המום ממערכת הפניות👋👋👋👋
-
@bekkikol אמר בהמום ממערכת הפניות:
@ברצינות
על זה נפתח אשכול אחר וכותרתו "מלחמת ההתשה של הקהילה"לא מצאתי אשכול כזה.
ואגב, עשיתי שנייה חשבון והגעתי למסקנה שכל המהומה הגדולה פה היא על ...שנקל (עלות מקסימלית ליחידה)!
באמת? -
ל@ברצינות שאמר, ולכל מי שרוצה להבין...
גם אני המום ממערכת הפניות, לפעמים עונים לי תוך דקה על פניה עם נקודה אחת, ולפעמים רק לאחר כמה שעות.
מי שמבין קצת איך שמערכת הפניות עובד, יודע שמהירות התשובה ממש לא תלוי רק בכמות הנקודות שצירפו, זה בוודאי תלוי ג"כ בזה אבל לא רק הם גורמים.
כששולחים פניה תלוי באיזה סוג פניה מדובר, אז למשל כשמדובר בקובץ - שפורסם לציבור וזה עוד לא נבדק - וזה רק קובץ שמע (לדוגמא: סינג"ל מוזיק חדש) אז התשובה פשוטה ומהירה משום שלא צריך אפי' להגיע ל'גוי של נעטפר"י' שיבדוק את התוכן, וממילא יכול להגיע תשובה תוך שניות!
משא"כ אם הקובץ הציבורי הינו ווידיא"ו - וכ"ש כשזה קצת ארוך - , פשוט שזה יקח איזה זמן עד שהתשובה תגיע (אם לא במקרה שהווידא"ו מכיל חומר לא כשר מיד בההתחלה, כמובן), משום שעצם הבדיקה לוקחת זמן, ויותר מזה שהבדיקה צריכה להמתין עד שהגוי הנ"ל יהיה פנוי לזה.
וכ"כ ישנם דברים שלוקחים עוד הרבה הרבה יותר זמן - לדוגמא: בעיה באתר שפתוח שהבעי' נובעת ממשהו קטנצ'יק שטמון בתתי האתר - משום שהבדיקה הוא משהו מורכב מאוד, וממילא לא כל התומכים שעונים על הפניות יודעים איך לסדר את זה, וגם אלו שכן יודעים, [יכולים להיות] עמוסים בפניות מורכבות שקדמו לפניה זו.וממילא איך שנראה לי לסכם: כמות הפניות קובעת על המהירות שתיקח עד שאחד מהתומכים יסתכל על זה, אבל בנוגע למהירות התשובה ובעיקר מהירות הפיתרון להפניה/בעיה תלוי בסוג הפניה.
בתקווה שלא תצא שום מכשול מתח"י.
-
@nbk5124 חן חן על ההסברה הנפלאה, אם כי לא חידשת לי מאומה.
תמיהתי (או שלא) בעינה עומדת, מכיון שהיא משווה בין קבצים זהים (פונט דחוס ב-ZIP) באותו האתר.
לכאורה, התשובה הפשוטה יותר לשאלה זו האחרונה היא - זמינות הנציגים לשאלות עם נקודה אחת ביחס לפניות עם נקודות רבות יותר. -
@ברצינות אכן נראה כך.
מה שעוד יכול להיות, הוא ה'יֶדַע' של התומך, דהיינו שמישהו שקצת יודע ובקי בטכנולוגי'ה - ממילא מבחין במהירות איזה סוג קובץ קשה לבדוק ואיזה קל, וכ"כ איך לזהות סוג הקובץ, לדוגמא: לפי מיקומו של הקובץ - , יודע איך לטפל בפניות יותר במהירות, מאשר מישהו שצריך עוד קצת ללמוד את זה...
-
@nbk5124 אמר בהמום ממערכת הפניות:
@ברצינות אכן נראה כך.
מה שעוד יכול להיות, הוא ה'יֶדַע' של התומך, דהיינו שמישהו שקצת יודע ובקי בטכנולוגי'ה - ממילא מבחין במהירות איזה סוג קובץ קשה לבדוק ואיזה קל, וכ"כ איך לזהות סוג הקובץ, לדוגמא: לפי מיקומו של הקובץ - , יודע איך לטפל בפניות יותר במהירות, מאשר מישהו שצריך עוד קצת ללמוד את זה...
נכון +
אותו סוג קובץ אשר יטופל ע"י נציג X בתוך 5 דקות, עלול להיות מתויג ע"י נציג אחר בתור 'הועבר לטיפול מקצועי'.
השמות שמורים ב... -
@ברצינות ייתכן שהתומך שלא העביר את זה לט"מ הוא פשוט אחד שעובד בט"מ ולכן הוא ידע איך לפתור את הבעיה קורים גם דברים כאלו.
-
@אינו-יודע-לשאול אמר בהמום ממערכת הפניות:
@ברצינות ייתכן שהתומך שלא העביר את זה לט"מ הוא פשוט אחד שעובד בט"מ ולכן הוא ידע איך לפתור את הבעיה קורים גם דברים כאלו.
מנסיון, מקרים של טיפול מקצועי נענים בד"כ ע"י מטפלים מקצועיים בפעם הראשונה.
-
@פלורידה תשנה את הכותרת זה לא לעניין...
זה נראה כאילו מתכוונים פה לרעה.. -
-
ממש עכשיו נתקלתי בזה...
http://forum.netfree.link/topic/2317/מרכז-הפניות-של-נטפרי-מה-קורה-מאחורי-הקלעים
כל מילה פנינה...מפנה את כולכם להציץ...
@BEKKIKOL @ברצינות @Arie @מאןדהו @אחד-תם @חכם-בלילה @nbk5124 @אינו-יודע-לשאולמתנצל אם שכחתי מישהו...
-
@פלורידה תודה, החכמתי בהרבה.
נ.ב. ויש לי גם מה להגיב...