30 בנוב׳ 2020, 18:10

מקפיץ שוב
כן, יש אנשים שמתייאשים ולא מצליחים להתחבר לנטפרי בגלל החוסר תמיכה במקום.
דוגמה טרייה, מספר פנייה 1315177 (מומלץ לעבוד על כל הפניות של החשבון שלה לראות איך מישהו מיואשת וזועקת לעזרה ואין מושיע לה).
אשה שמתחברת למקום עבודה שלה עם VPN רוצה להתחבר לנטפרי וה VPN לא עובד במילים אחרות היא לא יכולה לעבוד
אחרי פניות הלוך וחזור שלוקחת ימים שלמים כל סיבוב היא מתייאשת,
עובר כמה ימים היא מתחזקת ומנסה שוב עד שמתייאשת מהסיבובים האלו בפעם השניה וכך גם בפעם השלישית והרביעית.
יש דברים שאולי אפשר להגיד שיכולים לחכות ימים ושבועות עד שהבעיה נפתרה(?).
אבל דבר כזה חייב להיות טלפון מתומך בכיר שינסה לפתור את זה כבר בהיום הראשון.
יש לי עוד דוגמאות, אבל זה דוגמה קיצונית שחייבת מחשבה - האשה הזאת כבר כמה חודשים בלי סינון נורמלי על המחשב בגלל שהיא מתייאשת מכל הסיבובים האלו.