• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נטפרי בהוט

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    46 פוסטים 13 כותבים 2.4k צפיות 10 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק מנותק
      קראט 2000
      נערך לאחרונה על ידי

      מכירים משתמשים בנטפרי על הוט ?

      1. האם באמת מקבלים את המהירויות שהוט מדברים עליהם 100/200/500
      2. האם יש ניתוקים
      3. דרך מי מתחברים ?
      ר א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ר מנותק
        רמיזא @קראט 2000
        נערך לאחרונה על ידי רמיזא

        @קראט-2000 לשאלה מספר 3 נראה לי של @יוסי-תקשורת יש משהו.

        יוסי תקשורתי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • יוסי תקשורתי מנותק
          יוסי תקשורת @רמיזא
          נערך לאחרונה על ידי יוסי תקשורת

          @רמיזא
          @קראט-2000

          בהחלט אנחנו עושים קישור בין הוט לנטפרי .
          המעבר קל ופשוט מאוד .

          אתה מוזמן לפנות אלי במייל shop@yossi-tikshoret.co.il
          או בטלפון 03-8010333

          יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
          לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

          זמינים לשירותכם:
          בטלפון : 03-8010333
          במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
          במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

          מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א מנותק
            אנוממי @קראט 2000
            נערך לאחרונה על ידי אנוממי

            @קראט-2000 אמר בנטפרי בהוט:

            מכירים משתמשים בנטפרי על הוט ?

            1. האם באמת מקבלים את המהירויות שהוט מדברים עליהם 100/200/500
            2. האם יש ניתוקים
            3. דרך מי מתחברים ?

            אני בהוט
            דרך סים כשר
            https://www.speedtest.net/result/11233550425
            100 מגה
            בעיקרון זה 98
            יש ניתוקים! (לדוגמא אתמול 2 פעמים ) (אבל כמה שבועות לא היה בעיות)
            וזה לא אצל הוט
            זה או ITC (שאומרים שהם ספק גרוע) או סים כשר שהם אומרים שהם לא אשמים שכל הבעיות זה ITC והם יושבים על ITC.

            סים כשרס אינו יודע לשאולא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • סים כשרס מנותק
              סים כשר @אנוממי
              נערך לאחרונה על ידי

              @אנוממי
              במידה וחלילה יחזרו שוב הבעיות נודה לקבל עדכון בעניין

              שירות לקוחות - סים כשר
              טל 08-802-1818
              מייל service@simkasher.co.il

              א ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • א מנותק
                אנוממי @סים כשר
                נערך לאחרונה על ידי

                @סים-כשר אמר בנטפרי בהוט:

                @אנוממי
                במידה וחלילה יחזרו שוב הבעיות נודה לקבל עדכון בעניין

                ביום חמישי בשעה 13 ובשעה 15
                ל10 דקות
                ובהוט לא היתה בעיה כי באתר שלהם כתוב שיש גלישה וכך גם נאמר ע"י הנציגה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • י מנותק
                  ישיבשעפרי @יוסי תקשורת
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יוסי-תקשורת אמר בנטפרי בהוט:

                  100 ימים ראשונים חינם !

                  מה זה 100 ימים ראשונים חינם ?

                  יוסי תקשורתי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • יוסי תקשורתי מנותק
                    יוסי תקשורת @ישיבשעפרי
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @ישיבשעפרי
                    עבור עלות השיוך

                    יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
                    לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

                    זמינים לשירותכם:
                    בטלפון : 03-8010333
                    במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
                    במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

                    מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה מנותק
                      המנגן @סים כשר
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @סים-כשר כל היום, כל יום יש בעיות!
                      המהירות גלישה איטית להחריד! ויש מלא ניטוקים (לפעמים לימים שלמים)
                      (לפני שהתקנתי נטפרי היה לי כמעט 90 MB מהירות לישה, וזה עבד מהר כמו שצריך)
                      יש רק ספק אחד שאיתו אתם עובדים, אתם מאשימים אותו שהוא מזלזל בכם ולא מקצה מספיק שרתים והוא מאשים אתכם בבעיות בגלל הסינון.
                      בכל אופן המצב נורא!
                      אצלי יש בבית רק תשתית של הוט אחרת מזמן הייתי עובר לבזק...
                      לא ממליץ לאף אחד.

                      א חינמיח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מנותק
                        אנוממי @המנגן
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @המנגן אמר בנטפרי בהוט:

                        @סים-כשר כל היום, כל יום יש בעיות!

                        לדוגמא?
                        לי גם יש בעיות אבל לא כל יום?

                        סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • סים כשרס מנותק
                          סים כשר @אנוממי
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אנוממי @המנגן
                          אודה לעדכון שלכם מול המוקד שלנו ע"מ שנוכל לשלוח להם פניה ספציפית

                          שירות לקוחות - סים כשר
                          טל 08-802-1818
                          מייל service@simkasher.co.il

                          א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • חינמיח מנותק
                            חינמי @המנגן
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @המנגן אמר בנטפרי בהוט:

                            @סים-כשר כל היום, כל יום יש בעיות!
                            המהירות גלישה איטית להחריד! ויש מלא ניטוקים (לפעמים לימים שלמים)
                            (לפני שהתקנתי נטפרי היה לי כמעט 90 MB מהירות לישה, וזה עבד מהר כמו שצריך)
                            יש רק ספק אחד שאיתו אתם עובדים, אתם מאשימים אותו שהוא מזלזל בכם ולא מקצה מספיק שרתים והוא מאשים אתכם בבעיות בגלל הסינון.
                            בכל אופן המצב נורא!
                            אצלי יש בבית רק תשתית של הוט אחרת מזמן הייתי עובר לבזק...
                            לא ממליץ לאף אחד.

                            זה נראה כמו נקמה...
                            http://forum.netfree.link/topic/8490/אתר-המוזיקה-המנגן/15

                            רקע יפה למשתמשי נטפרי
                            chinami.netfree@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • א מנותק
                              אנוממי @סים כשר
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @סים-כשר אמר בנטפרי בהוט:

                              @אנוממי @המנגן
                              אודה לעדכון שלכם מול המוקד שלנו ע"מ שנוכל לשלוח להם פניה ספציפית

                              ביום חמישי בשעה 13 ובשעה 15
                              ל10 דקות
                              ובהוט לא היתה בעיה כי באתר שלהם כתוב שיש גלישה וכך גם נאמר ע"י הנציגה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א מנותק
                                אנוממי @סים כשר
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @סים-כשר אמר בנטפרי בהוט:

                                @אנוממי @המנגן
                                אודה לעדכון שלכם מול המוקד שלנו ע"מ שנוכל לשלוח להם פניה ספציפית

                                http://forum.netfree.link/topic/8501/סינון-של-סים-כשר-על-תשתית-הוט-הפסיק-לעבוד-ללא-תוכנת-wifree

                                סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • סים כשרס מנותק
                                  סים כשר @אנוממי
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אנוממי
                                  אנחנו מטפלים כרגע מול ITC

                                  שירות לקוחות - סים כשר
                                  טל 08-802-1818
                                  מייל service@simkasher.co.il

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א מנותק
                                    אנוממי @סים כשר
                                    נערך לאחרונה על ידי אנוממי

                                    @סים-כשר אמר בנטפרי בהוט:

                                    @אנוממי
                                    אנחנו מטפלים כרגע מול ITC

                                    @סים-כשר
                                    לנו הפסיק כעת הסינון
                                    אשמח ליצירת קשר

                                    סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • סים כשרס מנותק
                                      סים כשר @אנוממי
                                      נערך לאחרונה על ידי סים כשר

                                      @אנוממי
                                      ידוע לנו על תקלה והיא בטיפול, בתקוה שבבוקר זה יפתר

                                      שירות לקוחות - סים כשר
                                      טל 08-802-1818
                                      מייל service@simkasher.co.il

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • אינו יודע לשאולא מנותק
                                        אינו יודע לשאול @אנוממי
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @אנוממי

                                        @אנוממי אמר בנטפרי בהוט:

                                        @קראט-2000 אמר בנטפרי בהוט:

                                        מכירים משתמשים בנטפרי על הוט ?

                                        1. האם באמת מקבלים את המהירויות שהוט מדברים עליהם 100/200/500
                                        2. האם יש ניתוקים
                                        3. דרך מי מתחברים ?

                                        אני בהוט
                                        דרך סים כשר
                                        https://www.speedtest.net/result/11233550425
                                        100 מגה
                                        בעיקרון זה 98
                                        יש ניתוקים! (לדוגמא אתמול 2 פעמים ) (אבל כמה שבועות לא היה בעיות)
                                        וזה לא אצל הוט
                                        זה או ITC (שאומרים שהם ספק גרוע) או סים כשר שהם אומרים שהם לא אשמים שכל הבעיות זה ITC והם יושבים על ITC.

                                        אני בהוט דרך @סים-כשר כבר 7 חודשים לא היו לי שום בעיות בספק
                                        דווקא בתשתית כל פעם שיש הפסקת חשמל בשכונה הקרובה לביתי אפילו כשלי אין יורדת המרכזיה של הוט וזה יכול לקחת שעות לעלות בחזרה
                                        אבל מבחינת מהירות יש לי 204 מגה כשסוכם על 200

                                        אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                                        כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                                        GYMG תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • GYMG מנותק
                                          GYM @אינו יודע לשאול
                                          נערך לאחרונה על ידי GYM

                                          @אינו-יודע-לשאול אמר בנטפרי בהוט:

                                          @אנוממי

                                          @אנוממי אמר בנטפרי בהוט:

                                          @קראט-2000 אמר בנטפרי בהוט:

                                          מכירים משתמשים בנטפרי על הוט ?

                                          1. האם באמת מקבלים את המהירויות שהוט מדברים עליהם 100/200/500
                                          2. האם יש ניתוקים
                                          3. דרך מי מתחברים ?

                                          אני בהוט
                                          דרך סים כשר
                                          https://www.speedtest.net/result/11233550425
                                          100 מגה
                                          בעיקרון זה 98
                                          יש ניתוקים! (לדוגמא אתמול 2 פעמים ) (אבל כמה שבועות לא היה בעיות)
                                          וזה לא אצל הוט
                                          זה או ITC (שאומרים שהם ספק גרוע) או סים כשר שהם אומרים שהם לא אשמים שכל הבעיות זה ITC והם יושבים על ITC.

                                          אני בהוט דרך @סים-כשר כבר 7 חודשים לא היו לי שום בעיות בספק
                                          דווקא בתשתית כל פעם שיש הפסקת חשמל בשכונה הקרובה לביתי אפילו כשלי אין יורדת המרכזיה של הוט וזה יכול לקחת שעות לעלות בחזרה
                                          אבל מבחינת מהירות יש לי 204 מגה כשסוכם על 200

                                          מה מהירות העלה?

                                          אינו יודע לשאולא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • אינו יודע לשאולא מנותק
                                            אינו יודע לשאול @GYM
                                            נערך לאחרונה על ידי אינו יודע לשאול

                                            @gym 18a9193b-485e-4a5e-b34e-5ef1433397f2-image.png
                                            עם דפדפן בשימוש תוך כדי בדיקה

                                            אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                                            כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                                            ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון