האם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????
-
@אלף-אלף אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
@magicode למה לא לתת ללקוחות לבחור ממי לקנות?
מה יזיק אם יהיה גם אפשרות להתחבר דרך חברות גדולות מבוססות?מה הקשר לנטפרי
תפנה לחברות הגדולות ותשאל למה אין להם נטפרי -
אני יכול להגיד שחברות תקשורת גדולות אמרו לי שהם מעדיפים שזה יעבוד דרך המשווקים החרדים כי הם לא יודעים איך לתקשר עם הציבור החרדי.
כנראה שאתם לא יודעים כמה שזה נכון
ניסיתי לעבוד עם עוד כמה חברות וספקים גדולות יותר שעובדים עם נטפרי כמו למשל אייס תקשורת שבזק ממליצים עליהם בתור ספק ממדרגה ראשונה ואין להם טיפת ידע בסינון וכל יומיים נפל לי הסינון מהמחשב
(תנסה לתאר לעצמך שנטפרי היו עובדים עם סלקום - היית ממתין שעות עם הנציגים ה
" חכמים " שלהם וגם אז לא היו מצליחים לפטור לך את הבעייה
לך תסביר להם שהסינון עושה תקלות.)
לספקים של נטפרי יש שירות מעולה וטיפול מיידי בפניות שקשורות לסינון ויותר מהיר מהמהירות של התגובה של בזק למקרה שנפל לך כל הרשת הביתית.
(אז נכון שאולי בשעות הלילה אין להם שירות אבל א. לא אמור לקרות תקלות - אני כבר מעל שנה בסים כשר בלא תקלה אחת וגם אם קרה לא סוף העולם. אלא אם כן אתה מדבר על עסק או חנות שכל תקלה זה קריטי זה כבר משהו אחר.) -
שעות פעילות RL
פעילות המוקד משעה 9 בבוקר ועד 22:00שעות הפעילות של סים כשר
יום א׳: 10:00–14:00, 17:00–20:00
יום ב׳: 10:00–14:00, 17:00–20:00
יום ג׳: 10:00–14:00, 17:00–20:00
יום ד׳: 10:00–14:00, 17:00–20:00
יום ה׳: 10:00–14:00, 17:00–20:00שעות פתיחה יוסי תקשורת
ראשון 09:00-17:00
שני 08:00-20:00
שלישי 08:00-20:00
רביעי 08:00-20:00
חמישי 08:00-20:00
שישי 08:00-20:00 -
@אליהו-התלמיד-חכם אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
שעות פתיחה יוסי תקשורת
ראשון 09:00-17:00
שני 08:00-20:00
שלישי 08:00-20:00
רביעי 08:00-20:00
חמישי 08:00-20:00
שישי 08:00-20:00התחלף לך כנראה ראשון עם שישי
-
@אלף-אלף אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
@magicode למה לא לתת ללקוחות לבחור ממי לקנות?
מה יזיק אם יהיה גם אפשרות להתחבר דרך חברות גדולות מבוססות?לא אמרתי לא לתת. אם ירצו החברות האלו נטפרי ישתפו איתם פעולה.
זה תלוי בכם כמה תשגעו אותם שאתם רוצים נטפרי.למרות שנטפרי לא תתנגד אני חושב שיש צד כזה שאם היה נטפרי אצל החברות הגדולות זה היה מזיק לטווח הארוך. כי יש חשש שבסוף תהליך כזה נטפרי תשאר רק אם החברות הגדולות. ואז לא יהיה תחרות בכלל.
-
@אליהו-התלמיד-חכם אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
למשל אייס תקשורת שבזק ממליצים עליהם בתור ספק ממדרגה ראשונה
אולי די עם ההמלצה על חברה הכי גרועה שקמה בתולדות האינטרנט
ללא קשר לנטפרי
ובזק ממש לא ממליצה עליהם
הם מרמים לקוחות ללא סוף -
@a0533057932 אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
@אליהו-התלמיד-חכם אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
למשל אייס תקשורת שבזק ממליצים עליהם בתור ספק ממדרגה ראשונה
אולי די עם ההמלצה על חברה הכי גרועה שקמה בתולדות האינטרנט
ללא קשר לנטפרי
ובזק ממש לא ממליצה עליהם
הם מרמים לקוחות ללא סוףתנוח דעתך. הם כבר לא קיימים. הם פשטו רגל.
-
@magicode אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
אני חושב שיש צד כזה שאם היה נטפרי אצל החברות הגדולות זה היה מזיק לטווח הארוך. כי יש חשש שבסוף תהליך כזה נטפרי תשאר רק אם החברות הגדולות. ואז לא יהיה תחרות בכלל.
אם יש חשש שנטפרי תשאר רק עם החברות הגדולות, זה כי השירות או המחיר שלהם יהיה יותר טוב, ואם הם יהיו יותר טובים אז לא צריך את החברות הקטנות.
-
כתבתי שלטווח הארוך זה יהיה מסוכן.
כי יש כזה דבר להוריד מחירים זמנית בשביל לרסק את כל המתחרים ואחרי שכולם מתים. אתה מעלה חופשי.
פה יש חשש מאוד גדול בעניין הזה.
בזמנו אני התנהלתי מול בזק בינלאומי והתחושה שלי שרק ביזנעס מעניין אותם. די חששתי שהם יהיו הבודדים. ואז הם יבאו בטענות ודרישות מנטפרי.
במצב כזה שהם בודדים הם יכולים די לאיים על נטפרי במיוחד שהם דאגו לעצמם להסכם שלא מאפשר לנטפרי להציע ללקוחות ספק אחר במקרה של הפסקת התקשרות.
ולכן יש לי תחושה שהקב"ה סובב את זה שהם יקחו ללב את האיום של נטספארק כדי להציל אותנו.כיום המצב בשוק הולך להשתנות לגמרי.
בזק עצמם עוד מעט יוכלו לספק אינטרנט וזה אומר שזה ירסק את בזק בינלאומי לגמרי.
כי בזק זה חברה חזקה יותר מבזק בינלאומי. וזה גם כנראה ירסק את כל החברות הקטנות.
זה כנראה ידחוק חברות נוספות להיות חברות תשתית של סיב אופטי בעיקר.
ולדעתי רק בעוד חצי שנה שנה נהיה חכמים יותר ונדע מה קורה עם האינטרנט.צריך גם לזכור שאינטרנט לא מסונן מטבעו הוא יותר מהיר. ולכן אם אתם רואים תוצאות גוגל באינטרנט לא מסונן שעולים מהר או דברים דומים זה לא בגלל בזק.
נטפרי לא מציגים מצג שהסינון לא מאט. הסינון די מאט.
משפרים את זה כל הזמן אבל צריך לקחת את זה גם בחשבון.
באינטרנט לא מסונן יש גם את H2 ו H3 שדי גורמים לתחושה של תגובה מהירה של האתרים. -
אני מוכרח לציין ובהדגשה!!!
יש שירות לקוחות ללקוחות 019 לתמיכה טכנית 24 שעות ביממה
(ולצערנו גם 7 ימים בשבוע... @magicode כדאי למנוע את זה)
-
@magicode אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
נטפרי לא מציגים מצג שהסינון לא מאט. הסינון די מאט.
אם כך יש לערוך כמה דפי ויקי בעניין איטיות...
https://netfree.link/wiki/איטיות_בגלישה_בנטסטיק#:~:text=כי לסינון אין השפעה משמעותית על מהירות הגלישה.אני לא זוכר איפה כתוב שההבדל של המהירות בגלל הסינון הוא 0.1 שניה...
-
@עמאר אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
@magicode אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
נטפרי לא מציגים מצג שהסינון לא מאט. הסינון די מאט.
אם כך יש לערוך כמה דפי ויקי בעניין איטיות...
https://netfree.link/wiki/איטיות_בגלישה_בנטסטיק#:~:text=כי לסינון אין השפעה משמעותית על מהירות הגלישה.אני לא זוכר איפה כתוב שההבדל של המהירות בגלל הסינון הוא 0.1 שניה...
0.1 שניה זה בדרך כלל יותר מהאיטיות שיש בגלל הסינון.
זה תלוי בסוג של האיטיות יש התחלת חיבור ויש המשך חיבור ויש את האיטיות של HTTP1.
זה מורכב להסביר איפה בדיוק יש איטיות.
אבל לדעתי זה נכון להגיד שבגדול האיטיות לא משמעותית. כי בחיבור ממושך לא אמור להיות בכלל איטיות. -
@אליהו-התלמיד-חכם אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
לספקים של נטפרי יש שירות מעולה וטיפול מיידי בפניות שקשורות לסינון ויותר מהיר מהמהירות של התגובה של בזק למקרה שנפל לך כל הרשת הביתית.
מהנסיון שלי בRL וב019. באמת המקצועיות של אר אל היא הכי טובה, זה חברה שכל נצגיה עסוקים כל היום בנטפרי וסביר להניח שהם יותר טובים.
עברתי מאר אל אחרי שנים שהייתי שם, בגלל בעיית מהירות. ובאמת בעיית מהירות זה קשור הרבה לספק!!!! ואולי גם לסינון, אבל דבר ראשון זה הספק, גם אני שנים חשבתי שמהירות זה מגבלות של אינטרנט מסונן ואחרי שעברתי השתפר פלאים. (בדוק ב 100%).
{נראה לי שזה קשור לכמה הספק מעמיס על אותו השרת}. -
@מושט
עברת מRL ל 019 וראית שיפור?
בכמה ראית שיפור? -
@magicode אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
אבל לדעתי זה נכון להגיד שבגדול האיטיות לא משמעותית. כי בחיבור ממושך לא אמור להיות בכלל איטיות.
לענ"ד, אפשר לחלוק על זה... זה תלוי הרבה מה אתה עושה באינטרנט. ב"גלישה" רגילה שאדם עובר מדף לדף כל הזמן, האיטיות כן משמעותית כי יש הרבה חיבורים חדשים כל הזמן ובקשות עבור משאבים קטנים. זה דבר שמאוד מושפע מ-latency ומהחסרונות של http <= 1.
בחיפושי גוגול יש איטיות מאוד משמעותית.
בהורדה אין הרבה משמעות לאיטיות אם יש בכלל.אפשר לומר שזה לא משהו שאמור להניע אדם מהשימוש בנטפרי אבל זה בהחלט מורגש.
-
@h054841210 אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
אנחנו משלמים בנטפרי בכל החברות מחירים מופרזים שלפעמים עולים בעשרות שקלים יותר מבחברה רגילה, ואם זה לא מספיק אז יש התמיכה שאם יש לך בעיה בלילה אחרי שעות המענה אין עם מי לדבר, ובכלל בשישי ומוצ''ש, כאשר בחברה רגילה יש מענה טכני בכל הזמנים כולל בלילה!
לענ"ד הדבר נכון בנוגע למחירי חבילות גלישה בסללור
לפחות 10 עד 20 ש"ח יותר יקר מהוט מובייל (לא של נטפרי) וכדו'
(לפני עלות הסינון - שעל זה אין מתנגד וחולק שזה הוגן ומוצדק) -
@yzahn אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
לחלוק על זה... זה תלוי הרבה מה אתה עושה באינטרנט. ב"גלישה" רגילה שאדם עובר מדף לדף כל הזמן, האיטיות כן משמעותית כי יש הרבה חיבורים חדשים כל הזמן ובקשות עבור משאבים קטנים. זה דבר שמאוד מושפע מ-latency ומהחסרונות של http <= 1.
בחיפושי גוגול יש איטיות מאוד משמעותית.
בהורדה אין הרבה משמעות לאיטיות אם יש בכלל.
אפשר לומר שזה לא משהו שאמור להניע אדם מהשימוש בנטפרי אבל זה בהחלט מורגש.קשה לחלוק על זה כי "לא משמעותי" זה לא בהכרח "לא מורגש". זה הגדרה יחסית ודי מופשטת.
וחיפושי גוגל לא קשורים ל HTTP2 או משהו כזה. זה דין אחר לגמרי בגלל שהוא נכנס לכל דף כדי לבדוק מה יש שם. -
@magicode אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
@מושט
עברת מRL ל 019 וראית שיפור?
בכמה ראית שיפור?בהכל אבל נראה לי בעיקר במהירות הורדה בפועל.
כלומר בבדיקה זה היה מראה מהירות יפה אבל בפועל הרבה פעמים הקבצים היו יורדים לאט, הרבה זמן כבר היה לי חשד שrl כבר לא מספיק טובים....
התקשרתי אליהם כמה פעמים והם ניסו לשנות הגדרות וטענו שהכל בסדר.
ואז יום אחד הייתי חייב להוריד קובץ גדול ולקח לועוד פעם הרבה זמן. בצורה לא סבירה וההיתי לחוץ בזמן, החלטתי לעשות בדיקה יסודית.
ניתקני, חיברתי מחדש עשיתי כל מה שאני יודע... ולא השתפר.
באותו הרגע נמאס לי סופית. התקשרתי לסוכן של 019 קיבלתי שם משתמש וסיסמה, הגדרתי בראוטר ופתאם ירד בשניות .
אני חושב שזה הבדיקה הכי נכונה שאפשר (מהירות הורדה בפועל, באותו הראוטר, באותו הזמן, באותו הקובץ) -
@מושט
אני ב-RL ומאוד מרוצה מהמהירות.
יש לי 100 מגה, ואני מקבל 94 הורדה בפועל. כולל הורדת קבצים. -
@magicode אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:
בקוי זה לא בהכרח עובר עוד חברה ספק אינטרנט יכול להיות באותו רמה כמו בזק בינלאומי גם בזק בינלאומי קונה שירות של תקשורת של הסיב האופטי לחול.
לגבי השירות. נא להיות ספציפי. ולהביא שם של חברה ודוגמא של חוסר שירות.
אני חושב שבפועל השירות של הספקים הקטנים יותר אנושי מאשר הגדולים.
וזה מכוער לקרוא להם מאכרים. כאילו יש פה איזה תרמית.
בסה"כ לתת שירות לציבור שלא מבין בטכנולוגיה זה מאוד קשה. ליושבי הפרום הזה קשה להם להבין כי הם מבינים בטכני.
אני יכול להגיד שחברות תקשורת גדולות אמרו לי שהם מעדיפים שזה יעבוד דרך המשווקים החרדים כי הם לא יודעים איך לתקשר עם הציבור החרדי.שלום חברים
אני ישמח להציג את הדברים מנקודת המבט של ספק בנטפרי.
ראשית כמו ש @magicode
נושא השירות למשתמש נטפרי זה נושא מורכב ודורש ידע והיכרות מעמיקה עם הדבר הזה שנקרא נטפרי.
ולכן ביוסי תקשורת עיקר פעילות החברה היא במתן שירות למשתמשי נטפרי ולכן כל נציגי השירות הם מאנ"ש שחיים ונושמים נטפרי וזה בא לידי ביטוי ברמת ואיכות השירות .בעניין שעות מענה: אנחנו מספקים שירות בשעות המרכזיות שבהם הלקוחות צורכים את השירות מעבר לשעות האלה הלקוחות יכולים לקבל שירות מהחברות עצמם [למעשה לרוב הנציגים שם לא יודעים כלום ומפנים אלינו ] אבל מבחינה מעמיקה שעשינו ראינו שכמעט ואין תקלות משביתות בשעות האלה שלא מטופלות. וסביר להניח שאם יש ללקוח תקלה בשעות הלילה והיא תקלה פרטנית ולא כללית היא תקבל מענה בבוקר ולא עי השירות של הלילה.
לנושא דרך ההתחברות :
אכן קיימת חלוקה בין ספקי אינטרנט קווי לספק אינטרנט סלולרי.באינטרנט קווי אכן ניתן להתחבר דרך חלק מהחברות עצמם. אבל גם הם כמו חברות הסלולר מאוד מאוד מתקשים במתן שירות ומענה למשתמשי נטפרי .
לא לחינם חברות כמו itc או חברת אקפסון 018 וכן חברת עמית נט, התחילו בתקשורת ישירה עם הלקוח אבל מהר מאוד הבינו שהם לא ערוכים להתמודדות עם השירות והיום הלקוחות שלהם מקבלים שירות דרך יוסי תקשורת.
וזה הוכיח למעשה שהשירות שניתן על ידי ספקי נטפרי "החרדים" הוא הרבה יותר איכותי ויותר מקצועי מהשירות שמקבלים בחברות עצמם. והדברים מדברים בעד עצמם !בנוגע לאינטנרט סלולרי (עג סים) זה לא חדש שחברות הסלולר לא רוצות את המוצר הזה ומעדיפות שזה ייעבור דרך הספקים עצמם.
ההסבר מאוד פשוט (כפי ששמעתי מבכיר בפלאפון וגם בפרטנר) שאם החברות ירצו לשווק מוצר כזה הם יצטרכו מוקד שירות ייעודי לנטפרי, (מהטעם שהזכרתי למעלה) וכיום החברות נמצאות בתהליכי התייעלות וחיסכון ומחפשות כמה שיותר קבלני משנה ולא מחפשים עוד כאבי ראש שדורשים כוח אדם.בנוגע לנשוא התמחור של חבילות נטפרי בסלולר,
אומנם הנושא מוצא בעשרות הזדמנויות בפורום אבל אני רואה לנכון להרחיב על זה בצורה פתוחה יותר.
ראשית חשוב להדגיש שקיים פער גם בחברות הסלולר בין סים המיועד לשיחות הודעות וגלישה לבין סים "דאטה" המיועד לגלישה בלבד.משני טעמים עיקריים
- משתמש כללי שרכש חבילת הכל כלול משתמש בממוצע של 6 ג'יגה בחודש .
כן כן זה קצת קשה להבנה אבל אם משכללים את הממוצע של כלל המשתמשים אז הממוצע עומד על 6 אחוז מהחבילה בחודש (לתוכנית ממוצעת של 100 גיגה זה 6 גיגה ) והסיבה היא שרוב הצרכנים ברוב היום מחוברים ל wifi והגלישה לא על חבילת הגלישה
נכון שקיימים צרכנים שרוכשים חבילת הכל כלול ומשתמשים בזה בנטסטיק אבל 98 אחוז משתמשים בסמארטפון.
[בנוסף זה גם גזל: כי בחוזה ההתקשרות החברות רושמות במפורש "הגלישה הינה לשימוש בטלפון הסלולרי (סמארטפון) בלבד של המנוי, ולא בכל מכשיר אחר, או בחיבור למכשיר אחר כגון נתב.
בכל מקרה בו המנוי ינצל את חבילת הגלישה במכשירים אחרים ו/או יפעל בכל דרך אחרת הנוגדת את הוראות התכנית, תהיה רשאית החברה לנקוט בצעדים לרבות חסימת הגלישה או ניתוק המנוי."]
לעומת זאב בחבילת "דאטה" הצרכן עושה שימוש של 70 אחוז מהחבילה. ואכן גם בחברות הסלולר הכלליות חבילות לגלישה בלבד עולות יותר ועיין כאן וכאן
- הסיבה השניה לתמחור גבוהה יותר היא:
חברות הסלולר מוכרות את החבילה עצמה לספקים במחיר גבוהה יותר ממחיר של חבילה פרטית כי יחד עם החבילה יש מעטפת טכנולוגית רחבה שהחברה מספקת.
*תוסיפו לזה את עלות אחסון השרתים שהספק משלם אותה
*תוסיפו לזה את העלות היקרה של קווי תמסורת בכדי שהגלישה תהיה מהירה וחלקה (ולא לחסוך על הגב של הלקוחות) שהספקים משלמים אותה בכדי שהסים יוכל לגלוש ברשת נטפרי
וזה לפני שתמחרנו את עלות עובדים / מוקד שירות / הכשרת צוותים
וזה רק טיפה בים....
אני מאוד מכבד את דעתם של הנשמות היקרות שעושות לנו את החשבון בסוף חודש אבל אני חייב להגיד ששירות כמו שאנחנו מספקים לא תקבלו בשום חברת סלולר ענקית ובעלת שם מפוצץ כזה ואחר, התקלות מטופלות אצלנו ביסודיות ובמהירות שיא.
ולמעשה הרוב של משתמשי נטפרי דורש עזרה ושירות גם בדברים שללקוח חילוני זה מובן מאליו ואנחנו משתדלים לספק את השירות בצורה הכי מקצועית ואדיבות אין סופית.
זה היה התמצית על עניין התמחור.ובנימה מאוד אישית אני חייב להגיד :
שאנו עושים מעל ומעבר לספק למשתמשים את המוצר האיכות ביותר ולא חוסכים בשום פרמטר וכל זה עם רמת שירות הכי גבוהה ובנוסף לזה את המחיר הטוב ביותר.ביקרות תמיד תהיה וזה דבר לגיטימי ומצוין, ככה אנחנו מקבלים פידבק לשיפור ולהצטיין למען הלקוחות.
- משתמש כללי שרכש חבילת הכל כלול משתמש בממוצע של 6 ג'יגה בחודש .