@נטפריס לא נראה לי שמישהו חלק על כך שישנם מקרים שבספק ותשתית מחוברת היו נפתרים במהירות יותר השאלה הייתה האם זה מספיק שווה את הפער במחיר.
מה עוד תגיד לקרובי המשפחה שלך להקשיב לתמיכה של 019 ואם יביאו פתרון טוב מצויין ואם רק יבלבלו את השכל תמיד בסוף הם יצטרכו להזמין טכנאי של בזק. מה שיפסידו זה כמה דקות מיותרות ודקות שיחה [שאם הם בסלקום זה קצת משמעותי...]
@455 לא התכוונתי בצורת sms אלא לפחות שיהיה אפשר להכנס לאתר לחשבון האישי ולראות את זה שם
ומה ששאלתי את @957 , הוא אמר את זה כבר לפני כמה וכמה חודשים, אז שאלתי אותו אם התקדם משהו מאז