התראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי
-
@זהב אמר בהתראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי:
לא בא להתווכח על עצם שינוי מדיניות הסינון,
אבל אם יש שינוי דרסטי בו חוסמים אתרי/תוכנות/פלטפורמות מסוימות שלא ייפתוח אלא אחר שלחית פניה, לדעתי מן הראוי להתריע על העניין הזה איכשהו.אין לי רעיון מגובש כיצד נטפרי יכולה לבצע את זה, אבל יש מגוון אופתיות כמו הפורום הזה, או הודעה בחיפוש גוגל עם הפניה לאשכול מסויים בפורום בו יהיה כתוב: "עקב מכשולות מסוימות החל מתאריך XXX פלטפורמות YYYY תהיה חסומה לקישורים ציבוריים, אלא אם כן נשלחה פניה עבורם וכו',
כך, גם לקוחות ששילמו כסף על מוצרים מסוימים לא יהיו "מופתעים" שהם צריכים לשלוח פניה עבור כל קישור.
וכך, גם מי שחשוב לו שהציבור יקבל את הקישורים החסומים יוכל להתארגן מראש ולשלוח פניה מוקדמת עבורם וכו'כמה זמן לפני?
בשביל לתת לאנשים מ"מ לפירצות?
ואם תדע על מישהו שעלול להיכשל באכילת ד"א, תמתין 5 דקות לפני שתאמר לו? -
@ברצינות אמר בהתראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי:
ואם תדע על מישהו שעלול להיכשל באכילת ד"א, תמתין 5 דקות לפני שתאמר לו?
לא דיברתי על חסימת תוכן מסוים. שם בודאי שצריך לחסום בלי להודיע לאף אחד.
דיברתי על שינוי מדיניות חסימה. -
@זהב אמר בהתראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי:
@ברצינות אמר בהתראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי:
ואם תדע על מישהו שעלול להיכשל באכילת ד"א, תמתין 5 דקות לפני שתאמר לו?
לא דיברתי על חסימת תוכן מסוים. שם בודאי שצריך לחסום בלי להודיע לאף אחד.
דיברתי על שינוי מדיניות חסימה.ונניח שגילו בעיה בזום, לכן תשאיר את זה פתוח עד שכולם יקראו את ההודעה שתשלח להם?
-
ונניח שגילו בעיה בזום, לכן תשאיר את זה פתוח עד שכולם יקראו את ההודעה שתשלח להם?
אתה מבין לבד שאם זה בעיה אקוטית חייבים לחסום מיד, לא דיברתי על המקרים הללו.
בכל מקרה, גם על מקרים של חסימה מיידית כדאי גם להודיע בצורה מסודרת לאנשים כדי שידעו לפעול ולהתארגן בהתאם למדיניות הסינון החדשה. -
@זהב אמר בהתראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי:
ונניח שגילו בעיה בזום, לכן תשאיר את זה פתוח עד שכולם יקראו את ההודעה שתשלח להם?
אתה מבין לבד שאם זה בעיה אקוטית חייבים לחסום מיד, לא דיברתי על המקרים הללו.
בכל מקרה, גם על מקרים של חסימה מיידית כדאי גם להודיע בצורה מסודרת לאנשים כדי שידעו לפעול ולהתארגן בהתאם למדיניות הסינון החדשה.בד"כ במקרים של חסימה מיידית המשתשים שזה נוגע להם מרגישים מייד.
מה שכן, כדאי שיהיה לוח רשמי (נעול לתגובות) של כל החסימות בתוספת הסבר קצר למה כל דבר נחסם.
-
לפעמים אנשים מנסים לפתוח דבר שהיה פתוח כל הזמן ורואים שחסום, ומנסים להבין מה לא בסדר במה שעשו, ולוקח הרבה זמן עד שמבינים שבעצם זו מדיניות חדשה, בהודעה קטנה של נטפרי על המדיניות החדשה, אפילו אם בוצעה מיידית, הם יכולים לחסוך זמן רב למשתמשים.
-
למעשה, זום פתוח כעת נטפרי או שצריך לבקש אישור על כל קישור מראש?
-
@מ-פינחסי פגישות זום רגילות פתוחות
-
@kingmen אמר בהתראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי:
@מ-פינחסי פגישות זום רגילות פתוחות
אז היכן הבעיה?
-
@גד אמר בהתראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי:
לפעמים אנשים מנסים לפתוח דבר שהיה פתוח כל הזמן ורואים שחסום, ומנסים להבין מה לא בסדר במה שעשו, ולוקח הרבה זמן עד שמבינים שבעצם זו מדיניות חדשה, בהודעה קטנה של נטפרי על המדיניות החדשה, אפילו אם בוצעה מיידית, הם יכולים לחסוך זמן רב למשתמשים.
האמת היא, שיש את ההכרזות, אבל כפי שניתן לראות - השתנו הרבה דברים בנטפרי שאינם רשומים שם...
אולי זה גם המקום שבו @magicode יוכל להפריך שמועות... -
ישנה קצת בעיה בבקשה להודיע על שינוי מדיניות בנטפרי
וזה משום שבד"כ השינוי הוא לא ביום אחד וישנם תיקונים שונים תוך כדי בגלל תלונות או הצעות ופתרונות של משתמשים.
( לדוגמא בחסימה בדרייב, עד לפני יומיים היתה עדיין אפשרות קומבינה להוריד קבצים חסומים בדרייב, ומאידך לא היתה אפשרות להסיר קובץ חסום)
בקיצור קשה להודיע על שינוי
כאשר לפני השינוי לא ניתן להודיע כדי שלא יתעוררו מכשולות
מיד אחרי השינוי עדיין הדברים לא בשלים
שבועיים שלושה אחרי השינוי כולם כבר יודעים.