבקש מחברים שישלחו לו למייל דברים הרבה יותר גרועים מאשר הזבל של ה"מענינים" כשזה מגיע לדברים כאלו אין לנטפרי הרבה מה לעשות ולא סתם אומרים רבנים מומחים לעניני טכנולוגיה שהמייל יכול להיות אם כל חטאת

      פורסם בכללי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: תגובה לעניין צדדי באשכול נעול

      @iii רוב החסימות באתר שכל תמונותיו מתיימרות להיות מסוננות

      פורסם בכללי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: אתר המוזיקה: "המנגן"

      @משה-דיין ואני יודע בוודאות שהיו שם התכתבויות בשפה זולה ולא מתאימה כשבהתכתבויות השתתפו גם משתתפים אם תווית פיקוח על הפרופיל שלהם בצורה אקטיבית
      אין לי סיבה להתווכח אתך כי זה לא נראה שאתה כזה לא נוגע בדבר

      אבל כדי שלא יחשוב הקורא התמים שחסום לו הפורום שמדובר בכזה פורום תמים

      פורסם בעל הפורום
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: התראה לפני שליחת הפניה שהיא נשלחה ללא נקודות

      @מטעמים אמר בהתראה לפני שליחת הפניה שהיא נשלחה ללא נקודות:

      אתמול שלחתי סרטון לבדיקה, ובלי משים לא סימנתי נקודות, ואחרי כמה שעות קיבלתי את המענה הבא:
      6e8a0008-92ce-4d4a-b361-fcef51b562d4-image.png

      אני מציע,
      שבמקום שהלקוח יקבל תשובה כזאת לאחר כמה שעות,
      הוא יכול לקבל התראה קטנה על המסך:

      "שים לב, פניה זו נשלחה ללא נקודות, האם אתם בטוחים?"

      ואז הוא יוכל לבחור "שלח בכל זאת" או "שלח ללא נקודות"

      (אותו פיתוח נחמד יש בגימייל,: מתי ששולחים מייל וכותבים "מצורף" - קופצת התראה כזאת:
      75802e9d-5e3a-4252-acd5-7be6a9b665c8-image.png

      מאיפה שלחת? כי סרטון שנשלח מדף החסימה אוטומטי מועבר לבדיקת ווידאו ואין אפשרות לשלוח ללא נקודה

      3ee37151-b48e-4266-9843-454078e6df11-image.png

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: אשכול דורשי פורום תורני בנטפרי! - הצטרפו בבקשה לבקשה

      @oze אבל למה להקפיץ נושא מלפני 4 שנים?

      פורסם בכללי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: שיוך חשבונות שהתנתקו בפרופילים של נטפרי

      @yzahn אמר בשיוך חשבונות שהתנתקו בפרופילים של נטפרי:

      איך זה קורה ש"מתנתקים הסטיקים מהזיהוי שלהם בנטפרי"?
      אני לא זוכר שקרה לי אי פעם
      (אני שואל, לא מקנטר, אני באמת מעוניין להבין מה קרה במקרה כזה)

      כל חיבור (שאיננו VPN של נטפרי עצמם) מתנתק אוטומטית אחרי חודש ללא שימוש.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו

      @ברצינות אמר בנוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו:

      10 אנשים משתלטים לבד על כל העומס?
      מתחיל להבין איפה הפקק...

      כתוב בפירוש שזה 1) אחד, 2) מהסניפים, 3) בהודו

      פורסם בכללי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול
    • RE: לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

      @yp בלי להיכנס לעצם הדיון והאם צ׳אט זה מה שהיה פותר את הבעיות הללו וכו׳
      הייתי ממליץ לך לשנות את השמות של פרופילי הסינון ל:

      1. שמות ייחודיים לך ולא שהם שמות של מסלולים בנטפרי.
      2. שמות עם שונות גבוהה ביניהם ולא תו אחד חסר משמעות מבחינת התומך.
      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      אינו יודע לשאולא
      אינו יודע לשאול