• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הצעה: חבילת התקנה לנטפרי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    45 פוסטים 20 כותבים 3.1k צפיות 14 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • משפחת כהןמ מנותק
      משפחת כהן @משרדי
      נערך לאחרונה על ידי משפחת כהן

      @משרדי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

      אני עדיין חושב, שכשזה יגיע למעשה אף אחד לא ישלם שקל.

      כשבן אדם בלחץ עם עבודה דחופה (ובפרט אם הוא זה יזם מעבר המשרד לנטפרי, כמו אצלי) הוא מוכן למשכן את הדירה שלו עבור טיפול בתקלה...

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • M מנותק
        mashav @משרדי
        נערך לאחרונה על ידי

        @משרדי אני לא מבין, אם היתה תקלה במחשב היה מזמין טכנאי בכסף, לא? אז עכשיו יש לו תקלה בסינון, מה ההבדל?

        magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • magicodeM מחובר
          magicode @mashav
          נערך לאחרונה על ידי

          @mashav אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

          @משרדי אני לא מבין, אם היתה תקלה במחשב היה מזמין טכנאי בכסף, לא? אז עכשיו יש לו תקלה בסינון, מה ההבדל?

          הרציונל נכון אבל אנשים לא מופעלים לפי רציונל. בעיקר לפי רגשות. ובסיפור הזה הם מרגישים שהם לא אמורים לשלם על זה.

          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

          A ב C 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • A מנותק
            aiib @magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            @magicode אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

            הרציונל נכון אבל אנשים לא מופעלים לפי רציונל. בעיקר לפי רגשות. ובסיפור הזה הם מרגישים שהם לא אמורים לשלם על זה.

            זה לא מיועד עבור אנשים כאלו...
            זה בעיקר מיועד עבור משרדים או עבור עובדת בודדת שאמורה להתמודד מול מחלקת המחשוב וכדו' לבדה. לה אין אפשרות אחרת חוץ מלהתייאש ולהישאר בלי סינון

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • ג מנותק
              גד @aiib
              נערך לאחרונה על ידי

              @aiib אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

              @magicode אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

              הרציונל נכון אבל אנשים לא מופעלים לפי רציונל. בעיקר לפי רגשות. ובסיפור הזה הם מרגישים שהם לא אמורים לשלם על זה.

              זה לא מיועד עבור אנשים כאלו...
              זה בעיקר מיועד עבור משרדים או עבור עובדת בודדת שאמורה להתמודד מול מחלקת המחשוב וכדו' לבדה. לה אין אפשרות אחרת חוץ מלהתייאש ולהישאר בלי סינון

              למקרים כאלו, אולי אנשים יסכימו לתרום ושהנהלת נטפרי תחליט למי לתת להשתמש בזה [לדוגמא במקרה הנ"ל]

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מישווומ מנותק
                מישווו
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode @משרדי אני לא מבין מה הבעיה פשוט לנסות...
                לא מדובר כרגע על הצעות של מסלול פחות מסונן או משהו כזה, אלא פתרון מיידי לבעיות.
                אולי להקצות תומך אחד למשך כמה ימים ולראות אם אכן יש צורך.
                וכמובן א"א בלי,
                תודה ענקית על הכל ✌

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                • ב מנותק
                  בן עמרם @magicode
                  נערך לאחרונה על ידי

                  כסוכן שמחבר קוים לנטפרי אני חושב שגם מג'יקוד @magicode וגם @משפחת-כהן צודקים וגם שניהם לא צודקים שניהם מציגים את העולם בשחור ולבן כאילו כולם מוכנים לשלם או כולם לא מוכנים לשלם כמי שחי את השטח העולם ממש לא שחור לבן רוב רובם של האנשים לא מוכנים לשלם ומצפים שהכל יהיה כלול בסכום שהם משלמים [ולא ממש רציונליים אם זה הגיוני שבסכום שהם משלמים יעמידו להם שירות מיידי לכל דבר בו ברגע] ויש מיעוט שמוכנים לשלם ואפילו הרבה בשביל לקבל שירות כזה גם סכום שיכסה בשופי את העלויות.
                  לדעתי מנקודת המבט שלי ו@magicode לא חייב להסכים איתי רואה את תפקידו של גוף כנטפרי, שלקח על עצמו להעמיד לחרדים לדבר ד' אינטרנט מסונן כיאות, וזכה וזיכה את הרבים, להשתדל ככל האפשר לאפשר לכל יהודי שמחפש אינטרנט מסונן כראוי באמת לאפשר לו את זה, ואם יש משרדים וגופים שצריכים שירות מסוג אחר ככל שניתן יש לאפשר להם את זה.
                  לגופו של ענין לדעתי ניתן לעשות חבילה בנטפרי עם שירות "VIP" שתקרא לדוגמא "לעסקים גדולים" או כל כיו"ב שיובן שזה מיועד לגופים שצריכים עודף שירות ולא שהשירות הרגיל לא מספק ומחיר החבילה יהיה גבוה בהתאם ויהיה מיועד לגופים שצריכים שירות מיידי ומוכנים לשלם את העלויות.
                  יצויין כי ניתן יהיה לצרף לחוזה החבילה סעיף של שליחת טכנאי חיצוני לפי תשלום פר ביקור / פר שעה /משולב.
                  לדעתי יהיה בכך תועלת מרובה לקדושת ישראל וסליחה על האריכות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
                  • ChocolateC מנותק
                    Chocolate
                    נערך לאחרונה על ידי Chocolate

                    אני רואה פה שתי דברים

                    1. מוסדות ועסקים שיהיה אפשרות של חבילת התקנה (אמנם יש כבר סוכנים שפחות או יותר עושים את זה כבר כהיום - אבל לעשות יותר רשמי מטעם נטפרי).
                    2. אפשרות של תמיכה בטלפון/שליטה מרחוק להאדם הפשוט שלא רוצה/יודע ליכנס להנושא של פניה והקלטות וחוזר חלילה עד שהבעיה יפתר, בשיחת טלפון זה יתאפשר לו כמובן שלא מדברים על פניות של פתיחת אתרים, יותר בכיוון של תקלות ובעיות שונות.
                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • מ מנותק
                      מנחם ק @Chocolate
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                      אפשרות של תמיכה בטלפון/שליטה מרחוק להאדם הפשוט שלא רוצה/יודע ליכנס להנושא של פניה והקלטות וחוזר חלילה עד שהבעיה יפתר, בשיחת טלפון זה יתאפשר לו כמובן שלא מדברים על פניות של פתיחת אתרים, יותר בכיוון של תקלות ובעיות שונות.

                      כמנהל מחלקת מיחשוב במוסד שמשמתמש בנט.פרי.
                      על אף שהשירות של נט.פרי מעולה.

                      אם יש אפשרות לתמיכה צמודה, מוכן לשלם אפילו 100-150 ש"ח לשעה. או לשלם עוד כמה עשרות שקלים חודשי.
                      אולי זה צריך להיות דרך הספק. מישהו שכשיש לי איזה בעי'ה, הוא "איתי"

                      כמו כן,
                      א. אשמח למסלול VIP בתשלום "עסקי" , שבו התמונות מסוננות לפני אחרים, בקשות בכלל וחריגות בפרט מטופלות באופן מתועדף. וכו'.
                      ב. באם אפשר לשלם סכום מסויים על מנת לתעדף פיתוחים (מעבר להצבעה) - אני חושב שיהיו מקרים שנשקול את זה

                      ChocolateC ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                      • ChocolateC מנותק
                        Chocolate @מנחם ק
                        נערך לאחרונה על ידי Chocolate

                        @מנחם-ק אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                        א. אשמח למסלול VIP בתשלום "עסקי" , שבו התמונות מסוננות לפני אחרים, בקשות בכלל וחריגות בפרט מטופלות באופן מתועדף. וכו'.

                        נמצא ברשימת ההצבעות.

                        ב. באם אפשר לשלם סכום מסויים על מנת לתעדף פיתוחים (מעבר להצבעה) - אני חושב שיהיו מקרים שנשקול את זה

                        http://forum.netfree.link/topic/3055/אפשרות-לשלם-עבור-פיתוח-ספציפי
                        http://forum.netfree.link/topic/3308/אפשרות-הצבעה-על-בקשת-פיתוחים
                        המצב הנוכחי להסתפק בהצבעות היה רעיון מעין הרעיון האמיתי של לשלם עבור פיתוחים וכנ"ל, ואולי אפשר להכניס את זה להצבעה 🙂

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ב מנותק
                          בן עמרם @מנחם ק
                          נערך לאחרונה על ידי בן עמרם

                          @magicode הרי לפניך שיש שמוכנים לשלם וכנ"ל.

                          @מנחם-ק אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                          @Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                          אפשרות של תמיכה בטלפון/שליטה מרחוק להאדם הפשוט שלא רוצה/יודע ליכנס להנושא של פניה והקלטות וחוזר חלילה עד שהבעיה יפתר, בשיחת טלפון זה יתאפשר לו כמובן שלא מדברים על פניות של פתיחת אתרים, יותר בכיוון של תקלות ובעיות שונות.

                          כמנהל מחלקת מיחשוב במוסד שמשמתמש בנט.פרי.
                          על אף שהשירות של נט.פרי מעולה.

                          אם יש אפשרות לתמיכה צמודה, מוכן לשלם אפילו 100-150 ש"ח לשעה. או לשלם עוד כמה עשרות שקלים חודשי.
                          אולי זה צריך להיות דרך הספק. מישהו שכשיש לי איזה בעי'ה, הוא "איתי"

                          כמו כן,
                          א. אשמח למסלול VIP בתשלום "עסקי" , שבו התמונות מסוננות לפני אחרים, בקשות בכלל וחריגות בפרט מטופלות באופן מתועדף. וכו'.
                          ב. באם אפשר לשלם סכום מסויים על מנת לתעדף פיתוחים (מעבר להצבעה) - אני חושב שיהיו מקרים שנשקול את זה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • C מנותק
                            cmark @magicode
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @magicode כנראה לי שבחו"ל בארה"ב אנשים מוכנים לשלם כמה יותר כדי לקבל יותר שירות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • ChocolateC מנותק
                              Chocolate
                              נערך לאחרונה על ידי

                              מקפיץ שוב
                              כן, יש אנשים שמתייאשים ולא מצליחים להתחבר לנטפרי בגלל החוסר תמיכה במקום.
                              דוגמה טרייה, מספר פנייה 1315177 (מומלץ לעבוד על כל הפניות של החשבון שלה לראות איך מישהו מיואשת וזועקת לעזרה ואין מושיע לה).
                              אשה שמתחברת למקום עבודה שלה עם VPN רוצה להתחבר לנטפרי וה VPN לא עובד במילים אחרות היא לא יכולה לעבוד
                              אחרי פניות הלוך וחזור שלוקחת ימים שלמים כל סיבוב היא מתייאשת,
                              עובר כמה ימים היא מתחזקת ומנסה שוב עד שמתייאשת מהסיבובים האלו בפעם השניה וכך גם בפעם השלישית והרביעית.
                              יש דברים שאולי אפשר להגיד שיכולים לחכות ימים ושבועות עד שהבעיה נפתרה(?).
                              אבל דבר כזה חייב להיות טלפון מתומך בכיר שינסה לפתור את זה כבר בהיום הראשון.
                              יש לי עוד דוגמאות, אבל זה דוגמה קיצונית שחייבת מחשבה - האשה הזאת כבר כמה חודשים בלי סינון נורמלי על המחשב בגלל שהיא מתייאשת מכל הסיבובים האלו.

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                              • A מנותק
                                aiib @Chocolate
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @Chocolate ויש כאלו שמתייאשים מראש....

                                ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ChocolateC מנותק
                                  Chocolate @aiib
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @aiib אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                                  @Chocolate ויש כאלו שמתייאשים מראש....

                                  לא מכיר באפן אישי כאלו
                                  אבל אני כבר %90 מיואש מכל האנשים שניסתי לעזור להם ולא הצלחתי.

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • A מנותק
                                    aiib @Chocolate
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @Chocolate אני מכיר לפחות אחת.
                                    ואולי אפילו שתיים...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • magicodeM מחובר
                                      magicode
                                      נערך לאחרונה על ידי magicode

                                      דווקא המקרה האחרון שהבאת זה מקרה שמראה בדיוק מה שכתבתי שהחלטתי להפסיק להתעסק עם בעיות יותר מידי מסובכות.
                                      במקרה הזה זה ממש לא בעיה של נטפרי.
                                      ולכן זה משהו שלא יכול להיפתר גם לא ביום כבר עבר יומיים וזה לא נפתר.
                                      כי חושבים שזה בעיה בנטפרי.

                                      אני סוגר את הסיפור הזה ואת הדרישה הזאת בהודעה שמי שמבקש את זה מנותק מהמציאות.
                                      יש תקלות שאין מה לעשות יבוא גאון העולם ולא יצליח לפתור אותם.
                                      צריך להפנים שלהתחבר לאינטרנט מסונן זה נסיון. כמה שאנחנו מנסים להקל זה לפעמים לא אפשרי. והגורם של הבעיה זה הקב"ה שסובב את הנסיון על האדם.
                                      תתפללו אליו. יעזור יותר. ואם כבר תתפללו שתגיע הגאולה השלמה ולא נצטרך לכל זה.

                                      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 12
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון