• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הצעה: חבילת התקנה לנטפרי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    45 פוסטים 20 כותבים 3.1k צפיות 14 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ChocolateC מנותק
      Chocolate
      נערך לאחרונה על ידי Chocolate

      אני רואה פה שתי דברים

      1. מוסדות ועסקים שיהיה אפשרות של חבילת התקנה (אמנם יש כבר סוכנים שפחות או יותר עושים את זה כבר כהיום - אבל לעשות יותר רשמי מטעם נטפרי).
      2. אפשרות של תמיכה בטלפון/שליטה מרחוק להאדם הפשוט שלא רוצה/יודע ליכנס להנושא של פניה והקלטות וחוזר חלילה עד שהבעיה יפתר, בשיחת טלפון זה יתאפשר לו כמובן שלא מדברים על פניות של פתיחת אתרים, יותר בכיוון של תקלות ובעיות שונות.
      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • מ מנותק
        מנחם ק @Chocolate
        נערך לאחרונה על ידי

        @Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

        אפשרות של תמיכה בטלפון/שליטה מרחוק להאדם הפשוט שלא רוצה/יודע ליכנס להנושא של פניה והקלטות וחוזר חלילה עד שהבעיה יפתר, בשיחת טלפון זה יתאפשר לו כמובן שלא מדברים על פניות של פתיחת אתרים, יותר בכיוון של תקלות ובעיות שונות.

        כמנהל מחלקת מיחשוב במוסד שמשמתמש בנט.פרי.
        על אף שהשירות של נט.פרי מעולה.

        אם יש אפשרות לתמיכה צמודה, מוכן לשלם אפילו 100-150 ש"ח לשעה. או לשלם עוד כמה עשרות שקלים חודשי.
        אולי זה צריך להיות דרך הספק. מישהו שכשיש לי איזה בעי'ה, הוא "איתי"

        כמו כן,
        א. אשמח למסלול VIP בתשלום "עסקי" , שבו התמונות מסוננות לפני אחרים, בקשות בכלל וחריגות בפרט מטופלות באופן מתועדף. וכו'.
        ב. באם אפשר לשלם סכום מסויים על מנת לתעדף פיתוחים (מעבר להצבעה) - אני חושב שיהיו מקרים שנשקול את זה

        ChocolateC ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
        • ChocolateC מנותק
          Chocolate @מנחם ק
          נערך לאחרונה על ידי Chocolate

          @מנחם-ק אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

          א. אשמח למסלול VIP בתשלום "עסקי" , שבו התמונות מסוננות לפני אחרים, בקשות בכלל וחריגות בפרט מטופלות באופן מתועדף. וכו'.

          נמצא ברשימת ההצבעות.

          ב. באם אפשר לשלם סכום מסויים על מנת לתעדף פיתוחים (מעבר להצבעה) - אני חושב שיהיו מקרים שנשקול את זה

          http://forum.netfree.link/topic/3055/אפשרות-לשלם-עבור-פיתוח-ספציפי
          http://forum.netfree.link/topic/3308/אפשרות-הצבעה-על-בקשת-פיתוחים
          המצב הנוכחי להסתפק בהצבעות היה רעיון מעין הרעיון האמיתי של לשלם עבור פיתוחים וכנ"ל, ואולי אפשר להכניס את זה להצבעה 🙂

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ב מנותק
            בן עמרם @מנחם ק
            נערך לאחרונה על ידי בן עמרם

            @magicode הרי לפניך שיש שמוכנים לשלם וכנ"ל.

            @מנחם-ק אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

            @Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

            אפשרות של תמיכה בטלפון/שליטה מרחוק להאדם הפשוט שלא רוצה/יודע ליכנס להנושא של פניה והקלטות וחוזר חלילה עד שהבעיה יפתר, בשיחת טלפון זה יתאפשר לו כמובן שלא מדברים על פניות של פתיחת אתרים, יותר בכיוון של תקלות ובעיות שונות.

            כמנהל מחלקת מיחשוב במוסד שמשמתמש בנט.פרי.
            על אף שהשירות של נט.פרי מעולה.

