• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. רוח
    3. הגבוה ביותר
    ר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 2
    • פוסטים 122
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: קיבלתי סימן.

      @מושט אמר בקיבלתי סימן.:

      אני לא משפטן. אבל מה איכפת לאתרוג לשלוח מכתב מעורך דין, אם 019 יכנעו אז הם ניצחו.
      ואם לא וילכו ראש בראש אפשר לפתוח את כל הקופה

      אכן. טקטיקה מקובלת לשלוח מכתב מרתיע מעו"ד, גם במקרים בהם אין קייס מספק לתביעה ממשית, בתקווה שהצד שכנגד ירתע וייסוג.

      פורסם בכללי
      ר
      רוח
    • RE: זכיתי בטאבלט של המכירה הסינית!

      מהעיתונות.

      0_1550561197408_e704c47a-7574-44ee-8d12-537ce9963846-image.png

      פורסם בכללי
      ר
      רוח
    • RE: חדש! מנגנון מונע התמכרות

      מניסיון בן כמעט חודש, המנגנון למניעת התמכרות מימש את מטרתו (מבחינתי כמובן, לא בשם הרבים!).
      הגדרתי את המנגנון ב-2 אתרים, הפורום ואחד נוסף, בשניהם הזמן נחתך כלפי מטה בצורה משמעותית.

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      ר
      רוח
    • RE: סינון נטפרי למקצוע רואה חשבון

      האם אתה יודע מה זה שע"מ?
      בהנחה שכן, אוכל לסכם בקצרה את תהליך ההתחברות.
      לי יש חיבור קוי: תשתית בזק. ספק RL.
      לשע"מ בחרתי להתחבר באמצעות קו IPVPN של בזק (האפשרות האחרת היא עם סים של פלאפון)
      לצורך החיבור יש לפנות לשע"מ עצמם, והם יוצרים את הקשר עם בזק שמתאמים התקנה.
      בזק הגיעו והתקינו אצלי את הקו המאובטח, וחיברו בין הראוטר הרגיל לראוטר המאובטח, כך שרק החדש מחובר למחשב והרגיל מחובר אליו. הטכנאי הגדיר שכל התעבורה תעבור דרך החיבור הרגיל ורק חיבור לשע"מ מתבצע באמצעות הIPVPN.
      לפני שהוא הגיע פתחתי פניה במערכת הפניות של נטפרי בה בקשתי שמישהו יהיה זמין אם אצטרך לפתוח משהו במהלך התהליך, בסוף לא היה נדרש שום שיתוף פעולה של נטפרי כי הכל עבר חלק.
      לאחר ההתקנה הטכנית מקבלים משע"מ קובץ הוראות להתקנת התוכנה שמומלץ לעשות בעזרת טכנאי. אני עשיתי את זה לבד וזה רץ.
      וזהו.... יש שע"מ.

      לפני כ-3 שבועות השע"מ לא עבד, ובתמיכה שלהם טענו שהבעיה היא הוויפרי ויש להם כבר ניסיון עם זה.
      צוות התמיכה של נטפרי זרם איתי, הסירו את הוויפרי יחד איתי על הקו כדי לבדוק שזה לא זה והתקינו מחדש, ועשו הכל כדי למנוע בעיה מצידם. בסוף התברר שהתקלה הייתה בקורא כרטיסים ולאחר שהיא טופלה הכל תקין.
      ואחר כך שמעתי מהטכנאי של שע"מ שגם במקרה אחר שבגללו הם טענו "יש לנו כבר ניסיון עם וויפרי" לא זו היתה הבעיה.

      יש עוד שאלות?
      בררתי כל כך הרבה לפני שעשיתי את זה שאשמח לשתף בכל תובנה ומסקנה.

      .

      פורסם בכללי
      ר
      רוח
    • RE: מגינים על המגן שלנו

      @מורשת-מרן אמר במגינים על המגן שלנו:

      אני הייתי מציע לשים את הסכומים הגדולים בהתחלה, ומתחת את הסכומים הקטנים.

      @WWW אמר במגינים על המגן שלנו:

      בוצע ברשימת התורמים.

      בוצע במקום הלא נכון....
      ברשימת התרומות שהתקבלו, כשאדם בודק את הרשימה הוא נהנה לראות שכל מספר דקות יש תרומה, שממש בדקות האחרונות מישהו תרם, שההתרמה פעילה כל הזמן ולא שוקעת. שם מתאים למיין לפי מועד התרומה כשהתרומה האחרונה למעלה.

      לעומת זאת באפשרויות המוצעות (50/100 וכו') כדאי לשים את הסכום גדול בתחילה.
      כך מקובל בשיווק, קודם הולכים על גדול. מציעים ללקוח את האופציה היקרה ורק אם הוא לא מעוניין יורדים.
      אה, אתה לא יכול 1,000? אז אולי 500?
      @GolanArt

      פורסם בכללי
      ר
      רוח
    • RE: פתרון לבעיה ש outlook נתקע בפתיחה של מיילים מסויימים.

      לקוחה: אדוני, אין לי מייל!
      נציג: מה זה נקרא "אין לי מייל"? מה את רואה?
      לקוחה: לא רואה כלום
      נציג: תתארי לי, מה רואים על המסך
      לקוחה: מסך שחור לגמרי, לא רואים את המייל בכלל
      נציג: תזיזי רגע את העכבר.
      לקוחה: הו! חזר המייל!!!

      פורסם בכללי
      ר
      רוח
    • RE: 400 מיליון

      @yzahn האושר נובע מהתייחסות לכמות התמונות הנבדקת כאל מדד כלשהו למהירות העבודה ולהספקים מאז ההקמה ועד עתה.
      מאין "וואו, תראו כמה הספקנו"
      לא נראה לי שמישהו מתייחס לזה כאל 'מאגר' תמונות.
      מן הסתם כמות נכרת מהתמונות כבר אינן קיימות בכלל,
      אבל כל תמונה שנבדקה מראה על מישהו שהיה שם ונטפרי הייתה שם בשבילו.

      פורסם ברשמים
      ר
      רוח
    • RE: הפקדת צקי'ם דרך במחשב

      מבחינה רגולטורית הענין הוסדר מזמן, ב2016.
      כפי הנראה מי שבחר לא לקדם את ענין הפקדת השיקים באמצעות מחשב הינם הבנקים בעצמם, והם אלו שעליהם יש להפעיל לחץ.
      ב2016 עבר חוק סריקה אלקטרונית של שיקים,
      לאחר מכן זה מה שמופיע באתר בנק ישראל תחת הכותרת "חוק סליקה אלקטרונית של שיקים - שאלות ותשובות":
      90946464-4664-49ed-852a-9618029a3a3d-image.png
      מאז עברו הרבה שנים, העולם צמוד לסמאטפוניו ואיש לא לוחץ בכיוון הממוחשב למרות שהחוק מאפשר זאת.

      פורסם בכללי
      ר
      רוח
    • RE: שרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל

      @דני אמר בשרות המרת הודעות וואצפ למייל וכן שרות שליחת וואצפ מהמייל:

      יש אנשים שאי אפשר לדבר איתם בלי ווטצאפ, ועם כל הכבוד ההבדל בין זה לבין מייל הוא הבדל מזערי,

      בתחום מקצועי (רו"ח) עבדתי עם כל כך הרבה לקוחות ואנשי עסקים שהודיעו שהם רואים רק וואטסאפ, לא פותחים בכלל מייל, ובלי וואטסאפ אין לי איך לתקשר איתם.
      בפועל אחרי שברור ונהיר להם שאין לי וואטסאפ ולא יהיה פתאום נמצאת הדרך. כמובן פחות נוחה עבורי, כי נדרש ממני לפעמים 'לרדוף' אחריהם כדי לוודא שקבלו את הודעותי. אבל כמו שאמרו כאן: יש נוחות ויש הכרחיות, וצריך להבדיל ביניהם.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ר
      רוח
    • RE: סינון נטפרי למקצוע רואה חשבון

      @מטעמים העבודה זורמת, הכל פתוח.
      השע"מ עובד באופן תקין, כל האתרים והממשקים הנדרשים פתוחים.

      פורסם בכללי
      ר
      רוח
    • RE: זכיתי בטאבלט של המכירה הסינית!

      @סמוי בכלל לא משנה מה יהיה הסוף עם הזוכה. הוא עצמו יכול ללכת לרכוש כל מכשיר שירצה...

      הרעיון הוא הגישה, ובשביל זה צריך בדיוק מילים (בעלמא).
      חבל שנתנו לגיטימציה פומבית נרחבת לטאבלט ולרכישות באינטרנט,
      טוב שניסו לתקן גם אם באופן חלקי ומצומצם.
      ומצויין שכל אלו שחושבים אחרת יראו בעיניהם שיש בהחלט ציבור משמעותי שאינטרנט עדיין לא מובן מאליו בעיניו וחורה לו שניתנת לו במה כאילו הותר לחלוטין.

      פורסם בכללי
      ר
      רוח
    • RE: מישהו יודע מה הבעיה של מערכת נטפרי לאשר את גוגל גרופס?

      אנחנו מפעילים פורום ענק של כ1,500 רשומים דרך גוגל גרופס,
      אחוזים גבוהים מתוכם בנטפרי, והכל רק דרך המייל (מלבד מנהל הקבוצה)
      אין בכך שום בעיה.

      פורסם בכללי
      ר
      רוח
    • RE: נטפרי לסמארטפונים

      @מזמור למה אנשים שצריכים רק הקלטה נורמלית או רק מצלמה נורמלית צריכים שזה יהיה מחובר לסלולרי שלהם?
      שיסתובבו עם מכשיר הקלטה קטן ואיכותי שיבצע את המלאכה לשביעות רצונם, או מצלמה.
      למה כלי עבודתו של איש מקצוע אמורים להיות מאוחסנים במכשיר הטלפון שלו?
      שוב הגענו לאותה פינה של נוחות או צורך.
      בטח שזה יותר נוח, אבל שלא יגידו שהם חייבים סמארטפון.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ר
      רוח
    • RE: בימים הקרובים נפסיק לטפל בפניות יותר מידי מורכבות.

      ואני שהיתי בקיץ שבוע מחוץ לבית בתקופה לחוצה מאוד בעבודתי, ובניתי על הVPN שיעבוד במקום בו הייתי.
      בפועל לא הצלחתי להתחבר, ובמשך יומיים וחצי טרטרתי את התמיכה בלחץ גובר והולך
      בסוף התברר כי הרשת במקום חוסמת חיבור לVPN. ..

      פורסם בכללי
      ר
      רוח
    • RE: זכיתי בטאבלט של המכירה הסינית!

      @אוהב-ישראל אמר בזכיתי בטאבלט של המכירה הסינית!:

      כזה מפגר פטור מכל המצוות ולא בטוח שאסור לו אייפון

      מה לעשות שאף אחד עוד לא פטר אותו מן המצוות, ויש כמוהו רבים וטובים ותמימים
      וחבל מאוד שלאנשים כמוהו ימצא בקלות כה רבה הפתח ליפול בו.

      חכמים ונבונים ו'יודעי כל' הנעדרים כל שמץ תמימות, נופלים בדרך אחת (מרוב שהם מבינים יותר טוב מכולם),
      תמימים ו'מפגרים' כלשונך נופלים בדרך אחרת (מרוב שהם לא מבינים בזה כלום).

      פורסם בכללי
      ר
      רוח
    • RE: כתבה בעלון של חסידות סקווירא בארה"ב על נטפרי

      @סופר אמר בכתבה בעלון של חסידות סקווירא בארה"ב על נטפרי:

      כי בזמן שבארץ אנשים מתעסקים עם כמה עשרות אלפי אתרים, הרי שבארה"ב מדובר במיליוני אתרים.

      שוחחתי עם רו"ח אמריקאי שעובד כאן בארץ ועבר לנטפרי, הוא טען שהתקופה הראשונה הייתה סיוט,
      כי לעומת רשויות המס בישראל שכוללות מספר אתרים בודדים, בארה"ב מלבד המס הפדרלי לכל מדינה ומדינה יש מערכת מיסוי נפרדת עם אתרים נלווים, והכל חייב להיות מקוון. לקח לו זמן רב לפתוח את כל מה שהיה צריך לצורך עבודתו

      פורסם ברשמים
      ר
      רוח
    • RE: מבצע! חבילה של 500 ג'גה(!) במחיר של 65 ש"ח לחודש! המחיר כולל הסינון לנטפרי

      @clickone אמר במבצע! חבילה של 500 ג'גה(!) במחיר של 65 ש"ח לחודש! המחיר כולל הסינון לנטפרי:

      אגב, ייתרון נוסף לעסקים מורשים זה נושא המע"מ שכלול בתוך ה15 ש"ח של נטפרי במקרה שX2ONE גובים את זה

      עכשיו השתכנעתי. חסכון של שני שקלים ושמונה עשרה אגורות לחודש? לא משהו שאפשר להתעלם.

      פורסם בכללי
      ר
      רוח
    • RE: גאוותי

      @מישהו-חשוב הגאווה אינה על זמינות האינטרנט לכל דורש
      אלא על כך שלאותו דורש (שימצא את האינטרנט כך או אחרת) יש פתרון ראוי.

      פורסם ברשמים
      ר
      רוח
    • RE: האם אני מוגבל ע"י נטפרי??!?!?

      @aiib אמר בהאם אני מוגבל ע"י נטפרי??!?!?:

      הוא טוען שהוא לא מצליח להתחבר לאינטרנט.

      אם הבעיה היא רק וויפרי הוא אמור להצליח להתחבר לאתר של נטפרי.

      פורסם בכללי
      ר
      רוח
    • RE: די להחרים את הסמרטפונים??

      @957 דוקא מבחינה תרבותית, קל להשוות את הסמרטפון לסיגריה.
      העולם הכללי הולך ומפנים את הקטסטרופה שנגרמה כתוצאה מהסמרטפון, והגיוני מאוד שעם הזמן יתפתחו הגבלות בנושא: אולי יהיו אזורים שהשימוש בסמרטפון ייאסר בהם, תהיינה קבוצות גמילה בהיקפים נרחבים והעולם המשוכלל והמפותח ישקוד על פיתוח פתרונות מתוחכמים כדי למצוא תחליפים לשימוש בסמרטפון...

      פורסם בכללי
      ר
      רוח