• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. יעקב פ.
    3. הגבוה ביותר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 1
    • עוקבים 0
    • נושאים 8
    • פוסטים 256
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...

      תודה רבה!

      אני יש לי דבר אחד לומר מה זה החוצפה הזאת👇צילום מסך 2020-11-26 001121.png
      אין על מה להצטער אתם עושים עבודת קודש!!
      זה ממש מכעיס אותי שאנשים ונשים שכל העבודה שלהם היא להציל אותי מפגעי האינטרנט (אל תתפסו אותי על המילה) מצטערים כאשר הם מצליחים עוד פעם ועוד פעם להציל נפשות מקרב ישראל!
      וניתן רק לחתום שוב:

      תודה רבה רבה!!!!!!

      פורסם בכללי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: הפגנה! להחזיר את פורום מקצב! 😒😪😢😭או שתפתחו אתם- נטפרי פורום מוזיקה!

      @משה-גבריאלי
      למה צריך להיות תגובה ענינית למה שכתבו?

      א. הפורום פה מלאאאאא בשאלות למה פורום מקצב חסום אני לא מבין בכלל למה הוא היה פתוח
      ב. פותחת הנושא ציינה בכותרת 'הפגנה' איך בדיוק תעשי את זה??
      ג. הפורום פה לא נועד לשאלות כאלו בשביל זה יש את מערכת הפניות

      ד. (והחשוב ביותר) כמו שאני מכיר את מנהלי נטפרי מהפורום פה עם כאלו שאלות לעולם לא תקבלו תשובות
      אתם יכולים (אם אתם ממש רוצים לעשות את זה פה ולא במערכת הפניות מאיזו סיבה כלשהיא) לפתוח נושא חדש ומכובד עם השאלות בצורה מפורטת ויפה ולא בצורה של ילדים בני 16 ומטה (שאני לא מבין בכלל מה יש להם לחפש באינטרנט) ואז אולי יענו לכם תשובות
      @ליכט @magicode נראה לי שכדאי לנעול את הנושא הזה והקודמים לו והבאים אחריו

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: המחדש

      @משוש
      דבריך נכונים
      אבל תן לי לתקן משפט אחד שכתבת

      @משוש אמר בהמחדש:

      אז אם נטפרי אנשים טובים שדואגים ללקוחות שלהם אז הם ידאגו לפתוח את זה כמה שיותר מהר

      פורסם בכללי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: המחדש

      @אבי-רצון
      נעלו נושא אחד
      למה פתחת עוד אחד?
      @ליכט @magicode

      פורסם בכללי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: חסימת צאט

      @מתקדם
      אני עונה לגופם של דברים
      אני לא מהנהלת נטפרי (וזה גם לא בצפי שלי) אני משתמש בנטפרי דווקא בגלל חסימות כאלו שבכזה מצב אני יודע שאם משהו פתוח הוא כשר מכל הבחינות
      אם נטפרי יתחילו לפתוח כל מה שמבקשים מהם אני אחפש חברה אחרת להשתמש בסינון שלהם או שאני לא אשתמש באינטרנט כלל
      כולם כאן צריכים להבין דבר אחד נטפרי היא לא חברה ואנחנו לא לקוחות שלה
      אי לכך ובהתאם לזאת אין לנו (לי בכל אופן) תלונות על מה שהם עושים
      ואם בכל זאת יש למישהו תלונה הוא מוזמן לעשות את זה מולם ישירות ולא כאן

      בהצלחה

      פורסם בכללי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: משהו יודע מה קורה האתר יד???

      @יונץ
      אדון יונץ היקר
      פורום זה הינו מיועד לבעיות בנטפרי אשר למערכת הפניות אין דרך לעזור
      או לחילופין להתייעץ בענייני נטפרי אחרים שאינם קשורים לחסימות וכדו'

      לכן נבקש ממך לכבד אותנו ואותך ו -
      א. לכתוב רק דברים עניינים הקשורים להנ"ל
      ב. להקפיד על כתיב נכון וללא שגיאות (ממולץ לעבור על הפוסט לפני שליחתו)

      תודה רבה

      פורסם בכללי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • משתמשים דוברי אנגלית בפורום

      לאחר הפרסומת הגדולה שהייתה בארה"ב הגיעו הרבה משתמשים דוברי אנגלית לנטפרי
      כפי ששמתם לב (מן הסתם) כמה מהם נתקלו בבעיות והגיעו לפורום דנן
      אולי כדאי להדגיש את העניין שיש פורום לדוברי אנגלית בדף הבית בפורום ובדף ההתחברות

      פורסם בעל הפורום אנגלית פורום נטפרי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: למה חסמתם את פורום מקצב??????

      @עמאר
      כן בשמחה
      אני עובד בחנות ספרים ואני רציתי להיות מעודכן בדיסקים החדשים כדי שאני לא יהיה מובך בפני לקוחות

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: מרחבים משותפים אסון רוחני

      @יחיד-המיוחד
      אתה בנטפרי?
      אתה מחובר לאחת הקבוצות האלו?
      אם התשובה על שני השאלות היא חיובית אז מחובתך לדווח לנטפרי על זה!!!

      פורסם בכללי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: טרולים בפורום

      @רב-הנסתר אני לא רציתי להגיב עד עכשיו כי אני לא אוהב להתערב במריבות שלא שלי אבל שמתי לב שאתה כל הזמן דן אנשים איך הם עונים מה הם אומרים על מי הם חושבים וכו'
      ואני אענה על שאלתך האחרונה קודם ואז אני אלך לפי הסדר אחורה

      @רב-הנסתר אמר בטרולים בפורום:

      וכי ברשתות חברתיות עסקינן?

      אלא מה חשבת?? איפה אתה נמצא אם לא ברשת חברתית של משתמשי נטפרי??
      ומכיוון שבכל רשת חברתית בפרט של טכנולוגיה אין לשום אדם דרך לדעת אם הניק ענה לו תשובה נכונה או לא אלא רק ע"י כמה מוניטין יש לאותו ניק

      @רב-הנסתר אמר בטרולים בפורום:

      וכי בגלל לייק אחד או יותר נמדדים?

      כן כי כמו שאמרתי קודם זה הדרך הכמעט יחידה (חוץ מהיכרות עם הניק בצורתו האנושית) לדעת האם הוא דובר אמת או לא

      @רב-הנסתר אמר בטרולים בפורום:

      בגלל שאנשים לא מפרגנים לו על מה שכתב, מגבילים אותו?

      לא נכון לקרוא לזה הגבלה, אתה היית מעדיף פורום עם הרבה הודעות ריקות מתוכן?
      וכן, אם אנשים לא 'מפרגנים' זה אומר שאולי מה שהוא כתב לא היה נכון\צודק\מתאים וכו'

      @רב-הנסתר אמר בטרולים בפורום:

      אנחנו יודעים שבודקים כל דבר לגופו, ולא מודדים דבר לפי כמה שזה מצא חן בעיני פלוני ואלמוני.

      אדרבה, תמצא לי מישהו שבא לשאול שאלה כמו "למה לא עובד לי הראוטר?" שיודע להבדיל בין התשובות ולדעת מה היא התשובה הנכונה
      וכן גם לצד השני כשהשואל יש לו קצת מוניטין אני מנחש שהתשובה לא תיהיה "צריך להכניס את הראוטר לחשמל" או "צריך לחבר את הראוטר לקו"
      אני יכול להרחיב עוד אבל אני מקווה שהבנת
      ואם תשאל את עצמך למה אני עונה לך בכזה ביטחון תבדוק את המוניטין שלי (לעומת כמות הפוסטים שלי פה) וגם אתה יכול למצוא את המשתמש שלי במתמחים טופ תחת השם @יעקב-מ-פינס

      נ.ב. @אחד-תם אני לא מצאתי את הרביעי

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: מה בין הגנה להגנה

      @י-ב
      למה להפוך פוסט מושקע ויפה שמסביר באמת מה היה טוב ומה השתנה עכשיו
      לפוסט מכוער שרק בא להתלונן
      אני מבקש בשם שאר חברי הפורום הרציניים (ונראה לי שפותחת הנושא ביניהם) לא לבוא ולתקוע טרוניות על נטפרי בכל מקום שבו יש רעיון לחידוש או ייעול ההגנה המצויינת של נטפרי
      אם בתור לקוח של נטפרי יש לך בעיות אז את יכול למצוא לעצמך מגוון רחב של ספקיות אינטרנט עם גישה נוחה ללקוח ועם התחשבות מלאה בכל מה שתאמר או תבקש
      אבל שים לב!!!
      דווקא המדיניות של נטפרי שלא מתחשבים בלקוחות בפתיחת אתרים היא זו שהופכת את ההגנה שלהם לטובה ביותר בשוק מבחינת ההלכה ורוח ההשקפה הטהורה
      ואני יכול לומר לך שנטפרי מאוד מתחשבים בלקוחות שלהם ואני אתן לך עובדה מאוד פשוטה שיש המון אתרים שחסומים

      אף אחד פה לא שונא אותך, נכנסת למקום ואני מתאר לעצמי שבדקת לפני נכנסת לשם, אם המקום הזה לא מתאים לך יותר פשוט קום ותעזוב

      להווי ידוע התוכן בפוסט זה נכתב על דעתי האישית בלבד ולא על דעת נטפרי

      פורסם בכללי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: צ'אט GPT חזר לעבוד בנטפרי (!)

      @אביב
      זה נחסם כנראה ממש לאחרונה
      וזה לא קשור לנושא כאן

      פורסם בכללי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: מרחבים משותפים אסון רוחני

      @יחיד-המיוחד
      אם הם נפתחו מחדש אז תדווח שוב שיחסמו
      לא נראה לי שיש כזה דבר שפותחים מחדש קבוצה שדווחו עליה שהיא לא ראויה

      פורסם בכללי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: חסימת צאט

      מצטער להפריע לדיון הפורה
      לפי חוקי הפורום דברים כאלו יש לעשות רק במערכת הפניות

      @ליכט

      פורסם בכללי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: טרולים בפורום

      @רב-הנסתר אמר בטרולים בפורום:

      @יעקב-פ
      בהצלחה רבה.

      אמן

      אני מבין מהתגובה שהבנת מה שכתבתי למרות שקשה לך לקבל את זה
      אבל אין מה לעשות צדיק החיים קשים

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: צ'אט בעייתי

      @רודפת-צדק-והיגיון
      אמור להיות בכל צ'אט למעלה את השורה הזו af308904-0751-404a-99a1-c5336180a6a8-תמונה.png כשלוחצים עליה ניתן לדווח על מכשולות בצ'אט

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: אליאקספרס/אליאקספרס בעברית/זיפי והרובוט האנטי סיני

      @MacroShadow אמר באליאקספרס/אליאקספרס בעברית/זיפי והרובוט האנטי סיני:

      האתרים הנ"ל חביבים במיוחד על בני מגזרינו, דא אקא, שכפי שהשימוש באתר נפוץ (ויש שיטענו שהוא הכרחי!), כך החסימות בו רבות ונפוצות. מידי יום אנו מקבלים פניות של לקוחות (חלקם נזעמים) המתלוננים על חסימות "מיותרות" בתואנה "שהדף נקי לגמרי", "אין בו שום דבר גרוע" וכהנה וכנהנה טענות "ברי".

      בשורות אלו באתי להסביר את הבעיה ואולי על ידי זה נוכל לשכך כעס ועברה של הגברת שלא יכולה לדעת מה הסטטוס של הטבעת המזוייפת שהזמינה בדולר וחצי, או של האדון שממש אבל ממש חייב(!) לדעת אם הצ'צ'קעס שהזמין כבר חצו את קו התאריך.

      ישנם שני גורמים לבעיה.

      הגורם הראשון:

      ובכן הבעיה היא הסינים. כן אותם סינים שמייצרים כל מה שזז במחירים זולים במיוחד.
      כאן נפרט מעט את שיטת הפעולה שלהם והפסיכולוגיה שמאחריה.

      אדם קונה מוצר ספציפי בגלל אחד מתוך שלש סיבות (יתכנו צירופים אבל סיבה אחד תמיד דומיננטית):

      1. החלטה שכלית (א. יש צורך במוצר. ב. מחיר המוצר סביר עד מצויין.)
      2. החלטה רגשית (א. התלהבות. ב. צריכה רגשית)
      3. החלטה יצרית (המוצר מגרה את היצרים)

      בעוד מרבית העסקים פונים להחלטה השכלית של לקוחותיהם הפוטנציאליים (מלבד נישה זניחה של חפיצים-גאדג'טים הפונים להחלטה הרגשית), הסינים הלכו על כל הקופה, ובניסיון לכבוש עוד ועוד נתחים של השוק הגלובלי פונים לכל שלושת סוגי ההחלטות גם יחד.

      זה נעשה במוצרים ייעודיים; הם מציעים 1. מוצרים שימושיים. 2. מוצרים מרתקים עד מוזרים. 3. מוצרים יצריים. אבל לא די להם בזה, הם עושים מאמצים שכל מוצר ומוצר יפנה לשלשת סוגי ההחלטות. את זה הם עושים בין השאר ע"י השימוש בניבול פה בתיאור מוצרים תמימים.

      הגורם השני:

      מעקב אחרי הגולשים. כמו כל אתר חכם, בכדי להתאים את התוכן להרגלי וצרכי הגולש, גם האתרים הסיניים מנהלים מעקב אחרי הרגלי הגלישה של לקוחותיהם, באלו מוצרים הם מתעניינים, כמה זמן הם ביקרו בכל דף, אלו מוצרים רכשו וכו'. כך הם יכולים להתאים אישית את חווית הקניה ולהציג לגולש רק את המוצרים שהוא עשוי בסבירות גבוהה, לרכוש.

      עד כאן הכל טוב ויפה. הבעיה נגרמת מכך שהאתר מוכר גם מוצרים יצריים, ודי במעידה אחת שבה ניסו לפתוח דף של מוצר כזה (בין אם בנטפרי וזה נחסם, ובין אם לא בנטפרי וזה לא נחסם), שמכאן ואילך יופיעו עוד ועוד מוצרים כאלה, מה שמן הסתם יגרור מעידות נוספות, שסוף סוף הם פונים ליצרים קיימים, מה שיגרור הצגת עוד ועוד מוצרים כאלה וחוזר חלילה.

      מכאן ידידי, שאם נתקלתם בחסימה רובוטית באתרים הסיניים ניתן לומר בודאות של 97% שהחסימה מוצדקת. ניתן לשלוח פניה לבירור הענין, אבל אם מתברר שהחסימה מוצדקת, אנא קבלו זאת בהבנה, אנו נמצאים כאן לשמור עליכם (גם מעצמכם).

      תודה רבה!!☺ 👍👍👍👍👍

      פורסם בכללי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: אני עושה עבודת מחקר על גוש קטיף וכל דבר מטופש שאני יודעת מה יש בו נט פרי חוסם לי!!!

      @יעקב-ישראל
      אתה צודק בדבריך אבל..
      יש צורה איך כתובים משהו בפרט אם אתה רוצה שיתייחסו אליך
      לא חכמה לכתוב פוסט נזעם עם שגיאות כתיב מצחיקות (לא נכתב בהקשר לנושא זה) ובלי סימני פיסוק מינימלים
      אם נרצה לקחת לדוגמה את הנושא 'שלנו'
      ניתן לכתוב אותו בצורה יותר מכובדת ולא מתרעמת כמו הנושא הזה,
      למשל כך:

      תוכן בנושא גוש קטיף

      לצורך עבודת מחקר שלי אני צריך/ה להביא תוכן על גוש קטיף
      ניסיתי לחפש קצת בגוגל אבל הכל חסום
      האם מישהו יודע איך ניתן לעזור לי בעניין
      סרטון לדוג' שחסום (כאן צריך להיות סרטון אבל אין לי כח כרגע לחפש אחד כזה כי אני לא עושה עבודת מחקר על גוש קטיף)

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      יעקב פ.י
      יעקב פ.
    • RE: מסלול תשובה מהירה לפניה תוך שעה בתוספת תשלום

      @מענדיל-טרייסטער
      א. זה לא קשור לקטגוריה
      ב. כבר הציעו את זה כמה פעמים המסקנה שהייתה בכולם היא שלפעמים הטיפול בפניה אורך יותר משעה כי זה פניה מסובכת

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      יעקב פ.י
      יעקב פ.