            אם יש אפשרות לתמיכה צמודה, מוכן לשלם אפילו 100-150 ש"ח לשעה. או לשלם עוד כמה עשרות שקלים חודשי.
            אולי זה צריך להיות דרך הספק. מישהו שכשיש לי איזה בעי'ה, הוא "איתי"

            כמו כן,
            א. אשמח למסלול VIP בתשלום "עסקי" , שבו התמונות מסוננות לפני אחרים, בקשות בכלל וחריגות בפרט מטופלות באופן מתועדף. וכו'.
            ב. באם אפשר לשלם סכום מסויים על מנת לתעדף פיתוחים (מעבר להצבעה) - אני חושב שיהיו מקרים שנשקול את זה

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • C מנותק
              cmark @magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              @magicode כנראה לי שבחו"ל בארה"ב אנשים מוכנים לשלם כמה יותר כדי לקבל יותר שירות

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ChocolateC מנותק
                Chocolate
                נערך לאחרונה על ידי

                מקפיץ שוב
                כן, יש אנשים שמתייאשים ולא מצליחים להתחבר לנטפרי בגלל החוסר תמיכה במקום.
                דוגמה טרייה, מספר פנייה 1315177 (מומלץ לעבוד על כל הפניות של החשבון שלה לראות איך מישהו מיואשת וזועקת לעזרה ואין מושיע לה).
                אשה שמתחברת למקום עבודה שלה עם VPN רוצה להתחבר לנטפרי וה VPN לא עובד במילים אחרות היא לא יכולה לעבוד
                אחרי פניות הלוך וחזור שלוקחת ימים שלמים כל סיבוב היא מתייאשת,
                עובר כמה ימים היא מתחזקת ומנסה שוב עד שמתייאשת מהסיבובים האלו בפעם השניה וכך גם בפעם השלישית והרביעית.
                יש דברים שאולי אפשר להגיד שיכולים לחכות ימים ושבועות עד שהבעיה נפתרה(?).
                אבל דבר כזה חייב להיות טלפון מתומך בכיר שינסה לפתור את זה כבר בהיום הראשון.
                יש לי עוד דוגמאות, אבל זה דוגמה קיצונית שחייבת מחשבה - האשה הזאת כבר כמה חודשים בלי סינון נורמלי על המחשב בגלל שהיא מתייאשת מכל הסיבובים האלו.

                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • A מנותק
                  aiib @Chocolate
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @Chocolate ויש כאלו שמתייאשים מראש....

                  ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ChocolateC מנותק
                    Chocolate @aiib
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @aiib אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                    @Chocolate ויש כאלו שמתייאשים מראש....

                    לא מכיר באפן אישי כאלו
                    אבל אני כבר %90 מיואש מכל האנשים שניסתי לעזור להם ולא הצלחתי.

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • A מנותק
                      aiib @Chocolate
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @Chocolate אני מכיר לפחות אחת.
                      ואולי אפילו שתיים...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • magicodeM מנותק
                        magicode
                        נערך לאחרונה על ידי magicode

                        דווקא המקרה האחרון שהבאת זה מקרה שמראה בדיוק מה שכתבתי שהחלטתי להפסיק להתעסק עם בעיות יותר מידי מסובכות.
                        במקרה הזה זה ממש לא בעיה של נטפרי.
                        ולכן זה משהו שלא יכול להיפתר גם לא ביום כבר עבר יומיים וזה לא נפתר.
                        כי חושבים שזה בעיה בנטפרי.

                        אני סוגר את הסיפור הזה ואת הדרישה הזאת בהודעה שמי שמבקש את זה מנותק מהמציאות.
                        יש תקלות שאין מה לעשות יבוא גאון העולם ולא יצליח לפתור אותם.
                        צריך להפנים שלהתחבר לאינטרנט מסונן זה נסיון. כמה שאנחנו מנסים להקל זה לפעמים לא אפשרי. והגורם של הבעיה זה הקב"ה שסובב את הנסיון על האדם.
                        תתפללו אליו. יעזור יותר. ואם כבר תתפללו שתגיע הגאולה השלמה ולא נצטרך לכל זה.

                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 12
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון