בעיות עם אר אל
-
הם ממש הרגיזו אותי!!!
אף פעם לא עונים.
אנחנו משאירים הודעה - הם לא חוזרים.
אבל נשארתי משום שנטפרי בכבודם ובעצמם המליצו לי עליהם, (תכלס, גם התעצלתי לעבור...) והאמת שכמעט ולא היו בעיות.
אבל אם היו, אין עם מי לדבר...
(עיין ערך הקריסה ההיא, אף אחד לא ידע מה קורה, מה הצפי וכו'. זוכרים?)עכשיו האינטרנט עושה לי בעיות.
התקשרתי ע"מ שיראו מה קורה, אולי ירעננו לי.
הפלא ופלא!!!
הם עונים!!!
תפילותי נענו!!!עונים לי וטוענים שלא שילמתי.
מה???
החשבון ב"ה לא מוגבל, לא אמורות להיות בעיות. א"כ, מדוע לא שולם?אר אל:
התוקף של הכרטיס עבר, תנו את התוקף החדש, נעשה לכם בתשלומים והכל יסתדר.רבש"ע!
למה אתם לא יכולים להתקשר?
למה עכשיו אתם נזכרים לומר שיש לי חוב של מאות שקלים?
איפה אתם חיים?בקיצור,
רוצה המלצות על ספק אחר!
מה שהכי חשוב לי-כמה שפחות בעיות עם הספק, וכמובן, שירות לקוחות מעולה!
תודה. -
RL הם כבר מזמן לא מה שהיו פעם, ל @magicode יש הכרת הטוב כלפיו בעקבות הסכמתו הראשונה להיות הספק של נטפרי - למרות כל הקשיים, אבל מאז הם מערימים הרבה מאד קשיים, ומתנהגים קצת כמו חברה חאפרית.
הקריסה ההיא הייתה ראשונה, היו הרבה מאז, אמנם לא ארוכות כל כך, אבל בכל אופן מקשות מאד על העבודה.
מבינים שלא הכל בשליטה שלהם, אבל לפחות "יחס", תלמדו להתנהג יפה ללקוחות, ולהודיע להם שיש תקלה, מצטערים, אך עושים הכל לסדר בהקדם האפשרי.
כלום. שקט.
לא היה כלום.
זהו. -
@תלמידים, האמת שנמאס לי סופית!
השאלה איזה ספק כן מומלץ עם שירות לקוחות טוב! (לפחות כמו של נטפרי עצמם... אני אישית ממש מרוצה מהשירות שלהם!)
אה, וכמובן לא ספק שיש בעיות כל שני וחמישי! (ההטוב באר אל שאצלם לא היה את זה!) -
-
@אחד-תם אמר בבעיות עם אר אל:
@לולוש אמר בבעיות עם אר אל:
עם שירות לקוחות טוב! (לפחות כמו של נטפרי עצמם...)
תפסת מרובה...
נוּ נוּ...
-
@לולוש לא מבין מה פגם מצאת בזה שלא הזכירו לך שלא גבו, אם לא גבו ממך ריביות. לי היה סיפור דומה בסלקום והם רוצים לגבות ממני ריביות ועו"ד ועוד. (נקווה שאני יצליח להתפטר מהם)
-
@מאןדהו אמר בבעיות עם אר אל:
@לולוש לא מבין מה פגם מצאת בזה שלא הזכירו לך שלא גבו, אם לא גבו ממך ריביות. לי היה סיפור דומה בסלקום והם רוצים לגבות ממני ריביות ועו"ד ועוד. (נקווה שאני יצליח להתפטר מהם)
גם ככה אני לא כ"כ מרוצה מהשירות.
ה'קש ששבר את גבי': העובדה שכעת יגבה ממני תשלום כפול.
כל חודש האינטרנט עולה לי שמונים שקלים, כעת כמאה ושישים שקלים!
יאמר לזכותם שהם הכניסו אותי עכשיו למסלול חדש שעולה מעט פחות.בכל מקרה, אני רוצה לעבור, השאלה:
לאיפה??? -
@לולוש
אני בסים כשר.
אפס תקלות. כבר כמה חודשים.
שירות טלפוני אדיב אם כי קצת מוגבל בשעות. יתכן שכבר יש להם מענה ביותר שעות אבל בעבר הם התחילו לעבוד נדמה לי בעשר בבוקר עד 4 אחרי צהריים.
בכל אופן אפס!! תקלות.
המחיר הוא 20 שח לחודש.
אין לי שם מניות -
אני משתמש בספק 019 כבר כמעט שנה וב"ה לא היו שום תקלות מומלץ בחום!!!
-
@מוש-מוש אמר בבעיות עם אר אל:
אני משתמש בספק 019 כבר כמעט שנה וב"ה לא היו שום תקלות מומלץ בחום!!!
מצטרף להנ''ל
ולגבי השירות, מה שידוע לי שהם עובדים 24 שעות, 6 ימים
פעם אחד היתה לי שאלה, וישר התקשרתי ל @frize37 שהוא פתח לי את הקו.
זה פלוס גדול לעבוד מול סוכן. לא תמיד בחברות מבינים באמת אצל מי הבעיה.
גם @zeevgros עזר לי לפני כמה שנים על בעיה שהספק לא הבין מה הבעיה.
@לולוש תוכל לדבר איתם, מה שאני יודע שהם עובדים עם כל הספקים -
@לולוש
אמת , גם לי קרה אותו הדבר : החלפתי כרטיס ובבנק אמרו לי שכל החשבונות עוברים אוטומטית (מה שהסתבר אח''כ שRL לא עשו הוראת קבע אלא חיוב חודשי , ולכן זה לא עבר)
איך שלא יהיה , אחרי חודשיים שלוש הם מתקשרים אלי באמצע הרחוב (כי מסתבר שאפילו לא היה להם את המייל שלי...) ורצו שאסדר את העניין . אמרתי להם שאי אפשר כרגע ושיחזרו אלי עוד 20 דק' בבקשה .
חזרו ?? .... חה .
בסוף אני התקששרתי אליהם עד שתפסתי אותם .
כששאלתי מה נזכרתם רק עכשיו אמרו לי ש''היה עומס'' ...
אני איתם כבר מההתחלה (6 שנים) אבל באמת עושים רושם לא טוב .
הלוואי שמישהו מטפרי ינסה להעיר אותם . -
-
@benaharon אמר בבעיות עם אר אל:
@מוש-מוש אמר בבעיות עם אר אל:
אני משתמש בספק 019 כבר כמעט שנה וב"ה לא היו שום תקלות מומלץ בחום!!!
מצטרף להנ''ל
ולגבי השירות, מה שידוע לי שהם עובדים 24 שעות, 6 ימים
פעם אחד היתה לי שאלה, וישר התקשרתי ל @frize37 שהוא פתח לי את הקו.
זה פלוס גדול לעבוד מול סוכן. לא תמיד בחברות מבינים באמת אצל מי הבעיה.
גם @zeevgros עזר לי לפני כמה שנים על בעיה שהספק לא הבין מה הבעיה.
@לולוש תוכל לדבר איתם, מה שאני יודע שהם עובדים עם כל הספקיםמה פירוש לעבוד מול סוכן?
-
@tatenyu אמר בבעיות עם אר אל:
@לולוש
אמת , גם לי קרה אותו הדבר : החלפתי כרטיס ובבנק אמרו לי שכל החשבונות עוברים אוטומטית (מה שהסתבר אח''כ שRL לא עשו הוראת קבע אלא חיוב חודשי , ולכן זה לא עבר)
איך שלא יהיה , אחרי חודשיים שלוש הם מתקשרים אלי באמצע הרחוב (כי מסתבר שאפילו לא היה להם את המייל שלי...) ורצו שאסדר את העניין . אמרתי להם שאי אפשר כרגע ושיחזרו אלי עוד 20 דק' בבקשה .
חזרו ?? .... חה .
בסוף אני התקששרתי אליהם עד שתפסתי אותם .
כששאלתי מה נזכרתם רק עכשיו אמרו לי ש''היה עומס'' ...
אני איתם כבר מההתחלה (6 שנים) אבל באמת עושים רושם לא טוב .
הלוואי שמישהו מטפרי ינסה להעיר אותם .הם טענו שיש להם תקלה במערכת.
ולא, הם לא ניסו להתקשר אלי, ואף הודו בכך!
רק כשהתקשרתי ע"מ שיסדרו לי תקלה, הם טענו שהם לא יכולים בלי שאשלם, האשראי לא היה עלי, הם פשוט לא סידרו.
מה שהרגיז אותי זה גם משך הזמן הארוך שחיכיתי עד שהם ענו.
גם שבסוף לא סידרו לי.
גם שהנחיתו עלי חוב.
גם שנאלצתי להתקשר שוב מאוחר יותר (כשהאשראי היה עלי).
גם שהייתי צריכה לחכות שוב זמן ארוך.
גם שבסוף התקלה היא שבמקום בו הייתי אין קליטה טובה והם לא יכולים לעזור, אז סתם חיכיתי... לפחות החוב תפח! -
@לולוש
פנה ל @יוסי-תקשורת
יש שם שרות מעל ומעבר -
@לולוש אמר בבעיות עם אר אל:
@benaharon אמר בבעיות עם אר אל:
@מוש-מוש אמר בבעיות עם אר אל:
אני משתמש בספק 019 כבר כמעט שנה וב"ה לא היו שום תקלות מומלץ בחום!!!
מצטרף להנ''ל
ולגבי השירות, מה שידוע לי שהם עובדים 24 שעות, 6 ימים
פעם אחד היתה לי שאלה, וישר התקשרתי ל @frize37 שהוא פתח לי את הקו.
זה פלוס גדול לעבוד מול סוכן. לא תמיד בחברות מבינים באמת אצל מי הבעיה.
גם @zeevgros עזר לי לפני כמה שנים על בעיה שהספק לא הבין מה הבעיה.
@לולוש תוכל לדבר איתם, מה שאני יודע שהם עובדים עם כל הספקיםמה פירוש לעבוד מול סוכן?
סוכן שעובד עם כל החברות ואף שלרוב אם יש בעיות מתקשרים לחברה אבל יש עם מי לדבר כשלא הולך
סוכן ביטוח מכירים?
אותו רעיון, יש עם מי לדבר
וציינתי לך למעלה שמות שאני מכיר, והם עובדים מול כולם