• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נטפרי בהוט

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    46 פוסטים 13 כותבים 2.4k צפיות 10 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • סים כשרס מנותק
      סים כשר @אנוממי
      נערך לאחרונה על ידי

      @אנוממי
      במידה וחלילה יחזרו שוב הבעיות נודה לקבל עדכון בעניין

      שירות לקוחות - סים כשר
      טל 08-802-1818
      מייל service@simkasher.co.il

      א ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • א מנותק
        אנוממי @סים כשר
        נערך לאחרונה על ידי

        @סים-כשר אמר בנטפרי בהוט:

        @אנוממי
        במידה וחלילה יחזרו שוב הבעיות נודה לקבל עדכון בעניין

        ביום חמישי בשעה 13 ובשעה 15
        ל10 דקות
        ובהוט לא היתה בעיה כי באתר שלהם כתוב שיש גלישה וכך גם נאמר ע"י הנציגה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • י מנותק
          ישיבשעפרי @יוסי תקשורת
          נערך לאחרונה על ידי

          @יוסי-תקשורת אמר בנטפרי בהוט:

          100 ימים ראשונים חינם !

          מה זה 100 ימים ראשונים חינם ?

          יוסי תקשורתי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • יוסי תקשורתי מנותק
            יוסי תקשורת @ישיבשעפרי
            נערך לאחרונה על ידי

            @ישיבשעפרי
            עבור עלות השיוך

            יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
            לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

            זמינים לשירותכם:
            בטלפון : 03-8010333
            במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
            במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

            מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה מנותק
              המנגן @סים כשר
              נערך לאחרונה על ידי

              @סים-כשר כל היום, כל יום יש בעיות!
              המהירות גלישה איטית להחריד! ויש מלא ניטוקים (לפעמים לימים שלמים)
              (לפני שהתקנתי נטפרי היה לי כמעט 90 MB מהירות לישה, וזה עבד מהר כמו שצריך)
              יש רק ספק אחד שאיתו אתם עובדים, אתם מאשימים אותו שהוא מזלזל בכם ולא מקצה מספיק שרתים והוא מאשים אתכם בבעיות בגלל הסינון.
              בכל אופן המצב נורא!
              אצלי יש בבית רק תשתית של הוט אחרת מזמן הייתי עובר לבזק...
              לא ממליץ לאף אחד.

              א חינמיח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                אנוממי @המנגן
                נערך לאחרונה על ידי

                @המנגן אמר בנטפרי בהוט:

                @סים-כשר כל היום, כל יום יש בעיות!

                לדוגמא?
                לי גם יש בעיות אבל לא כל יום?

                סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • סים כשרס מנותק
                  סים כשר @אנוממי
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אנוממי @המנגן
                  אודה לעדכון שלכם מול המוקד שלנו ע"מ שנוכל לשלוח להם פניה ספציפית

                  שירות לקוחות - סים כשר
                  טל 08-802-1818
                  מייל service@simkasher.co.il

                  א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • חינמיח מנותק
                    חינמי @המנגן
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @המנגן אמר בנטפרי בהוט:

                    @סים-כשר כל היום, כל יום יש בעיות!
                    המהירות גלישה איטית להחריד! ויש מלא ניטוקים (לפעמים לימים שלמים)
                    (לפני שהתקנתי נטפרי היה לי כמעט 90 MB מהירות לישה, וזה עבד מהר כמו שצריך)
                    יש רק ספק אחד שאיתו אתם עובדים, אתם מאשימים אותו שהוא מזלזל בכם ולא מקצה מספיק שרתים והוא מאשים אתכם בבעיות בגלל הסינון.
                    בכל אופן המצב נורא!
                    אצלי יש בבית רק תשתית של הוט אחרת מזמן הייתי עובר לבזק...
                    לא ממליץ לאף אחד.

                    זה נראה כמו נקמה...
                    http://forum.netfree.link/topic/8490/אתר-המוזיקה-המנגן/15

                    רקע יפה למשתמשי נטפרי
                    chinami.netfree@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • א מנותק
                      אנוממי @סים כשר
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @סים-כשר אמר בנטפרי בהוט:

                      @אנוממי @המנגן
                      אודה לעדכון שלכם מול המוקד שלנו ע"מ שנוכל לשלוח להם פניה ספציפית

                      ביום חמישי בשעה 13 ובשעה 15
                      ל10 דקות
                      ובהוט לא היתה בעיה כי באתר שלהם כתוב שיש גלישה וכך גם נאמר ע"י הנציגה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מנותק
                        אנוממי @סים כשר
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @סים-כשר אמר בנטפרי בהוט:

                        @אנוממי @המנגן
                        אודה לעדכון שלכם מול המוקד שלנו ע"מ שנוכל לשלוח להם פניה ספציפית

                        http://forum.netfree.link/topic/8501/סינון-של-סים-כשר-על-תשתית-הוט-הפסיק-לעבוד-ללא-תוכנת-wifree

                        סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • סים כשרס מנותק
                          סים כשר @אנוממי
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אנוממי
                          אנחנו מטפלים כרגע מול ITC

                          שירות לקוחות - סים כשר
                          טל 08-802-1818
                          מייל service@simkasher.co.il

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א מנותק
                            אנוממי @סים כשר
                            נערך לאחרונה על ידי אנוממי

                            @סים-כשר אמר בנטפרי בהוט:

                            @אנוממי
                            אנחנו מטפלים כרגע מול ITC

                            @סים-כשר
                            לנו הפסיק כעת הסינון
                            אשמח ליצירת קשר

                            סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • סים כשרס מנותק
                              סים כשר @אנוממי
                              נערך לאחרונה על ידי סים כשר

                              @אנוממי
                              ידוע לנו על תקלה והיא בטיפול, בתקוה שבבוקר זה יפתר

                              שירות לקוחות - סים כשר
                              טל 08-802-1818
                              מייל service@simkasher.co.il

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • אינו יודע לשאולא מנותק
                                אינו יודע לשאול @אנוממי
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @אנוממי

                                @אנוממי אמר בנטפרי בהוט:

                                @קראט-2000 אמר בנטפרי בהוט:

                                מכירים משתמשים בנטפרי על הוט ?

                                1. האם באמת מקבלים את המהירויות שהוט מדברים עליהם 100/200/500
                                2. האם יש ניתוקים
                                3. דרך מי מתחברים ?

                                אני בהוט
                                דרך סים כשר
                                https://www.speedtest.net/result/11233550425
                                100 מגה
                                בעיקרון זה 98
                                יש ניתוקים! (לדוגמא אתמול 2 פעמים ) (אבל כמה שבועות לא היה בעיות)
                                וזה לא אצל הוט
                                זה או ITC (שאומרים שהם ספק גרוע) או סים כשר שהם אומרים שהם לא אשמים שכל הבעיות זה ITC והם יושבים על ITC.

                                אני בהוט דרך @סים-כשר כבר 7 חודשים לא היו לי שום בעיות בספק
                                דווקא בתשתית כל פעם שיש הפסקת חשמל בשכונה הקרובה לביתי אפילו כשלי אין יורדת המרכזיה של הוט וזה יכול לקחת שעות לעלות בחזרה
                                אבל מבחינת מהירות יש לי 204 מגה כשסוכם על 200

                                אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                                כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                                GYMG תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • GYMG מנותק
                                  GYM @אינו יודע לשאול
                                  נערך לאחרונה על ידי GYM

                                  @אינו-יודע-לשאול אמר בנטפרי בהוט:

                                  @אנוממי

                                  @אנוממי אמר בנטפרי בהוט:

                                  @קראט-2000 אמר בנטפרי בהוט:

                                  מכירים משתמשים בנטפרי על הוט ?

                                  1. האם באמת מקבלים את המהירויות שהוט מדברים עליהם 100/200/500
                                  2. האם יש ניתוקים
                                  3. דרך מי מתחברים ?

                                  אני בהוט
                                  דרך סים כשר
                                  https://www.speedtest.net/result/11233550425
                                  100 מגה
                                  בעיקרון זה 98
                                  יש ניתוקים! (לדוגמא אתמול 2 פעמים ) (אבל כמה שבועות לא היה בעיות)
                                  וזה לא אצל הוט
                                  זה או ITC (שאומרים שהם ספק גרוע) או סים כשר שהם אומרים שהם לא אשמים שכל הבעיות זה ITC והם יושבים על ITC.

                                  אני בהוט דרך @סים-כשר כבר 7 חודשים לא היו לי שום בעיות בספק
                                  דווקא בתשתית כל פעם שיש הפסקת חשמל בשכונה הקרובה לביתי אפילו כשלי אין יורדת המרכזיה של הוט וזה יכול לקחת שעות לעלות בחזרה
                                  אבל מבחינת מהירות יש לי 204 מגה כשסוכם על 200

                                  מה מהירות העלה?

                                  אינו יודע לשאולא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • אינו יודע לשאולא מנותק
                                    אינו יודע לשאול @GYM
                                    נערך לאחרונה על ידי אינו יודע לשאול

                                    @gym 18a9193b-485e-4a5e-b34e-5ef1433397f2-image.png
                                    עם דפדפן בשימוש תוך כדי בדיקה

                                    אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                                    כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ר מנותק
                                      רמיזא @אינו יודע לשאול
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @אינו-יודע-לשאול חזק ביותר,
                                      תגיד אין שום ניתוקים ? אין נפילות סינון ?

                                      אינו יודע לשאולא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • אינו יודע לשאולא מנותק
                                        אינו יודע לשאול @רמיזא
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @רמיזא פעם אחת ל20 דקות היה נפילת סינון לפני חצי שנה הסתדר מעצמו

                                        אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                                        כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • סים כשרס מנותק
                                          סים כשר
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          ITC עדכנו שפתרו את הבעיה אודה לתגובתכם האם הסתדר

                                          שירות לקוחות - סים כשר
                                          טל 08-802-1818
                                          מייל service@simkasher.co.il

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א מנותק
                                            אנוממי @סים כשר
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @סים-כשר אמר בנטפרי בהוט:

                                            ITC עדכנו שפתרו את הבעיה אודה לתגובתכם האם הסתדר

                                            חיובי
                                            כבר בבוקר למחרת זה עבד

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון