• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. חסידיש פלוס
    3. הגבוה ביותר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 17
    • פוסטים 256
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • רבונו של עולם!!! עד מתי זה ימשך???

      זוכמיר: היי זונדל, מה שלומך?
      זונדל: מצויין. לא שייך טוב יותר.
      זוכמיר: יופי מצויין. שמח לשמוע.. אבל אני בבעיה, ואני רוצה שתפתור לי אותה.. יש מצב?
      זונדל: בטח, בעזה"י. במה העניין?
      זוכמיר: האינטרנט. הוא עושה בעיות. יש פדיחות.. והרבה... אני מסונן עם חטיבת סינון שיש לה הסכמות מכל הרבנים, וזה לא זה.. מה עושים??? מה אתה עושה, עם איזה חטיבת סינון אתה משתמש?
      זונדל: אני? רק נטפרי...! מה השאלה בכלל?
      זוכמיר: נט.... מה?
      זונדל: "נטפרי". חופשי לגלוש בטוח...
      זוכמיר: אוי גיוואלד.. לגלוש חופשי? ועוד בטוח? השתבשה עליך דעתך?
      זונדל: לא. להיפך. הכוונה שכשאתה משתמש באינטרנט, אתה יכול גלוש בביטחה ובחופשיות ללא חשש שתקבל תכנים פסולים..
      זוכמיר: הא, הבנתי. סלוגן יפה. מחוכם. מגניב.. אבל איך אמרת קוראים להם? נט... מה?
      זונדל: נט פרי. זו החטיבה הטובה ביותר לסינון אינטרנט.
      זוכמיר: אני סומך עליך.. אבל אתה יודע מעולם לא שמעת על הנט... הזה שאתה מספר, וכל היום חברות X ו-Y מפרסמים, ויש להם הסכמות ומכתבים מכל הרבנים... והנטפרי שלך, מעולם לא שמעתי. יש להם הסכמות בכלל?
      זונדל: ודאי וודאי. יש להם הסכמות מכמה וכמה רבנים..
      זוכמיר: אז למה אף פעם לא שמעתי עליהם? אתה יודע יש ילדודעס, חיידרים, בתי ספר, ישיבות וסמינרים. אם אין לי X או Y זורקים את הילידם שלי..
      זונדל: העניין הוא שהחטיבה בנויה על בסיס התנדבותי, ועדיין אין להם מספיק תקציבים ובלה בלה בלה... אבל יש להם אלפי לקוחות, והם רק גדלים וגדלים מיום ליום. משהו מטורף. כל עוד לא טעמת, לא תבין. קח תנסה. לא תחזור לחטיבות הקודמות שלך לעולם....!
      זוכמיר: נשמע לא אמין... עזוב אותך משטויות.. אני רוצה הסכמות מרבנים, רוצה לראות אותם בעיתונים. רוצה לראות שמדובר בחברה רצינית... נשמע מוזר שחברה כה גדולה כמו שאתה מספר אין להם כמעט הסכמות, ולא רואים שום פירסום שלהם. נשמע מלחיץ.. אתה יודע, היום קמות לך כל יום ויום חברות שלא נותנות מענה לכלום, וגובים כסף וסוחטים אותך, ועד שאתה קולט עם מי יש לך עסק, הם עוברים לפראייר הבא. עזוב.. כשהם יהיו יותר רציניים, דבר איתי.
      זונדל: חבל! סמוך על מילה שלי! סמוך עלי. תן לי צ'אנס, קפוץ אלי הביתה, תראה-תרגיש-תחוש, ולא תצליח להתנתק. בוא תנסה, מה תפסיד?

      אחרי יומיים:
      זוכמיר: ת'שמע זונדל, היה תותח! מה המספר שלהם? אני חייב. אני עובר אליהם היום. לא מעניין אותי שום דבר.
      זונדל: 000-000000000 אל תהסס. תעשה את זה הרגע!
      זוכמיר: אבל איך? איך יכול להיות? למה לא שומעים עליהם? שאלתי עוד חברים בכוילל-בעבודה-בשטיבל-ואפילו במקווה, ואף אחד לא מכיר אותם. אתה בטוח שהכל תקין שם?
      זונדל: בטח. תאמין לי, תעשה את זה לעצמך. אתה חייב.
      זוכמיר: הלכתי על זה. תודה.


      וכאן הבן שואל: למה? למה? למה? למה? רבונו של עולם למה? למה זה כך?
      אנשים לא מכירים! אנשים לא יודעים! לאף אחד ברחובות אין מושג מה זה נטפרי...
      למה? למה אני צריך לראות כתבות ענק מתפרסות על יתד נאמן של יום שלישי של חטיבת X ולחרוק שן למקרא הטקסטים השיקריים שהם כותבים? למה אני צריך לראות כתבות של יח"צ על חטיבת Y על רובוטים ושיכלולים ועוד כל מיני בלה בלה בלה שטוטיים?
      למה זה ככה? למה אנשים לא מכירים את נטפרי?
      למה לא עוברים מרב לרב ומחתימים? למה הוועדות למינהם לא מתערבות בנושא כה קריטי זה? למה לוקח לי שעה לשכנע בנאדם רק בשביל שיבין שזו חברה קיימת, והמונח הזה חי נושם ובועט?
      הסיפור הנ"ל קרה וקורה איתי ממוצע אחת לשבוע, וזה יקרה גם בעתיד, אני בטוח.

      אם איכפת לנו שבבתי ישראל יהיה סינון משולם, זה רק נטפרי, ומנסיון, אין משהו אחר. וגם לא יהיה.
      אז פשוט צריך לפרסם מכתבים, עם חתימות של גדו"י על הסינון שלנו. אחרת, זה לא ילך... אין מצב. הציבור שלנו מושתת על מוסכמויות וסטיגמות, ואם לא נפעל לשנות אותן, הן לא ישתנו...

      אגב, בעבר כשמישהו היה שואל אותי על חטיבות סינון, תשובתי היתה: נטפרי היא חטיבת הסינון הטובה ביותר. כיום תשובתי שונה לחלוטין, והינה: נטפרי היא חטיבת הסינון היחידה הקיימת בשוק!!

      פורסם ברשמים
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: התרגלתי לטוב!

      מזדהה עם פותח האשכול בכל מילה.
      זה קרה לי שבוע שעבר, עת התיישבתי על מחשב של קרוב משפחה שמסונן עם חברת X, והרגשתי שזה פשוט לא זה. זה אסור שזה יהיה בבית יהודי. מה שעד היום היה לי, פתאום הרגיש לי מאוס ממש.

      אין כמו נטפרי.
      וזה נראה שחברות אחרות מנסות לחכות את מה שנטפרי עושים, אבל הם עושים את זה למחצה שליש ולרביע. כך שאין להם סיכוי. הסיכוי היחיד ניתן למי שמה שמניע אותו זה קדושת עם ישראל, ואת זה רק לנטפרי יש.

      מצדיעים לכם!

      פורסם ברשמים
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: הידברות

      הקהל הזה לא אמור "לעבור מסך" באף סינון...
      תמיד זה היה חורה לי. עד שהגעתי אל המנוחה ואל הנחלה...

      אשריכם נטפרי!

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: אני מחפש דרך להתקין תעודת אבטחה בבלוסטאקס.

      @מן-המודיעין אל תשווה את מתכנתי נטפרי למתכנתי רימון!

      לא אמרתי שנטפרי יכולים הכל, אבל ההשוואה לא רלוונטית, המוחות שרימון מעסיקים לא משהו...
      זאת עובדה מהנסיון הרב שהיה לי מול רימון ב5 שנים האחרונות.

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: אפליקציה של וויז כשרה, יש כזה דבר?

      מר @מנתק היקר!

      צר לי על הבוטות המרגיזה,
      אבל אתה מזכיר לי שלפני 3 שנים [בערך], שזה היה הזמן שנכנסו כל המיניS האנדרואידיים לציבור החרדי,
      אחת ליומיים, היה נפתח שירשור בפורומי אנדרואיד השונים, עם שאלות בסגנון של "סבתא שלי שיחקה לי עם המכשיר והוא ננעל, מישהו יודע איך צורבים רום" / דוד שלי נתן לי את המכשיר הישן שלו, וסיפרו לי שזה ממש פשוט להחליף מערכת. מישהו יכול לכתוב לי מדריך" / "המכשיר שלי נתקע כל הזמן, מאיפה אני מוריד לו קושחה" ועוד ועוד... זה היה שקוף.. המכנה המשותף של כל השרשורים האלו היה שאצל כולם היה מדובר במכשירי המיניS הפשוטים, שכבר שנים רבות לא קיימים בציבור הכללי + המשתמשים היו עם הסטוריה של הודעה אחת או שתיים... והיו שהגדילו לעשות וקראו למשתמש שלהם בשמות חרדיים מובהקים...

      הם פשוט קנו את המכשירים "מסוננים" בחנויות בשווקים שלנו, והם קראו בפורומים השונים שזה ממש פשוט להעיף את הסינון, אלא רק לא יודעים איך בדיוק עושים את זה...

      אז רק תדע, שאת הבלוף הזה שאתה מנסה למכור עכשיו, כבר קדמו לך עשרות חנויות לפני שנתיים ברבי עקיבא ובדווידקא, ומכרו מכשירים "מסוננים", כמו הסינון שאתה מציע...
      ובדיוק על זה, יצאו כל הרבנים נחרצות, כי זה לא סינון ולא נעליים. ותאמין לי, שאני יודע על מה אני מדבר...

      הייתי חייב לכתוב את הפוסט הזה,
      היות שרבים חללים הפילה. בדיוק מה שאתה מציע.
      וחרה לי לראות את זה גם כאן, פה בפורום של נטפרי, שבו השאיפה לשלמות של ביטחון בסינון היא מוטו..

      אם חשובה לך האמת והטוהר, אז פשוט תשכנע את כל מי שמתעניין בתחום, שלא קיים פיתרון אמיתי, חוץ מלרכוש את המכשירים האלו מנתיב וכו', שזה איכשהו בסדר.

      נ.ב. בקטע המקצועי של מה שאתה מציע,
      מה שכביכול אתה "מאבטח" את הסינון שלך ע"י ניטרול העלאת המערכת לאחר איפוס,
      תסלח לי, אבל זה מיותר... ממש אין צורך בזה.. אפשר לעושת בדיוק מה שאתה עושה, ולהשאיר את האופצייה של איפוס, והמכשיר "ישאר" מסונן...
      בפרט שבמכשירי אנדרואיד, ובייחוד במיניS שלהם, איפוס המכשיר [וויפ מלא] הוא דבר מאוד מתבקש, ומאוד תורם לאריכות חיי מכשיר ותקינותו.

      מחילה שנפלתי עליך, אבל כל הסמארטפונים שמסתובבים בשוק שלנו כיום, זה בדיוק בגלל הסרט שאתה מעלה עכשיו מהאוב שהיה בעבר.
      ועד שזה יחסית נרגע, וכבר פחות רואים, וגם במקומונים פחות רואים פרסומות של תומכי כשר כאלו למינהם, אתה לוקח על עצמך את האחריות שהגלגל יחזור על עצמו שוב?

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: שירות מספר 1.

      השירות שמושקע בנטפרי מצד העובדים-מתנדבים שלו, הוא מבחינתי, הזוי!
      כן. הזוי! כל דבר שהוא חריג בנוף, קוראים לו "הזוי". והשירות שנטפרי נותנת מהנשמה הוא חריג!
      משהו לא נתפס..

      פורסם ברשמים
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: יש כאן מישהו עם 019 נייח?

      אני אחרי...
      חוברתי ל019 ע"י @957 שעשה עבודה מצויינת.
      קיבלתי שירות סופר מצויין. ממליץ בחום לכל החברים לעבור דרכו.

      יישר כוחך.

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: האם יש פוליטיקה בסינון של נטפרי?

      @dov חבר, אתה מבזבז זמן.
      אני לא רוצה לנחש בקול מה הכוונות שלך, ולאן אתה חותר, אבל אתה עושה בלאגן... וזה מיותר ולא יעיל.
      נטפרי כפופים לדעת תורה, והם אלו שיחליטו מה לפתוח ומה לא, לא אתה ולא כל מי שיכתוב שהוא לא יכול לתמוך בנטפרי, בגלל שלדעתו הם חושבים אחרת מדוד המלך ע"ה...

      הרבה הצלחה.
      אוהבים אותך, ורוצים שתשאר בנטפרי, שתשאר עם אינטרנט מסונן ונקי, אבל תרגיע..

      יום מקסים 🙂

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: לפרסם את נטפרי.

      מה שיעזור זה מודעות ענק של חתימות הרבנים.
      מה שחסר כאן זה לא אסטרטגיה שיווקית ולא פירסומי חוצות, ולא שום דבר אחר. חסרות החתימות.

      המון אנשים מחוברים לנתיב [למשל], רק בגלל שהם היחידים שיש להם אישור מגדו"י...
      בלי להכנס לעצם העובדה האם המילה המודגשת נכונה או לא, למעשה זה מה שמשכנע אנשים, וזהו.
      וזה מה שצריך לעשות. וזה מה שיועיל.

      בשביל זה גם לא צריך תקציבים ולא צריך אמנים שיעבדו,
      פשוט צריך שרירים במקומות הנכונים, שידאגו שהרבנים יחתמו על מה שצריך לחתום. וחסל.

      בהצלחה לנו.

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: ראוטר לנסטיק

      @aiib אל תעשה את זה. תשאר עם הנייח.

      ההבדל בין חיבור נייד לנייח, הוא פרוטות ממש.
      יש לך 15 מגה ב019 כולל נטפרי בסביבות ה85 שקל.

      ונייד, יש עכשיו ב019 רק חבילות של 10 ו40. 10 יספיק בדוחק ממש, וה40 זה אמנם יתכן קצת הרבה, אבל לא שווה לקחת את ה10.
      המחיר של ה40 עומד על 70 + 15 לנטפרי. חוץ מהעלות של הנטסטיק, שמחירו לא פחות מ250 שקל. [יתכן שאצל הסוכנים כאן בפורום זה יעלה פחות].
      יתכן שישנם גם מחירי אמצע לחבילות אמצע בספקים אחרים. תברר.

      בקיצור, כמעט אותו המחיר. ובנייח הגלישה יציבה יותר, מהירה יותר, וללא הגבלת נפח.

      כל האמור לעיל לא רלוונטי במידה וקריטי לך הניידות.

      בהצלה רבה.

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: חסימת וויפי באנדרואיד

      @123 אמר בחסימת וויפרי באנדרואיד:

      מה זה רוט

      שם של משפחה ממוצא אשכנזי... 🙂

      ולנושא, במינימום של הרחבה;
      אנדרואיד היא מערכת פתוחה, ועם הרשאות מינימליות, תוכלו לנטרל כל יישום באשר הוא. גם את האפ-לוק האומלל הזה, עם שכבת ההגנה שלו.
      וגם לאנשים שאין להם מושג בתחום, ישנה בעיה נוספת - היישום הזה קורס לעיתים רבות.. ועוד יותר גרוע, לוקח לו שעה לעלות באיתחול המכשיר...
      אז מה עשינו?

      אם אתם לא צריכים וויפי, למה לא תפנו לאאוט-נט, ינתקו לכם אותו, והכל יהיה בסדר?

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: רדיו קול חי

      רק תספרו לי מה הבעיה ברדיו קול חי...
      לא שאני שומע רדיו באופן שיטתי/סידרתי.. אבל על מה הרעש? סתם לחנך את העולם?
      הרי זה ברור כשמש שאין שם מפגע רוחני, ממש לא. אלא עניין השקפתי ותו לא. אז מה בדיוק מציק לבנאדם?

      סליחה מראש אם הייתי בוטה מידי.....

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: האתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi)

      @zvizvi

      לקטגוריית האנדרואיד כדאי שתכניס גם יישומים שאינם דורשים חיבור לרשת.
      רשימה חלקית:
      *תפילון.
      *תהילים.
      *מקליט שיחות.
      *לוח שנה.
      *תנ"ך.
      *סייר קבצים.
      *bsplayer.
      *שעון מעורר.
      *המקלדת החינמית והפופולרית: Perfect Keyboard

      כדאי להוסיף גם את;
      *תיבת מייל חיצונית [שתעבוד גם לאחר ניטרול google Services]. מומלצת מאוד:
      *פנגו+
      *moovit

      ועוד היד נטויה..

      יש לציין שהאתר חשוב בהחלט בכלל, ועבור משתמשי נטפרי בפרט.
      יחסוך המון זמן למשתמשים בחיפוש אחרי תוכנות שימושיות וכלים הכרחיים.

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: רוצים לצחוק קצת? הקלטות של נציגי רימון/אתרוג...

      @park הדברים פשוטים וברורים.

      אגב,
      המיסטר נרשם לפורום אתמול..
      ואתה מוזמן לעבור על כל הפוסטים שלו... ותרווה נחת.
      אני בכלל לא בטוח שהוא ממנויי נטפרי. ולא מופרך לחשוב שאולי הוא אפילו שתול כאן...

      ועל זה כתב הלמדן, אל תאכילו את הטרול...

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: נטפרי לטאבלט?

      באיזה מערכת מדובר?
      אם מדובר באנדרואיד, אז סינון ברמת סים יש לך עם 019, וברמת wifi אין לך. אז פשוט תנטרל אותו, פיזית או תוכנתית.

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: הידברות

      @dLive לא היה בדבריי שום חלק שנכתב בציניות. הכל נכתב ברצינות גמורה.
      יש שם מדורים שלמים שלא קשורים לחזרה בתשובה כלל וכלל.
      תשאל; אז למה הם מוצגים בהידברות שאמור להיות מכיל תכנים רק של חזרה בתשובה? תשובה: רייטינג. וזה פשוט ויעיל מאוד.
      ככה יש להם יותר כניסות לאתר, יותר צפיות באתר, ויותר קידום לאתר.

      אבל בהחלט, ישנם הרבה דברים שם שלא קשורים כי הוא זה לחזרה בתשובה, וישנם כאלה שזה מעניין אותם, ולגיטימי שיבקשו את זה..
      ולזה באה התשובה, שהיות שישנם שם תכנים שאינם תואמים את כללי נטפרי, לכן א"א לפתוח באופן גורף, אלא רק לפי בקשות ספציפיות...

      סליחה על האריכות...
      הייתי חייב להיות ברור, שלא תחשוב שגם עכשיו אני ציני 🙂

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: האם יש פוליטיקה בסינון של נטפרי?

      @dov היקר, יתכן שלעולם לא תבין את זה. זה סוג ראש. ראש שונה. ציבור שונה.
      ולסוג אנשים זה נטפרי באו ונתנו מענה שלא היה עד היום.

      עזוב, וברצינות, תהגר לרימון, יש להם מסלולי סינון בדיוק לציבור שאליו אתה משתייך.
      חלילה, לא צדיקים/ירא"ש פחות או יותר, אלא עניין של תפיסות ודעות, שמי שלא נמצא כאן, לא יכנס לראש הזה.

      אז תעשה טובה לעצמך, וברצינות, חבל, אתה לא תסתדר כאן.
      אני רואה לפי סוג הדוגמאות שאתה מביא, שזה לא ילך. עזוב. זה לא זה.

      הצלחה רבה בכל אשר תפנה,
      ואשריך שאתה מכניס לביתך את הטופ שבטופ, ה' יהיה בעזרך.

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: בדיקת אתרים

      שלחתי השבוע כמה וכמה פניות..
      היו כאלו עם 3 נקודות והמתנתי יותר מיום שלם למענה, והיו כאלו ששלחתי עם נקודה אחת ותוך שעה קיבלתי מענה.

      ובתרגום לעברית: אין כללים.

      אגב, אם מטרת פותח השרשור הינה להשוואה מול חטיבות סינון אחרות,
      שיהיה לו ברור שבחטיבות אחרות הייתי יכול לשלוח פנייה ולקבל מענה לאחר 3-4 ימים...!
      ולעיתים לא הייתי מקבל מענה בכלל... אם אדייק אציין שזה היה בסביבות על 30% מהפניות...!

      אין כמו נטפרי.
      הן מהבחינה המקצועית, והן מבחינת השירות!
      אין ולא יהיה. נקודה.

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: התנתקות מנטפרי

      @מיציבושי טכנית, אתה צודק.
      גם בעיני [וכמובן, בעיני כל מי שטעם את נטפרי] נטפרי היא החטיבה היחידה המסננת את הרשת כדבעי, וכל שאר החטיבות, מבחינתי לפח הקרוב.
      אבל כשאדם מגיע בבקשה כל שהיא, ולא משנה מה היא, וגם אם היא בקשת התנתקות, לא תוקפים ע"ג פורום בצורה 'אישית'. בחיים לא..!

      פורום לא נועד לדיון "אישי" בין אם הוא לטובה וכ"ש לא כשהוא לרעה. אלא לדיונים ושיח התבטאות מקצועי וענייני.

      היה אפשר לכתוב בקצרה יותר "כאן לא נותנים עיצות איך להתנתק, אלא רק איך להתחבר"...

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס
    • RE: ווידאו בJDN

      לא יודע וידאו.
      אני רק יודע שהכעיס אותי נורא לראות שוב את הפרסומות של עסקן, ולראות חתימות הכשר של רבנים, שאין להם קצה של מושג על מה הם חותמים.

      בושה וחרפה שככה הדור שלנו נראה.

      אגב, גם אצלי הוידאו לא עובד.
      אני ב019.

      פורסם בכללי
      חסידיש פלוסח
      חסידיש פלוס